Ook zo'n nummer om deuren yoki-style te gaan bewerken.quote:
Dat had ik niet gelezen. Ik zag ineens dat ik de lapo had, dus ik klikte "nieuw deel". En typte datgene dat ik typte... Ik druk zonder verwachting op "invoeren" en zie ineens dat het een nieuw topic isquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had toch al gezegd dat ik geen nieuwe zou openen?
Goed verhaal, lekker kort ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had ik niet gelezen. Ik zag ineens dat ik de lapo had, dus ik klikte "nieuw deel". En typte datgene dat ik typte... Ik druk zonder verwachting op "invoeren" en zie ineens dat het een nieuw topic is
Ik mag van Harry geen splitsquotes meer doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook.
DWHN zou dat dus wel doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Zouden ze grappen maken over gisteren?
Nee, dat is nog te vroeg voor het openbaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Zouden ze grappen maken over gisteren?
Volgens de TV niet. We hebbe zelfs het voorstukje al gezien. Met een woordgrap die je een 10 zou geven (Agatha Kwistie)quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens de online gids komt 10 jaar Ik Vertrek.
En nu die walgelijke reclame met die anti-rook kindersquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens de TV niet. We hebbe zelfs het voorstukje al gezien. Met een woordgrap die je een 10 zou geven (Agatha Kwistie)
Hoe meer kinderen roken, hoe meer kinderen doodgaan. Ik steun roken door en voor kinderenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu die walgelijke reclame met die anti-rook kinders
Ik moet meteen aan van die Noord-koreaanse kinderen denken, wat een satansgebroed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is daar een Youtube van?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |