SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gaat ook gebeuren als die zijn aankomende ontslag krijgt bij Man Uquote:Op maandag 16 november 2015 19:25 schreef Cavaliers het volgende:
Misschien van Gaal nog een keer polsen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan technisch zo mee bij Real Madrid of Barcelona, hoor.quote:Op maandag 16 november 2015 19:41 schreef Sunri5e het volgende:
Andersen: ‘Heb een waanzinnig goede kans de Europese top te bereiken’![]()
Vilhenna, Boetius en al die wereldtalenten ook.quote:Op maandag 16 november 2015 19:41 schreef Sunri5e het volgende:
Andersen: ‘Heb een waanzinnig goede kans de Europese top te bereiken’Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu Overmars nog vervangen door een ervaren, capabele kracht en we zijn al een heel eind.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is Clasie al in veld als vervanger van Iniesta?quote:Op maandag 16 november 2015 20:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vilhenna, Boetius en al die wereldtalenten ook.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waar haalt ie 'm neer dan ? Heb jij wat anders gehoord dan ik zeker ? Cruijff haakt af door iedereen die niet voor de 100% achter zijn ideeen staat als vijand te beschouwen.quote:Op maandag 16 november 2015 20:02 schreef hafcfan het volgende:
Vd Sar die Johan neerhaalt. Moet niet gekker worden zeg
En laten we eerlijk zijn, niet al zijn ideeen zijn geweldig. Zie de aanstelling van oud-topvoetballers op belangrijke functies bij Ajax bv.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die heeft bijna dezelfde prijzenkast opgebouwd bij Feyenoord, was toe aan een stap hogerop.quote:Op maandag 16 november 2015 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is Clasie al in veld als vervanger van Iniesta?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 16 november 2015 20:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar haalt ie 'm neer dan ? Heb jij wat anders gehoord dan ik zeker ? Cruijff haakt af door iedereen die niet voor de 100% achter zijn ideeen staat als vijand te beschouwen.
En laten we eerlijk zijn, niet al zijn ideeen zijn geweldig. Zie de aanstelling van oud-topvoetballers op belangrijke functies bij Ajax bv.Verder ben ik het wel met je eens dat niet al zijn ideeën geweldig zijn hoor, maar het is nou niet bepaald zo dat zijn ideeën überhaupt zijn uitgevoerd, behalve op kleine schaal dan (bijvoorbeeld in de jeugdopleiding waar het nu toch vrij goed gaat)quote:Cruijff had goede hoop dat het reilen en zeilen bij een paar ervaren bestuurders in goede handen zou zijn en dat deze de oud-voetballers (het Technisch Hart, red.) zouden helpen en begeleiden met onder meer vergaderen en besturen.![]()
Ik ben niet zo onder de indruk van wat Cruijff als 'orakel' presteert. Het zijn vooral wat vage algemeenheden waarbij vervolgens als het dan niet uitmondt in een geweldig succes wordt gedaan alsof het plan maar niet goed wordt uitgevoerd. Natuurlijk, al die achterlijke aankopen van de laatste jaren waren overbodig, maar verder is evident dat er ook gewoon niet heel veel uit de jeugdopleiding komt als je niet de echte talenten te pakken hebt. Dan ben je aangewezen op het aankopen van jonge talenten zoals bij Bazoer en El Ghazi.quote:Op maandag 16 november 2015 20:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar haalt ie 'm neer dan ? Heb jij wat anders gehoord dan ik zeker ? Cruijff haakt af door iedereen die niet voor de 100% achter zijn ideeen staat als vijand te beschouwen.
En laten we eerlijk zijn, niet al zijn ideeen zijn geweldig. Zie de aanstelling van oud-topvoetballers op belangrijke functies bij Ajax bv.
Cruijff heeft in mijn ogen ook gewoon een enorme plaat voor zijn kop.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die achterlijke aankopen lijkt me duidelijk, daar kun je Overmars op afrekenen uiteindelijk. Heeft verder ook weinig te maken met het verhaal Cruijff. Overigens kun je wel is een misser hebben, dat weet je nooit van tevoren. Iedere club heeft daar last van. Maar onder Overmars wel wat veel en er is ook overbetaald voor bv Sinkgraven.quote:Op maandag 16 november 2015 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onder de indruk van wat Cruijff als 'orakel' presteert. Het zijn vooral wat vage algemeenheden waarbij vervolgens als het dan niet uitmondt in een geweldig succes wordt gedaan alsof het plan maar niet goed wordt uitgevoerd. Natuurlijk, al die achterlijke aankopen van de laatste jaren waren overbodig, maar verder is evident dat er ook gewoon niet heel veel uit de jeugdopleiding komt als je niet de echte talenten te pakken hebt. Dan ben je aangewezen op het aankopen van jonge talenten zoals bij Bazoer en El Ghazi.
Cruijff heeft in mijn ogen ook gewoon een enorme plaat voor zijn kop.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mja, daar kun je over twisten. Dat soort prijzen moeten vaak worden neergeteld voor de talenten uit de Nederlandse subtop, zeker als ze nog een wat langer contract hebben. Weet niet of dat bij Sinkgraven het geval was.quote:Op maandag 16 november 2015 20:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die achterlijke aankopen lijkt me duidelijk, daar kun je Overmars op afrekenen uiteindelijk. Heeft verder ook weinig te maken met het verhaal Cruijff. Overigens kun je wel is een misser hebben, dat weet je nooit van tevoren. Iedere club heeft daar last van. Maar onder Overmars wel wat veel en er is ook overbetaald voor bv Sinkgraven.
Wat er mijn ogen vooral misgaat is het feit dat we weer dure middenvelders worden gehaald, terwijl je nu juist voorin nog wel wat geld zou mogen neertellen voor echte versterkingen. Daar komen dan een niet al te duur gokje voor de vleugel en een huurling van Arsenal die niet eens speeltijd krijgt bij.
Kan zijn dat je vindt dat je daar talenten hebt die klaar zijn om door te stromen, maar geef dan iemand als Cerny gewoon eens speelminuten in plaats van een invalbeurt voor Serero, Schöne of Heitinga.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En stagiaire Flappie dan?quote:Op maandag 16 november 2015 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Nu Overmars nog vervangen door een ervaren, capabele kracht en we zijn al een heel eind.![]()
Brian Laudrup 2.0quote:Op maandag 16 november 2015 19:41 schreef Sunri5e het volgende:
Andersen: ‘Heb een waanzinnig goede kans de Europese top te bereiken’'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Veltman > van Beekquote:Op maandag 16 november 2015 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe was Veltman in de bekerfinale ?
Veltman de nieuwe Jaap Stam![]()
Veltman > Gyanquote:Op maandag 16 november 2015 21:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman > van Beek
Veltman de nieuwe Jaap Stam![]()
Het eerste zeker, 2e niet.quote:Op maandag 16 november 2015 21:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman > van Beek
Veltman de nieuwe Jaap StamAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: