gebruikte of nieuwe?quote:Op maandag 16 november 2015 09:56 schreef Slipjesfan het volgende:
Hoi ik draag graag vrouwen strings. Zijn hier meer mannen die dit fijn vinden?
Ik weet niet hoe ze je staan, dus kan ik die vraag niet beantwoorden.quote:Op maandag 16 november 2015 09:56 schreef Slipjesfan het volgende:
ik draag graag vrouwen strings. Zijn hier meer mannen die dit fijn vinden?
Ik vind het heel fijn dat je dat doet.quote:Op maandag 16 november 2015 09:56 schreef Slipjesfan het volgende:
Hoi ik draag graag vrouwen strings. Zijn hier meer mannen die dit fijn vinden?
Hij vraagt alleen maar of er meer mannen zijn die dat fijn vinden.quote:Op maandag 16 november 2015 10:38 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wat is dit dan.
Who cares? Doe lekker wat je wil.
Of hou je er opeens mee op als we allemaal collectief IIIEEEUUUWWWWW roepen?
Bij sommige wel, maar er zijn er genoeg die wat ruimer zijn en elastisch.quote:Op maandag 16 november 2015 10:58 schreef RingBewoner het volgende:
Maar dan hangt de helft er toch naast?
quote:Op maandag 16 november 2015 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja, en trek me daar lekker in af.
Maar ik pak liever een string van een chick en snuffel lekker en dat stukje dat bij haar foefje heeft gezeten.
Dat ziet er toch niet uit?quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik zou het wel sexy vinden als mijn minnaar mijn string draagt....
Uhm... Ik heb het nog nooit gezien, maar ik durf het wel aan te zienquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit?alles puilt eruit, helemaal als ie opgewonden wordt.
Ik vrees dat je je dan dood lacht, althans zoals ik me inbeeld dat zo een kreng me zou staan. Verder geen ervaring meequote:Op dinsdag 17 november 2015 09:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Uhm... Ik heb het nog nooit gezien, maar ik durf het wel aan te zien
Dat doodlachen kan ook een mooie voorspel zijn...quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vrees dat je je dan dood lacht, althans zoals ik me inbeeld dat zo een kreng me zou staan. Verder geen ervaring mee
Je kan het misschien ook gewoon niet lezen. De kop is duidelijk zat, je kan dus ook gewoon besluiten er niet naar te kijken.quote:
Ik heb de kop gelezen en wist genoeg.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:42 schreef Slipjesfan het volgende:
[..]
Je kan het misschien ook gewoon niet lezen. De kop is duidelijk zat, je kan dus ook gewoon besluiten er niet naar te kijken.
Hoezo dat, in inactieve toestand past een vrouwenstring prima, en ja ik spreek uit ervaring. In actieve toestand past een mannenboxer ook niet meer, of heb alleen ik dat.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:03 schreef hmmmz het volgende:
Doe wat je niet laten kan. Al lijkt het me qua ruimte beter om dan een mannenstring te dragen.
Favoriete print of kleur, ik zou het doen ook nog.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Uhm... Ik heb het nog nooit gezien, maar ik durf het wel aan te zien
ja inderdaad. veel te weinig stof om m'n friese staander te bedekken.quote:Op maandag 16 november 2015 09:58 schreef Frag_adder het volgende:
Dat kan toch nooit fijn zitten? veel te strak / beknellend?
Pics!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik doe dat... Maar ik draag ook andere lingerie...
[..]
Favoriete print of kleur, ik zou het doen ook nog.
Wil het best doen, maar ik zou niet weten welke kleur of print je wilt zien. Ik heb best veel dus het zou me niets verbazen als ik het heb.quote:
Roze! Heb je tijgerprint roze? Of bloemetjes!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wil het best doen, maar ik zou niet weten welke kleur of print je wilt zien. Ik heb best veel dus het zou me niets verbazen als ik het heb.
En ik hoop dat je je beseft dat er van alles uit kan hangen.
pics van je vrouwquote:Op maandag 30 november 2015 21:17 schreef Slipjesfan het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Ik koop ze meestal samen met me vrouw dus heb dit probleem niet.
We willen haar neuken zienquote:Op woensdag 2 december 2015 20:53 schreef Slipjesfan het volgende:
[..]
Wat heeft mijn vrouw hiermee te maken?
Niet zeker? Ik weet zeker van niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:12 schreef fs180 het volgende:
ik weet niet zeker of hier pics bij nodig zijn...
Ik heb wel eens een man in een string van mij gezien. Heb me kapot gelachen. Gelukkig was dat ook het doel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vrees dat je je dan dood lacht, althans zoals ik me inbeeld dat zo een kreng me zou staan. Verder geen ervaring mee
Het zou erger geweest zijn als dat niet het doel was. Maar uberhaupt kan ik mij een andere reactive niet voorstellenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man in een string van mij gezien. Heb me kapot gelachen. Gelukkig was dat ook het doel.
Nou ja, je weet maar nooit. Misschien zijn er wel mensen die dat zien zitten.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het zou erger geweest zijn als dat niet het doel was. Maar uberhaupt kan ik mij een andere reactive niet voorstellen
Die van mij is toch zo klein, maakt niet uitquote:Op maandag 16 november 2015 13:25 schreef Flogging het volgende:
Het lijkt me bijzonder oncomfortabel voor een man, maar er is niets vreemds aan.
Ik vind de persoon die dat online zet eigenlijk sneuer, maar wie ben ik.quote:
Fappen in de bus dat is fijnquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de persoon die dat online zet eigenlijk sneuer, maar wie ben ik.
Ik kan niet zien dat hij aan het fappen is. Maar dan nog, waarom zet je zoiets online?quote:
Meest gelukkige man van de wereld op dat moment.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man in een string van mij gezien. Heb me kapot gelachen. Gelukkig was dat ook het doel.
Vage linkjes die het niet doen naar een website van een tuin ???quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:12 schreef Jessicaaatje het volgende:
Hang je 'm dan links of recht vraag ik me af...
je lul en zak verbergt en je kond helemaal blootquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:22 schreef Aiciu het volgende:
Zo'n string die alleen je pik verbergt?
haha, wat is er extra spannend aan roze??quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Roze! Heb je tijgerprint roze? Of bloemetjes!
Hartjes mag ook.
Ik vind roze of iets vrouwelijks juist wel extra leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:50 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
haha, wat is er extra spannend aan roze??
ik draag ze soms ook maar dan blauw of grijs ofzo
Als je me een mailtje stuurt wil ik je best een foto sturen hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hartjes mag ook.
Ik heb nogal een grote balzak dus zal nooit passen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:48 schreef Kees_Van_De_Sande het volgende:
[..]
je lul en zak verbergt en je kond helemaal bloot
Dat doe ik ook graag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik hou er alleen van om eraan te ruiken.
Valt mee gewoon de goede uitzoeken met genoeg rek. Niet die van je vriendin van extra small.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar heb je maar een klein klokkespel dan, als je ze passen?
Zeker weten dat daar er meer van zijn, stiekem in de kast van de vrouw neuzen etc. Statistiek geeft aan minimaal 1 op 100. Dus zouden best wel wat meer Fok! users zijn die het doen. Maar online al te stoer zijn om het toe te geven.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:37 schreef matthias24 het volgende:
niks om je voor te schamen.
er zullen ongetwijfeld meer mannen zijn die dit fijn vinden maar die durfen dat dan niet toe te geven.
als je normaal mannen maat xxl hebt moet je ook geen xs aan doen neequote:Op maandag 16 november 2015 09:58 schreef Frag_adder het volgende:
Dat kan toch nooit fijn zitten? veel te strak / beknellend?
Als je eigen maat goed moet zitten bij een vrouw lijkt het me voor een man nog steeds ongemakkelijk. Maargoed ik ben geen ervaringsdeskundige hier.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:21 schreef T42 het volgende:
[..]
als je normaal mannen maat xxl hebt moet je ook geen xs aan doen nee
dit laat het zienquote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hartjes mag ook.
Ik kende hem niet, maar ik draag ze stiekem en niet in het openbaar. Van mij is mijn vrouw de enige die weet dat ik strings draag.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:34 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik neem aan dat topicstarter weleens van String Emil gehoord heeft? En anders wordt het hoog tijd om eens te gaan Googlen naar zijn site.
Kan wel, zit niet super gemakkelijk denk ik nee. Maar wellicht is dat deel van het plezier?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:20 schreef MrSalazar het volgende:
Kan helemaal niet als je een penis hebt.
Mijn 55 cm past echt niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan wel, zit niet super gemakkelijk denk ik nee. Maar wellicht is dat deel van het plezier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |