Yep.. De Jiayu S3 heeft toch echt een MT SoC, maar had bijna meteen na de lancering al custom roms in alle smaken.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Voor een populair toestel kiezen waar je root op kan krijgen, bijvoorbeeld alle Xiaomi toestellen maar ook Jiayu's hebben vaak custom roms.
Ja klopt maar tegenwoordig wordt er niet veel meer aan custom roms meer gedaan helaas voor de jiayu-s3quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yep.. De Jiayu S3 heeft toch echt een MT SoC, maar had bijna meteen na de lancering al custom roms in alle smaken.
Whahahahahquote:Op zaterdag 28 november 2015 09:43 schreef shiznuts het volgende:
Nope. Toen wel een review van de K1 Turbo gemaakt. Was wel onder de indruk van de bouw en feel. Ook de camera was toch wel vrij nice. Vond het fijn dat ik 5.5" eens een kans kon geven, maar voor mij persoonlijk de bevestiging dat 5.5" too much is. Fijn dat ze dat geadresseerd hebben.
De N-reeks van ze had geloof ik wat probleempjes. Maar de K2 ziet er in ieder geval bijzonder chique uit. Geen fancy edge-to-edge of IR blaster ofzo, maar het is wel een mooi integraal design zonder storende elementen en specs prima voor wat het is. Fijne grootte dus. Prijs erg netjes. Lijkt met een goed alternatief voor de Sony Z-line up bijvoorbeeld.
Enige wat me een beetje tegenstaat is het promotievideootje:![]()
![]()
Jiayu.de -> RC1quote:Op maandag 30 november 2015 22:07 schreef Elan het volgende:
Waar kun je nu goede Custom ROMS voor de Jiayu S3 vinden, is dat gewoon een kwestie van Google gebruiken of zijn er sites die jullie aan/afraden of bepaalde roms die goed of juist enorm kut zijn?
Het toestel is al rooted toch
Oh jawel. Als je het topic doorleest vind je in de OpeningsPost onder sitelinks:quote:Op donderdag 3 december 2015 00:06 schreef Lief17 het volgende:
Ik mis in dit rijtje eigenlijk de telefoons van OnePlus. Niemand daar interesse in?
Ik had eerst de OnePlus One en nu de OnePlus X. Beiden zeer fijn!
Juist zoveel interesse voor dat het een eigen reeks heeft.quote:
Dat ziet er zeker wel interessant uit!quote:Op maandag 30 november 2015 23:29 schreef rene90 het volgende:
Even over Jiayu gesproken, wisten jullie al dat ze een S3+ hebben? Simpel gezegd dezelfde telefoon met wat andere hardware:
MT6753
3GB ram / NFC
Android 5.1
IMX214 lens
Prijs van $169 is ook netjes bij onder andere Geekbuying
Daar zit helemaal geen ref in?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:42 schreef SittingDuck het volgende:
Moet dat nou in die geekbuying link een referral url van shareasale....
dat doet danny. Nog een dubbele ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:42 schreef SittingDuck het volgende:
Moet dat nou in die geekbuying link een referral url van shareasale....
Toch wel als ik er met mijn mobiel op klik. Dan zie ik dit. Is dit iets wat FOK automatisch toevoegd misschien?quote:
Tja aan de ene kant begrijpelijk. Al die adblockers zorgen nou ook niet bepaald voor inkomen hèhè...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |