Voedselvergiftiging?quote:Op maandag 16 november 2015 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor CL is het resultaat vast hetzelfde
Gewoon niet aan O&N doen, gewoon doorgaan met de telling op 32 december.quote:Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
O zo geen zin om te bedenken waar en met wie ik kerst en oud & nieuw wil vieren. Het liefst was ik op vakantie gegaan ofzo.
Godverquote:
Kerst: familie, O&N vrienden. Zoiets?quote:Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
O zo geen zin om te bedenken waar en met wie ik kerst en oud & nieuw wil vieren. Het liefst was ik op vakantie gegaan ofzo.
Maar dan doe je toch met geen van beiden (want blijkbaar heb je daar geen zin in, aangezien vakantie= geen vrienden/familie gok ik zo)quote:Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij is al jaren uit elkaar gevallen. Meestal zijn het nu vrij tamme gebeurtenissen met een paar man.quote:Op maandag 16 november 2015 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn O&N crew valt uit elkaar dit jaar
Bestaan die nog, FOK! meets? Bestaat FOK! nog?quote:Op maandag 16 november 2015 16:09 schreef stbabylon het volgende:
Wij hebben eindejaarsfeest in de Stairways! Hopelijk tegelijk met een FOK!meet
Ik lag 5:30 in bed maar ben nu wel beetje gaar. Zeker omdat ik vannacht ook beroerd heb geslapen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zaterdagavond om half negen thuis en ik was total loss![]()
Ja daar vrees ik ook voor. Ik heb een vakantie voorgesteldquote:Op maandag 16 november 2015 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die van mij is al jaren uit elkaar gevallen. Meestal zijn het nu vrij tamme gebeurtenissen met een paar man.
Maar alleen thuiszitten is zo kneuzigquote:Op maandag 16 november 2015 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch met geen van beiden (want blijkbaar heb je daar geen zin in, aangezien vakantie= geen vrienden/familie gok ik zo)
Toen was ik alweer bijna wakkerquote:Op maandag 16 november 2015 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik lag 5:30 in bed maar ben nu wel beetje gaar. Zeker omdat ik vannacht ook beroerd heb geslapen.
Canadaquote:Op maandag 16 november 2015 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil iets met sneeuw en een blokhut
Net geweestquote:
quote:Op maandag 16 november 2015 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net geweest
En we hebben maar 4 dagen of zo
Noorwegenquote:Op maandag 16 november 2015 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil iets met sneeuw en een blokhut
*Jaloers*quote:Op maandag 16 november 2015 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net geweest
En we hebben maar 4 dagen of zo
Niet lang meer. Ik geef het nog een jaar en dan is het over.quote:Op maandag 16 november 2015 16:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Bestaan die nog, FOK! meets? Bestaat FOK! nog?
Lapland is genoemd jaquote:
Oostenrijk of Zwitserland dan?quote:Op maandag 16 november 2015 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lapland is genoemd ja
Maar we zitten er mee dat we maar kort kunnen. Kerst moet gewoon hier en dan de maandag in januari gewoon werken
Zoiets zal het wel worden ja. Hadden al wat leuke dorpjes/stadjes gezienquote:
Ik moet toch StomForum weer eens optuigen.quote:Op maandag 16 november 2015 17:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet lang meer. Ik geef het nog een jaar en dan is het over.
Ik las stormfrontquote:Op maandag 16 november 2015 17:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet toch StomForum weer eens optuigen.
daarvoor is er al een sitequote:Op maandag 16 november 2015 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook een goed idee voor als Geert zometeen president en koning is.
Beieren is mooi in de winterquote:Op maandag 16 november 2015 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden ja. Hadden al wat leuke dorpjes/stadjes gezien
Format C: /q /s en weer restorenquote:Op dinsdag 17 november 2015 08:47 schreef Q. het volgende:
Weer een dag werk verzinnen. Dat wordt dolle pret.
Verkeerd?quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat kennen we allemaal.
Maakt het niet minder verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |