Cool, ik was er ook.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:23 schreef nipeng het volgende:
Vanavond naar Jaga Jazzist geweest in Doornroosje
Erg gaaf concert. Vooral die nummers van The Stix.
De nummers van het nieuwe album klonken ook OK, binnenkort eens dat album checken.
Of ze dat konden was ik erg benieuwd naar. Ben niet teleurgesteld dus.quote:En elke band die een monsterachtig gedrocht als Animal Chin (wat ik overigens wel een cool nummer vind) live kan laten werken, verdient een standbeeld.
Yup, ik heb daarom ook niets gekocht.quote:Beetje jammer alleen dat alle albums toch nog 20 euro moesten kosten bij de merchandise stand, trouwens.
Ik weet zelf ook nog niet echt wat ik van het nieuwe album moet denken eigenlijk, het is echt heel anders dan het oude werk. Ik had het sowieso nog niet zo heel vaak gehoord voordat ik de band gisteren live zag, dus misschien is dat ook wel een reden dat juist die nieuwere tracks me weinig deden (of in elk geval een aantal tracks aan het begin van het concert, compleet met zware gitaarriffs en alles; andere nieuwe nummers waren wel okayquote:Op maandag 16 mei 2005 11:51 schreef Zanderrr het volgende:
Dat nieuwe album deed me zelf niet zoveel eigenlijk, hun oude stijl spreekt me meer aan. Nou ja, misschien nog maar een keertje luisteren. Live is 't een goede band iig.
animal chin voor 4 pond op amazon gevondenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:33 schreef nipeng het volgende:
Ik ken alleen Animal Chin en The Stix maar die vind ik dan ook meteen ontzettend gaaf. Het duurde wel even voordat ik ze echt kon waarderen.
Dat zullen we maar als een uiterst positieve luisterervaring opvatten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef nipeng het volgende:
Tjezis!
Aha dat wist ik toen nog niet. Wel een redelijke manier om kennis te maken dan.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:47 schreef Grobbel het volgende:
Het is eigenlijk meer een mini-album die als 'bloemlezing' was gereleased voor de internationale markt met zowel tracks van The Stix als van A Livingroom Hush, plus nog wat remixes.
En? Kaartjes gekocht? Wat denk je van de EP?quote:Op maandag 16 mei 2005 17:06 schreef bartrid het volgende:
Die anderen gaan er ook wel komen denk ik
Ik zie net dat ze in juni in de mean fiddler komen. Kaartjes scoren denk ik zo...
Geen kaartjes gekocht want de dag daarna zou ik ook al naar Dalek en qua timing kwam het wat minder goed uit. Wel gisteren What we must gescoord met bonus cd en hij is wel erg fijn moet ik zeggen. EP is goed als kennismaking maar ik ga nu toch de rest van de albums maar eens scorenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef nipeng het volgende:
[..]
Aha dat wist ik toen nog niet. Wel een redelijke manier om kennis te maken dan.
[..]
En? Kaartjes gekocht? Wat denk je van de EP?
Wat staat er op die bonus cd?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Geen kaartjes gekocht want de dag daarna zou ik ook al naar Dalek en qua timing kwam het wat minder goed uit. Wel gisteren What we must gescoord met bonus cd en hij is wel erg fijn moet ik zeggen. EP is goed als kennismaking maar ik ga nu toch de rest van de albums maar eens scoren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |