Ik herken mijn eigen spelers niet met die -sons, hell ik moet vaak dubbelchecken welk team ik ook alweer ben...quote:
Het duurde ook even voor ik door had dat ik laatste stond trouwens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik herken mijn eigen spelers niet met die -sons, hell ik moet vaak dubbelchecken welk team ik ook alweer ben...
Oh ja dat klopt. In IJsland haat ik jou.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het duurde ook even voor ik door had dat ik laatste stond trouwens.
Nou nou nou... jij hebt altijd moeite met mij. In welke competitie dan ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt. In IJsland haat ik jou.
Ik wist tot kort geleden niet dat ik laatste stond en de halve finale beker had gehaald.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:04 schreef jarti66 het volgende:
Pas twee overwinningen, wat een drama
Het is altijd spannend of je de wedstrijd wel wint of nietquote:
Huh, das toch haags_kwartiertje?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
12 Italië
7 België
7 Duitsland
6 Frankrijk
6 Portugal
4 Schotland
3 Polen
3 Suriname
2 Oekraine
2 Syrië
1 Ierland
1 Turkije
Jullie hebben duidelijk gekozen voor Italië voor volgend seizoen. er is nog 1 stemmer te kort maar omdat de voorsprong zo groot is blijft de stand ongewijzigd en is Italië volgend seizoen aan de beurt
------------
Manager haagse_peitah is gekickt door inactiviteit.
Ja die noemt op osm zo. hij was al 5 dagen niet meer ingelogdquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, das toch haags_kwartiertje?
Hij stond toch in de halve finale van de beker? Nu haat ik 'm helemaal...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die noemt op osm zo. hij was al 5 dagen niet meer ingelogd
Hij laatste van de competitie, ik heb hem uitgeschakeld in de bekerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij stond toch in de halve finale van de beker? Nu haat ik 'm helemaal...
Hij heeft mij er nog uitgeknikkerd in de kwartfinale.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij laatste van de competitie, ik heb hem uitgeschakeld in de bekermet een TK dan nog
![]()
Was te verwachtenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sorry jongens ik stop er even tijdelijk mee.
Vakantietijd, zit ik minder online.quote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
Is allemaal wat minder geworden op FOK merk ik, OSM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |