Namens Kerstpiet: graag gedaan!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd naar de rest!
Bij dezen dank ik trouwens nog kerstpiet voor de hulp en tips bij mijn surprise
Haha echt een vette surprisequote:
Graag gedaanquote:Op zondag 3 januari 2016 19:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haha echt een vette surpriseNogmaals bedankt!
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:40 schreef rulerofdeath het volgende:
voor mensen die hetzelfde spelletje willen spelen als Hean82:
www.biertafel.eu/surprise.zip
als het goed is, is de code er uit
ja, vanmiddag eens ophalenquote:Op donderdag 7 januari 2016 03:50 schreef Moira. het volgende:
Allemaal applausje voor moemoe![]()
[ afbeelding ]
[..]
Spannond
quote:Gedicht
Sinterkerstnieuwjaarspiet weet dondersgoed wat hij ziet
Een heuse baas uit een mooi gebied, ook al doet het Piet veel verdriet
FC Twente is in diskrediet, de bazen hypocriet en de fans hebben liefdesverdriet
Maar treur niet langer, er zit iets moois in het verschiet, een cadeau van Moirapoly, uw favoriet
Meerdere winkels gingen wij af en aan, al kon ik het soms niet uitstaan
Mijn reukorgaan werd onaangenaam ontdaan
Kak in een vaas daar hebben we schijt aan, kak in een oceaan veroorzaakt een schijtorkaan
Maar we hebben spontaan voldaan een cadeau begaan, niet op de golfbaan en ook niet in Koog aan de Zaan. Deze rijm is een waan, zeker geen pyromaan maar wel een nymphomaan
Ruler is een held en een lieveling, zijn een accent orgastische belichaming
Zelfbevrediging in een kring ontging hem niet in een string met bling was het entertaining
Open je pakket, het is geen ritalin, steek er je middelvinger in of wordt een nieuwe volgeling
We wensen je veel plezier met dit simplistisch pakket, deze rijm is niets meer dan cabaret
In een kantelbed speel ik klarinet met een pennenset terwijl ik rook aan mijn sigaret
Ingezet met voorpret geef ik een voorzet voor alcoholische waterpret, geen sorbet of toilet
Ook geen kroket of een noodwet voor het ochtendgebed ingezet op een cadet.
Genoeg geouwehoert, maak het open en veel plezier
Wij hadden laatst seks met een stinkdier
Gr Moirapoly en Sinterkerstnieuwjaarspiet
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb mijn pakketje en gedicht binnen
het pakketje:
[ afbeelding ]
Toen opende ik de doos en dit stond in het deksel:
[ afbeelding ]
Dus ik snel naar fok en daar vond ik dit in mijn PM:
[..]![]()
wat een rijm
de inhoud van de doos:
[ afbeelding ]
Mijn eigen liniaal![]()
![]()
en zaterdag miljonair dankzij deze Sinterkerstennieuwklaaspietman
daar drink ik zaterdag dan 2 blikken kanon op en daarna met de autodrop naar huis
nog een bijzonder advies in de doos:
[ afbeelding ]
Moira. en Mono bedankt
Wat leuk dat je de moeite neemt om zo'n uitgebreid verslag neer te pennen, dit waardeer ik zeerquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Teruggekomen van vakantie zag ik een groot pakket voor mijn deur staan.Gelukkig had ik even overlegd met Kerstpiet dus kon ik een situatie uit het verleden vermijden waarbij mij buurvrouw zich afvroeg wie J. Vermeer toch was en stond mijn echte naam op de doos.
[ afbeelding ]
Wat zou er inzitten?![]()
![]()
Ten eerste een kerstkaart met een mooi gedicht van de Sint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat mij eigenlijk nog meer opviel was het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat beloofde nog wat!
Overigens zag ik ook een grote doos met cadeautjes maar als een brave jongen wilde ik eerst de puzzels oplossen voordat ik de cadeautjes open mocht maken
Een overzicht van de puzzels:
[ afbeelding ]
Ik had een envelop gekregen met een flink aantal letters waarmee ik twee meesterwerken van Vermeer moest produceren. Na enig gepuzzel kwam ik er achter:
[ afbeelding ]
Het mij bekende woord was natuurlijk melk, ook Sint heeft overduidelijk gekeken naar mijn inspirerende filmpje over melk
Hieruit blijkt maar weer dat mijn sint een heel verstandig mens is, zou zo een tweeling kunnen zijn!
Het mailadres ging dus naar fietsenmetmelk, maar dan nu nog het wachtwoord.
Daarvoor moest ik drie puzzels oplossen, een kruiswoord, een sudoku en een woordlegpuzzel.
Het kruiswoord ging over voetbal, de legpuzzel over een aantal geliefde onderwerpen van mij, zoals Jessica Alba, wielrennen, darts en honden![]()
Ik heb dan ook erg genoten van deze persoonlijke puzzel
[ afbeelding ]
De sudoku was wat minder mijn ding maar uiteindelijk vond ik met een klein beetje hulp van de geliefde sint het wachtwoord.
Daar trof ik dit bericht:
[ afbeelding ]
In de bijlage vond ik een Connect the dots puzzel die uiteindelijk de Eiffeltoren produceerde, ook dit heeft een persoonlijke touch omdat ik daar gestudeerd heb
[ afbeelding ]
Toen vond ik toch wel dat ik mijn cadeautjes open mocht maken en ook wat dat betreft ben ik verwend![]()
[ afbeelding ]
(speciaal voor de foto heb ik de schuifpuzzel alvast gedaan, voor de rest kreeg ik snoepgoed, een erg lekker biertje en een lichtgevende sneeuwpop).
Maar wat natuurlijk het pronkstuk is is de bever!
[ afbeelding ]
De befaamde bever van de Biesbosch vertoont zich zelden maar hier is hij dan toch!
Het was mij al vrij snel duidelijk wie mijn sinterklaas was toen ik het pakket zag maar de bever deed 't m natuurlijkBedankt moemoe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een topper! (en dan bedoel ik niet zo'n Amsterdamse zanger)
Ik geloof dat we op nog 1 surprise wachten maar ik wil moemoe alvast ook bedanken voor het op zich nemen van de rol van Kerstpiet. Je bent geweldig.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:50 schreef Moira. het volgende:
Allemaal applausje voor moemoe![]()
[ afbeelding ]
[..]
Spannond
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:01 schreef rulerofdeath het volgende:
gave surprise
[..]
ja, vanmiddag eens ophalen
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:18 schreef Fopje het volgende:
Die liniaal![]()
![]()
En damn moemoe, heel vet gedaan en bedankt voor het in goede banen leiden![]()
![]()
We hadden laatst seks met een stinkdierquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb mijn pakketje en gedicht binnen
het pakketje:
[ afbeelding ]
Toen opende ik de doos en dit stond in het deksel:
[ afbeelding ]
Dus ik snel naar fok en daar vond ik dit in mijn PM:
[..]![]()
wat een rijm
de inhoud van de doos:
[ afbeelding ]
Mijn eigen liniaal![]()
![]()
en zaterdag miljonair dankzij deze Sinterkerstennieuwklaaspietman
daar drink ik zaterdag dan 2 blikken kanon op en daarna met de autodrop naar huis
nog een bijzonder advies in de doos:
[ afbeelding ]
Moira. en Mono bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |