Nouja, het spreekt m'n narcistische kant wel aanquote:
quote:(My mom and I did long shifts at the restaurant we worked at, from 10 AM to 9 PM. Around 6:30 PM we received a call from a customer.)
Customer: “Hi, I’m calling in for a complaint.”
Me: “Okay, what’s the problem?”
Customer: “Yeah, I came in this morning and ordered some food, but the guy there, he just PUNCHED me in the face!”
Me: “Wh…you’re saying somebody working here punched you? When?”
Customer: “It was today around noon. The man working there punched me. So can I get some free food? ‘Cause it really hurt. I mean, I could sue you guys.”
Me, trying really hard not to laugh: “I’m sorry, sir, we can’t do that. My mother and I have been working here since the restaurant opened and I assure you, neither of us have punched you in the face. Also, we only have female employees…”
Customer: “…Oh.” *click*
LOLquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:47 schreef MotherFoker het volgende:
Heb even een verhaaltje van een zeikende klant:
[..]
Godver, goed bezig manquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel erg goed. En nu echt heel serieus.
Vol op aan het sporten etc.![]()
Ja, of ik ben manisch depressief of ik voel mij de laatste weken beter dan ooit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Godver, goed bezig man
Vanaf nu ben je mijn grote voorbeeld, na Scrummie.
Doe dat laatste maar iddquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, of ik ben manisch depressief of ik voel mij de laatste weken beter dan ooit.
Ik hoop op dat laatste.
Wat moet ik volhouden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Doe dat laatste maar iddvolhouden he!
Ik zeg zelfs dingen af voor het sporten. Ik begin behoorlijk verslaafd te worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Sporten, alles waar je je goed bij voelt!
Endorfinequote:Op zaterdag 14 november 2015 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zeg zelfs dingen af voor het sporten. Ik begin behoorlijk verslaafd te worden.
Hoi scrum.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi scrum.
Ik dacht dat ik scheel was. Maar die grens had ook niet beste ogen h?
Triest het zijn net kleine kinderen man. Ik ga even een filmpje op zoeken dat mijn gevoel perfect verwoord.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Nee, dat was best dramatisch. Maar goed, shit happens. Wat vind jij van alle zooi bij jouw club?
Ben daar nog niet helemaal over uitquote:
Dan drink je toch bier? hihahoquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben daar nog niet helemaal over uitTe nuchter voor mijn doen. Verder wel goed
Niet in huisquote:
Oh ok. Ik moet straks weer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet in huisZit aan de thee, en een shaggie. En zometeen een hema rookworst.
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker mannakkie erbij.
Of niet natuurlijk
Harde humor is soms ook best prima tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een vriend van mij zegt dat mijn gevoel voor humor redelijk hard is.
Maar nu te hard zegt hij. Wat moet ik nu.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Harde humor is soms ook best prima toch
Zeggen dat Scrummie, een Feyenoorder, het prima vond en toch ook mee leeft met wat er bij jullie clubje gebeurd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar nu te hard zegt hij. Wat moet ik nu.
Wanneer in de geschiedenis heeft geweld ook al weer iets opgelost ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik zal als ik een IS strijder zie lopen een hartje maken met m'n handen.
In een beschaafde wereld werkt dat ja, waarin bepaalde normen en waarden zijn. Niet als je te maken hebt met beesten. Ik ben helemaal pro vredige protesten als het gaat om conflicten in gebieden waar dezelfde normen en waarden gelden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:05 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Wanneer in de geschiedenis heeft geweld ook al weer iets opgelost ?
Je stopt een probleem en krijgt er tien anderen voor terug. Vredig protest werkt wel degelijk; kijk maar wat mensen als MLK hebben bereikt.
Nee, dat denk ik niet. Maar goed; ik ben redelijk fatalistisch. Sinds ik een bijna dood ervaring heb gehad ben ik niet meer bang om dood te gaan. Zonder die angst is het wellicht makkelijk praten voor mij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In een beschaafde wereld werkt dat ja, waarin bepaalde normen en waarden zijn. Niet als je te maken hebt met beesten. Ik ben helemaal pro vredige protesten als het gaat om conflicten in gebieden waar dezelfde normen en waarden gelden.
Als jij oog in oog staat met een hongerige leeuw, denk je dat een vredig protest helpt en dat je niet opgegeten word?
In dit geval is vredig protest al een gepasseerd station, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:05 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Wanneer in de geschiedenis heeft geweld ook al weer iets opgelost ?
Je stopt een probleem en krijgt er tien anderen voor terug. Vredig protest werkt wel degelijk; kijk maar wat mensen als MLK hebben bereikt.
Een keer samen kijken?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:33 schreef Aphrodyte het volgende:
Ben lekker Hunger Games aan het kijken op rtl 5
#Fangirl
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Aphrodyte het volgende:
Darkness cannot be countered by darkness, only Light can do that. Hatred can not be stopped by hate; only Love can do that.
~Martin Luther King~
Ik zou willen dat meer mensen dit beseffen in het kader van de recente gebeurtenissen..
Is die ook in het nederlands?quote:Op maandag 16 november 2015 09:15 schreef Bosbeetle het volgende:
leuk boek voor de BNWers: http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1472915615/pf-aa-20/
*Zet praatstoel neer *quote:Op maandag 16 november 2015 19:42 schreef MotherFoker het volgende:
MF heeft een breakdown en zit er doorheen.
quote:Op maandag 16 november 2015 19:42 schreef MotherFoker het volgende:
MF heeft een breakdown en zit er doorheen.
je weet de tekst ?quote:
Ja, die ken ik maar het gaat me alleen om de songtitel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:56 schreef DeMolay het volgende:
[..]
je weet de tekst ?
chorus 1
I ain't missing you at all since you've been gone away
I ain't missing you, no matter what I might say
chorus 2
Ain't missing you, I ain't missing you
I ain't missing you, I can lie to myself
Ain't missing you, I ain't missing you
I ain't missing you, I ain't missing you
I ain't missing you, I ain't missing you, ain't missing you, oh no
No matter what my friends might say, I ain't missing you...
merk nu pas de pietjes en klaasjes op bij elke postquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die ken ik maar het gaat me alleen om de songtitel.
quote:
ben nog maar 18 jaar bezigquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:31 schreef MotherFoker het volgende:
Hoe lang deden jullie over je autotheorie, ouders willen dat ik in een half jaar, en theorie haal en praktijk rijbewijs, nouja minder.
Theorie paar maandjes, praktijk eerste keer binnen 3 kwart jaar, maar 2 keer gezakt door zenuwen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:31 schreef MotherFoker het volgende:
Hoe lang deden jullie over je autotheorie, ouders willen dat ik in een half jaar, en theorie haal en praktijk rijbewijs, nouja minder.
Awww, ik heb echt stress joh. zoveel gepush echt elke keer als ik t fout doe ligt het aan mij, terwijl t net 1 foutje teveel was.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Theorie paar maandjes, praktijk eerste keer binnen 3 kwart jaar, maar 2 keer gezakt door zenuwen.
tering zeg. wat is dit nu weer voor kinderachtige opmerking? Sterker nog wat een loser eerste klas ben je om deze opmerking hier even te droppen.quote:
Een paar weken over theorie, praktijk een maand later maar wel meerdere lessen in een week (had met spoed rijbewijs nodig voor mijn eerste echte baan)quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:31 schreef MotherFoker het volgende:
Vertelquote:Op woensdag 18 november 2015 09:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey BPN hoezie?
[..]
Ja lang verhaal!
Er was eens!quote:
Teeeeringquote:Op woensdag 18 november 2015 12:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er was eens!
een 18 jarige guyver die graag zijn rijbewijs wou halen, en dus al zijn spaargeld er voor neer moest leggen.
Na 15 lessen kreeg mijn rijinstructeur en hartaanval tijdens een rijles, ik reed zelf niet maar een ander.
Snel naar het ziekenhuis gereden maar de beste man overleed een paar dagen later in het ziekenhuis.
Ik had een nieuwe Rij instructeur opgezocht in de buurt en zou na de zomervakantie bij hem rijles volgen en had een aanbetaling gedaan voor zo'n 15 lessen aangezien ik al even geen les had gehad door dat gedoe.
Deze beste man werd op vakantie doodgestoken door een wesp en toen had ik weer geen instructeur en kreeg pas maanden later een gedeelte mijn geld terug.
Toen had ik dat geld nodig voor mijn ziekte kosten en aanpassingen voormijzelf aangezien ik in de tussentijd zelf een zwaar ongeluk had gehad.
Sorry misrekend dacht 18 jaar geleden.
story of my lifequote:
Autotheorie 1 dag "leren"quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:31 schreef MotherFoker het volgende:
Kon beterquote:Op woensdag 18 november 2015 09:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey BPN hoezie?
[..]
Ja lang verhaal!
Ik kijk geen TV en als er tv word gekeken betreft het my little pony of GTST!quote:Op woensdag 18 november 2015 23:14 schreef schommelstoel het volgende:
Beetje te laat, het is al begonnen op NED 3, als je KPN hebt druk op de groene knop en je kan hem vanaf het begin bekijken
Ik dacht dat hier ook nog een paar mensen waren die de docu's van Loux Theroux wel konden waarderen, vandaar de post.
Fijne avond BNW'ers, jullie lezen namelijk stiekem gewoon mee
Ik kijk ook geen tv, ik observeer.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV en als er tv word gekeken betreft het my little pony of GTST!
Ik heb er wel van gehoord en ga even zoeken ziet er interessant uit
WOEWHquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder wil ik mededelen dat ik al 3 dagen in een OPPERBEST humeur bent
Wacht wat?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope scrum en div lav schommel pleite![]()
FB? Oh ok.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja zie FB
en voor de andere zal ik PM sturen.
hoezo allemaal gestopt???quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope scrum en div lav schommel pleite![]()
Het is hier ook te lezen, en FB is toch een illusie, je doet er niks mee en blijft stocijns door gaan met je eigen eigenwijsheid.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef jogy het volgende:
Als je wil miepen over moderatie doe je het maar ergens waar het niet voor iedereen te lezen is.
Of, constructief, in feedback.
Dan moet je het zelf maar weten hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is hier ook te lezen, en FB is toch een illusie, je doet er niks mee en blijft stocijns door gaan met je eigen eigenwijsheid.
Veel mensen zijn jou zat, een aantal ook niet natuurlijk.
Maar dat heeft te maken dat je elke keer danst naar hun voeten en zo selectief aan het editen bent en aan het modden dat je er zelf blind voor bent geworden.
En waarschijnlijk zal dit wel weer een bannetje opleveren.
Maar dat ingeslagen pad van jou is om te kotsen.
Maar ga vooral door met het geloven in die werkwijze van jou.
FB kan me mijn reed roesten aangezien al zo vaak is aangetoond dat je alles afwimpelt mat lariekoek.
Joh, het komt vanzelf, die backfire van jou werkgedrag.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maar weten hoor.
Zal ik doen maar vervuil de slowchat niet verder met kritiek op de moderatie en hou het gewoon gezellig, beter voor iedereen.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Joh, het komt vanzelf, die backfire van jou werkgedrag.
Geniet er van nu het nog kan.
Van je bilspier?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
minder,
ik heb al dagen last van mijn bilspier dat is wel enorm balen
Owjee niet staartbotje gebroken gekneusd hoop ik!quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen idee
ik stapte uit bed en *pang*
ik weet het niet hahaquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Owjee niet staartbotje gebroken gekneusd hoop ik!
quote:Op zaterdag 28 november 2015 03:44 schreef Vance het volgende:
Shhhhttt eerst divje terug en dan weer chatten .
Alles goed MF? Ongeluk? Wat? Vriend? Huh?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:25 schreef MotherFoker het volgende:
Dat pijnlijke moment wanneer je vriend het geen ene reet uitmaakt dat je vandaag een auto ongeluk hebt gehad.
Maar hoe is het hier?
Wat?quote:Op maandag 30 november 2015 11:35 schreef schommelstoel het volgende:
Werkt een proxy ook op FOK!Forum?
Wss wel dus, duidelijk.
Helemaal als je post weg gehaald is ui FB zonder reactie achter te laten
ja beetjequote:Op maandag 30 november 2015 11:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
YES!!
heb je nog last van je kont
Leip man.quote:
Was je niet een bilfie aan 't maken waarbij je je bil hebt verrekt?quote:
Ah neequote:Op dinsdag 1 december 2015 10:37 schreef theguyver het volgende:
moge peeps![]()
mijn ratje conker is vanacht dood gegaan
Nee het is Conker vernoemd naarquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah neezo plotseling? Of was ie al een tijdje ziekig.. RIP Conker.
Heb je ook 1 die Kommand heet?![]()
Oja natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee het is Conker vernoemd naar
[ afbeelding ]
de andere heet bones vernoemd naar
[ afbeelding ]
Hij was al even ziek, had een verlamming iets wat vaak voor komt bij oudere ratjes.
hij was 4,5 jaar dat staat gelijk aan +- 80 mensen jaren
[ afbeelding ]
Jup, binnenkort krijgt opa Bones een jong mokkeltje.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja natuurlijkwist wel dat je ze vernoemd naar games, maar kon er niet opkomen waar Conker ook alweer van is
Da's een behoorlijke leeftijd
Conker bad fur day!quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee het is Conker vernoemd naar
[ afbeelding ]
de andere heet bones vernoemd naar
[ afbeelding ]
Hij was al even ziek, had een verlamming iets wat vaak voor komt bij oudere ratjes.
hij was 4,5 jaar dat staat gelijk aan +- 80 mensen jaren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, binnenkort krijgt opa Bones een jong mokkeltje.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Conker bad fur day!
Jammer van het diertje.
In het verleden ook drie tamme ratjes gehad.
Erg slimme diertjes zijn het, en lief als ze rustig zijn.
Had namelijk drie vrouwtjes en vrouwtjes zijn wat avondtuurlijker dan mannetjes, die slapen liever en komen alleen voor eten hun nest uit
Net echt.
Haha ja herkenbaar, in het begin eens de kooi niet goed gesloten, hele avond weg..quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:24 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Ja heb ze ooit opgevangen voor een vriendin die ging verhuizen.
ze waren heel wild in begin, heeft me heeel veel tijd en moeite gekost om ze echt tam te krijgen.
Mooie is ik kon de kooi gewoon los laten en dan gingen ze door de hele kamer heen en gingen gewoon terug de kooi in want daar lag hun eten.
Nu kan dat niet meer 2 kittens en 2 hondjes dus ..
Penne, is hun lievelings snack en nog best gezond voor die beestjes.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja herkenbaar, in het begin eens de kooi niet goed gesloten, hele avond weg..
In de morgen lagen ze gewoon weer te maffen in hun nest!
Ik trainde ze met iets dat ze onwijs lekker vonden, was ook mooi om te zien dat een van hen het allemaal wel best vond en de anderen het werk lied doen
Luie trut
quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:40 schreef Divje het volgende:
http://smknguns.com/dankz(...)ze-kerst-glitters-2/![]()
spetterende glitters ftw
Maar als ze opstaat heb je een mooie glitterende zittingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar als ze opstaat heb je een mooie glitterende zitting
Ze zit erbij alsof ze een grote bah doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn gifjes bron btw http://memeful.com/Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:06 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
mijn gifjes bron btw http://memeful.com/
The one with the queefsquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:40 schreef Divje het volgende:
http://smknguns.com/dankz(...)ze-kerst-glitters-2/![]()
spetterende glitters ftw
'The simpson did it' is juist een term die south park gebruikt in een van de episodes.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:15 schreef Divje het volgende:
Waarom heeft SouthPark alles al voorgedaan
SIMPSONS FTWquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
'The simpson did it' is juist een term die south park gebruikt in een van de episodes.
Ben zelf niet zo'n fan van the simpsons.
South park ftw!!
Al lang niet meer!quote:
Ik vind van wel!quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Al lang niet meer!
The simpsons/family guy crossover was wel tof trouwens.
American dad kijk ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Die was idd tofmaar ik kijk Family Guy ook elke week dus ja.. American Dad vind ik dan weer zo slecht, met die gay alien
Bob's Burgers is ook nog wel geinig af en toequote:Op dinsdag 1 december 2015 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
American dad kijk ik ook niet.
South Park en Family guy![]()
Ah kijk aan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:40 schreef Divje het volgende:
Nu even de nieuwe Assassins Creed installeren
Kijk aan?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:
Kijk
[..]
Ah kijk aan.
Ik ben nu weer bezig met antieke MMORPG
grappige is heeft me halve dag geduurd om me aan te melden op de officiele site.
Maar via de private server koste het me 2 minuten
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Kijk aan?
Welke MMORPG?
Heb 'm nu genstalleerd maar hang alweer een poosje met m'n muis op het FallOut 4 icoontje
Scrummiequote:
He guyviequote:Op woensdag 2 december 2015 11:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Scrummie![]()
Btw FOK! lag de halve ochtend plat..
Denk dat de elite weer niet blij was met wat er besproken werd
Ik Fermaak me altijd primaquote:
ditto!quote:Op woensdag 2 december 2015 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik Fermaak me altijd prima. Maar ik wacht wel op de 'release' van The Martian. Wil die film graag zien!
Bridge of Spies lijkt interessant! Ook maar even op het 'todo' lijstje zetten. Nieuwe Hunger games wil ik wel zien, puur omdat ik de andere delen heb gezien..quote:Op woensdag 2 december 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
ditto!
afgelopen weekend naar de bios geweest bridge of spies en de hongerspelletjes, eerste was weer een ouderwets meesterwerk van Spielberg en Tom Hanks, de honger spelletjes vielen me wat tegen.
Ja dat was ook de reden heb alle hungergames in de bios gezien.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bridge of Spies lijkt interessant! Ook maar even op het 'todo' lijstje zetten. Nieuwe Hunger games wil ik wel zien, puur omdat ik de andere delen heb gezien..
wat is loos?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:31 schreef MotherFoker het volgende:
MF hier weer, nou ik verlies steeds meer zicht over de jaren moet elke keer als mn zich achteruit gaat opnieuw meten. Ik voel me gewoon nouja ik weet niet hoek t moet zeggen.
Meen jequote:Op donderdag 3 december 2015 12:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
MF wordt langzaam blind en verliest meer zicht.
Ben in twee maanden van 80% naar 60% gegaan. En ik moet elke 6 maanden of elke keer als ik slechter zie mn ogen laten meten, het verschilt dus.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meen je![]()
Wat heb je nu nodig qua bril en gaat het zo hard dan?
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ben in twee maanden van 80% naar 60% gegaan. En ik moet elke 6 maanden of elke keer als ik slechter zie mn ogen laten meten, het verschilt dus.
Het is best raar, van mijn 12e tot 16e zag ik goed 80% of zelfs 90% en sinds vorig jaar is het van 90 naar minder dan 50 gegaan. Heel raar, toen hebben ze dat weer kunnen versteken naar 80. En nu ben ik van 80 naar 60 gegaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:59 schreef theguyver het volgende:
[..]ogh meisie toch dit is verschrikkelijk !
Jeetje meid, ik vind het echt verschrikkelijk om te horenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:04 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het is best raar, van mijn 12e tot 16e zag ik goed 80% of zelfs 90% en sinds vorig jaar is het van 90 naar minder dan 50 gegaan. Heel raar, toen hebben ze dat weer kunnen versteken naar 80. En nu ben ik van 80 naar 60 gegaan.
Nee het kan veranderen. Eene jaar kan het slechter gaan. Ander als ik het goed bij houd kwa zicht dan kan mb zicht minder achteruit gaan. Het ene jaar kan het vooruit gaan. En het andere jaar minder.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jeetje meid, ik vind het echt verschrikkelijk om te horen![]()
Kunnen ze niet een laser behandeling doen?
als ik goed begrijp als het door zet ben je over 6 maand blind
En het is een hersenafwijking. En nu met de versrerkinf zie ik 80% 90% als ik dat zo aanhoud rn laat merken wanneer mijn zicht slechtee gaat is er kans dat als mijn ogen de sterktewisseling niet merken dat mijn zicht ook beter kan gaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jeetje meid, ik vind het echt verschrikkelijk om te horen![]()
Kunnen ze niet een laser behandeling doen?
als ik goed begrijp als het door zet ben je over 6 maand blind
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En het is een hersenafwijking. En nu met de versrerkinf zie ik 80% 90% als ik dat zo aanhoud rn laat merken wanneer mijn zicht slechtee gaat is er kans dat als mijn ogen de sterktewisseling niet merken dat mijn zicht ook beter kan gaan.
ja die draag ik al 24/7quote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef theguyver het volgende:
[..]bizar
hoe heet dat als ik vragen mag?
en heb je dan nu niet een bril nodig?
Nou dan zie ik het zwaar in voor je rijbewijs.quote:
We gaan nu een nieuwe lens proberen, en hij heeft er een sterkte inzitten waarmee ik tenminste tot 35 meter verder kan zien. Hij wil twee weken aankijken hoe dit gaat. met die lens zie ik toch wel even wat meer.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou dan zie ik het zwaar in voor je rijbewijs.
Sterkte in ieder geval. Het zit je niet echt mee.
Ja, morgen waarsch. naar m'n zus voor m'n nichtjequote:Op vrijdag 4 december 2015 09:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
what up?
[..]Uhu ga je nog wat met sinterklaas doen?
altijd, morgen overdag met de dames en savonds met vrienden!quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, morgen waarsch. naar m'n zus voor m'n nichtje. Jullie groot feest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Een tranen trekker film, ja zit ik niet echt altijd op te wachten.quote:
Begrijpelijk. Maar bagger is ie toch niet?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een tranen trekker film, ja zit ik niet echt altijd op te wachten.
Als ik het gemiddelde neem kom ik uit op bagger.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar bagger is ie toch niet?
Goed punt! KutKPNquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als ik het gemiddelde neem kom ik uit op bagger.
Michiel de Ruyter en Dummie de mummie, ja dan blijft er niets over van Intouchables
goeie film, en waarom neem je geen glasvezel of ziggo?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand hier ook met KPN internet en TV?
Gezien de storing van laatst krijgen we een compensatie cadeau, drie gratis films deze maand.
Mooi man, totdat ik zag om welke films het ging...
Dummie de Mummie
Intouchables
Michiel de Ruyter
Nu mag je een gegeven paard natuurlijk niet in de bek(mond) kijkenmaar dit is toch bagger
quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:38 schreef Divje het volgende:
Mensen op FB die de prijzen van tickets voor Adele belachelijk vinden want de tickets voor De Toppers zijn veel goedkoper!![]()
![]()
![]()
DOOMED WE ARE IYA TELL
Dat iddquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Als ik het geld had gehad had ik een kaartje gehaald. Als ik het geld had gehad als het kaartje 3000,- euro koste, had ik 't ook gehaald. Helaas heb ik het geld er niet voor. De Toppers andersom: als ik geld toe had gekregen, zou ik nog niet gaan
.
Diepe jaloezie op mensen die ik voorbij zag komen met "Oh, ik ga niet naar Adele in Nederland, maar in de Royal Albert Hall in London!". Dan breekt mijn hart in 1000 stukjes en wil ik ook.
Man, die nieuwe plaat van Adele, en elke plaat die ze heeft gemaakt
Ja, patsers inderdaad. *pets voor hun*quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat iddnouja, ik zou zelf niet naar Adele gaan maar zij is het geld wel waard (denk ik)
Wat een patsers dat ze in London gaan.
Ja haha, dat was echt briljant. Ik slik alles van dat wijf, vind 't zo'n tof mens in alles. Qua uistraling, hoe ze doet, praten, accent, zingen, artiest zijn. Prachtig gewoon. Maar vooral dat accentquote:Adele is wel een topwijf. Zag laatst dat filmje dat ze meedeed aan zo'n Adele-talentenjacht, als zichzelf. Of had jij die hier gepostweet 't niet meer. Mooi man.
Die miep is ook beetje down to earth zeg maar!quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, patsers inderdaad. *pets voor hun*
[..]
Ja haha, dat was echt briljant. Ik slik alles van dat wijf, vind 't zo'n tof mens in alles. Qua uistraling, hoe ze doet, praten, accent, zingen, artiest zijn. Prachtig gewoon. Maar vooral dat accent. Ben 'n sucker voor Britse dames
'I don't feel so well' 'ohh you poor thing'quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, patsers inderdaad. *pets voor hun*
[..]
Ja haha, dat was echt briljant. Ik slik alles van dat wijf, vind 't zo'n tof mens in alles. Qua uistraling, hoe ze doet, praten, accent, zingen, artiest zijn. Prachtig gewoon. Maar vooral dat accent. Ben 'n sucker voor Britse dames
Je hebt ze er tussen jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]
'I don't feel so well' 'ohh you poor thing'
Gelukkig zeg je er dames bij. Die jonge Britse meiden![]()
chav sluts. Hoop dat dat niet overwaait naar hier.
You'd do them in a blink of an eyequote:Op vrijdag 4 december 2015 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt ze er tussen ja. Meeeeeh, maar over het algemeen...
Aye.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
You'd do them in a blink of an eye?
Niet gezien, maar 'n nieuwe Marvel serie? Dan ga ik die wel ff checkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Trouwens, Jessica Jones al gezien? Toffe serie en tof wijffie!
Ja, Marvelquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet gezien, maar 'n nieuwe Marvel serie? Dan ga ik die wel ff checkenDie chick ziet er wel leuk uit ja
Omdat als dat kon ik dat wel had gedaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
goeie film, en waarom neem je geen glasvezel of ziggo?
omdat ik geen last heb van spam, heb gewoon adblock pro er op staan en heb nergens last van.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat als dat kon ik dat wel had gedaan.
Zelfde dat als ik jou vraag, waarom gebruik je geen Kodi maar een website vol spamm om je films te kijken
En over het algemeen heeft ziggo de laatste tijd meer storing in vergelijking met KPN eenmalig
Het is nu nog ADSL, december de 9de gaat de schakel om zodat ik VDSL heb.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
omdat ik geen last heb van spam, heb gewoon adblock pro er op staan en heb nergens last van.
Klopt maar heb je glasvezel of adsl?
want adsl zit echt aan de max terwijl kabel en glazvezel nog hoger kunnen.
Ik heb bij KPN allemaal sport docu's van voetbal internationalquote:
Ziggo Sport heeft ook veel toffe docu'squote:Op vrijdag 4 december 2015 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb bij KPN allemaal sport docu's van voetbal international![]()
Plus dat youtube sinds kort in het tv kastje mee geleverd zit als app.
Netflix ook en een aantal nieuws site's plus weer apps.
Ook kan ik terug spoelen, wat ik bij ziggo nog niet ben tegen gekomen
Jup, die youtube app gebruik ik wel eens om nieuwe uploads te kijken als ik geen zin heb om de laptop erbij te pakken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ziggo Sport heeft ook veel toffe docu's
Terugspoelen kon ik idd niet met Ziggoja, 5 seconden
Maarja, kijk alleen VI dus vind dat hele gedoe overbodig, kastje naar m'n ma gedaan en die had binnen 3 weken de HDD vol met opgenomen programma's
Die apps lijken me ook wel handig. Als je het gebruikt natuurlijk
VDSL hou in dat de kabel naar jou wijkcentrale vervangen word voor glasvezel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is nu nog ADSL, december de 9de gaat de schakel om zodat ik VDSL heb.
Tenminste ik dacht dat het VDSL hete.
Maar internet is hier nu niet top, ok youtube wil wel, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik gebruik ook adblock, niet op FOK! natuurlijk, maar vond de site die je gaf een gedoe eigenlijk.
Kodi + Genisiss add-on
Het is ook vrij droevig, maar poequote:Op zaterdag 5 december 2015 00:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik word er droevig van. En om sommige opmerkingen moet ik inderdaad ook een beetje grijnzen. Maar overall is elke vorm van intelligente discussie daar onmogelijk geworden.
Ik blijf bij dit plaatje:
[ afbeelding ]
Deed dat in 't begin nog welquote:
Het is zo'n poppenkast jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 01:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Deed dat in 't begin nog welTrek nu steeds meer zo'n gezicht:
Straks autorijschool bellen en ik probeer vandaag Zwarte Pieten te negeren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
what up?
[..]Uhu ga je nog wat met sinterklaas doen?
Zwarte piet negeren?quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Straks autorijschool bellen en ik probeer vandaag Zwarte Pieten te negeren.
* Blue_Panther_Ninja is een Centraal Afrikaans(RDC) geboren Fokker
Goede post in het FB topic. Ik kom hier net koud anderhalve week en ik overweeg eigenlijk om alleen nog maar wat te lurken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:46 schreef schommelstoel het volgende:
Straks rond 3 uur Sinterklaas feest.
3 drukke kleine neefjes, 11, 8 en 5 jaar oud.
Nu alvast veel koffie!
Sinterklaas kort samengevat: cadeau's geschreeuw, spanning, rommel,veel lachen.
Waarom?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Goede post in het FB topic. Ik kom hier net koud anderhalve week en ik overweeg eigenlijk om alleen nog maar wat te lurken.
Ik zie nu al dat het een continu herhalen van zetten is. Er is 0 verschuiving. De mensen die geloven dat iets door complot X is ontstaan zullen nooit van dat geloof afvallen. En de mensen die niet geloven in complot X zullen ook geen stapje dichter bij het complot gaan staan.quote:
Proficiat met je opa en een goede instelling. Zolang ze er zijn maximaal van genieten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:57 schreef MotherFoker het volgende:
Ik ga vandaag naar mijn grootouders, opa is namelijk jarig vandaag en vandaag geniet ik er nog meer van sinds we hem bijna kwijt waren. Geniet van pakjesavond iedereen!
Twee concerten komen erbij Scrumquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Als ik het geld had gehad had ik een kaartje gehaald. Als ik het geld had gehad als het kaartje 3000,- euro koste, had ik 't ook gehaald. Helaas heb ik het geld er niet voor. De Toppers andersom: als ik geld toe had gekregen, zou ik nog niet gaan
.
Diepe jaloezie op mensen die ik voorbij zag komen met "Oh, ik ga niet naar Adele in Nederland, maar in de Royal Albert Hall in London!". Dan breekt mijn hart in 1000 stukjes en wil ik ook.
Man, die nieuwe plaat van Adele, en elke plaat die ze heeft gemaakt
Vrouwelijke Zwarte Pietenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zwarte piet negeren?
Ah joh zij bijten niet
Klopt wat je zegtquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:57 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik zie nu al dat het een continu herhalen van zetten is. Er is 0 verschuiving. De mensen die geloven dat iets door complot X is ontstaan zullen nooit van dat geloof afvallen. En de mensen die niet geloven in complot X zullen ook geen stapje dichter bij het complot gaan staan.
Dat geeft ook niet maar met name het passief agressieve steken (en ik mis waarschijnlijk nog meer steken onder water want dat zijn de echte insider-opmerkingen) maken het erg vermoeiend om te posten.
Ik weet het, maar nog kan ik het niet betalenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Twee concerten komen erbij Scrum
Hier is Adele voor jou.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar nog kan ik het niet betalen.
Ooit ga ik Adele zien. Ooit.
Ola! Ben een beetje verdrietig dat Achahbar mss in de winterstop weg gaatquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hier is Adele voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hier is Adele voor jou.
[ afbeelding ]
Ja, geen goed nieuws. Maar wel te verwachten helaas.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ola! Ben een beetje verdrietig dat Achahbar mss in de winterstop weg gaat
[..]
Hoop op verhuur. Kazim weg aan het eind van dit seizoen en Achahbar terug. Het kwijl loopt me weer over de kin als ik denk aan z'n goals tegen PSV, of z'n hakballetje tegen Sparta Praag.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, geen goed nieuws. Maar wel te verwachten helaas.
Helemaal mee eens. Ik volg Gio ook verder overal in, maar dit snap ik niet echt. En van Geel is dus ook een pannenkoek met z'n contract verlenging voor hem.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop op verhuur. Kazim weg aan het eind van dit seizoen en Achahbar terug. Het kwijl loopt me weer over de kin als ik denk aan z'n goals tegen PSV, of z'n hakballetje tegen Sparta Praag.
En het is zo'n tof ventje.
Van Geel met z'n 'waarde-vastlegging' of iets dergelijks, puur verlengen om nog wat te kunnen vangen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik volg Gio ook verder overal in, maar dit snap ik niet echt. En van Geel is dus ook een pannenkoek met z'n contract verlenging voor hem.
Eigenlijk zijn de reactie's op een aantal zaken totaal zinloos zoals je hebt gemerkt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Goede post in het FB topic. Ik kom hier net koud anderhalve week en ik overweeg eigenlijk om alleen nog maar wat te lurken.
Ja die welquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Vrouwelijke Zwarte Pieten![]()
Dat is van Geel ja.. bah. Gio vind ik ook een topper hoor tot nu toe, duidelijk maar wel rechtvaardig, Immers eruit, de Staaf erinquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Van Geel met z'n 'waarde-vastlegging' of iets dergelijks, puur verlengen om nog wat te kunnen vangen.
Gio valt me 100% mee tot nu toe, als beginnend trainer. Op dit soort dingetjes na. Ik had persoonlijk liever Achahbar in zien vallen dan Bilal de laatste weken. Wat valt die tegen zeg.
'de rest' is een kleine spil in het geheel schommel, geef ze nou niet teveel eerquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de reactie's op een aantal zaken totaal zinloos zoals je hebt gemerkt.
Het echt actief mee posten doe ik al heel lang niet meer, het is een wellis/niettus spelletje aan het worden.
En tegenwoordig ben je al een slaaf/schaap/slapende nietsnut als je niet het zelfde pad bewandeld als de rest.
BotteGodquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is van Geel ja.. bah. Gio vind ik ook een topper hoor tot nu toe, duidelijk maar wel rechtvaardig, Immers eruit, de Staaf erinAllemaal prima. Ook nu met Botje
.
Het enige wat ik kan bedenken dat Gio gewoon een sterke speler in de spits wil, dus geen klein ventje.. Ook al is ie voetballend 2003434 keer beter dan die twee wat er nu in staan.
Karsdorp is echt een eindbaas jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:43 schreef Divje het volgende:
[..]
BotteGodals die zichzelf nog wat kan verbeteren heb je echt een beest lopen achterin. Samen met King Kong, BeekGod en Ricky heb je dan sowieso de beste verdediging in Nederland.
Ben echt fan van Karsdorp geworden. Wat een gozer
Kramer is niet sterk nee. Wel in de lucht. Positie kiezen ook, en gaten trekken voor Kuyt die vanaf rechts naar binnenkomt. Dat is wel echt een prima tactiek; Kramer duikt naar eerste paal, Kuyt trekt naar binnen naar waar Kramer vandaan komt, en Kars pakt de ruimte die Kuyt vrij laat om een prima voorzet te geven, dan wel op Kramer, dan wel op Kuyt. (was heel goed te zien bij de goal van Kuyt vanaf randje 16 thuis tegen.. PEC? Geloof ik.)quote:Wb de spits, denk het ook. Ware het niet dat Kramer eigenlijk ook maar een slappe lul is
Maargoed, we zijn dan ook verwend met Graziano.
Daar heb je ook wel gelijk in ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
'de rest' is een kleine spil in het geheel schommel, geef ze nou niet teveel eer
Koppend is er denk ik geen betere in de 16 dan Kramer. Maar als er een keer een lange bal op 'm wordt gegeven duikt ie er steevast onderdoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Karsdorp is echt een eindbaas jamaar wat je zegt, ben sowieso tevreden over achterin sinds baco eruit is
.
[..]
Kramer is niet sterk nee. Wel in de lucht. Positie kiezen ook, en gaten trekken voor Kuyt die vanaf rechts naar binnenkomt. Dat is wel echt een prima tactiek; Kramer duikt naar eerste paal, Kuyt trekt naar binnen naar waar Kramer vandaan komt, en Kars pakt de ruimte die Kuyt vrij laat om een prima voorzet te geven, dan wel op Kramer, dan wel op Kuyt. (was heel goed te zien bij de goal van Kuyt vanaf randje 16 thuis tegen.. PEC? Geloof ik.)
Ja die goalquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Koppend is er denk ik geen betere in de 16 dan Kramer. Maar als er een keer een lange bal op 'm wordt gegeven duikt ie er steevast onderdoor
Bedoel je die goal die je niet van iemand als Kuyt verwacht? Met binnenkantje voet in de bovenhoek geplaatst? Dat was prachtig
Die Staaf trouwensWat. Een. Verademing. Die heeft ook een techniek, man wat fijn.
Jij ook lav!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi schatten. Allemaal fijne Sinterklaas gewenst
Zit net dit te kijken, was tegen AZ die goalquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die goal. Je zag Kramer naar de eerste paal duiken en wijzen naar randje zestien naar Kuyt, dat was echt magistraal
(maar zo simpel).
En de Staaf laat gewoon zien hoeveel meer je aan iemand hebt die iets met een bal kan ten opzichte van de White Stork. Vooral z'n eerst aanname is vaak puur op basis van techniek, heel subtiel. Prachtige speler ja
Jij ook Lavjequote:Op zaterdag 5 december 2015 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ken dat heulemaal nietquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:08 schreef schommelstoel het volgende:
Vanavond bij thuiskomst van sinterklaas feest maar eens kijken naar 'Bankzitters' met Johan Boskamp!
Heeft iemand dat al eens gezien, en is het wat?
Daar hetzelfde!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, was ook niet eens Kars die die bal gaf dusquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit net dit te kijken, was tegen AZ die goalergens halverwege komt ie voorbij.
Haha, heel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, was ook niet eens Kars die die bal gaf dus. Gaat m'n verhaal.
Najah, het principe is duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
Het programma draagt de naam 'Bankzitters'...
Johan Boskap maakt er Bankhangers van
Ik mis z'n strakke korte broekje en dito wit shirt waar z'n pens onderuit komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapt ie tegenwoordig bossen ja?
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja, Elia kan/moet meer brengen, mee eens. Maar z'n samenwerking met King Kong is wel prima. Die gaat er echt vaak overheen, heerlijk om te zien.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, heel duidelijk hoor
Nu de linkerkant nog. Elia valt me een klein beetje tegen. Ik wil flitsende acties zien waarbij de verdediger 3x om z'n as draait en denkt 'waar is Ellie nou'.
Sorryquote:
Dat is ook heerlijk jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Elia kan/moet meer brengen, mee eens. Maar z'n samenwerking met King Kong is wel prima. Die gaat er echt vaak overheen, heerlijk om te zien.
Alleen dat al is iedere keer weer genieten ja, als een focking stoomtrein dendert ie overal langs, borst vooruit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Dat is ook heerlijk jabal er langs tikken en volle sprint trekken. Alleen Kars doet dat vanaf de eigen hoekvlag tot aan de overkant
sprint er zo 3 man uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |