Gelukkig is er vandaag geen gebrek aan regen of windquote:Op zondag 15 november 2015 14:04 schreef Peter het volgende:
- of dat het kapje van de pijp af is waardoor er water inregent..
Buurman met ladder?quote:Op zondag 15 november 2015 14:19 schreef RedFever007 het volgende:
Neuh regen genoeg![]()
@Peter: betreft inderdaad een platdak. Kap zit er nog op. probleem is wel dat ik geen ladder heb om te checken of er water op staat![]()
Ter info: paar maanden geleden heb ik de ketel later vervangen maar niet het rga kanaal. De woning naast mij heeft namelijk een opbouw en de installateur had geen langere buis bij zich. Dus dat is toen op de lange baan geschoven onder het mom van dat gaan we later doen. De nieuwe rga staat wel in de kast hier te wachten.
Pluspunt is wel dat je de rga laat vervangen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:19 schreef RedFever007 het volgende:
Neuh regen genoeg![]()
@Peter: betreft inderdaad een platdak. Kap zit er nog op. probleem is wel dat ik geen ladder heb om te checken of er water op staat![]()
Ter info: paar maanden geleden heb ik de ketel later vervangen maar niet het rga kanaal. De woning naast mij heeft namelijk een opbouw en de installateur had geen langere buis bij zich. Dus dat is toen op de lange baan geschoven onder het mom van dat gaan we later doen. De nieuwe rga staat wel in de kast hier te wachten.
Aan de buitenkant? Aai dat word een nieuwe dakje !!quote:Op zondag 15 november 2015 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zag net dat er nu ook wat druppel langs de buitenkant lopen dus dat is ook niet 100% waterdicht. Toch maar even serieus aanpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongepland, even tussen door niet leuk voor je bankrekening !
Gewoon goed aanpakken die shit anders ga je spijt krijgen/.
Ik heb gewoon onderlaag met 4mm dakleer met leislag.
[ Bericht 1% gewijzigd door Geerd op 15-11-2015 16:06:25 ]Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zondag 15 november 2015 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aan de buitenkant? Aai dat word een nieuwe dakje !!
Ik ken die shit/
Hier bezig met de achtergevel boeidelen er af en kwamen er samen met de timmerman dat het dak ook niet meer te best was,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee zeker niet leuk voor de bankrekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongepland, even tussen door niet leuk voor je bankrekening !
Gewoon goed aanpakken die shit anders ga je spijt krijgen/.
Ik heb gewoon onderlaag met 4mm dakleer met leislag.![]()
Update: probleem eerst verholpen door de luchtaanvoer niet aan te sluiten. heb er een emmer onder gezet om de druppels die naar beneden vallen 1 drup per 3 seconden ongeveer op te vangen.
Daarna ketel weer aangezet, gezorgd dat alles droog was. weer de E14 codeeerst maar water bijgevuld want die was ook ietwat te laag en daarna nogmaals gestart. Draait nu eerst weer.
Heb de CV niet nodig maar wat warm water is toch wel prettigKoud is ook zo koud.
Morgen maar eens wat rondbellen....![]()
![]()
Dit zou goed kunnen natuurlijk! Ik laat de doorvoer sowieso vervangen dus dan kan (moet uiteraard) hier toch naar gekeken wordenquote:Op zondag 15 november 2015 14:04 schreef Peter het volgende:
Heb je een plat dak?
Ik zou daar eerst gaan kijken het kan dat:
- er water op blijft staan omdat je afvoeren verstopt zitten / de wind verkeerd staat
- daardoor er water de luchtafvoeren inloopt of dat de plakrand om de buizen niet goed meer vast zit en daar water in loopt
- of dat het kapje van de pijp af is waardoor er water inregent..![]()
![]()
Lees je installatiehandleiding eens door, E:14 heeft niets te maken met bijvullen, maar met vijf mislukte branderstarts![]()
I know, had gelezenquote:Op zondag 15 november 2015 18:25 schreef klipper het volgende:
Lees je installatiehandleiding eens door, E:14 heeft niets te maken met bijvullen, maar met vijf mislukte branderstarts![]()
Ik ben geen expert maar kan een branderstart mislukken door onvoldoende waterdruk?![]()
Nee, dat kan niet. Wel een door een slecht ionisatiesignaal/ slechte ontsteking.quote:Op zondag 15 november 2015 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
I know, had gelezen![]()
Ik ben geen expert maar kan een branderstart mislukken door onvoldoende waterdruk?
[ Bericht 1% gewijzigd door cvboer2 op 15-11-2015 18:40:18 ]Share your talent, move the world.![]()
vond het frappant dat de ketel daarna gewoon opstartte, dus vandaarquote:Op zondag 15 november 2015 18:35 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Wel een door een slecht ionisatiesignaal/ slechte ontsteking.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: