Wantquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Willen jullie mij een enorme rotschop geven omdat ik zo;n vreselijke lafbek ben?
Ik had een afspraak bij de huisarts om naar een plekje in m'n gezicht te laten kijken. Huisarts: 'Ik kan het nu wel meteen verwijderen.'quote:
Dat kan handiger inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een afspraak bij de huisarts om naar een plekje in m'n gezicht te laten kijken. Huisarts: 'Ik kan het nu wel meteen verwijderen.'
Ik: *poept in broek* 'Eeh, mag ik me er mentaal op voorbereiden?'
Dus nu moet ik er over een tijdje aan geloven terwijl ik er anders nu al vanaf was geweest
quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een afspraak bij de huisarts om naar een plekje in m'n gezicht te laten kijken. Huisarts: 'Ik kan het nu wel meteen verwijderen.'
Dus nu moet ik er over een tijdje aan geloven terwijl ik er anders nu al vanaf was geweest
Ik ben wel meer van het principe, druk er maar een verdoving in en doe je ding. Als ik er maar vanaf ben.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen hoor. Bij een plekje op het gezicht zou ik het zelf niet hebben maar een vriend van me vertelde laatst dat hij een keer naar de tandarts ging voor een doodgewone controle en dat dat dus uitliep op het acuut trekken van verstandskiezen. Dan zou ik zelf toch ook even aan de rem trekken
Dan was ik gewoon weggegaan en niet teruggekomenquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen hoor. Bij een plekje op het gezicht zou ik het zelf niet hebben maar een vriend van me vertelde laatst dat hij een keer naar de tandarts ging voor een doodgewone controle en dat dat dus uitliep op het acuut trekken van verstandskiezen. Dan zou ik zelf toch ook even aan de rem trekken
Zo denk ik nu ook, had ik het nou maar meteen gedaan, het is een kwartiertje werk, dan was ik er nu van af geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben wel meer van het principe, druk er maar een verdoving in en doe je ding. Als ik er maar vanaf ben.
En je hoeft er niet nog langer tegenaan te hikkenquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo denk ik nu ook, had ik het nou maar meteen gedaan, het is een kwartiertje werk, dan was ik er nu van af geweest.
In zijn geval had hij nog geen klachten van zijn verstandskiezen, het was preventief verwijderen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben wel meer van het principe, druk er maar een verdoving in en doe je ding. Als ik er maar vanaf ben.
Ik dus ook, lekker afwachten of die dingen problemen op gaan leveren en dan kan er altijd nog gesneden wordenquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was ik gewoon weggegaan en niet teruggekomen
Dat moest bij mij door de kaakchirurg worden gedaan, dus dat kon helaas niet directquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In zijn geval had hij nog geen klachten van zijn verstandskiezen, het was preventief verwijderen.
Ik heb er nu dan ook wel spijt van dat ik een nieuwe afspraak heb gemaakt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En je hoeft er niet nog langer tegenaan te hikken
Ik heb het met mijn oog gehad. Naar de oogarts vanwege een ontstoken ooglid (abces). Conclusie was dat het open gesneden moest worden. De enige vraag die gesteld werd was of ik met de auto was, aangezien ik niet mocht rijden. Daarna was het gewoon verdoven en open snijden. Bij de tandarts ook vaak genoeg behandelingen gehad waar ik niet op gerekend had en niet op zat te wachten. Maar als het toch moet gebeuren, dan maar direct, dan ben ik er vanaf.
Dat het gewoon weggebrand kon worden, het was verder onschuldig. Dat dacht ik al, maar het zit er al heel lang en ik wil er zelf ook gewoon vanaf, vind het lelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zei hij eigenlijk verder over het plekje als ik vragen mag?
Je gaat niet dood en wordt nóg knapper dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het gewoon weggebrand kon worden, het was verder onschuldig. Dat dacht ik al, maar het zit er al heel lang en ik wil er zelf ook gewoon vanaf, vind het lelijk.
Niet dat ik dan ineens een lekker wijf ben, maar iets meer symmetrie in m'n gezicht kan geen kwaad.
`quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je gaat niet dood en wordt nóg knapper dus.Een heuglijke dag voor heel fok!.
Heeft Danny gedreigd dat de servers voor het einde van het jaar offline gaan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
`
Ik hop dat Fok het nog zal meemaken
Dat niet, niet dat ik weet, maar het gaat niet best.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft Danny gedreigd dat de servers voor het einde van het jaar offline gaan?
Ja da's niet zo slim. Nu ga je je alleen maar druk kunnen maken, terwijl t anders zo vroobij was.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben echt zo'n dom rundquote:Op woensdag 18 november 2015 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's niet zo slim. Nu ga je je alleen maar druk kunnen maken, terwijl t anders zo vroobij was.
Waarom? Welke toegevoegde waarde heft het dat je er nog 2 weken over na kan denken? Als t moet dan moet t. De tijd er tussen maakt t alleen maar ergerquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Dus hup nu een nieuwe afspraak maken voor morgen of voor vandaagquote:Op woensdag 18 november 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben echt zo'n dom rund
Dat dusquote:Op woensdag 18 november 2015 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Welke toegevoegde waarde heft het dat je er nog 2 weken over na kan denken? Als t moet dan moet t. De tijd er tussen maakt t alleen maar erger
Eerst naar de artsquote:Op woensdag 18 november 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ze me bij de Xenos goed gaan leren kennen de komende tijd, aangezien de peanut butter cups van Reese in de aanbieding zijn
Neuh, kon alleen op maandag, dus ik heb de eerste maandag gekozen waarop ik kon.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus hup nu een nieuwe afspraak maken voor morgen of voor vandaag
Even bikkel
quote:Op woensdag 18 november 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kan elke maandag!quote:Op woensdag 18 november 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, kon alleen op maandag, dus ik heb de eerste maandag gekozen waarop ik kon.
Dat is niet waar. Een rund behandelen ze gelijkquote:Op woensdag 18 november 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hadden ze meteen volgepompt met antibiotica en zonder verdoving de boel weggeschroeid.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Een rund behandelen ze gelijk
Dat hadden ze met jou ook moeten doenquote:Op woensdag 18 november 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hadden ze meteen volgepompt met antibiotica en zonder verdoving de boel weggeschroeid.
Jaquote:Op woensdag 18 november 2015 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hadden ze met jou ook moeten doen
Huppa!quote:Op woensdag 18 november 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaOf in plaats van antibiotica een of ander pammetje. En dan meteen door naar de tandarts zolang ik nog suf ben.
Ik herken t wel hoor, van de SOA testquote:
Ja dat flikt de tandarts ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken t wel hoor, van de SOA test
Steeds dat er tegen aan hikken om een afspraak te maken. Terwijl t zo voorbij is en t ook gewoon "moet". Dus ik was er laatst en vroeg meteen of ik al een nieuwe afsrpaak kon maken voor de volgende, want dat zou nl helpen tegen het steeds uitstellen. Maar dat ging niet, want "de agenda loopt maar 4 maanden vooruit"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |