Is helaas wel het niveau van TS......quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:17 schreef TUFKAL het volgende:
Zo Jip en Janneke is het natuurlijk niet TS.
Leg uit dan, oh grote wijze TUFKALquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:17 schreef TUFKAL het volgende:
Zo Jip en Janneke is het natuurlijk niet TS.
Daar kan ik me in vinden, maar kom dan niet met lulkoek aan als 'niet groen genoeg'. In onzekere en dure tijden wel miljarden overhebben voor groene zooi (zoals hij blijkbaar wel wilde) gaat wmb dan al helemaal niet op.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:30 schreef leeell het volgende:
In deze onzekere en dure tijden lijkt belastingverlaging mij geen goed idee.
Als de overheid het zich kan permitteren kan het best een goed idee zijn, maar als ze het geld moeten lenen om een belastingverlaging te kunnen uitdelen dan is het behoorlijk discutabel....quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:30 schreef leeell het volgende:
In deze onzekere en dure tijden lijkt belastingverlaging mij geen goed idee.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:26 schreef Woelwater het volgende:
Dat geld kunnen ze beter besteden aan de opvang van asielzoekers.
Niet helemaal, want een belastingverlaging leidt tot meer koopkracht, wat de economie ook weer ten goede komt, waardoor er meer belastinginkomsten komen, etc. Een belastingverlaging zou de economie een flinke boost kunnen geven. Dat het geld geleend moet worden doet er niet heel erg toe gezien de huidige rentetarieven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de overheid het zich kan permitteren kan het best een goed idee zijn, maar als ze het geld moeten lenen om een belastingverlaging te kunnen uitdelen dan is het behoorlijk discutabel....
Dat is een beetje als oversluiten van een annuïtaire hypotheek naar een aflossingsvrije hypotheek omdat je dan "optimaal gebruik van de HRA kunt maken".... maar aan het eind van het verhaal zit je nog steeds met een enorme schuld.
Debieltje Pechtold verdraait de feiten omdat er nog een begrotingstekort is en dus noemt hij het een lening. Zijn groene hobby's zouden ook met leningen betaald worden dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de overheid het zich kan permitteren kan het best een goed idee zijn, maar als ze het geld moeten lenen om een belastingverlaging te kunnen uitdelen dan is het behoorlijk discutabel....
Dat is een beetje als oversluiten van een annuïtaire hypotheek naar een aflossingsvrije hypotheek omdat je dan "optimaal gebruik van de HRA kunt maken".... maar aan het eind van het verhaal zit je nog steeds met een enorme schuld.
Sowieso verwacht ik veel veranderende omstandigheden richting de volgende overheidsbegroting, lijkt me dat anticiperen daarop belangrijkers is dan een wit voetje te halen bij de kiezers.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:26 schreef Woelwater het volgende:
Dat geld kunnen ze beter besteden aan de opvang van asielzoekers.
Zelfverklaarde intellectueel gespot.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef Kaas- het volgende:
D66 wil een ambitieuzer belastingplan dan de regering presenteert en gebruikt haar onderhandelingsmacht om de regering zover te krijgen. Maar politieke strategie is weer te moeilijk voor TS.
Kaas- is econoom, daar lijkt het woord 'intellectueel' me iets te veel een compliment voor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfverklaarde intellectueel gespot.
Ach, sommige mensen willen van die miljarden een hek om Nederland zetten. Dan toch liever wat groene investeringen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden, maar kom dan niet met lulkoek aan als 'niet groen genoeg'. In onzekere en dure tijden wel miljarden overhebben voor groene zooi (zoals hij blijkbaar wel wilde) gaat wmb dan al helemaal niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |