abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157587910
lama

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 16-11-2015 08:37:53 ]
pi_157589764
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Flitskikker het volgende:
Deze topics zijn denk ik een visioen van mij over 3 jaar.
Dan adviseer ik je uit dit soort topics weg te blijven. Met 22 maagd is niets om je druk over te maken, en hier wordt je naar mijn idee van de wal de sloot in gepraat. Mocht je er echt mee zitten dan een eigen topic openen.
  maandag 16 november 2015 @ 01:40:59 #53
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_157590763
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:11 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een rare tip voor iemand van 26 jaar. Alsof je dan nog demonstratief met zo'n t-shirt met zogenaamd coole kreet gaat rondlopen. Is leuk voor als je 14 bent en denkt dat anderen onder de indruk moeten zijn van je statement. Valt niet echt onder "goed kleden".
Nope, het valt niet onder goed kleden, maar als de zon flink schijnt in de 2e helft van de lente en in de zomer... dan laten we (bijna) allemaal wel eens onze dresscode wel eens varen.
En zeker in de sportschool dragen we wel eens een T shirt.

En in dit geval is het geen coole kreet, maar een boodschap. Het is niet zo'n T-shirt als "I don't have an alcohol problem, I drink, get drunk, fall down, No problem."
Nee dit is een statement. Geen goedkoop matig grapje.

En zo zullen de meeste mensen dit ook herkennen, als een statement. Want als tekstgrapje op een T shirt is dit niet grappig. En cool is het misschien ook niet direct, maar hij is dan wel direct herkenbaar voor mensen die hem wel leuk vinden... maar niet weten wat te verwachten.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_157590782
Ga naar de hoeren
pi_157592812
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 01:40 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Nope, het valt niet onder goed kleden, maar als de zon flink schijnt in de 2e helft van de lente en in de zomer... dan laten we (bijna) allemaal wel eens onze dresscode wel eens varen.
En zeker in de sportschool dragen we wel eens een T shirt.

En in dit geval is het geen coole kreet, maar een boodschap. Het is niet zo'n T-shirt als "I don't have an alcohol problem, I drink, get drunk, fall down, No problem."
Nee dit is een statement. Geen goedkoop matig grapje.

En zo zullen de meeste mensen dit ook herkennen, als een statement. Want als tekstgrapje op een T shirt is dit niet grappig. En cool is het misschien ook niet direct, maar hij is dan wel direct herkenbaar voor mensen die hem wel leuk vinden... maar niet weten wat te verwachten.
Als je jezelf meteen in het hokje sociaal incapabel wil plaatsen, vooral doen. Heb je de eerste indruk al tegen je.
pi_157592894
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En dat weet jij als man beter dan de vrouwen die hier al meerdere malen aangeven dat het niet zo is?

Ik ben zelf 30 en heb echt meerdere mannen gedate die nog maagd waren of pas net niet meer waren. Echt geen problemen mee
En ik zou t echt niet willen. ^O^
compact en kleverig.
pi_157592979
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 08:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je jezelf meteen in het hokje sociaal incapabel wil plaatsen, vooral doen. Heb je de eerste indruk al tegen je.
Ik moest lachen, maar inderdaad iets dergelijks zou ik zelf nooit doen en vooral sneu vinden.
Verder is dit natuurlijk een topic met 1000x dezelfde tips, en 1000x dezelfde excuses waarom die tips niet gaan werken.

Ooit overwogen om te accepteren dat je misschien wel je hele leven maagd blijft?
pi_157593093
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 08:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee tuurlijk zijn er ook vrouwen die het niet willen. Net zo als dat ik nooit iemand zou daten die niet weet wie Dostojevski of Kant is en dat dat een ander weer niet uit maakt.
Maar het lijkt me duidelijk waar TS beter op kan focussen: dat er zeker een groep vrouwen is (die dat ook al meerdere malen aan hebben gegeven in verschillende van dit soort zeiktopics op fok) die er geen moeite mee hebben

Het lijkt me trouwens wel dat bijna alle vrouwen niks hebben met dit slachtoffer gezeik

[ Bericht 0% gewijzigd door rhubarbje op 16-11-2015 09:18:25 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157593186
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 09:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee tuurlijk zijn er ook vrouwen die het niet willen. Net zo als dat ik nooit iemand zou daten die niet weet wie Dostojevski of Kant is en dat dat een ander weer niet uit maakt.
Maar het lijkt me duidelijk waar TS beter op kan focussen: dat er zeker een groep vrouwen is (die dat ook al meerdere malen aan hebben gegeven in verschillende van dit soort zeiktopics op fok) die er geen moeite mee hebben

Het lijkt me trouwens wel dat bijna alle vrouwen moeten hebben met dit slachtoffer gezeik
dat laatste sowieso... :X
compact en kleverig.
pi_157593901
quote:

[..]

Goede bijdrage, hebben ze iets aan. ^O^
pi_157593969
Deze 2 bijdragen zijn idd een stuk beter :')
compact en kleverig.
  maandag 16 november 2015 @ 10:19:25 #63
416020 K44S
The bearded man
pi_157593991
Ondanks dat ik mezelf had voorgenomen om niet te reageren heb ik toch de brandende vraag: wat gaat ts met alle tips doen?
Is dit topic een dagboek voor hem en dat het dagboek nog reageert ook?
Komt er daad werklijk verandering in?

Vragen vragen....
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157594017
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 10:19 schreef K44S het volgende:
Ondanks dat ik mezelf had voorgenomen om niet te reageren heb ik toch de brandende vraag: wat gaat ts met alle tips doen?
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:08 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat de eerste stap naar verbetering om eerst maar eens uit huis te gaan. Helaas voor mijn werk zal ik wel in de buurt moeten gaan wonen.
Tis een begin :P
pi_157594050
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

eerst zien dan geloven :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157594084
Als je geen geweldig lichaam hebt, ga naar de sportschool. Verder datingsites.

Zijn er eigenlijk datingsites voor maagden? Vast wel. :P
pi_157594099
quote:

[..]

Dat lijkt mij ook beter voor de maagden. Die relatie zou nog al scheef zijn gezien jouw geschiedenis op relationeel gebied.
  maandag 16 november 2015 @ 10:30:57 #68
416020 K44S
The bearded man
pi_157594106
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 10:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

eerst zien dan geloven :')
Ik kom uit een zelfde soort mileu als TS.
Maar het verhuizen voor zijn werk vind ik onzin: Koop een auto, ga met het ov.

Beren op de weg.
pi_157594107
quote:
10s.gif Op zondag 15 november 2015 21:11 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Biodanza... Ik denk dat me nog liever gevangen laat nemen door IS _O-
Prima dat het jij het niet geschikt voor jezelf beschouwt, maar ladingen mensen merken er wel positieve effecten van. Het lijkt me geen volstrekt debiele gedachte dat de laagdrempeligheid ervan weleens een positiever effect zou kunnen hebben op TS dan de hoge lat van in z'n remi een onsje scoren tijdens het uitgaan, denk ik.
pi_157594146
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 10:30 schreef K44S het volgende:

[..]

[..]

Ik kom uit een zelfde soort mileu als TS.
Maar het verhuizen voor zijn werk vind ik onzin: Koop een auto, ga met het ov.

Beren op de weg.
25 en thuiswonend, dan mag je best wel eens op jezelf gaan (vind ik)!
  maandag 16 november 2015 @ 10:38:04 #71
416020 K44S
The bearded man
pi_157594204
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 10:34 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

25 en thuiswonend, dan mag je best wel eens op jezelf gaan (vind ik)!
Ik snap TS zijn probleem en angst.

Maar TS heeft een baan, ik zou zeggen: Koop een auto(indien rijbewijs) of ga met het ov, T 'word altijd vergoed( of iig een aantal km'ters)
pi_157594260
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 09:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het lijkt me trouwens wel dat bijna alle vrouwen niks hebben met dit slachtoffer gezeik
Dat laatste sowieso ja. x10.000.000 dat laatste.

Ik heb sinds een tijdje een vriend (25) die ook nog maagd was voordat we een relatie kregen. Zelfs zijn eerste kus heeft ie van mij, verklapte hij achteraf.
Ik had er absoluut geen moeite mee, maar wellicht het aller belangrijkste: Hij maakte er zelf ook geen probleem van. Geen greintje syndroom/Deezertje huilie-gedrag te bekennen.
pi_157594329
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 10:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook beter voor de maagden. Die relatie zou nog al scheef zijn gezien jouw geschiedenis op relationeel gebied.
dat was meer om aan te geven dat er verschil in zit, de een heeft er geen problemen mee, de ander wel.
Het is wat onrealistisch om te stellen dat 'vrouwen er geen problemen mee hebben' de kans is even groot volgens mij dat je een vrouw treft die er wel moeite mee heeft.

Ik heb verder geen idee waar je het over hebt ^O^
compact en kleverig.
pi_157594367
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 10:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso ja. x10.000.000 dat laatste.

Ik heb sinds een tijdje een vriend (25) die ook nog maagd was voordat we een relatie kregen. Zelfs zijn eerste kus heeft ie van mij, verklapte hij achteraf.
Ik had er absoluut geen moeite mee, maar wellicht het aller belangrijkste: Hij maakte er zelf ook geen probleem van. Geen greintje syndroom/Deezertje huilie-gedrag te bekennen.
Precies dit.

Gewoon nuchter blijven, extra drama is alleen maar leuk voor de dramaqueens :P
pi_157594478
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat was meer om aan te geven dat er verschil in zit, de een heeft er geen problemen mee, de ander wel.
Het is wat onrealistisch om te stellen dat 'vrouwen er geen problemen mee hebben' de kans is even groot volgens mij dat je een vrouw treft die er wel moeite mee heeft.

Ik heb verder geen idee waar je het over hebt ^O^
volgens mij zei ik ook iets van 'genoeg vrouwen/meerdere vrouwen' etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')