Ehh... 'krijg de kraan niet open' wil zeggen dat je de knop niet knt draaien. Dan heb je 'm te strak aangedraaid.quote:Op zondag 15 november 2015 12:09 schreef Loekie1 het volgende:
Dag,
Wil ik een wasje draaien, krijg ik de kraan niet open. Wat kan de oorzaak zijn?
Er zit dit ding op (links):
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1637490
Ik krijg er helemaal geen beweging in.quote:Op zondag 15 november 2015 12:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ehh... 'krijg de kraan niet open' wil zeggen dat je de knop niet knt draaien. Dan heb je 'm te strak aangedraaid.
Of misschien moet je eens de andere kant op draaien
Heb je een plaatje hoe hij er uit ziet, die kraan?quote:Op zondag 15 november 2015 12:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik krijg er helemaal geen beweging in.
Zo eentje maar dan nieuwer.quote:Op zondag 15 november 2015 12:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heb je een plaatje hoe hij er uit ziet, die kraan?
quote:Op zondag 15 november 2015 12:26 schreef JoPiDo het volgende:
Klap met een hamer bovenop de schroefdraad van de kraan.
Er zit dus geen beweging in. Kan dat een beveiligingsmechanisme zijn? Moet ik niet eerst het water afsluiten en dat ding uit elkaar halen?quote:Op zondag 15 november 2015 12:27 schreef cvboer2 het volgende:
[..]![]()
Gewoon met de hand losdraaien. Naar links dus.
Het is geen beveiliging. waarschijnlijk heb je hem de vorige keer behoorlijk strak aangedraaid. Hoofdkraan dicht en uit elkaar halen is een optie. Mocht dat niet helpen, dan een nieuwe halen.quote:Op zondag 15 november 2015 12:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er zit dus geen beweging in. Kan dat een beveiligingsmechanisme zijn? Moet ik niet eerst het water afsluiten en dat ding uit elkaar halen?
Dat 'ding' op je plaatje is inderdaad een beveiliging. Maar je snapt toch wel dat dat ding niet kan verhinderen om de kraan open of dicht te draaien?quote:Op zondag 15 november 2015 12:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er zit dus geen beweging in. Kan dat een beveiligingsmechanisme zijn? Moet ik niet eerst het water afsluiten en dat ding uit elkaar halen?
quote:Op zondag 15 november 2015 12:27 schreef cvboer2 het volgende:
[..]![]()
Gewoon met de hand losdraaien. Naar links dus.
Het eerste wat hij doet is water pakken, dat hoor je er toch instromen.quote:Op zondag 15 november 2015 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb de wasmachine aangezet, en hij draait gewoon. Als ie geen water krijgt gaat ie niet draaien toch?
Dat leek ik te horen, maar het kan ook een ander geluid zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 13:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het eerste wat hij doet is water pakken, dat hoor je er toch instromen.
Update?quote:Op zondag 15 november 2015 13:22 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat leek ik te horen, maar het kan ook een ander geluid zijn.
Klotst het soms onder je oksels.quote:Op zondag 15 november 2015 13:22 schreef Loekie1 het volgende:
Dat leek ik te horen, maar het kan ook een ander geluid zijn.
Na hem knettervast open gedraaid te hebben jaquote:Op zondag 15 november 2015 15:27 schreef blomke het volgende:
Het is nu de truc, de kraan weer te sluiten,
Je zet toch geen wasmachine aan als je niet ééns weet of de kraan open of dicht isquote:Op zondag 15 november 2015 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb de wasmachine aangezet, en hij draait gewoon. Als ie geen water krijgt gaat ie niet draaien toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |