Men beweert dat. Heb de huwelijksakte gezien.quote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat?!?!![]()
Wie beweert dat? Heb je al nagegaan bij de gemeente of het uberhaubt zo geregistreerd staat?
quote:Op zondag 15 november 2015 19:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mening van velen hiermee weergeef:
Wat de neuk wil je godsamme met dit topic?
Hun juridisch aansprakelijk stellen voor de gevolgen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
Maar wat bedoel je met aansprakelijk stellen?
En heb je al contact gehad met de gemeente waar het geregistreerd zou zijn?
Dan kan TS beter WOB aanvragen indienen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Peter het volgende:
Of zoek je manieren om de gemeente geld af te troggelen?
Welke gevolgen? Dat 2 mensen getrouwd zijn? Jij bent toch niet getrouwdquote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hun juridisch aansprakelijk stellen voor de gevolgen.
Voor ik contact opneem wil ik weten wat mijn rechten zijn.
Als ze zeggen we hebben alles volgens de procedure gedaan, heb je niet gelijk een stok om mee te slaan.
Dat mijn identiteit wordt misbruikt. Dat de overheid dit faciliteert. Mogelijke reputatieschade i.v.m. de houding van de maatschappij ten opzichte van het bruidspaar, welke als controversieel gezien zou kunnen worden. Mogelijke verantwoordelijkheden in andere jurisdicties die voortvloeien uit het getuigenschap.quote:Op zondag 15 november 2015 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Welke gevolgen? Dat 2 mensen getrouwd zijn? Jij bent toch niet getrouwd
Ah jaquote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat mijn identiteit wordt misbruikt. Dat de overheid dit faciliteert. Mogelijke reputatieschade i.v.m. de houding van de maatschappij ten opzichte van het bruidspaar, welke als controversieel gezien zou kunnen worden. Mogelijke verantwoordelijkheden in andere jurisdicties die voortvloeien uit het getuigenschap.
Nee en doet daarnaast geheel niet te zaken. Dit topic richt zich op de verantwoordelijkheden van de gemeente.quote:Op zondag 15 november 2015 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ah ja
Iemand vroeg het al maar ben je aan de drugs?
Heb je een bad trip en ben je dronken tegelijk?quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat mijn identiteit wordt misbruikt. Dat de overheid dit faciliteert. Mogelijke reputatieschade i.v.m. de houding van de maatschappij ten opzichte van het bruidspaar, welke als controversieel gezien zou kunnen worden. Mogelijke verantwoordelijkheden in andere jurisdicties die voortvloeien uit het getuigenschap.
Ik vind het vooral grappigquote:Op zondag 15 november 2015 20:01 schreef sirdanilot het volgende:
VAduz is een kut user die wel vaker topics post over 'interessante' juridische kwesties (zoals het topic over dat hij zogenaamd een statenloze albaneze vriend heeft, en hoe die met het vliegtuig zou kunnen zonder paspoort)
Het kan leuke discussies opleveren maar steek vooral niet te veel moeite in deze user.
Nee kan niet, jij bent verder geen partij in het 'contract' (i.e. het huwelijk). Jij an het dus niet aanvechten.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Deze informatie kan opgevraagd worden en doorgespeelt worden aan bijvoorbeeld consulaire diensten van derde landen. In het door jouw aangehaalde voorbeeld kan dat in sommige landen de doodstraf opleveren,quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nee kan niet, jij bent verder geen partij in het 'contract' (i.e. het huwelijk). Jij an het dus niet aanvechten.
Enige mogelijke schade omdat jij getuige bent geweest van het huwelijk bestaat niet, het is niet alsof in de krant komt dat jij getuige was van huwelijk X.
Dus stel iemand heeft gedaan alsof hij jou was en jou getuige gemaakt van een homohuwelijk, en je woont in de biblebelt waardoor dit reputatieschade zou kunnen betekenen, dan nog ga je er geen schadevergoeding uit slepen, want het feit dat jij getuige was (of iemand die deed alsof hij jou was) wordt niet gepubliceerd.
Vertel mij eens waar je op kan vragen wie er getuige was van huwelijk Xquote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
Deze informatie kan opgevraagd worden en doorgespeelt worden aan bijvoorbeeld consulaire diensten van derde landen. In het door jouw aangehaalde voorbeeld kan dat in sommige landen de doodstraf opleveren,
Hoe dan? Die uitspraak is echt nergens op gebaseerdquote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
Deze informatie kan opgevraagd worden en doorgespeelt worden aan bijvoorbeeld consulaire diensten van derde landen. In het door jouw aangehaalde voorbeeld kan dat in sommige landen de doodstraf opleveren,
Het hele topic is verzonnen want Vaduz is een troll user, laat dat duiedlijk zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 20:09 schreef Peter het volgende:
Je geeft geeneens antwoord op de belangrijke vraag of je nu wel of niet aanwezig bent geweest bij het huwelijk.
En hoe het getuigen zijn van een huwelijk dat legaal is via de wetten van het land waar het werd afgesloten kan leiden tot de doodstraf ergens andersquote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Vertel mij eens waar je op kan vragen wie er getuige was van huwelijk X
Staat op de huwelijksakte. Daar kun je dus een uitreksel van krijgen om het huwelijk te legaliseren in een andere jurisdictie.quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Vertel mij eens waar je op kan vragen wie er getuige was van huwelijk X
Zelfs in Saudi Arabië zal dat ze een worst wezenquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En hoe het getuigen zijn van een huwelijk dat legaal is via de wetten van het land waar het werd afgesloten kan leiden tot de doodstraf ergens anders
Dat kan alleen het getrouwde echtpaar lijkt mequote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Staat op de huwelijksakte. Daar kun je dus een uitreksel van krijgen om het huwelijk te legaliseren in een andere jurisdictie.
Ja, maar nadat het gelegaliseerd wordt in de betreffende jurisdictie komt het daar dus in een openbaar register. De vertrouwelijkheid van de huwelijksakte wordt verder in de Nederlandse wet nergens beschermt en kan gerekent worden tot publieke informatie.quote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat kan alleen het getrouwde echtpaar lijkt me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |