abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157623148
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:24 schreef Chewie het volgende:
Maar als de "elite" deze aanval gestaged zou hebben, waarom dan van die opzichtige blunders zoals een tweet op een verkeerd tijdstip en die wikipedia die te vroeg zou zijn?

Zou het ook weer niet eens een tijdzone issue zijn, dat hebben we bij 1 van de vorige "hoaxes" ook al meegemaakt namelijk.
Dat laatste is het dan ook. En die tweets was een tweetbot die allerlei feitjes door elkaar in 1 tweet plakte.
pi_157623170
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat laatste is het dan ook. En die tweets was een tweetbot die allerlei feitjes door elkaar in 1 tweet plakte.
Zag net je reactie. Maar goed zal wel niet de laatste keer zijn dat dit gebruikt gaat worden om aan te tonen dat dit een false flag operatie zou zijn. De zelfbenoemde "waarheidszoekers" zijn over het algemeen niet bereid om hun visie aan te passen.
pi_157623198
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zag net je reactie. Maar goed zal wel niet de laatste keer zijn dat dit gebruikt gaat worden om aan te tonen dat dit een false flag operatie zou zijn. De zelfbenoemde "waarheidszoekers" zijn over het algemeen niet bereid om hun visie aan te passen.
Precies, zo storend is dat. "Oh, oeps. Sorry, verkeerd gezien" zit er totaal niet in. Nee, snel copy pasten dat artikel en door posten op 5323523 andere websites, zodat je door alle onjuiste informatie de juiste niet meer ziet.
  dinsdag 17 november 2015 @ 14:45:14 #104
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157623517
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef Resonancer het volgende:
Weet niet of hij er al Staat;
http://www.inspiretochang(...)-before-it-happened/
Strax ff topic doorlezen.
muchas gracias ^O^

net even gelezen, goed stukje :Y geeft goed weer hoe het allemaal zijn werk doet.

[ Bericht 10% gewijzigd door controlaltdelete op 17-11-2015 14:57:09 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157624003
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

muchas gracias ^O^

net even gelezen, goed stukje :Y geeft goed weer hoe het allemaal zijn werk doet.
Bedankt voor het onderschrijven van mijn reactie :')

Oogkleppen op, oren dicht voor andere geluiden en gewoon doorgaan.
pi_157624062
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En er dan nog steeds naast zitten _O_ Toch knap. Je ziet gewoon iemand uit de 'niet bestaande' deur lopen. Hoe simpel wil je het hebben :').

[..]

Voor iemand die in sprookjes geloofd, vind ik dit toch vrij apart.
Je ziet iemand uit de muur lopen dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157624125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee jij ziet mensen uit de muur lopen, de rest zien mensen uit een deur komen.
pi_157624126
quote:

[..]

Neeeheee, dat wil jij heel graag zien.
pi_157624471
Tis gewoon een deur die wat dieper in de muur zit. Als je dat niet ziet gewoon meer worteltjes eten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:43:27 #110
189978 controlaltdelete
pi_157624632
Er is nog wel meer hoor maar ik vermijd de discussie. Vooral doorgaan en geen vragen stellen bij wat er zich afspeelt is ook een optie voor een aantal mensen. Ik lees de info wel van mensen die dit wel doen, alvast bedankt hiervoor guys w/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157624676
Je bedoelt vooral doorgaan en geen antwoord geven op moeilijke vragen want de conclusies zijn toch al getrokken lang voor de gebeurtenis ;) Lekker blijven slikken wat de propagandamachine op internet je vertelt over boze elites die het allemaal op jou voorzien hebben.
Conscience do cost.
pi_157624737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is nog wel meer hoor maar ik vermijd de discussie. Vooral doorgaan en geen vragen stellen bij wat er zich afspeelt is ook een optie voor een aantal mensen. Ik lees de info wel van mensen die dit wel doen, alvast bedankt hiervoor guys w/
Je bent zo vreselijk aan het projecteren O+
pi_157624840
quote:

[..]

Nee, uit een deur die je niet ziet door compressie :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 17-11-2015 16:22:48 (laat dat gescheld maar achterwege) ]
pi_157624956
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Je bent zelf degene die 'vooral doorgaat en geen vragen stelt' bij het geval van tijdverschil. Maar juist dán moet je je afvragen waar en of het tijdverschil verklaarbaar is. In plaats daarvan neem je aan dat het een teken is van fakery en ga je vooral door zonder vragen te stellen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157625037
Wat ik trouwens niet begrijp met die hangende vrouw: is zij vanuit binnen naar buiten gegaan om zo op 2 hoog te balanceren of is zij bij bv de 1e etage naar buiten gegaan om omhoog te klimmen? Dat ontgaat me wat.
pi_157625210
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:59 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp met die hangende vrouw: is zij vanuit binnen naar buiten gegaan om zo op 2 hoog te balanceren of is zij bij bv de 1e etage naar buiten gegaan om omhoog te klimmen? Dat ontgaat me wat.
Ik geloof, maar kan het niet terug vinden, dat het verhaal was dat ze naar buiten klom want binnen waren terroristen, vervolgens politie acties, en iemand heeft haar daarna/tijdens omhoog geholpen. Maar goed, kan dat niet meer terug vinden. Enige artikel wat nu overal naar voren komt is dat ze degene die haar hielp heeft gevonden via social media (en die gozer wil anoniem blijven, dus daar gaat Tingo's "helden" verhaal).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2015 16:06:38 ]
pi_157627675
"En Tingo, dit is een typisch gevalletje van 'too close' om het over hoaxerij te hebben. Vooralsnog gaan we er van uit dat de aanslag daadwerkelijk is gebeurd. (ongeacht wie er eventueel achter zit natuurlijk)."

BNW / Chaos in Parijs#2

[ Bericht 83% gewijzigd door jogy op 17-11-2015 18:58:02 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:14:10 #118
189978 controlaltdelete
pi_157627934

:o

misschien komt het omdat ie een samsung heeft, android saves your life.

[ Bericht 5% gewijzigd door controlaltdelete op 17-11-2015 18:19:40 ]
pi_157628093
quote:
Als deze meneer geraakt door 'n kogel of stuk schrapnel is onduidelijk.
In iedere geval hij lijkt heel kalm (naar zo'n gebeurtenis) te zijn.
pi_157628177
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:34 schreef kalinhos het volgende:
Tis gewoon een deur die wat dieper in de muur zit. Als je dat niet ziet gewoon meer worteltjes eten.
En volgens scrummie(die zelf doorgeeft dat ie weet niet veel over) de zwarte schaduwen niet te zien door compressie zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 17-11-2015 18:58:41 ]
pi_157628219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 16:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik geloof, maar kan het niet terug vinden, dat het verhaal was dat ze naar buiten klom want binnen waren terroristen, vervolgens politie acties, en iemand heeft haar daarna/tijdens omhoog geholpen. Maar goed, kan dat niet meer terug vinden. Enige artikel wat nu overal naar voren komt is dat ze degene die haar hielp heeft gevonden via social media (en die gozer wil anoniem blijven, dus daar gaat Tingo's "helden" verhaal).
Zie de link naar de clues thread.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:29:11 #122
189978 controlaltdelete
pi_157628257
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als deze meneer geraakt door 'n kogel of stuk schrapnel is onduidelijk.
In iedere geval hij lijkt heel kalm (naar zo'n gebeurtenis) te zijn.
Tja ik laat het hierbij voordat er weer replies met voorbeeldjes komen waarom het wel mogelijk is. Een ding is duidelijk hoop ik, we vinden het allemaal verschrikkelijk wat er gebeurd is. Of je de boel wantrouwt of niet, beiden zijn net zo bedroevend want we zien allemaal dat het er niet best voor staat mét of zonder conspiracie.
pi_157628356
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[ afbeelding ]

:o

misschien komt het omdat ie een samsung heeft, android saves your life.
Werd hij dan geraakt door een kogel uit een ak-47?
pi_157628513
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Werd hij dan geraakt door een kogel uit een ak-47?
Of 'n stuk schrapnel :) of shrapnel.
Beide gevallen zijn zeer onwaarschijnlijk verhalen, vind ik.
pi_157628538
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja ik laat het hierbij voordat er weer replies met voorbeeldjes komen waarom het wel mogelijk is. Een ding is duidelijk hoop ik, we vinden het allemaal verschrikkelijk wat er gebeurd is. Of je de boel wantrouwt of niet, beiden zijn net zo bedroevend want we zien allemaal dat het er niet best voor staat mét of zonder conspiracie.
Inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')