Dankjequote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken is de WK loting geweest, dan doe ik wel weer moeite!
belachelijkquote:Op zondag 15 november 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lelijke worp. Hij gaat het niet ver schoppen.
Kunnen we straks mooi weer Immers mist van stal halenquote:Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef Slobeend het volgende:
Lex ook al last van spanning bij het darten
Ik weet het ook nietquote:Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Wat is dat world series finals voor iets?
Zomaar een generieke naam voor een totaal overbodig tv toernooi.quote:Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Wat is dat world series finals voor iets?
Over twee weken dus pas weer een relevant toernooi.quote:Op zondag 15 november 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zomaar een generieke naam voor een totaal overbodig tv toernooi.
trademark van zjakquote:Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef MakkieR het volgende:
Werd op het laatst wel gek van die commentator zeg.. vooral wanneer er gezegd werd dat MVG het nu niet meer uit handen ging geven of zo iets, terwijl Taylor nog moest gooien. Uiteraard kreeg je dan weer boem boem boem 180 om de oren
Toen ging bij mij het geluid uit....quote:Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef MakkieR het volgende:
Werd op het laatst wel gek van die commentator zeg.. vooral wanneer er gezegd werd dat MVG het nu niet meer uit handen ging geven of zo iets, terwijl Taylor nog moest gooien. Uiteraard kreeg je dan weer boem boem boem 180 om de oren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |