Dat laatste is het dan ook. En die tweets was een tweetbot die allerlei feitjes door elkaar in 1 tweet plakte.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:24 schreef Chewie het volgende:
Maar als de "elite" deze aanval gestaged zou hebben, waarom dan van die opzichtige blunders zoals een tweet op een verkeerd tijdstip en die wikipedia die te vroeg zou zijn?
Zou het ook weer niet eens een tijdzone issue zijn, dat hebben we bij 1 van de vorige "hoaxes" ook al meegemaakt namelijk.
Zag net je reactie. Maar goed zal wel niet de laatste keer zijn dat dit gebruikt gaat worden om aan te tonen dat dit een false flag operatie zou zijn. De zelfbenoemde "waarheidszoekers" zijn over het algemeen niet bereid om hun visie aan te passen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste is het dan ook. En die tweets was een tweetbot die allerlei feitjes door elkaar in 1 tweet plakte.
Precies, zo storend is dat. "Oh, oeps. Sorry, verkeerd gezien" zit er totaal niet in. Nee, snel copy pasten dat artikel en door posten op 5323523 andere websites, zodat je door alle onjuiste informatie de juiste niet meer ziet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zag net je reactie. Maar goed zal wel niet de laatste keer zijn dat dit gebruikt gaat worden om aan te tonen dat dit een false flag operatie zou zijn. De zelfbenoemde "waarheidszoekers" zijn over het algemeen niet bereid om hun visie aan te passen.
muchas graciasquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef Resonancer het volgende:
Weet niet of hij er al Staat;
http://www.inspiretochang(...)-before-it-happened/
Strax ff topic doorlezen.
Bedankt voor het onderschrijven van mijn reactiequote:Op dinsdag 17 november 2015 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
muchas gracias
net even gelezen, goed stukjegeeft goed weer hoe het allemaal zijn werk doet.
Je ziet iemand uit de muur lopen dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En er dan nog steeds naast zittenToch knap. Je ziet gewoon iemand uit de 'niet bestaande' deur lopen. Hoe simpel wil je het hebben
.
[..]
Voor iemand die in sprookjes geloofd, vind ik dit toch vrij apart.
Nee jij ziet mensen uit de muur lopen, de rest zien mensen uit een deur komen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je ziet iemand uit de muur lopen dus.
Neeeheee, dat wil jij heel graag zien.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je bent zo vreselijk aan het projecterenquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is nog wel meer hoor maar ik vermijd de discussie. Vooral doorgaan en geen vragen stellen bij wat er zich afspeelt is ook een optie voor een aantal mensen. Ik lees de info wel van mensen die dit wel doen, alvast bedankt hiervoor guys
Nee, uit een deur die je niet ziet door compressiequote:Op dinsdag 17 november 2015 15:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je bent zelf degene die 'vooral doorgaat en geen vragen stelt' bij het geval van tijdverschil. Maar juist dán moet je je afvragen waar en of het tijdverschil verklaarbaar is. In plaats daarvan neem je aan dat het een teken is van fakery en ga je vooral door zonder vragen te stellen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is nog wel meer hoor maar ik vermijd de discussie. Vooral doorgaan en geen vragen stellen bij wat er zich afspeelt is ook een optie voor een aantal mensen. Ik lees de info wel van mensen die dit wel doen, alvast bedankt hiervoor guys
Ik geloof, maar kan het niet terug vinden, dat het verhaal was dat ze naar buiten klom want binnen waren terroristen, vervolgens politie acties, en iemand heeft haar daarna/tijdens omhoog geholpen. Maar goed, kan dat niet meer terug vinden. Enige artikel wat nu overal naar voren komt is dat ze degene die haar hielp heeft gevonden via social media (en die gozer wil anoniem blijven, dus daar gaat Tingo's "helden" verhaal).quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:59 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp met die hangende vrouw: is zij vanuit binnen naar buiten gegaan om zo op 2 hoog te balanceren of is zij bij bv de 1e etage naar buiten gegaan om omhoog te klimmen? Dat ontgaat me wat.
Als deze meneer geraakt door 'n kogel of stuk schrapnel is onduidelijk.quote:
En volgens scrummie(die zelf doorgeeft dat ie weet niet veel over) de zwarte schaduwen niet te zien door compressie zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:34 schreef kalinhos het volgende:
Tis gewoon een deur die wat dieper in de muur zit. Als je dat niet ziet gewoon meer worteltjes eten.
Zie de link naar de clues thread.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof, maar kan het niet terug vinden, dat het verhaal was dat ze naar buiten klom want binnen waren terroristen, vervolgens politie acties, en iemand heeft haar daarna/tijdens omhoog geholpen. Maar goed, kan dat niet meer terug vinden. Enige artikel wat nu overal naar voren komt is dat ze degene die haar hielp heeft gevonden via social media (en die gozer wil anoniem blijven, dus daar gaat Tingo's "helden" verhaal).
Tja ik laat het hierbij voordat er weer replies met voorbeeldjes komen waarom het wel mogelijk is. Een ding is duidelijk hoop ik, we vinden het allemaal verschrikkelijk wat er gebeurd is. Of je de boel wantrouwt of niet, beiden zijn net zo bedroevend want we zien allemaal dat het er niet best voor staat mét of zonder conspiracie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als deze meneer geraakt door 'n kogel of stuk schrapnel is onduidelijk.
In iedere geval hij lijkt heel kalm (naar zo'n gebeurtenis) te zijn.
Werd hij dan geraakt door een kogel uit een ak-47?quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
misschien komt het omdat ie een samsung heeft, android saves your life.
Of 'n stuk schrapnelquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Werd hij dan geraakt door een kogel uit een ak-47?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tja ik laat het hierbij voordat er weer replies met voorbeeldjes komen waarom het wel mogelijk is. Een ding is duidelijk hoop ik, we vinden het allemaal verschrikkelijk wat er gebeurd is. Of je de boel wantrouwt of niet, beiden zijn net zo bedroevend want we zien allemaal dat het er niet best voor staat mét of zonder conspiracie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |