Heb je geen vriezer?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:04 schreef Ewelina het volgende:
Nadeel van alleen wonen is dat je vaak dezelfde dingen eet... van een pan curry eet je toch 2-3 dagen.
Alleen een klein vriesvakje waar 1 brood in kan en nog 2 doosjes saus oid.quote:
Scotch eggs wil ik altijd nog eens maken, hoe maak jij ze? Gewoon gehakt of? Want ze gebruiken normaal worstvlees er voor toch?quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo: friet, frikandellen van de boer, scotch eggs, witlofsalade
Ma: wortel, venkel, champignon, chorizo, ricotta uit de oven met rosti
Di: gevulde pasta met champignons, blauwe kaas, rauwe ham, cherrytomaat, walnoot, rucola en roomsaus
Wo: rozemarijnkrieltjes, bloemkool, vriezervlees, kaassaus
Do: boerenkoolquiche
Hoi, wat is kleefkip?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:39 schreef Burdie het volgende:
Zaterdag: kipblokjes met noedels
Zondag: feestje, dus ws Chinees halen
Maandag: kleefkip met rijst (vorige week niet gegeten)
Dinsdag: gevulde paprika's
Woensdag: bietenstamppot met falafel
Donderdag: penne
Vrijdag: uit eten
Euh, gekocht bij Marks & Spencer.quote:Op zondag 8 oktober 2017 13:07 schreef anndb het volgende:
[..]
Scotch eggs wil ik altijd nog eens maken, hoe maak jij ze? Gewoon gehakt of? Want ze gebruiken normaal worstvlees er voor toch?
Ziet er wel lekker uit, ga ik een keer proberen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een recept uit Paulines keuken, maar ik maak 'm zelf zo.
Een andere saus ipv de kaassaus?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 08:42 schreef Burdie het volgende:
Ik ben het nieuwe weekmenu in elkaar aan het puzzelen, en wil graag kaasfondue eten. Mijn man lust dat niet (en van de kinderen weet ik het niet), wat zal ik dan voor hem maken? Iemand suggesties?
Maar dat is toch een compleet ander gerecht danquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 08:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een andere saus ipv de kaassaus?
Tomatensaus en wat pasta, of pindasaus en wat rijst?
Dat is wel een makkelijke combinatie denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat is toch een compleet ander gerecht dan![]()
.
Ik denk dat ik er kruidenboter bij ga maken, misschien wat soep en een maaltijdsalade. Kunnen we iig het stokbrood delen.
Ik heb nog nooit kaasfondue gegeten, maar ik meende dat dat inhield dat je allerlei dingen in kaassaus stopte. Dus dacht ik, dan kan hij dezelfde dingen in een andere saus stoppenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 09:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat is toch een compleet ander gerecht dan![]()
.
Ik denk dat ik er kruidenboter bij ga maken, misschien wat soep en een maaltijdsalade. Kunnen we iig het stokbrood delen.
Kaasfondue is brood in gesmolten kaas dippenquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kaasfondue gegeten, maar ik meende dat dat inhield dat je allerlei dingen in kaassaus stopte. Dus dacht ik, dan kan hij dezelfde dingen in een andere saus stoppen
Oh, dan. Dan is een ander beleg voor het brood inderdaad een slimmer idee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kaasfondue is brood in gesmolten kaas dippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |