abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6900979
Nr 95 --- Nr 47 van 2002

Nieuwe singletjes besproken aan de hand van de nieuwe binnenkomers in de Mega Top 100. Maak ze of kraak ze.

Zie http://home.wanadoo.nl/hitlist/Mega2002047.htm voor de complete lijst.

Top 5 van deze week:
1-1 Dillemma - Nelly feat. Kelly Rowland
2-2 Dirty - Christina Aguilera feat. Redman
3-3 Asereje - Las Ketchup
4-8 Hey sexy lady - Shaggy & Brain & Tony Gold
5-4 Kut Marokkanen - De Raymzter

Opvallende noteringen:
-Objection (tango) - Shakira van 12 naar 6
-What's your flave - Craig David van 26 naar 13
-I'm gonna getcha good - Shania Twain van 38 naar 18
-The scientist - Coldplay van 85 naar 20

---------------

32 Through the rain - Mariah Carey

Tja. Erg geloofwaardig komt ze niet meer over. Van 'ideale schoondochter' naar snol, en na als snol niet zo veel succes meer te hebben weer terug naar het suikerzoete ideale schoondochter-imago. Inclusief de bijbehorende muziek. En dan vind ik het ook nog eens minder goed dan haar òude ballads (niet dat ik die zo super vond, maar toch....beter dan haar nieuwe). Meer dan vier minuten lang toonladdertjes en gekreun achter elkaar op een onopvallend sky radio-muziekje, zonder duidelijke kop of staart. Heel eentonig, zonder duidelijk hoogtepunt, en het mist wat. 6-/10

39 Klasse, goed te passe! - Jovink en de Voederbietels

Hebben jullie dat nou ook als jullie dit horen? Dat je in gedachten gelijk types als Idols-Vincent voor je ogen ziet dansen met de klompen nog aan? Boerenrock en aan mij niet echt besteedt, maar in zijn soort klinkt het goed. Ergens blijft het best wel hangen. 6-/10

43 Adrenaline - Di-Rect

Gewoon, Di-Rect. Nooit vernieuwend of verrassend, maar doorgaans best aardige muziek. Productioneel en instrumentaal gezien staan ze altijd als een huis en deze vind ik eigenlijk best wel lekker stevig. Van een onbekende artiest zou het misschien net wat te aggressief zijn voor op de radio maar van hen draaien ze het helemaal grijs (omdat ze populair zijn), dat vind ik wel wat krom. 7/10

53 Ga maar weg - Jannes

Doe het maar Jannes, ga inderdaad maar weg. Hier héél ver vandaan en neem je foute zeikliedje op Duits aandoende tachtiger jaren synthesizerbeat ook maar mee. Fans van Dennie Christian: Downloaden!!!!! 2/10

56 I don't understand you - K-otic

K-otic is ingekakt (gaap). Zo Kelly Family-achtig heb ik ze nog nooit gehoord, en dan vond ik hun vorige liedjes voor een 'gemaakt' groepje eigenlijk best o.k. klinken. Ondanks dat het refrein wat meer pit bevat blijft het (zeker voor K-otic-begrippen) een vrij levenloos nummer. Maar toch wel goed geproduceerd. 6/10

58 Put the needle on it - Danni Minogue

Tot mijn grote schaamte beken ik dit best een leuk liedje te vinden..... Argh, Danni Minogue, die doos die constant d'r zus na loopt te apen (Kylie een single uit, dan zij ook, enzovoort). Dit nummer is echt een leuk vrolijk deuntje, commercieel maar toch wel met een apart geluid. Het gaat je hoofd ook niet meer uit. Àls ik hier op Fok al enige geloofwaardigheid bezat op muzikaal gebied ben ik het nu gelijk verloren..... 7-/10

61 Als ik jou laat gaan - Lucas & Gea Hulshof

De titel doet al het ergste vermoeden. Deze oubollige plaat kan in dezelfde vuinisemmer als nummer 53, al klinkt 'ie dan net iets minder schlagerachtig. Misschien dat ik dit als ik 50 ben nog wel leuk ga vinden..... 3/10

64 Jerk - Sita

Sita, doorgaans best wel leuke muziek. Als je niets van de achtergrond zou weten zou het nog best geloofwaardig klinken ook, en het zit eigenlijk best goed in elkaar. Jammer dat ze er zelf geen noot van schrijft en in geen enkele andere mate iets aan haar producties bijdraagt want dat maakt het gelijk minder leuk. Maar dat is slechts een persoonlijke mening. Het liedje klinkt verder goed maar niet speciaal. Ik hoor liever 'happy'. Je bent het snel weer vergeten. 6,5/10

71 Echte Sint/Welkom Sinterklaas - Jochem van Gelder

Ken ik niet, en ik vermoed dat dit voor jonge kinderen leuker zal zijn dan voor mij.

74 Bring it back - Brooklyn Bounce

Bijna exact hetzelfde als zijn voorganger (en op wat dáárvoor zat lijkt het ook verdomd veel). Je hoort vrijwel geen verschil, alleen klinkt deze wel wat minder. Het nummer is volgens beproefd Brooklyn Bounce-recept in elkaar gezet: Erg stevig, goed in het gehoor liggend en tegelijkertijd zo glad als een aal. Alles aan dit liedje klinkt alsof er net iets te lang over na is gedacht om het maar goed te laten verkopen en je tuimt er dan ook al snel in. Als 13/14-jarige had ik dit gegarandeerd op single gekocht en stukgedraaid. 5,5/10

75 Zal ik haar nu vinden - Emil

Ken ik niet, Kazaa heeft het niet.

77 Jenny from the block - Jennifer Lopez

Ik geef de hoop een beetje op dat Jennifer Lopez nog eens een ècht leuk nummer uitbrengt a la Waiting for tonight of al die andere oudere pophits van haar. Ze is de hiphop-kant opgegaan en bij haar vind ik dat gewoon minder. O.k., hier kan ik ook best naar luisteren maar ik vind het toch wel een stuk saaier geworden hoor. Wel een leuk geluidje op de achtergrond maar het springt er op geen enkel punt uit. Enne....'I'm still Jenny from the block'? Zeg maar gewoon 'Ik ben nu een verwend nest dat geen blauwe m&m's lust' (ofzo). 6+/10

87 When it hits home - Judith

De over-emotionele stem, ooit winnares van Your Big Break, is weer terug. Ik kan er maar een zeer klein stukje van horen op Kazaa, daarom geef ik geen defintief punt, maar ik hoor al dat ik dit zéker geen leuk nummer ga vinden. Standaard saaie poprock. Verder klinkt het trouwens best professioneel, moet ik eerlijk toegeven.

80 Mooie blouse - Kasper van Kooten

Re-entry. Ken ik nog steeds niet. En Kazaa heeft het nog steeds niet.

83 My friend - Groove Armada

Naar aanleiding van de Royal Club-commerciäl is het opnieuw uitgebracht. Terecht, vind ik. Ik hoorde hem al maanden lang bijna wekelijks in BNN's lounge-programma Club Klooster en het bleef me om de een of andere reden best wel bij. Het nummer klinkt sfeervol en zwaar relaxed. Het laat je helemaal wegdromen. 9/10

92 You'll never be alone - Anastacia

Anastacia maakt altijd muziek die bijzonder goed in elkaar zit, vind ik, maar die me echt geen ene moer doet. Ze kan nog zo schreeuwen en nog zo goed zingen, emoties maakt het niet bij me los. Het klinkt me veel te vlak, glad en bedacht in de oren, wat het saai maakt voor mij. Die muziek van haar mag best wel iets experimenteler. Eentje voor op Sky Radio. 5,5/10

95 All my life - Foo Fighters

Ik vond dit in het begin niet zo'n leuk liedje maar het is gaan groeien voor mij. Ik vond het saai en totaal niet pakkend. Dat laatste blijkt het na vaker luisteren toch best wel te zijn. Zeker dat refrein knalt je speakers uit. En tja, hun sound staat gewoon als een huis. Maar ik vind Break out nog steeds een stuk leuker. 8-/10

96 The sound of violence - Cassius

Op Kazaa bevinden zich zowel een club- als een radio-versie. De clubversie blijkt een stuk pakkender te zijn, gek genoeg, en die hoor je dan ook op de radio (onder meer als BNN's keihard voor je kanus-schijf). Leuk clubby liedje. Het klinkt in het begin wat plat maar als je het vaker hoort groeit het. Vooral de zang gaat je hoofd niet meer uit. Commerciëel op een prettige manier. 8-/10

100 Hommage a tonton ferror - Orchestra Baobab

Ken ik niet, Kazaa heeft het niet.

woensdag 20 november 2002 @ 09:35:57 #2
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6901008
De top5 van deze week:

1-1 Dilemma - Destiny's Child & Nelly & Kelly Rowland
2-2 Dirrty - Chistina Aguilera & Redman
3-3 The ketchup song (asereje) - Las Ketchup
Omlaag, kreng!!!!
5-4 Kut Marokkanen ??! - De Raymzter

Opvallende noteringen:

Hm, Shakira gaat goed moet ik zeggen.

---------------

Eén van de favoriete artiesten van Postinggirl Begint als een slaapliedje (zoals we gewend zijn) en dat blijft zo. Het is wederom een ballad, zoals ze al zo vaak heeft gedaan. Ik heb even snel door het nummer geskipt en wat er nog mist zijn de hoge uithalen (nouja, ik mis ze eigenlijk niet). Deze plaat zal wel weer aardig gaan scoren met de feestdagen in het vooruitzicht. 6/10

39 Klasse, goed te passe! - Jovink & Voederbietels
Kan ik niet vinden met Kazaa en ik kan er niet wakker van liggen.

43 Adrenaline - Di-rect
Ah, al regelmatig te horen. Geinig plaatje en in ieder geval lekker uptempo. 7/10

53 Ga maar weg - Jannes
Ja, hiervan ga ik echt de CD kopen ... niet dus. Zegt Frans Bauer genoeg? Welnu, meer van hetzelfde. Prima piratenmuziek, maar meer ook niet. 3/10

56 I don't understand you - K-Otic
Een wat rustiger plaat van K-Otic. Absoluut goed in elkaar gezet door een vakkundig team. Wederom een plaat die volgens mij erg op december is geënt. Wel vrij glad, maar toch leuk genoeg om niet direct te worden afgeschreven. 6.5/10

58 Put the needle on it - Dannii Minogue
Een rustig danceplaatje waar vanalles inzit, maar toch is het meer clubby. Goed geproduceerd, en toch kan me dit niet bekoren. 6/10

61 Als ik jou laat gaan - Lucas & Gea
Dit is zowaar nog fouter dan 'Jannes'. Wat moet deze reut eigenlijk in de lijsten? Het is nog een cover ook! 2/10

64 Jerk - Sita
Wederom al vaker gehoord. Leuk plaatje en hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde als voor K-Otic... een goed productieteam. Goed gekozen instrumenten voor dit mid-tempo rockplaatje. 6.5/10

Sinterklaas in skihutformaat. De versie met vocalen kon ik niet vinden, maar de karaokeversie ging uiteindelijk toch lopen. Het is Jochem van Gelder, dus mogen ook een aantal voelbalyells niet ontbreken. Ik denk dat deze plaat weer vrij snel uit de lijsten is
verdwenen. 4.5/10

Eerste download was een hernoemde MP3 (dus, verkeerde nummer ). Daarna heb ik de goede versie geluisterd en eigenlijk is m'n oordeel niet veel anders. Een zeer standaard tranceplaatje wat het bij bepaalde groepen goed zal doen. Het doet mij geen ene moer. 5/10

75 Zal ik haar nu vinden? - Emil
Nou, deze kan ik in ieder geval niet vinden. Volgens mij mis ik ook weinig.

Jennifer Lopez wil continu bewijzen dat ze niet is veranderd sinds ze bekend is. De manier waarop is wel erg laag. Kom dan met iets origineels in plaats van hiphop klassiekers uit de jaren 80 te verkrachten. Vooral BDP-The south Bronx wordt volledig door de mangel gehaald 3/10

78 When it hits home - Judith
Countrypop van Nederlandse bodem. Het kabbelt rustig voort en zal absoluut een goede dienst doen op zenders als Sky Radio. Geen slechte plaat, doch hoef ik dit niet dagelijks te horen. 6/10

Zouteloos intro en dan die tekst... die lijkt wel van een bierviltje afgelezen. Moet ik dit een cijfer geven???? Nouja, vooruit... 4/10

83 My friend - Groove armada
Ah, ook al een bekende! Heerlijke, sfeervolle laid-back plaat. Erg prettig om naar te luisteren. 8/10

Na het steviger werk van Anastacia, krijgen we dit keer een ballad voor onze kiezen (goh, wat toevallig in deze tijd van het jaar). Ik moet toegeven dat ik dit best goed gemaakt vind. Alles klopt, ook al zijn veel zaken aan deze plaat nogal cliché. Indien Sky 'm nog niet draait, dan zal dat snel gaan gebeuren. 6.5/10

Standaard gitaarrock, zoals we zo vaak horen. Weinig toegevoegde waarde. 6/10

Komt dat ding nu pas binnen, of is dit een re-entry? Geweldige plaat! Hiervoor zet ik m'n radio gewoon harder! Hij is al een aantal weken te horen op de radio. 9/10

100 Hommage a tonton ferrer - Orchestra Baobab
Misschien denk je op het eerste gehoor dat dit uit Spanje of Brazilië komt, maar nee dus... de heren komen uit Senegal. Een laag tempo en nogal zomerse klanken, doen je verlangen naar een warme, zomerse avond aan het strand Heel sfeervol in ieder geval, hoewel het totaal niet past in deze tijd van het jaar. Af en toe zijn de vocalen lichtelijk irritant. 6.5/10

(yes!! 4000 posts! )

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 20-11-2002 09:38]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6901020
Goh, dat heb je ook snel geschreven in twee minuten.
.
.
.
.
.
Het lag vast en zeker al klaar als Word-bestand.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 20-11-2002 09:39]

woensdag 20 november 2002 @ 09:39:05 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6901048
quote:
Op woensdag 20 november 2002 09:36 schreef postinggirl het volgende:
Goh, dat heb je ook snel geschreven in twee minuten.
Ja he?? Hm, toetsenbord is nog roodgloeiend

(notepad ook goed? )

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 20-11-2002 11:15]

woensdag 20 november 2002 @ 09:40:28 #5
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6901057
Top 5 van deze week:

kortom wat een geweldige top5 heeft nl weer voor elkaar

Opvallende noteringen:

---------------

het is allemaal te snel achter elkaar gezongen die zinnetjes, hadden ze de helft van de tekst weggelaten klonk het net ff iets beter, nu wordt de tekst wat afgereaffeld omdat het allemaal in 1 nummer moet

er staan veel betere nummers op het album...
en please Stefan en Rachel, ga solo

de nieuwe themesong van v8 is het inmiddels ook al..
anyway heerlijke plaat ja

64 Jerk - Sita
ik dacht dat er een geheel nieuwe single aankwam??
met 1 of andere franse band (videoclip al eebn stukje gezien bij oulevard

Deze is eigenlijk toch wel weer lekker, een heel stuk beter dan zijn voorganger vind ik

zie postinggirl

ja ook big brother liedjes moeten nog steeds op single uitkomen..
wel mooi

grappig kasper van kooten liedje, en daar blijft het bij

zie postinggirl

Anastacia *zucht*
kan er geen genoeg van krijgen eigenlijk...
mooie video trouwens

zie postinggirl

pi_6901269
Als je van fake onoprechte rappers houdt is dit je ding. Wat mij betraft kan dit de afvalbak in.
Iedereen zegt dat de clip zo extreem is. Vindt van de clip hetzelfde als het liedje niet veel bijzonders.
Ik vindt Raymzter slecht rappen, echter het deuntje blijft wel hangen. Heeft ook zo z'n waarde.

Opvallende noteringen:
Best grappig oke nummer. Shakire heeft nu wel zo'n beetje alle muziekstijlen gehad. Vind ik best knap.
Zeer relaxt nummer.

Nooit gedacht dat dit nog populair zou worden. Best oke, echter je moet een optreden meemaken om hete cht te ervaren.
43 Adrenaline - Di-Rect

Been there done that. Wees eens creatief jongens!

Relaxte muziek waarmee iedereen vrolijk wakker wordt was vanmorgen op mijn wekker radio

Dit is echt fantastisch. Ik ken mensen die als een band in de mega top 100 komt daarvan balen. Dat kan ik me voorstellen bij deze band. Dit is zo goed dit hoort niet in dezelfde lijst als K-otic en Sita te staan.

Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_6901450
Inmiddels heb ik de plaat van Orchestra Baobab gehoord. Zeer mooi en apart, een 8.

Maar je moet er wel van houden.

woensdag 20 november 2002 @ 11:43:35 #8
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_6902494

Het verbaast me dat ze nog steeds in de Hitparades opkomt drijven. Dit is zoveel van het zelfde. Als je een hele cd van haar zou hebben kun je waarschijnlijk de nummers niet onderscheiden. Weer erg glad geproduceerd maar niet voor mijn gehoor. 4

Ik ben er geen fan van maar het is volgens mij echt wel lache als je in zo'n grote biertent ergens op het platteland hierop uit je dak kunt gaan. 6

43 Adrenaline - Di-Rect

Gewoon goed, niet meer niet minder. 7

53 Ga maar weg - Jannes

Ken ik helaas (beroepsmatig). En daar wordt mijn dag niet beter van. Als je dan toch naar dit soort muziek moet luisteren doe dan maar Grad Damen.
2

Spreekt me niet echt aan, blijft niet hangen (zoals falling wel deed). Ben ik over een maand alweer vergeten.
5

Leuk nummer, maar hier kunnen echt nog 10x betere remixen van gemaakt worden. De Radio edit die Kazaa alleen had is dan ook echt radioedit. Nu nog een 7 maar kan overgaan naar een 9 bij een betere remix.

61 Als ik jou laat gaan - Lucas & Gea Hulshof

Ken ik nog niet (tot as Zaterdag waarschijnlijk) en dat wou ik verlopig zo houden.

64 Jerk - Sita

Gewoon weer goed, het wordt weer duidelijk waarom Sita een stapje hoger staat dan K-Otic. 7

......

Niet boeiend en weer vanhetzelfde. Ik ben niet zzo'n fan van overgeproduceerde dance. 5

75 Zal ik haar nu vinden - Emil

Ken ik niet

Aardige muziek, slechte tekst. Ben het met postinggirl volledig eens dat ze maar weer eens met wat materiaal zoals vroeger moet komen.

Hm, die heeft Kazaa nog niet, helaas...

Tja, muziekaal zo matig als het maar zijn kan maar toch vindt ik dit wel grappig. Is eens niet zo doorsnee. Kan ik wel waarderen. 7

Beste nummer van de week. (vinden denk ik meer mensen) en ben benieuwd wat deze verder gaat doen. 9

Mijn zwak voor haar blijf ik houden, maar ze kan toch maar beter wat agresiever gaan zingen, dit is wel erg zoetsappig. Toch een 7

Volgens verwachting. Gewoon weer een Goede Foo Fighters plaat. 7

Zeer lekker nummer. 8

Ken ik niet.

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_6903972
quote:
Op woensdag 20 november 2002 09:35 schreef MSXUser het volgende:
...

Standaard gitaarrock, zoals we zo vaak horen. Weinig toegevoegde waarde. 6/10
...

T is zeker een geniaal nummer...er zitten hele lekkere riffs in. Om nou te zeggen Standaard gitaarrock...nee, niet echt....was het maar zo'n feest, want dan werd er ten minste wat betere muziek gemaakt de laastste tijd
  woensdag 20 november 2002 @ 13:21:49 #10
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6904016
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:18 schreef kroegtijger het volgende:

T is zeker een geniaal nummer...er zitten hele lekkere riffs in. Om nou te zeggen Standaard gitaarrock...nee, niet echt....was het maar zo'n feest, want dan werd er ten minste wat betere muziek gemaakt de laastste tijd

Ach ja, smaken verschillen nu eenmaal. Zelfde als ik een technoplaat op zou zetten. Die klinken voor jou denk ik ook allemaal hetzelfde.
pi_6904032
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:21 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Ach ja, smaken verschillen nu eenmaal. Zelfde als ik een technoplaat op zou zetten. Die klinken voor jou denk ik ook allemaal hetzelfde.

Lol, is misschien net een verkeerd voorbeeld, maar als je t over hiphop ofzo zou hebben zou ik t zeker met je eens zijn. Techno en Hardhouse enzo kan ik ook wel waarderen namelijk
pi_6909122

Ik neem aan dat dit de Narcotic Thrust Remix is? Het origineel heb ik nog nooit gehoord, maar deze mix is werkelijk subliem. Hij is inderdaad behoorlijk toegankelijk, maar zeker wel lekker. 9/10

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_6909328
Zou kunnen. De clubmix heeft in ieder geval wel iets weg van Narcotic Trust's Safe from harm.
pi_6920941
Ik geef het topic nog één kans.
  donderdag 21 november 2002 @ 12:03:03 #15
13973 ranja
image means nothing
pi_6921391
Ik ken er weer eens erg weinig.

Top 5 van deze week:

Opvallende noteringen:

---------------

Terug naar haar oude stijl, tja, beetje laat om nog geloofwaardig te zijn. Maar goed, voor de poging een 5+.

43 Adrenaline - Di-Rect
Nee, vind ik helemaal niks. Waarom is dit zo populair? 3

58 Put the needle on it - Dannii Minogue
Ondanks dat ze qua uiterlijk vaak wint moet ze het qua aanstekelijke popdeuntjes toch afleggen tegen d'r zus. Dat ze vaak een single uitbrengt na Kylie komt natuurlijk ook omdat tegelijk niet gewenst is (met het oog op de engelse hitparade). Maar goed, aardig deuntje maar mist de kracht van haar samenwerking met Riva. 6

Oh wat wil ze graag gewoon zijn. En wat lukt dat haar slecht. Nummers is voor JLo begrippen nog niet zo slecht, al zegt dat niet zo veel... 5

Tja, op zich wel een aardig nummer al zal ik het nooit zelf opzetten. Wel terecht dat het een hit wordt, op radio en tv zal ik het niet afzetten maar lyrisch zoals sommige anderen ben ik niet. 6

donderdag 21 november 2002 @ 12:34:52 #16
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_6921936
quote:
Op woensdag 20 november 2002 09:33 schreef postinggirl het volgende:
OMG... I must be dreaming... voor Coldplay... dat is zo'n mooi nummer.
Gelukkig tog nog iets fatsoenlijks wat het tussen alle breezah- en apres ski-muziek van tegenwoordig goed doet... Eindelijk de waardering voor Coldplay die ze verdienen.

My Friend - Groove Armada

Prachtig nummer. Altijd al gevonden... 8.5/10

Erg lekker rock nummer. Tog zeker wel een 9/10

Rest ken ik niet, of vind ik niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.

pi_6925747
Top 5 van deze week:

Opvallende noteringen:

---------------

Eventjes gedownload. Het begint dus echt weer typisch Mariah. Pianotje, wat gehijg en gesteun in de microfoon. Toch jammer, ze heeft best een mooie stem (zie All I Want For Christmas Is You bijvoorbeeld). Het is nogal weinig vernieuwend, net zo opgebouwd als alle andere Mariah-ballads. Eerst rustig zingen en dan in een keer een keel opzetten (wat opzich het liedje wel redt). maar toch sorry Mariah, ik hoop niet dat je nu weer instort ofzo, want dat kunnen we ook niet hebben. Ik trek gewoon All I Want For Christmas Is You uit mijn virtuele platenkast en ga daar wel lekker mee meebleren. 5.

43 Adrenaline - Di-Rect

Eerst vond ik het niet leuk, maar nu het megahit is en dus veel op 3FM komt kan ik het steeds meer waarderen. Het is een lekker ritme, vooral het begin is erg fijn. Verder typisch Di-Rect, maar die vind ik op zich wel leuk. 7.5

Twijfelgevalletje. De ene keer vind ik het leuk om te horen en de andere keer wil ik de radio meteen uitzetten. Ik weet dus nog niet wat ik er mee aanmoet. Voorlopig een 6

64 Jerk - Sita

Best leuk ja. Niet zo goed als Selfish natuurlijk. Maar toch leuk. Gewoon een vrolijk liedje over een eikel. Sita kan alles. 7.5

Leuk nummer. J.Lo is toch wel een leuke zangeres. Refreintje blijft ook goed hangen enzo. 8

Als je het mij vraagt de beste BB-tune in Nederland ooit. Judith vind ik sowieso een leuke zangeres. Niet qua uiterlijk, maar zeker wel qua stem. You was mooi, Sorry was goed en Scared was iets minder (maar dat mag de pret niet drukken). 8

Typisch radio 2-liedje. Ik vroeg me al af: wie is toch die vent die zingt over een mooie blouse. Dat is dus Kasper van Kooten. Vreselijk nummer. 1

Geweldig!! Van die clip word ik echt helemaal depri: zo'n gezellige vakantie enzo, dat wil ik ook! Samen met de Foo Fighters de beste van deze week. Zonder twijfel. 9,5

Niet zo'n leuke single. Ik had liever How Come The World Won't Stop gehad als ze zo nodig een ballad moest uitbrengen. Maar ja Anastacia he? 7

Net als Postinggirl moest ik eerst heel erg wennen. Ik vond het eerst maar een samenhang van klanken die verder niets deden. Dat vind ik nu helemaal anders. Meeslepend refrein, goede zang en fijne gitaarstukken. 9.5

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')