Dat is ook meteen duidelijk waarom Rusland wel IS kan aanvallen en lukt. Waardoor 800k vluchtelingen terug gaan.quote:First, realize that the latest shooting in Paris fits perfectly into the new world order plans like hand in glove. The same plans we’re all trying hard to stop. The attack stinks of the new world order and as usual has their fingerprints all over it. Realize that as soon as they suggested that the attackers claimed they were killing “for ISIS”, given what we all know about ISIS, this constitutes 100% proof that the CIA and the West was involved because they are the ones who created, trained, funded and run ISIS. Realize that exposing and destroying ISIS is exactly synonymous with destroying and exposing the new world order, which is why ISIS will never die. Yes, ISIS is now the lifeline of the new world order!
http://www.activistpost.c(...)new-world-order.html
dat is echt fucking stupide.quote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze willen niet dat mensen vluchten naar hier, maar blijven in hun kalifaat. Daarom nu deze aanslag, zodat de EU alles dicht gooit, en de mensen niet meer kunnen vluchten. Dat is in 't heel erg kort en heel simplistisch hoe diverse 'experts' het uit hebben gelegd in elk geval.
Waarom is deze redenering niet logisch volgens jou?quote:Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is echt fucking stupide.
Kunnen de experts niet gewoon zeggen IS is Amerika/cia
Rusland valt voornamelijk de rebellen die vechten tegen IS aan. Soms ook IS, maar vooral de rebellen.quote:Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is ook meteen duidelijk waarom Rusland wel IS kan aanvallen en lukt. Waardoor 800k vluchtelingen terug gaan.
IS is Amerika
.. Dat is wat CNN, NOS en bbc vindt dat wij als mening moeten hebbenquote:Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ja man, al die radicale moslims werken perfect samen met de elite, van wie ze de opdrachten krijgen natuurlijk. Ze haten de Joden, het Zionisme en de Europese/Amerikaanse, Westere elite, maar ze werken er wel graag samen mee bij aanslagen. Ja, erg logisch.
Dat is wat jij vindt dat wij als mening moeten hebben.quote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. Dat is wat CNN, NOS en bbc vindt dat wij als mening moeten hebben
Oh ja, maar natuurlijk. (koekoek)quote:
Waarom vind jij altijd exact het tegenovergestelde van wat de 'massa' vind? Het is echt heel bizar aan het worden. Als ik hier ga roepen dat poep vies is (vinden heel veel mensen, of is me dat wijsgemaakt door de NÖS?), roep jij dat je het in een 5 sterren restaurant op je bordje krijgt.quote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hou toch op man...quote:Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
Oh ja, en hoe wil de EU dan alle grenzen dichtgooien en met name in Griekenland een enorme muur bouwen in zee ofzo?quote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Ze willen niet dat mensen vluchten naar hier, maar blijven in hun kalifaat. Daarom nu deze aanslag, zodat de EU alles dicht gooit, en de mensen niet meer kunnen vluchten. Dat is in 't heel erg kort en heel simplistisch hoe diverse 'experts' het uit hebben gelegd in elk geval.
edit:psychologie van de koude grond hou je maar voor je.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Waarom vind jij altijd exact het tegenovergestelde van wat de 'massa' vind? Het is echt heel bizar aan het worden. Als ik hier ga roepen dat poep vies is (vinden heel veel mensen, of is me dat wijsgemaakt door de NÖS?), roep jij dat je het in een 5 sterren restaurant op je bordje krijgt.
Dat kan opzich wel geregeld worden. Moet het wel gigantisch uit de hand lopen, maar als er draagvlak is, is dit goed mogelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh ja, en hoe wil de EU dan alle grenzen dichtgooien en met name in Griekenland een enorme muur bouwen in zee ofzo?
Nou vooruit ik ga mee in je sprookje. Er staat een enorme muur in zee.quote:Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef -mosrednA het volgende:
Dat kan opzich wel geregeld worden. Moet het wel gigantisch uit de hand lopen, maar als er draagvlak is, is dit goed mogelijk.
Dat zag je toch al vóór Parijs gebeuren? Jezus manquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh ja, en hoe wil de EU dan alle grenzen dichtgooien en met name in Griekenland een enorme muur bouwen in zee ofzo?
Heb je inhoudelijk ook nog wat te melden?quote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat een simpele, kinderlijke overtuiging ook eigenlijk zegt. Eén of andere spookelite als de ultieme zondebok nemen en daar álle wereldproblemen op afschuiven. Echt dé oplossing voor wie de complexe wereld niet aan kan.
Klinkt trouwens ook niet heel gek al vind ik het dan wel een beetje een karige kosten/baten analyse aan de kant van IS. Ik bedoel als het westen gelijktijdig met Rusland en volgens mij zelfs terroristische organisaties IS aan het bevechten zijn dan stopt de kans dat ze het ooit nog gaan winnen ergens rond de 0%. Maar ok,insjallah dan maar.quote:Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overal protesten? Wat hebben vluchtelingen hier eigenlijk mee te maken. De aanslag is opgeëist door IS hoor niet door de AZC's.quote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zag je toch al vóór Parijs gebeuren? Jezus man. Overal protesten tegen AZC's, hier, maar overal in Europa, situaties in de landen aan de grenzen van Europa is helemaal bizar te noemen. Dit soort gebeurtenissen zorgt er niet echt voor dat iedereen maar zegt "meer meer meer", lijkt je niet? Is niet meer dan een logisch gevolg. En dat gaat na een volgende aanslag alleen maar harder, en dan nog harder. Daarom is het zo belangrijk dat IS nu word aangepakt. Vind ik dan.
147 bedrijven hebben de wereld in control.quote:Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hou toch op man...
Soms is een sigaar gewoon een sigaar.
En wie de Islam als religie kent door zelf de Koran gelezen te hebben, weet gewoon dat dit soort dingen de gevolgen van die religieuze boodschap kunnen zijn in combinatie met de huidige politieke verhoudingen in de wereld.
Zou wat zijn zeg, zo'n omnipotente, almachtige wonder-elite die werkelijk álles in handen heeft in deze wereld en alle gebeurtenissen perfect in de hand hebben en zo. Het gewone volk dat zogenaamd niets kan zonder hun wil... jaja... wat zou het een mooi leven zijn voor die elite. Je dicht ze werkelijk de status van Goden toe!
Waar wil je dat ik inhoudelijk iets over vermeld?quote:Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heb je inhoudelijk ook nog wat te melden?
het is heel heel heel simpel. Wij moeten stoppen met wapens leverenquote:Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zag je toch al vóór Parijs gebeuren? Jezus man. Overal protesten tegen AZC's, hier, maar overal in Europa, situaties in de landen aan de grenzen van Europa is helemaal bizar te noemen. Dit soort gebeurtenissen zorgt er niet echt voor dat iedereen maar zegt "meer meer meer", lijkt je niet? Is niet meer dan een logisch gevolg. En dat gaat na een volgende aanslag alleen maar harder, en dan nog harder. Daarom is het zo belangrijk dat IS nu word aangepakt. Vind ik dan.
Je ziet alle reacties toch om je heen? En het nieuws dat er 2 geregistreerd waren als vluchteling (al bleek dat achteraf niet juist dacht ik) in Griekenland. Volg jij eigenlijk wel de media en dan bedoel ik Twitter of Facebook, of iets waar je ergens reacties van mensen leest?quote:Op zondag 15 november 2015 19:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Overal protesten? Wat hebben vluchtelingen hier eigenlijk mee te maken. De aanslag is opgeëist door IS hoor niet door de AZC's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |