Wij kunnen dat gewoon negeren als een pro.quote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
Wel jammer alleen dat je die jongen nu hier heen lokt.
Komt er ook 1 aan hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2262714
Wut?
Ik probeer de dialoog met hem te openen door pm's te sturen, maar geloof niet dat je die kan terugsturen met een nieuw account.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij kunnen dat gewoon negeren als een pro.
Heeft weinig zin om te linken naar iets dat continu verwijderd wordt, brainiacquote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2262714
Wut?
Ja, sorry. Hij is nu al een tijdje NWS-mod, dus dan krijg je dat, dat -ie zich gaat vertonen in deze SC.quote:Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
Wel jammer alleen dat je die jongen nu hier heen lokt.
Ik denk ook niet dat hij erg zit te wachten op een dialoog, die zit gewoon zijn tijd uit te etteren tot de banhamer valt en dan gaat ie weer met zijn gewone account posten.quote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik probeer de dialoog met hem te openen door pm's te sturen, maar geloof niet dat je die kan terugsturen met een nieuw account.
Dit account bestaat al vanaf augustus.quote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik probeer de dialoog met hem te openen door pm's te sturen, maar geloof niet dat je die kan terugsturen met een nieuw account.
Ik snapte het al niet.quote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft weinig zin om te linken naar iets dat continu verwijderd wordt, brainiac
Ip-banquote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij erg zit te wachten op een dialoog, die zit gewoon zijn tijd uit te etteren tot de banhamer valt en dan gaat ie weer met zijn gewone account posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |