quote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag net eentje voordat hwt werd gesloten
Ik val niet op Aziatische mensen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja oké, dat zit er niet meer in nu ik geen studenten ov meer heb.
Ga je ook leuke jongetjes of meisjes (in Azië is het verschil ook wat kleiner) daar fixen?
Verder dan Tinder niet neequote:
Oh, hmmmm... Gelukkig schijnen er nog meer gezellige backpackers te zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]het is een beetje race tegen de klok
[..]
Ik val niet op Aziatische mensen.
Niet op Japanse chicks vallenquote:Op zondag 15 november 2015 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]het is een beetje race tegen de klok
[..]
Ik zou voor hem koken.quote:Op zondag 15 november 2015 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou je doen voor Ainsley?
Mijn hart, wat doe je?quote:Op zondag 15 november 2015 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
eensquote:Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef Typisch het volgende:
ik vond jr leuker toen hij nog matrassen neukte en simba na aan het tekenen was
bezit je vader een snoepwinkel want jij bent zoetquote:Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voorbeelden?
*zoekt pen*
Kloptquote:Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, hmmmm... Gelukkig schijnen er nog meer gezellige backpackers te zijn.
Kan nu even niks vinden. Voor openingszinnen staat zijn DM vast openquote:Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voorbeelden?
*zoekt pen*
Matrasje helemaal alleen nuquote:Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef Typisch het volgende:
ik vond jr leuker toen hij nog matrassen neukte en simba na aan het tekenen was
Hoe hij Precious hosselde vond ik erg sterk.quote:Op zondag 15 november 2015 20:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kan nu even niks vinden. Voor openingszinnen staat zijn DM vast open
insogodquote:Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Japanse vrouwen onderaan de powerrankings.
Dat was wel mooi jaquote:Op zondag 15 november 2015 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe hij Precious hosselde vond ik erg sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |