abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157695729
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Houdt je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
pi_157700044
Is wel mistlampen vóór hebben, maar die niet werken (omdat er geen schakelaar is) geen reden tot afkeur APK?
Heb zoiets ooit met een 106 gehad. Reden was: als de mistlampen erop zitten, moeten ze ook werken. Heb toen een knipperlichtstengel met mistlampen erop van ¤5 erin gezet uit een 306. Was een goedkope en easy fix..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_157708602
Ik heb vandaag weer eens met de auto gereden. Ook met volledig koude motor start en rijdt de auto prima, tot nu toe :D Ook de automaatbak schakelt prima :D

Wel heb ik nòg een verbogen gebrek geconstateerd :{ Èn er is iets in het interieur kapot gegaan tijdens het rijden :{

Het verborgen gebrek:
Het schermpje in het midden, naast de klok en radio-schermpje, die bleef altijd zwart. Ik veronderstelde dat daar (net als bij mijn oude Mégane) alleen de deur-open en gordel-los lampjes zaten en dat het lampje eenmaal stuk was. Ik werd vandaag nieuwsgierig en besloot het bovenste deel v/d dashboard open te maken en te kijken wat er aan de hand was ermee. En wat bleek: de stekker ervan was losgetrokken :{

Na aansluiten werkten de deur-open en gordel-los lampjes weer :D Maar minder leuk was dat deze auto blijkbaar ook een bandenspanning-meet-systeem heeft, en die heeft een storing: op het schermpje ontbreekt het rechter achterwiel ;( Vermoedelijk is van dat wiel de bandenspanning-sensor van verdwenen of stuk. En in het geval er een wiel niet brand op het midden-schermpje, hoor er op het dashboard het lekke-band-storingslampje te branden... en die doet het niet... vermoedelijk is dat ook afgekit. Maar heb het (nog) niet gecheckt, want dan moet de tellerbak weer open.

Goed, het is niet essentieel, want bandenspanning controleer ik sowieso zelf periodiek. Maar het staat niet mooi op het dashboard ;(


En wat er kapot is gegaan:
Het mechanisme op het raam te bedienen, linksvoor :{ Toen ik vandaag het raam weer dicht wilde doen, hoorde ik iets knappen of zo en bleef de ruit beneden zitten. Het motortje draait echter nog wel, dus ik vermoed dat het riempje om de ruit op en neer te bewegen is afgebroken ;(

Het was al donker en koud, dus ik probeerde de ruit met de hand naar boven te trekken en dan met duct-tape vast te zetten, maar de ruit was er te zwaar voor... tijdens het rijden begon hij te zakken. Toen besloot ik een pakje papieren zakdoekjes tussen de ruit te proppen... nu lijkt het wel vast te zitten. Wel met een kiertje van 1cm bovenin, de ruit kan op de e.o.a. manier niet verder omhoog :{

Ik hoop dat het zo vast blijft zitten en dan hoop ik dat de verkopende garage het maandag wil maken, eventueel tegen kleine meerkosten. Zo niet, moet ik er later zelf naar gaan kijken...
pi_157708741
Het lijkt mij eerlijk gezegd verstandiger om bij de verkoper alleen reparaties te laten uitvoeren die onder de garantie vallen, en voor andere zaken een betrouwbare monteur / garage in de buurt te zoeken. Misschien dat die dan een volgende keer ook bereid is om uit te kijken naar een andere auto. Of je in ieder geval een betrouwbaarder handelaar kan aanbevelen.
Dan hoef je niet stad en land af te reizen om auto's te bekijken.
Want deze Renault heeft nu al wel erg veel mankementen voor een auto die je nog maar net hebt.
  zaterdag 21 november 2015 @ 00:33:08 #180
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157708929
Ik hoop dat je geluk hebt, maar het klinkt niet alsof je een goede auto hebt gekocht
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157709142
Rammelen
En
Narigheid
Achtervolgen
U
Lange
Tijd

~O>
pi_157709881
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:13 schreef Fien1989 het volgende:
Ik heb vandaag weer eens met de auto gereden. Ook met volledig koude motor start en rijdt de auto prima, tot nu toe :D Ook de automaatbak schakelt prima :D

Wel heb ik nòg een verbogen gebrek geconstateerd :{ Èn er is iets in het interieur kapot gegaan tijdens het rijden :{

Het verborgen gebrek:
Het schermpje in het midden, naast de klok en radio-schermpje, die bleef altijd zwart. Ik veronderstelde dat daar (net als bij mijn oude Mégane) alleen de deur-open en gordel-los lampjes zaten en dat het lampje eenmaal stuk was. Ik werd vandaag nieuwsgierig en besloot het bovenste deel v/d dashboard open te maken en te kijken wat er aan de hand was ermee. En wat bleek: de stekker ervan was losgetrokken :{

Na aansluiten werkten de deur-open en gordel-los lampjes weer :D Maar minder leuk was dat deze auto blijkbaar ook een bandenspanning-meet-systeem heeft, en die heeft een storing: op het schermpje ontbreekt het rechter achterwiel ;( Vermoedelijk is van dat wiel de bandenspanning-sensor van verdwenen of stuk. En in het geval er een wiel niet brand op het midden-schermpje, hoor er op het dashboard het lekke-band-storingslampje te branden... en die doet het niet... vermoedelijk is dat ook afgekit. Maar heb het (nog) niet gecheckt, want dan moet de tellerbak weer open.

Goed, het is niet essentieel, want bandenspanning controleer ik sowieso zelf periodiek. Maar het staat niet mooi op het dashboard ;(


En wat er kapot is gegaan:
Het mechanisme op het raam te bedienen, linksvoor :{ Toen ik vandaag het raam weer dicht wilde doen, hoorde ik iets knappen of zo en bleef de ruit beneden zitten. Het motortje draait echter nog wel, dus ik vermoed dat het riempje om de ruit op en neer te bewegen is afgebroken ;(

Het was al donker en koud, dus ik probeerde de ruit met de hand naar boven te trekken en dan met duct-tape vast te zetten, maar de ruit was er te zwaar voor... tijdens het rijden begon hij te zakken. Toen besloot ik een pakje papieren zakdoekjes tussen de ruit te proppen... nu lijkt het wel vast te zitten. Wel met een kiertje van 1cm bovenin, de ruit kan op de e.o.a. manier niet verder omhoog :{

Ik hoop dat het zo vast blijft zitten en dan hoop ik dat de verkopende garage het maandag wil maken, eventueel tegen kleine meerkosten. Zo niet, moet ik er later zelf naar gaan kijken...
Die TPMS ventielen zijn erg duur, ik vermoed dat er een stuk gegaan is en er een gewoon ventiel ingezet is.
Dan blijft natuurlijk wel het lampje branden van melding lekke band, vandaar de losse stekker denk ik.

Met een beetje mazzel is het raam mechaniek los geschoten, met een beetje pech is ie stuk. Ging ie helemaal niet meer of met kleine schokjes?
pi_157709893
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:44 schreef bluemoon23 het volgende:
Rammelen
En
Narigheid
Achtervolgen
U
Lange
Tijd

~O>
Oud en achterhaald, pech kun je met iedere auto hebben en echt slechte auto's bestaan niet meer.
pi_157709972
Kijk morgen eens of je op de velgen gewoon rubberen of metalen ventielen hebt.en is je reservewiel ook lichtmetaal? Zo ja, wat voor ventiel heeft die?
pi_157710056
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:32 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Oud en achterhaald, pech kun je met iedere auto hebben en echt slechte auto's bestaan niet meer.
Dit. De tijd dat je, vlak voor je op vakantie ging, je auto wegbracht voor een beurt is voorbij. Tegenwoordig laad je je hok vol en toer je gewoon naar Frankrijk, net als dat je naar je werk gaat.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_157710114
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:22 schreef deezler het volgende:
Het lijkt mij eerlijk gezegd verstandiger om bij de verkoper alleen reparaties te laten uitvoeren die onder de garantie vallen, en voor andere zaken een betrouwbare monteur / garage in de buurt te zoeken. Misschien dat die dan een volgende keer ook bereid is om uit te kijken naar een andere auto. Of je in ieder geval een betrouwbaarder handelaar kan aanbevelen.
Dan hoef je niet stad en land af te reizen om auto's te bekijken.
Want deze Renault heeft nu al wel erg veel mankementen voor een auto die je nog maar net hebt.
De monteur waar ik normaal naartoe ga, heeft alleen maar Volkswagens vanaf 3500 als aanraders. Met harde stoelen ook nog :{

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Die TPMS ventielen zijn erg duur, ik vermoed dat er een stuk gegaan is en er een gewoon ventiel ingezet is.
Dan blijft natuurlijk wel het lampje branden van melding lekke band, vandaar de losse stekker denk ik.

Met een beetje mazzel is het raam mechaniek los geschoten, met een beetje pech is ie stuk. Ging ie helemaal niet meer of met kleine schokjes?
Er is geen melding van een lekke band in de middenconsole. Daar is enkel een afbeelding van een auto te zien op een LCD, waarvan het rechter achterwiel uit is. Op de tellerbak brandt de lekke band lamp echter niet, daarom vermoed ik dat ook die is dichtgekit :{

Het reservewiel heb ik nog niet bekeken, maar ik vermoed dat dat staal is. Ga ik morgen eens naar kijken. Dan kijk ik ook even naar het ventiel v/h rechter achterwiel.

Het raammechaniek doet het helemaal niet meer. Ik moest de ruit handmatig naar boven trekken. Als ik de knop bedien hoor ik wat geratel in de deur. En heel soms als ik naar-boven bedien, trekt hij juist mijn raam een tikje naar beneden terwijl ik die vastgetaped had in de bovenste stand :{
pi_157711395
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:55 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

De monteur waar ik normaal naartoe ga, heeft alleen maar Volkswagens vanaf 3500 als aanraders. Met harde stoelen ook nog :{

[..]

Er is geen melding van een lekke band in de middenconsole. Daar is enkel een afbeelding van een auto te zien op een LCD, waarvan het rechter achterwiel uit is. Op de tellerbak brandt de lekke band lamp echter niet, daarom vermoed ik dat ook die is dichtgekit :{

Het reservewiel heb ik nog niet bekeken, maar ik vermoed dat dat staal is. Ga ik morgen eens naar kijken. Dan kijk ik ook even naar het ventiel v/h rechter achterwiel.

Het raammechaniek doet het helemaal niet meer. Ik moest de ruit handmatig naar boven trekken. Als ik de knop bedien hoor ik wat geratel in de deur. En heel soms als ik naar-boven bedien, trekt hij juist mijn raam een tikje naar beneden terwijl ik die vastgetaped had in de bovenste stand :{
Ja wat weet zo'n monteur er nou vanaf! Beetje bijdehand te lopen doen over auto's..

Veel geluk in je nieuwe auto! Ik hoop dat je een betere hebt dan mijn oude laguna uit 2002. Alles wat kapot kon ging ook kapot, behalve de motor dan. Maar dat was een diesel.
Raammechanisme ging bij mij ook kapot, zijn verschillende types van. Als het automatisch raam is kost het mechanisme alleen 120 euro. Ik heb dat toen zelf vervangen.
pi_157716453
Jammer van dat raam. Hopelijk wil de garage dat nog fixen en blijft het bij alleen dat raam. Zelf als ik een tweedehands auto koop test ik echt alle knopjes om te checken of het allemaal werkt (en dus ook de ramen een paar keer naar beneden en omhoog). Maar goed, dat is achteraf... :P

Zou zelf denk ik al zijn afgehaakt toen bleek dat de waarschuwingslampjes zijn dichtgekit. Dat zou voor mij echt een no go zijn om nog tot aanschaf over te gaan. Maar jij komt me wel avontuurlijk over, dus wellicht is het voor jou geen reden tot zorgen ;)
pi_157717221
And so it begins.
Je verwacht niet he.
pi_157724226
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:55 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

De monteur waar ik normaal naartoe ga, heeft alleen maar Volkswagens vanaf 3500 als aanraders. Met harde stoelen ook nog :{

Die harde stoelen, das niet op te lossen met een extra kussentje? Of desnoods zo'n jaren '70 schapenvacht stoelhoes? Want dan komt er natuurlijk ineens een heel assortiment auto's in zicht dat gemiddeld gezien als veel betrouwbaarder bekend staat dan Renault.
pi_157731639
Korte samenvatting van het topic:

Fien wil een auto die net hetzelfde is als haar vorige waar ze sloten geld heeft ingepompt.

2 topics vol goede tips van wat WEL goede auto's zijn

Fien koopt terug de eerste gare megane die ze tegenkomt, betaalt uiteindelijk veel meer zodat de distributie vervangen word terwijl er vanaf het begin een absoluut maximum van 1500 euro was.

De eerste dagen gaat er al vanalles stuk en blijkt er vanalles mis te zijn.

Ik snap er helemaal niks van...

Als ik jou was vroeg ik maandag vriendelijk en geld terug, vanwege de bewust uitgetrokken kabel van het display om de storing te verbergen. En koop dan een fatsoenlijke auto.

Deze bak gaat je weer handen vol met geld kosten en dan heb je nog niks...
pi_157733385
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:39 schreef Kanjer het volgende:
Kijk morgen eens of je op de velgen gewoon rubberen of metalen ventielen hebt.en is je reservewiel ook lichtmetaal? Zo ja, wat voor ventiel heeft die?
Ik heb gekeken naar de ventielen, maar kon niet duidelijk zie wat ze waren. Wel zag het ventiel van het rechter achterwiel er wat anders uit :{

Het reservewiel heeft een stalen velg, hij lag wel met de binnenkant naar boven waardoor ik het ventiel niet kon zien (stond op het punt om samen te vertrekken, dus geen tijd gehad om het wiel eruit te halen en uitgebreid te bekijken, dat komt morgen) :)

Ik zag verder in het interieur dat het linker deel v/d achterbank niet ingeklapt kon worden, de knop ging stroef en bleef toen hangen in de ingedrukte stand. Daar ga ik morgen ook even naar kijken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:25 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja wat weet zo'n monteur er nou vanaf! Beetje bijdehand te lopen doen over auto's..

Veel geluk in je nieuwe auto! Ik hoop dat je een betere hebt dan mijn oude laguna uit 2002. Alles wat kapot kon ging ook kapot, behalve de motor dan. Maar dat was een diesel.
Raammechanisme ging bij mij ook kapot, zijn verschillende types van. Als het automatisch raam is kost het mechanisme alleen 120 euro. Ik heb dat toen zelf vervangen.
Wat wordt er verstaan onder een automatisch raam? Bedoel je een elektrisch bediend raam?

Ik heb vermoedelijk zoiets nodig, als het stuk blijkt :{ :
https://www.winparts.nl/r(...)2.html#specificaties

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:24 schreef Palomar het volgende:
Jammer van dat raam. Hopelijk wil de garage dat nog fixen en blijft het bij alleen dat raam. Zelf als ik een tweedehands auto koop test ik echt alle knopjes om te checken of het allemaal werkt (en dus ook de ramen een paar keer naar beneden en omhoog). Maar goed, dat is achteraf... :P

Zou zelf denk ik al zijn afgehaakt toen bleek dat de waarschuwingslampjes zijn dichtgekit. Dat zou voor mij echt een no go zijn om nog tot aanschaf over te gaan. Maar jij komt me wel avontuurlijk over, dus wellicht is het voor jou geen reden tot zorgen ;)
Ik had ook alle knopjes en opties getest tijdens de proefrit. Toen deed alles het nog. En toen ik ermee naar huis reed had ik ook aantal keren het raam open/dicht gedaan... ging prima... geen haperingen... maar de dag erna... 2 of 3 keer openen en toen ging hij stuk bij het willen sluiten v/h raam ;(

Ik hoop dat ze het maandag willen maken. Zo niet, ga ik zelf kijken wat ik kan doen. Pas als het me echt niet lukt, laat ik het doen... liever niet ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:28 schreef deezler het volgende:

[..]

Die harde stoelen, das niet op te lossen met een extra kussentje? Of desnoods zo'n jaren '70 schapenvacht stoelhoes? Want dan komt er natuurlijk ineens een heel assortiment auto's in zicht dat gemiddeld gezien als veel betrouwbaarder bekend staat dan Renault.
Ik vrees dat dat op lange duur tegenvalt :{ Mijn vader's Toyota Yaris van ~2002 werd daar nooit op lange duur zacht van :P

En Volkswagens als in een gemiddelde Polo of Golf... die stoelen erin zijn nog harder dan die Yaris :{

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 00:28 schreef jackass__ het volgende:
Korte samenvatting van het topic:

Fien wil een auto die net hetzelfde is als haar vorige waar ze sloten geld heeft ingepompt.

2 topics vol goede tips van wat WEL goede auto's zijn

Fien koopt terug de eerste gare megane die ze tegenkomt, betaalt uiteindelijk veel meer zodat de distributie vervangen word terwijl er vanaf het begin een absoluut maximum van 1500 euro was.

De eerste dagen gaat er al vanalles stuk en blijkt er vanalles mis te zijn.

Ik snap er helemaal niks van...

Als ik jou was vroeg ik maandag vriendelijk en geld terug, vanwege de bewust uitgetrokken kabel van het display om de storing te verbergen. En koop dan een fatsoenlijke auto.

Deze bak gaat je weer handen vol met geld kosten en dan heb je nog niks...
Maar die "goede" auto's hadden niet de vereiste opties. En daarnaast... ook die hebben onderhoud nodig na aanschaf. Ja, ook de Carisma had na aanschaf een nieuwe riem, nieuwe vloeistoffen en filters nodig :{ En wie zegt dat v/d Carisma het raammechanisme niet stuk kan gaan?

Die losgetrokken kabel v/h bandenspanning-meetsysteem... ja... maar ja... hij was wel verkocht zonder die optie... dat ik pas achteraf erachter kwam dat die optie er wel op zat... ik vrees dat dat een lastige zaak word.

De auto rijdt verder nog prima... vandaag nog mee gereden... hoop dat het bij dit soort mineur probleempjes blijft...
pi_157733783
Ik zeg dit omdat ik bij men eerste auto dezelfde fout heb gemaakt. Auto gekocht uit 1999 voor 2000 euro. In 2j tijd meer dan 3000 euro aan onkosten gehad ( distributieriem, schokdempers, alternator, onderhoud, ...) + kleine ongemakken die ik niet heb laten herstellen zoals de centrale vergrendeling die niet goed werkt, een raam dat niet meer openging, de achterbank kon maar half neergeklapt worden.

Deze auto werd na deze 2j total loss verklaart omdat er iemand achter op me ingereden was. Toen heb ik een auto van 5000 euro gekocht, uit 2007. Deze heb ik ondertussen ook al bijna 2j en het enige wat ik heb moeten doen is 2x onderhoudsbeurtje en vorige winter een nieuwe batterij. En voor de rest doet alles het ook gewoon, geen rare verassingen gehad van dingen die niet blijken te werken.

Dit is wat iedereen hier je probeert uit te leggen. Als je blijkbaar toch budget hebt om zoveel herstellingen en onderhoud te kunnen betalen kan je beter meteen een nieuwere auto kopen.

Je hebt nu bijvoorbeeld ook veel meer betaalt zodat ze de distributieriem vervangen. Terwijl je tegen ons zei dat 1500 het absolute maximum was. Je had natuurlijk ook gewoon een auto van 1850 kunnen zoeken waarbij de distributieriem al gedaan was...
pi_157734559
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 07:39 schreef jackass__ het volgende:
Ik zeg dit omdat ik bij men eerste auto dezelfde fout heb gemaakt. Auto gekocht uit 1999 voor 2000 euro. In 2j tijd meer dan 3000 euro aan onkosten gehad ( distributieriem, schokdempers, alternator, onderhoud, ...) + kleine ongemakken die ik niet heb laten herstellen zoals de centrale vergrendeling die niet goed werkt, een raam dat niet meer openging, de achterbank kon maar half neergeklapt worden.

Deze auto werd na deze 2j total loss verklaart omdat er iemand achter op me ingereden was. Toen heb ik een auto van 5000 euro gekocht, uit 2007. Deze heb ik ondertussen ook al bijna 2j en het enige wat ik heb moeten doen is 2x onderhoudsbeurtje en vorige winter een nieuwe batterij. En voor de rest doet alles het ook gewoon, geen rare verassingen gehad van dingen die niet blijken te werken.

Dit is wat iedereen hier je probeert uit te leggen. Als je blijkbaar toch budget hebt om zoveel herstellingen en onderhoud te kunnen betalen kan je beter meteen een nieuwere auto kopen.

Je hebt nu bijvoorbeeld ook veel meer betaalt zodat ze de distributieriem vervangen. Terwijl je tegen ons zei dat 1500 het absolute maximum was. Je had natuurlijk ook gewoon een auto van 1850 kunnen zoeken waarbij de distributieriem al gedaan was...
Meer geld uitgeven is ook weer geen garantie voor een betere auto. Het blijft altijd een kwestie van opletten. Zowel op de auto als op de verkoper.
pi_157734674
Sterkte Fien :(
Ik heb een C5 uit 2004 dus, maar daar heb ik tot nu toe wel mazzel mee. Alles wat ik tegenkom is klein spul, zoals knopjes schoonmaken, bobine vervangen (drie schroefjes) nieuwe MAP sensor (één schroefje) bougies en ff de gasklep schoonmaken.
Die ventielen, heb ik ook. De schacht van de sensor ventielen is van metaal. Krijg je corrosie, scheurt de schacht en loopt je band in één keer leeg :(
Ik heb nu al één ventiel vervangen voor een gewone, ik ga de drie resterende ventielen ook laten vervangen. Er zit een lithium batterij in die een jaar of tien mee gaat en ik ga niet 40 euro per stuk of zo voor nieuw spul betalen. De sensors heb ik met mijn Lexia (kloon) al uitgeschakeld :)

Mijn sensor dinges met afgebroken schacht.
...
  zondag 22 november 2015 @ 10:36:28 #196
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_157734698
TS zal zo te lezen binnenkort wel weer een nieuw topic openen met dezelfde vraag..
pi_157735130
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 20:54 schreef eXplorer1 het volgende:
Dat LPG handiger is met 30k per jaar weten we allemaal wel, ik rij zelf niks anders dan LPG, waarom zou ik een kut middenklasser op benzine moeten rijden terwijl ik voor hetzelfde geld een dikke 8 cilinder of dikke turbo blok kan rijden :D laatste auto die minder woog dan 1600kg is erg lang geleden.

Maargoed, TS wilt absoluut geen LPG en wij moeten er helaas mee doen.
LPG is z'n gewicht in goud waard. Niet echt, want het kost geen drol!!!! :D

Zonder LPG was ik nu ernstig depressief omdat ik moest rondkarren in een ultra zuinige Fiat Panda oma-uitvoering. Dankzij LPG kan ik met uber geile 6cilinders rondrijden en binnenkort hoop ik zelfs een V12 te hebben.

Goed, het kost wat meer per maand. Daarom alleen 40plussers rijden. Je hebt niet alleen een vervoermiddel, maar een geweldige hobby.

Bedankt LPG.
Liefhebber van oldtimers en LPG
pi_157735139
oeps
Liefhebber van oldtimers en LPG
pi_157749671
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:16 schreef ThePartyPooper het volgende:

[..]

LPG is z'n gewicht in goud waard. Niet echt, want het kost geen drol!!!! :D

Zonder LPG was ik nu ernstig depressief omdat ik moest rondkarren in een ultra zuinige Fiat Panda oma-uitvoering. Dankzij LPG kan ik met uber geile 6cilinders rondrijden en binnenkort hoop ik zelfs een V12 te hebben.

Goed, het kost wat meer per maand. Daarom alleen 40plussers rijden. Je hebt niet alleen een vervoermiddel, maar een geweldige hobby.

Bedankt LPG.
Welke V12 ga jij op LPG rijden?
pi_157751665
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:09 schreef vaduz het volgende:

[..]

Welke V12 ga jij op LPG rijden?
Hij heeft een V12. Althans, als je z'n pohi wilt geloven.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')