Ik krijg een vrij ruime km vergoeding, daar kan ik de auto van betalen. Helaas kan deze km vergoeding niet meegerekend worden in de hypotheekberekening.quote:Op maandag 16 november 2015 17:41 schreef -AMG- het volgende:
Als je voor 0 euro in aanmerking komt is het de vraag of het wel verstandig is. Je moet dan toch wel goed verdienen met goed uitzicht op de toekomst.
Mijn contract verloopt in januari 2017. Ik heb een boven modaal inkomen en de huizen waar ik naar kijk zijn goed te betalen (130k). Het eerste jaar zal ik inderdaad niet erg ruim zitten maar ik wil nu toch wel graag een keer gaan samenwonen met m'n vriendin. We zien het niet echt zitten om beide nog een jaar thuis te wonen.quote:Op maandag 16 november 2015 17:46 schreef Basp1 het volgende:
Is volgend jaar dan die auto afbetaald, zo ja dan wacht je toch nog een jaar met het kopen van een huis. Die 620 euro per maand is een flinke last als je dan ook nog eens je hypotheek moet gaan betalen moet je flink wat verdienen om dat allemaal op te hoesten, en juist omdat je in een private lease constructie gestapt bent, vraag ik me af of dat wel het geval is.
Klinkt niet vreemd hoor. Ik kreeg geen hypotheek omdat ik 1000 euro rood kon staan op mijn betaalrekening. Ik heb hier nog nooit gebruik van gemaakt maar alleen de mogelijkheid al om rood te staan was al voldoende om geen hypotheek af te kunnen sluiten. Het opheffen van de mogelijkheid zorgde ervoor dat ik de hypotheek wel kreeg.quote:Op maandag 16 november 2015 17:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Geen hypotheek kunnen krijgen omdat je een leasecontract inclusief BKR registratie hebt?
Klinkt vreemd.
Creditcard is blijkbaar ook een reden om minder geld te verstrekken.quote:Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klinkt niet vreemd hoor. Ik kreeg geen hypotheek omdat ik 1000 euro rood kon staan op mijn betaalrekening. Ik heb hier nog nooit gebruik van gemaakt maar alleen de mogelijkheid al om rood te staan was al voldoende om geen hypotheek af te kunnen sluiten. Het opheffen van de mogelijkheid zorgde ervoor dat ik de hypotheek wel kreeg.
Die heb ik ook maar dat was dan juist weer geen probleem.quote:Op maandag 16 november 2015 18:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Creditcard is blijkbaar ook een reden om minder geld te verstrekken.
Oh, ik dacht dat ze daar na 10 jaar wel eens van afgestapt waren.quote:Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klinkt niet vreemd hoor. Ik kreeg geen hypotheek omdat ik 1000 euro rood kon staan op mijn betaalrekening. Ik heb hier nog nooit gebruik van gemaakt maar alleen de mogelijkheid al om rood te staan was al voldoende om geen hypotheek af te kunnen sluiten. Het opheffen van de mogelijkheid zorgde ervoor dat ik de hypotheek wel kreeg.
Ik zou toch maar eens uitzoeken waarom volgens Peugeot dat leasecontract in een keer afbetalen geen optie zou zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef GieJay het volgende:
[..]
Mijn contract verloopt in januari 2017. Ik heb een boven modaal inkomen en de huizen waar ik naar kijk zijn goed te betalen (130k). Het eerste jaar zal ik inderdaad niet erg ruim zitten maar ik wil nu toch wel graag een keer gaan samenwonen met m'n vriendin. We zien het niet echt zitten om beide nog een jaar thuis te wonen.
Dat kun je gewoon opheffen, heb ik ook gedaan en dat was voldoende.quote:Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lees eens mijn hele stuk af voordat je begint met schrijven.quote:Op maandag 16 november 2015 19:13 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon opheffen, heb ik ook gedaan en dat was voldoende.
K heb het over opheffen van roodstand, niet over een leasecontract van een frans hok!quote:Op maandag 16 november 2015 19:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lees eens mijn hele stuk af voordat je begint met schrijven.
Na aflopen van de contractsperiode moet de auto toch terug naar Peugeot of TS moet de auto overkopen? Het is natuurlijk niet zoals een lening die je vroegtijdig kan aflossen.quote:Op maandag 16 november 2015 18:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens uitzoeken waarom volgens Peugeot dat leasecontract in een keer afbetalen geen optie zou zijn.
Zou niet weten waarom dat niet zou mogen.
Dat over die roodstand zeg ik juistquote:Op maandag 16 november 2015 19:17 schreef hoas het volgende:
[..]
K heb het over opheffen van roodstand, niet over een leasecontract van een frans hok!
Waarom die boete? jullie lopen toch geen inkomsten mis en hebben de auto eerder terug.quote:Op maandag 16 november 2015 23:15 schreef Pindasoepje het volgende:
Waarom kan je je lease niet in 1x afkopen? Ik werk zelf in deze branche en het komt vaak voor dat men de lease wil aflossen ivm een hypotheek. Bij ons is dat gewoon mogelijk. De klant moet alleen wel een boete betalen maar dat bedrag valt meestal wel mee.
In de lease-termijn word een winstmarge meegerekend. Die moet je bij vervroegd aflossen vaak in zijn geheel afrekenen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:24 schreef Platina het volgende:
[..]
Waarom die boete? jullie lopen toch geen inkomsten mis en hebben de auto eerder terug.
Dan ga je toch een jaar hokken?quote:Op maandag 16 november 2015 18:00 schreef GieJay het volgende:
[..]
Mijn contract verloopt in januari 2017. Ik heb een boven modaal inkomen en de huizen waar ik naar kijk zijn goed te betalen (130k). Het eerste jaar zal ik inderdaad niet erg ruim zitten maar ik wil nu toch wel graag een keer gaan samenwonen met m'n vriendin. We zien het niet echt zitten om beide nog een jaar thuis te wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |