gaan ze Raqqa nuken?quote:Op maandag 16 november 2015 15:06 schreef Infection het volgende:
Toespraak Hollande
President Hollande spreekt om 16.00 uur het Franse parlement toe. Dat zal naar verwachting drie kwartier duren. Het begin van de toespraak, met ondertiteling, wordt uitgezonden op NPO1. We weten nog niet of we de hele toespraak gaan uitzenden.
http://nos.nl/liveblog/2069392-jacht-op-daders-parijs.html
Dank U.quote:Op maandag 16 november 2015 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Een moeder die van haar kinderen houdt. Afgrijselijk en pervers.
Nee hoor. Er zijn wel degelijk gradaties in radicalisatie.quote:Op maandag 16 november 2015 15:06 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Jadie valt onder dezelfde noemer als 'een beetje zwanger'
Doet me enigszins hier aan denken:quote:Op maandag 16 november 2015 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Een moeder die van haar kinderen houdt. Afgrijselijk en pervers.
Vals alarmquote:Op maandag 16 november 2015 15:14 schreef SureD1 het volgende:
Nog berichten rondom Arlon (zie tweet van RT eerder in het topic)? Of was dat de gebruikelijke twitter-ruis?
http://www.sudinfo.be/142(...)-agissait-d-une-fausquote:Op maandag 16 november 2015 15:14 schreef SureD1 het volgende:
Nog berichten rondom Arlon (zie tweet van RT eerder in het topic)? Of was dat de gebruikelijke twitter-ruis?
quote:Voiture suspecte et gros barrage de police près d'Arlon: il s'agissait d'une fausse alerte... liée aux événements de Paris
Beter sturen ze troepen op de grond.quote:
News at 11.quote:Op maandag 16 november 2015 15:18 schreef Infection het volgende:
'IS bereidt meer aanslagen voor'
IS bereidt waarschijnlijk meer en soortgelijke aanslagen voor als die van afgelopen vrijdag in Parijs. Dit zei CIA-directeur John Brennan maandag in Washington. 'Ik denk niet dat dit (de aanslagen in Parijs, red.) de enige operatie is geweest die IS gepland heeft. Ik geloof zeker niet dat het een op zichzelf staande gebeurtenis is.'
http://www.volkskrant.nl/(...)-molenbeek~a4187456/
Shits bout to hit the faaaanquote:Op maandag 16 november 2015 15:18 schreef Infection het volgende:
IS bereidt waarschijnlijk meer en soortgelijke aanslagen voor als die van afgelopen vrijdag in Parijs. Dit zei CIA-directeur John Brennan maandag in Washington. 'Ik denk niet dat dit (de aanslagen in Parijs, red.) de enige operatie is geweest die IS gepland heeft. Ik geloof zeker niet dat het een op zichzelf staande gebeurtenis is.'
Dat had ik de Volkskrant ook wel kunnen vertellen, uiteindelijk.quote:Op maandag 16 november 2015 15:18 schreef Infection het volgende:
elke moslims die ook maar riekt naar Salafisme of het kleinste greintje respect voor IS kan opbrengen is wat mij betreft radicaal, moet worden opgepakt en opgesloten alvorens te worden gedeporteerd naar het haatkalifaat waarna er een paar nukes op gegooid mogen worden.quote:Op maandag 16 november 2015 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn wel degelijk gradaties in radicalisatie.²
Logisch toch. Deze loopjongens richten ellende aan, maar worden zeker weten gestuurd. Zullen wel nog meer van zijn, misschien wel meer dan wij kunnen bevatten.quote:Op maandag 16 november 2015 15:18 schreef Infection het volgende:
Geen idee. Maar voor mij is het duidelijk dat haar morele kompas bepaald niet naar het noorden wijst.quote:Op maandag 16 november 2015 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel behoorlijk wat met haar mis als haar zoon radicaliseerde. En begrijp ik dat er geen vader in beeld is?
Dan ben je gematigd extreemquote:Op maandag 16 november 2015 15:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
"Een beetje" Radicaliseren.. is ook een mooie...
Dat, of er is niet genoeg aandacht aan besteed.quote:Op maandag 16 november 2015 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen mogelijkheden met betrekking tot de wet lijkt mij.
Tja, zo denk jij en ik maar blijkbaar gaat dat in andere culturen anders, wat is een (levend) mensenleven nog waard als er een paradijs op je staat te wachten...quote:Op maandag 16 november 2015 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als jouw zoon/dochter zoiets doet zal je in die eerste dagen erna ook nog vol ongeloof zitten denk je niet? Het is tenslotte je kind.
quote:
quote:Op maandag 16 november 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat had ik de Volkskrant ook wel kunnen vertellen, uiteindelijk.
Logisch inderdaad. Maar ik vond het wel het melden waard dat de CIA directeur het nu ook zegt.quote:Op maandag 16 november 2015 15:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Logisch toch. Deze loopjongens richten ellende aan, maar worden zeker weten gestuurd. Zullen wel nog meer van zijn, misschien wel meer dan wij kunnen bevatten.
Toen je een quote van Eckhart Tolle produceerde, twijfelde ik nog. Maar nu kan ik zeggen; deze man weetquote:Op maandag 16 november 2015 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet de Westerse bevolking ook een verlichting doormaken. Kennen wij onszelf wel zo goed dan? Zijn wij onszelf juist niet enorm uit het oog verloren, in de ongebreidelde consumptiedrang die ons van kinds af aan is opgelegd. Een maatschappij die alleen maar aan het denken en produceren is. Van A naar B aan het gaan is. Wie zijn wij om een ander te verlichten?
Dat is nog maar de vraag of zij gestuurd worden...quote:Op maandag 16 november 2015 15:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Logisch toch. Deze loopjongens richten ellende aan, maar worden zeker weten gestuurd. Zullen wel nog meer van zijn, misschien wel meer dan wij kunnen bevatten.
Gewoon een razzia in heel Molenbeek. Kondig desnoods een soort van noodtoestand af wat dit mogelijk maakt...quote:Op maandag 16 november 2015 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Kunnen de veiligheidsdiensten niet een inval doen bij alle personen die in de gaten worden gehouden? Gewoon om te kijken of ze geld, wapens of plannen hebben liggen en of er iets op hun computers staat? Even een algemene inventarisatie van die figuren?
Wil dat werken, dan zal dat grootschalig tegelijkertijd moeten gebeuren. Vraag is of daar wel capaciteit voor is. Maar het idee lijkt me niet slecht.quote:Op maandag 16 november 2015 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Kunnen de veiligheidsdiensten niet een inval doen bij alle personen die in de gaten worden gehouden? Gewoon om te kijken of ze geld, wapens of plannen hebben liggen en of er iets op hun computers staat? Even een algemene inventarisatie van die figuren?
Oké maar ze zeggen het nu wel, alleen zo klinkt t alsof ze er niks aan gaan doen.quote:Op maandag 16 november 2015 15:20 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
[..]
Logisch inderdaad. Maar ik vond het wel het melden waard dat de CIA directeur het nu ook zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |