Ik ga natuurlijk voor de Beker xDquote:Op woensdag 30 december 2015 13:38 schreef Jonmen het volgende:
Er zijn ook maar 3 mensen die kunnen lachen
Al de rest haalt zijn doelstelling (momenteel) niet.
Ik ga dit seizoen maar voor de topschuttertrofee![]()
Proficiat met de titel, hopelijk wordt ik straks beker winnaarquote:
Good luckquote:Op woensdag 30 december 2015 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Proficiat met de titel, hopelijk wordt ik straks beker winnaar
Succces vanaafquote:Op woensdag 30 december 2015 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk voor de Beker xD
En ik heb er goed oog in. 3-2 gewonnen in de competitie tegen de tegenstander die ik in de finale moet.
Ik sla komend seizoen ook even over.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog maar vier users actief in de competitie. Khoop tegen morgen dat er meer zijn. wil minstens 8 users erin, anders gooi ik hem open voor het grote publiek. liever tegen vreemde managers dan tegen computers
Ik merkte al dat OSM hier een beetje begon af te zwakken. Lekker opgooien voor alle Users. Zit ie al vol?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog maar vier users actief in de competitie. Khoop tegen morgen dat er meer zijn. wil minstens 8 users erin, anders gooi ik hem open voor het grote publiek. liever tegen vreemde managers dan tegen computers
Ik heb Lazio. De Vrijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik merkte al dat OSM hier een beetje begon af te zwakken. Lekker opgooien voor alle Users. Zit ie al vol?
Toch 8 FOK!kers aanwezig denk dat ik hem dicht houd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik merkte al dat OSM hier een beetje begon af te zwakken. Lekker opgooien voor alle Users. Zit ie al vol?
Zou het zelf niet leuk vinden om tegen zoveel computers te spelen hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch 8 FOK!kers aanwezig denk dat ik hem dicht houd.
Ik was het ook vergeten, was een deel van mijn beste spelers aan het trainen... 0-2 tegen AC Milanquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:49 schreef Jonmen het volgende:
Loleerste match al verloren. Dacht dat de voorbereiding 1 dag langer duurde dus had nog geen selectie opgesteld
3-0 verloren
Heb zoveel seizoenskaarten nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een moderator die zelf inactief kan natuurlijk niet. Na het seizoen van Italië stop ik er mee. Iemand zin om over te nemen?
Wauw wordt er nauwelijks meer gepost hier. Jammer, dacht dat de meeste nog wel verder zouden knallenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een moderator die zelf inactief kan natuurlijk niet. Na het seizoen van Italië stop ik er mee. Iemand zin om over te nemen?
Inderdaad dooie boel hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw wordt er nauwelijks meer gepost hier. Jammer, dacht dat de meeste nog wel verder zouden knallen
Jammer! Jij hebt overigens ook al een week niet ingelogd, dus het is te merken dat je inactief bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |