Haha, dat had ik dus stom genoeg juist wel eigenlijkquote:Op zondag 15 november 2015 10:34 schreef LuDann het volgende:
Ik vind het een gezellig kinderfeest en ik kan me niet herinneren dat ik er nou helemaal van ondersteboven was en me verraden voelde ofzo toen ik erachter kwam van Sinterklaas.
Oh, maar dat vind ik ook wel een goeiequote:Op zondag 15 november 2015 11:43 schreef -Spring het volgende:
Ik vind het juist een erg aardige en meedenkende actie.Maar ik ben dan ook erg rationeel lately. Daar heb ik pilletjes voor.
![]()
![]()
Mijn ouders hebben me nooit expliciet verteld dat Sinterklaas bestaat. Als ik twijfelde zeiden ze : 'Als je erin gelooft, dan bestaat ie.' Toch kan ik me niet herinneren dat dit het voor mij minder spannend of magisch maakte. Ook kan ik me niet herinneren dat er een moment was waarop ik echt besefte dat ie niet bestond. Dat moet heel geleidelijk gegaan zijn.
quote:Mijn moeder zelf kwam erachter dat ie niet bestond toen ze als kind met mijn oma in een museum was en bij een paar botjes achter glas een bordje las waarop stond: 'Beenderen van Sint Nicolaas.'![]()
Dat zou zomaar kunnen! In Kortgene, in het Veerhuis.quote:Op zondag 15 november 2015 11:24 schreef -Spring het volgende:
Waar ga je eten, Sillie? Mss ken ik het wel.
:'Dquote:Op zondag 15 november 2015 11:43 schreef -Spring het volgende:
Mijn moeder zelf kwam erachter dat ie niet bestond toen ze als kind met mijn oma in een museum was en bij een paar botjes achter glas een bordje las waarop stond: 'Beenderen van Sint Nicolaas.'![]()
Dat was een klant van mij toen ik nog bij Randstad werkte. Is niet zo sjiek, hoor. Gewoon leuk gezellig.quote:Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen! In Kortgene, in het Veerhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |