wat een geheugenquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij draait want jij rookt zelfs op 4 mei. Bewonderenswaardig.
Mag dat niet dan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij draait want jij rookt zelfs op 4 mei. Bewonderenswaardig.
Ik vergeet nooit meer zijn verhaal dat hij tijdens Dodenherdenking in het bos jointjes gaat roken.quote:
Niet tijdens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer zijn verhaal dat hij tijdens Dodenherdenking in het bos jointjes gaat roken.
Je hebt een veegpartij van MvG gemist. 16-4quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Mikey is ee bijzondere jongen die leuke fifa filmpjens maakt
wat is je average op de brommerquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verschilt enorm.
Vandaag was ik op de brommer maar de andere dag ben i kweer zwaar kut.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Mikey is ee bijzondere jongen die leuke fifa filmpjens maakt
Wat een lobi.quote:
Zeker rond de 65 a 70.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is je average op de brommer
Ik gooide reeds 120 uit. Bull, T19, D19.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had laatst voor het eerst in m'n leven een 100+ finish.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Truman_Show_delusionquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:48 schreef Simterklaas het volgende:
Dit hele universum kan een of ander shitty schoolproject zijn van een interdimensionaal wezen waar hij een onvoldoende voor heeft gekregen.
Klik op mijn naam. Dan krijg je mijn PoHi te zien. Daarboven staat "Ga naar het profiel van pinman''quote:
Stijn zijn er ergens al interviews te vinden van de spelers die gister in Parijs hebben gespeeld ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook weinig voetbal. Komt daardoor denk ik
Awh jonkiequote:Op zaterdag 14 november 2015 23:54 schreef pinman het volgende:
[..]
Klik op mijn naam. Dan krijg je mijn PoHi te zien. Daarboven staat "Ga naar het profiel van pinman''
Klik daarop. En dan zie je alle informatie die ik ingevuld heb. Bijvoorbeeld wanneer ik jarig ben.
No ideaquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stijn zijn er ergens al interviews te vinden van de spelers die gister in Parijs hebben gespeeld ?
Dat kan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tyron deed altijd een vertaling tussen haakjes.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:54 schreef pinman het volgende:
[..]
Klik op mijn naam. Dan krijg je mijn PoHi te zien. Daarboven staat "Ga naar het profiel van pinman''
Klik daarop. En dan zie je alle informatie die ik ingevuld heb. Bijvoorbeeld wanneer ik jarig ben.
Ik verwerp deze raad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil je aanraden die gewoonte over te nemen
Maandag en dinsdag vrij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |