twitter:dennis_dw twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 20:50:16Moslims zijn de slachtoffers, IS is niet islamitisch en het grootste gevaar is de opkomst Wilders/Le Pen. Ik vat #Pauw alvast voor u samen. reageer retweet
Voorspelbaar maar waarquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:53 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:dennis_dw twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 20:50:16Moslims zijn de slachtoffers, IS is niet islamitisch en het grootste gevaar is de opkomst Wilders/Le Pen. Ik vat #Pauw alvast voor u samen. reageer retweet
Ehh sjakie...ik ben hier geboren en mijn moeder zou in het Arische rijk vereerd worden vanwege haar witte genen, haar blonde haren en blauwe ogen...pleur je mij ergens halverwege de terugreis overboord in de Atlantische Oceaan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Als ik puur rationeel kijk en alle emotie uitschakel denk ik dat het beter is als we een streep zetten onder de multiculturele samenleving, toegeven dat het niet heeft gewerkt en iedereen weer terugsturen naar zijn eigen oorspronkelijke plekje. En dan kijken hoe we het beter kunnen aanpakken.
Komen je voorouders uit Atlantis?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ehh sjakie...ik ben hier geboren en mijn moeder zou in het Arische rijk vereerd worden vanwege haar witte genen, haar blonde haren en blauwe ogen...pleur je mij ergens halverwege de terugreis overboord in de Atlantische Oceaan?
Of ik jou tijdens een bootreis overboord gooi in de Atlantische Oceaan? Nou nee dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ehh sjakie...ik ben hier geboren en mijn moeder zou in het Arische rijk vereerd worden vanwege haar witte genen, haar blonde haren en blauwe ogen...pleur je mij ergens halverwege de terugreis overboord in de Atlantische Oceaan?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Komen je voorouders uit Atlantis?
Als je cultureel maar in orde bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]![]()
Aangezien een van mijn ouders volgens het CBS een niet-westerse allochtoon is vraag ik me af wat Premier Mani89 als mijn oorspronkelijke plekje ziet...
Nee zo simpel is het inderdaad niet, het is dan ook een hypothetisch scenario die ik alleen opgooi omdat ik zie dat de culturen hier met elkaar clashen op zo'n manier dat het over een paar generaties gaat uitdraaien op burgeroorlogen in heel Europa. En ik zie alleen maar rigoureuze oplossingen voor die problemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]![]()
Aangezien een van mijn ouders volgens het CBS een niet-westerse allochtoon is vraag ik me af wat Premier Mani89 als mijn oorspronkelijke plekje ziet...
Verklaar je nader...quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je cultureel maar in orde bent.
Wat is 'politiek correct' volgens jouw? Gewoon benieuwd naar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
Dat gelul allemaal. Daarom verliezen we deze oorlog, omdat er alleen maar geluld wordt en we zo vreselijk politiek correct willen zijn.
Daarom zijn de extremisten ons steeds een stap voor, omdat wij dat wat moet gebeuren niet doen zodat zij dat geen wat zij vinden wat moet gebeuren wel kunnen doen.
We zijn in het Westen een stel slappe zakken en dan is het gewoon een kwestie van tijd tot de sterkere het van ons overneemt. Gewoon Darwin.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:53 schreef Sunri5e het volgende:
Je hebt liever de Putin- of Erdogan-style?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
Dat gelul allemaal. Daarom verliezen we deze oorlog, omdat er alleen maar geluld wordt en we zo vreselijk politiek correct willen zijn.
Daarom zijn de extremisten ons steeds een stap voor, omdat wij dat wat moet gebeuren niet doen zodat zij dat geen wat zij vinden wat moet gebeuren wel kunnen doen.
We zijn in het Westen een stel slappe zakken en dan is het gewoon een kwestie van tijd tot de sterkere het van ons overneemt. Gewoon Darwin.
Ga toch weg man.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
Die bommen daar halen geen flikker uit man. Gedachtegoed en extremisme versla je niet met bommen. Als er bij zo'n bom 10 extremisten omkomen dan worden er weer 40 door gecreerd omdat het grote kwaad Amerika daar bezig is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ga toch weg man.
Elke maand worden er zo'n 2000 bommen gegooid op IS doelwitten door Amerika alleen al, nu is er een aanslag en de extremisten zijn ons opeens steeds een stap voor! Laat je niet zo bang maken.
En ondertussen bestaat de meerderheid in de grote steden uit deze 'asielzoekers of gelukstoeristen'. Het zijn natuurlijk niet allemaal slechte mensen, maar deze groep, vooral de onderklasse, is een prima vijver om uit te vissen voor IS, Al Qaida en consorten.quote:Op zondag 15 november 2015 00:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die bommen daar halen geen flikker uit man. Gedachtegoed en extremisme versla je niet met bommen. Als er bij zo'n bom 10 extremisten omkomen dan worden er weer 40 door gecreerd omdat het grote kwaad Amerika daar bezig is.
De oorlog is niet daar, die is hier langzaam aan het ontstaan. En niet door een paar asielzoekers of gelukstoeristen. Nee, door het wegkijken en het niet aan durven pakken van mensen die hier duidelijk de weg kwijt zijn. Elke keer weer 'de aanslagpleger was een bekende van de geheime dienst'of 'de terrorist stond bij de politie op een watchlist'.
Daar ben ik het op zich wel met je eens, al is er voor mijn gevoel totaal geen reden om te denken dat we ooit worden overgenomen door IS oid. Het gevaar is dat de samenleving hier polariseert en verdeeld wordt. Niet-islamieten komen tegenover islamieten en dat is precies wat de terroristen voor ogen hebben. Maar goed, hoe wil je dat met de harde hand oplossen?quote:Op zondag 15 november 2015 00:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die bommen daar halen geen flikker uit man. Gedachtegoed en extremisme versla je niet met bommen. Als er bij zo'n bom 10 extremisten omkomen dan worden er weer 40 door gecreerd omdat het grote kwaad Amerika daar bezig is.
De oorlog is niet daar, die is hier langzaam aan het ontstaan. En niet door een paar asielzoekers of gelukstoeristen. Nee, door het wegkijken en het niet aan durven pakken van mensen die hier duidelijk de weg kwijt zijn. Elke keer weer 'de aanslagpleger was een bekende van de geheime dienst'of 'de terrorist stond bij de politie op een watchlist'.
Het was geen "eerdere" uitzending. Het was een extra uitzending. Normaal is Pauw alleen van maandag t/m vrijdag op de buis.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:15 schreef svann het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Pauw eerder uitgezonden moest worden.
Hmmm.. Ja. Maar ik denk hier zo over. Grondleggers van EU wilden een superstaat met verzwakte maatschappij. Dommig ziekig en de onrendabelen (bijstand) dood. Hierdoor onstaat tweedeling waar middenklasse het volk vormt tegenover de elite. De populatie moest ook omlaag. Allereerst zouden zij voorzieningen versoberen armoe creeeren en ziektekosten onbetaalbaar maken. Dan moest Europa een smeltkroes worden. Toekomstige Europeaan moet lichtbruin, blank en zwart vergaat (zie jarenlange zwartengeknuffel op tv, opzettelijke vluchtelingenstroom veroorzaken en goedpraten via nl media). In deze zin zal IS alleen gebruikt worden om terreur te veroorzaken. Voldoende om Islam en westen juist tot elkaar te laten komen (Islamieten wijzen daden IS nu eindelijk af, Rutte roept strijd is met IS niet Islam bijvoorbeeld).quote:Op zondag 15 november 2015 00:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel met je eens, al is er voor mijn gevoel totaal geen reden om te denken dat we ooit worden overgenomen door IS oid. Het gevaar is dat de samenleving hier polariseert en verdeeld wordt. Niet-islamieten komen tegenover islamieten en dat is precies wat de terroristen voor ogen hebben. Maar goed, hoe wil je dat met de harde hand oplossen?
Een afgewezen proefcolumn voor De Speld.quote:
Ik heb duizend keer liever dat de samenleving polariseert en 'verdeeld wordt' (alsof dat nu nog niet het geval is, haha) dan dat iedereen maar meeknikt en knielt voor de Islam. Als jij denkt dat de moslims in Nederland terroristen nodig hebben om tegenover de rest van de samenleving te gaan staan, moet je eens je ogen openen en de geschiedenis (en huidige ontwikkelingen) binnen de politieke Islam gaan lezen.quote:Op zondag 15 november 2015 00:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel met je eens, al is er voor mijn gevoel totaal geen reden om te denken dat we ooit worden overgenomen door IS oid. Het gevaar is dat de samenleving hier polariseert en verdeeld wordt. Niet-islamieten komen tegenover islamieten en dat is precies wat de terroristen voor ogen hebben. Maar goed, hoe wil je dat met de harde hand oplossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |