Glas in een magnetron? Gaat wel heel lang duren dan.quote:
stukje aluminium folie eromheen doen doet wonderen!quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Glas in een magnetron? Gaat wel heel lang duren dan.
En wel deepthroaten anders blijft de onderkant koud.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
stukje aluminium folie eromheen doen doet wonderen!
Maar warm water dus... of gebruik je mond
Die gadgets bestaan al heel lang. Ze heten flessenverwarmers. Weet alleen niet of je speeltje er in past. Anders kun je ook een elektrische deken met temperatuurregeling kopen en hem daar in wikkelen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:09 schreef outcast_within het volgende:
Warm water klinkt wel okee, alhoewel ik liever een gadget heb die het precies op 37,5 vermwarmd
Je had water nog echt niet zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:20 schreef outcast_within het volgende:
Glazen speeltjes gekocht op china site.
Leuk, maar koud.
Tips om ze op een aangename temperatuur te krijgen / bestaan er producten hiervoor?
Juist liever iets warmer. Dat geeft een heerlijk gevoel;)quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:09 schreef outcast_within het volgende:
Warm water klinkt wel okee, alhoewel ik liever een gadget heb die het precies op 37,5 vermwarmd
Dan stop je hem even onder je trui of ga je er even op zitten ofzo. is ie zo jouw lichaamstemp.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:09 schreef outcast_within het volgende:
Ah ik begon me al raar te vinden dat het eerste wat in me opkwam was 'nee joh juist de koelkast in'quote:Op woensdag 25 november 2015 07:31 schreef PP_Sound het volgende:
TS snapt er niets van, zo koud mogelijk beginnen is de truc, het word vanzelf warm daarna.
quote:Op donderdag 19 november 2015 15:26 schreef Tamashii het volgende:
Klaar met alle reacties over dat je hem in je kont kan bewaren. Ontopic.
One man one glass dildo?quote:Op donderdag 19 november 2015 17:52 schreef Aiciu het volgende:
Dat ding zal maar knappen in je kut of kond
Dan heb je knap sterke kutspieren en/of sluitspier.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:52 schreef Aiciu het volgende:
Dat ding zal maar knappen in je kut of kond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |