abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157617894
OnePlus is een nog altijd jonge speler op de smartphonemarkt. De OnePlus One leek uit het niets te komen en was even populair als schaars. Daarmee manifesteerde de Chinese fabrikant zich direct als een serieuze speler. De OnePlus 2 kwam in de afgelopen zomer uit en nu komt OnePlus met de kleinere en goedkopere OnePlus X.

Waar de OnePlus One en OnePlus 2 neergezet zijn als flagship killers, is de OnePlus X in het leven geroepen voor mensen die een kleinere telefoon willen en bereid zijn om wat in te leveren op de specificaties. Daarvoor betalen ze dan 269 euro, plus verzendkosten vanuit China. OnePlus verrast door een telefoon op de markt te brengen die er uitziet en aanvoelt als een high-end smartphone. Hij is opgebouwd uit luxe materialen en heeft een ontwerp dat aan de iPhone 4 en 5 doet denken, maar met een subtiele eigen stijl.

Specs

https://oneplus.net/x

Prijs: ¤269 (+25 euro verzending)

Alleen te verkrijgen met invites, die redelijk snel worden uitgedeeld (ik had er na paar dagen eentje).

Tweakers review: http://tweakers.net/revie(...)-look-inleiding.html

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2015 09:43:06 ]
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:37:32 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157619811
Gisteren in mijn hand gehad. Voelt solid en echt sleek. Design-wise zeer mooi. Scherm is niet verkeerd, maar de camera was toch wel écht jammer.

Helaas zie ik geen rede om deze te kopen, gezien dat er andere, wat oudere high-end telefoons met betere specs in dezelfde prijsklasse zitten.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157619856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Gisteren in mijn hand gehad. Voelt solid en echt sleek. Design-wise zeer mooi. Scherm is niet verkeerd, maar de camera was toch wel écht jammer.

Helaas zie ik geen rede om deze te kopen, gezien dat er andere, wat oudere high-end telefoons met betere specs in dezelfde prijsklasse zitten.
Camera schijnt ook software-matig een dingetje te zijn, dwz aldus een aantal Tweakers behaal je al flink wat winst met een betere camera app.
  woensdag 18 november 2015 @ 09:19:27 #4
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157642022
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Camera schijnt ook software-matig een dingetje te zijn, dwz aldus een aantal Tweakers behaal je al flink wat winst met een betere camera app.
Dat geldt gelukkig voor de meeste slechte camera's. Toen ik de front facing camera opende zag ik gewoon een fps rate van 10 oid. Erg haperend en slecht geöptimaliseerd.

Zeg absoluut niet dat dit niet te verhelpen is hoor :) Alleen momenteel is het niet zo goed.

Verder denk ik dat de gebruiker echt gebruik moet maken van het oled display en voornamelijk zwarte/donkere apps/skins gebruiken omdat met lichte/witte vlakken de accuduur erg verminderd.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 3 december 2015 @ 14:50:12 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_157987402
Zojuist besteld :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb ook nog naar wat oudere toestellen gekeken maar als je Android 5.1 (met upgrade naar 6.0) en een SD kaart-slot wil blijven er helaas weinig alternatieven over voor 300 euro.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 3 december 2015 @ 14:57:34 #6
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157987542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:50 schreef mstx het volgende:
Zojuist besteld :)

[..]

Ik heb ook nog naar wat oudere toestellen gekeken maar als je Android 5.1 (met upgrade naar 6.0) en een SD kaart-slot wil blijven er helaas weinig alternatieven over voor 300 euro.
http://www.pocket-lint.co(...)w-coming-to-my-phone

Genoeg telefoons die naar 6.0 gaan. Waarschijnlijk ook sneller dan de OnePlus X. Het is een mooie telefoon, zeker voor $250, maar ¤300 inclusief verzenden is dan weer jammer. Ga dan liever voor een tweedehands Samsung Galaxy S6 en knal er een van de vele honderden ROMS op als je een specifieke android ervaring wilt. Anders voldoen thema's en customization van samsung. Je hebt een veel betere camera, snellere telefoon, fastcharge, NFC, veel accessoires, super groot developer platform. En ik ken eigenlijk niemand die meer dan 32GB per half jaar gebruikt met zijn/haar telefoon.

Ik waardeerde de SD kaart in mijn LG G4 wel, maar in realiteit is het gewoon een reden om foto's van jaren oud op je telefoon te hebben staan in plaats van ze te backuppen in de cloud, wat toch een hoop slimmer is, naar mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')