abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 november 2015 @ 19:40:02 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157575846
quote:
First, realize that the latest shooting in Paris fits perfectly into the new world order plans like hand in glove. The same plans we’re all trying hard to stop. The attack stinks of the new world order and as usual has their fingerprints all over it. Realize that as soon as they suggested that the attackers claimed they were killing “for ISIS”, given what we all know about ISIS, this constitutes 100% proof that the CIA and the West was involved because they are the ones who created, trained, funded and run ISIS. Realize that exposing and destroying ISIS is exactly synonymous with destroying and exposing the new world order, which is why ISIS will never die. Yes, ISIS is now the lifeline of the new world order!

http://www.activistpost.c(...)new-world-order.html

Dat is ook meteen duidelijk waarom Rusland wel IS kan aanvallen en lukt. Waardoor 800k vluchtelingen terug gaan.

IS is Amerika
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 15 november 2015 @ 19:41:51 #202
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157575928
Ja man, al die radicale moslims werken perfect samen met de elite, van wie ze de opdrachten krijgen natuurlijk. Ze haten de Joden, het Zionisme en de Europese/Amerikaanse, Westere elite, maar ze werken er wel graag samen mee bij aanslagen. Ja, erg logisch.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 15 november 2015 @ 19:42:08 #203
52357 Lambiekje
pi_157575943
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ze willen niet dat mensen vluchten naar hier, maar blijven in hun kalifaat. Daarom nu deze aanslag, zodat de EU alles dicht gooit, en de mensen niet meer kunnen vluchten. Dat is in 't heel erg kort en heel simplistisch hoe diverse 'experts' het uit hebben gelegd in elk geval.
dat is echt fucking stupide.
Kunnen de experts niet gewoon zeggen IS is Amerika/cia
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157575974
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is echt fucking stupide.
Kunnen de experts niet gewoon zeggen IS is Amerika/cia
Waarom is deze redenering niet logisch volgens jou?
pi_157576000
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is ook meteen duidelijk waarom Rusland wel IS kan aanvallen en lukt. Waardoor 800k vluchtelingen terug gaan.

IS is Amerika
Rusland valt voornamelijk de rebellen die vechten tegen IS aan. Soms ook IS, maar vooral de rebellen.
  zondag 15 november 2015 @ 19:43:37 #206
52357 Lambiekje
pi_157576005
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ja man, al die radicale moslims werken perfect samen met de elite, van wie ze de opdrachten krijgen natuurlijk. Ze haten de Joden, het Zionisme en de Europese/Amerikaanse, Westere elite, maar ze werken er wel graag samen mee bij aanslagen. Ja, erg logisch.
.. Dat is wat CNN, NOS en bbc vindt dat wij als mening moeten hebben
pi_157576046
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is wat jij vindt dat wij als mening moeten hebben.
Conscience do cost.
  zondag 15 november 2015 @ 19:45:57 #208
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157576111
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef ems. het volgende:

Mensen aantrekken. En wraak, natuurlijk.
Oh ja, maar natuurlijk. (koekoek)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157576116
quote:

[..]

Waarom vind jij altijd exact het tegenovergestelde van wat de 'massa' vind? Het is echt heel bizar aan het worden. Als ik hier ga roepen dat poep vies is (vinden heel veel mensen, of is me dat wijsgemaakt door de NÖS?), roep jij dat je het in een 5 sterren restaurant op je bordje krijgt.
pi_157576139
quote:
18s.gif Op zondag 15 november 2015 19:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh ja, maar natuurlijk. (koekoek)
En wat is daar raar aan?
  zondag 15 november 2015 @ 19:46:44 #211
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157576150
quote:
Hou toch op man...
Soms is een sigaar gewoon een sigaar.

En wie de Islam als religie kent door zelf de Koran gelezen te hebben, weet gewoon dat dit soort dingen de gevolgen van die religieuze boodschap kunnen zijn in combinatie met de huidige politieke verhoudingen in de wereld.

Zou wat zijn zeg, zo'n omnipotente, almachtige wonder-elite die werkelijk álles in handen heeft in deze wereld en alle gebeurtenissen perfect in de hand hebben en zo. Het gewone volk dat zogenaamd niets kan zonder hun wil... jaja... wat zou het een mooi leven zijn voor die elite. Je dicht ze werkelijk de status van Goden toe!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 15 november 2015 @ 19:48:20 #212
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157576226
quote:

Ze willen niet dat mensen vluchten naar hier, maar blijven in hun kalifaat. Daarom nu deze aanslag, zodat de EU alles dicht gooit, en de mensen niet meer kunnen vluchten. Dat is in 't heel erg kort en heel simplistisch hoe diverse 'experts' het uit hebben gelegd in elk geval.
Oh ja, en hoe wil de EU dan alle grenzen dichtgooien en met name in Griekenland een enorme muur bouwen in zee ofzo?
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 15 november 2015 @ 19:48:58 #213
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157576255
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Waarom vind jij altijd exact het tegenovergestelde van wat de 'massa' vind? Het is echt heel bizar aan het worden. Als ik hier ga roepen dat poep vies is (vinden heel veel mensen, of is me dat wijsgemaakt door de NÖS?), roep jij dat je het in een 5 sterren restaurant op je bordje krijgt.
edit:psychologie van de koude grond hou je maar voor je.

[ Bericht 21% gewijzigd door jogy op 15-11-2015 20:12:00 ]
pi_157576283
quote:
18s.gif Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh ja, en hoe wil de EU dan alle grenzen dichtgooien en met name in Griekenland een enorme muur bouwen in zee ofzo?
Dat kan opzich wel geregeld worden. Moet het wel gigantisch uit de hand lopen, maar als er draagvlak is, is dit goed mogelijk.
  zondag 15 november 2015 @ 19:52:29 #215
52357 Lambiekje
pi_157576439

Nederland verklaart oorlog aan Amerika?

Dit is een bijzondere ontwikkeling, door de terreuraanslagen in Parijs heeft Rutte het nieuws opgezocht om de oorlog te verklaren met Amerika, hij zegt: “Isis is onze vijand, daarmee zijn we in oorlog, niet met islam, niet met een geloof… zo zit het.” Duidelijk niet heel eloquent, maar toch, de Nederlandse overheid verklaart oorlog met de VS.

Nu hoor ik u denken, ‘Nee, beste Lang Leve, hij zegt Isis.’ Het probleem daarmee is dat Isis de nieuwe naam van Al Qaida is, en dat beide partijen als zodanig opgericht, getraind, gefinancierd, gesteund, beschermd en van wapens voorzien wordt door partijen in de overheid van de VS. Isis zijn primair door de VS ingehuurde en bewapende huurlingen, later vergezeld uiteraard met zielen die de weg een beetje kwijt zijn. Doordat Rutte oorlog verklaart aan Isis, verklaart hij oorlog aan de CIA, aan figuren als Soros en Brzezinski, de Bush familie, de psychopathische bankiersfamilies, etc.

Het is niet aan mij en dit bericht dat hele complot voor u uit te werken, maar als reguliere media als Reuters het al rapporteert als zijnde algemeen bekend feit…

http://langleveeuropa.nl/(...)-oorlog-aan-amerika/
  zondag 15 november 2015 @ 19:53:09 #216
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157576480
Wat een simpele, kinderlijke overtuiging ook eigenlijk zegt. Eén of andere spookelite als de ultieme zondebok nemen en daar álle wereldproblemen op afschuiven. Echt dé oplossing voor wie de complexe wereld niet aan kan. _O_
  zondag 15 november 2015 @ 19:53:30 #217
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157576495
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef -mosrednA het volgende:

Dat kan opzich wel geregeld worden. Moet het wel gigantisch uit de hand lopen, maar als er draagvlak is, is dit goed mogelijk.
Nou vooruit ik ga mee in je sprookje. Er staat een enorme muur in zee.
En dan? Ieder bootje dat daarachter strandt laten we aan zijn lot over, m.a.w. er gaan nog meer vluchtelingen verdrinken. Dat is echt een strak plan ja, dat zullen burgers van de EU de VN en andere landen natuurlijk prima vinden.
pi_157576503
quote:
18s.gif Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat zag je toch al vóór Parijs gebeuren? Jezus man :'). Overal protesten tegen AZC's, hier, maar overal in Europa, situaties in de landen aan de grenzen van Europa is helemaal bizar te noemen. Dit soort gebeurtenissen zorgt er niet echt voor dat iedereen maar zegt "meer meer meer", lijkt je niet? Is niet meer dan een logisch gevolg. En dat gaat na een volgende aanslag alleen maar harder, en dan nog harder. Daarom is het zo belangrijk dat IS nu word aangepakt. Vind ik dan.
  zondag 15 november 2015 @ 19:54:09 #219
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157576536
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat een simpele, kinderlijke overtuiging ook eigenlijk zegt. Eén of andere spookelite als de ultieme zondebok nemen en daar álle wereldproblemen op afschuiven. Echt dé oplossing voor wie de complexe wereld niet aan kan. _O_
Heb je inhoudelijk ook nog wat te melden?
  zondag 15 november 2015 @ 19:55:24 #220
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157576609
quote:

[..]

Klinkt trouwens ook niet heel gek al vind ik het dan wel een beetje een karige kosten/baten analyse aan de kant van IS. Ik bedoel als het westen gelijktijdig met Rusland en volgens mij zelfs terroristische organisaties IS aan het bevechten zijn dan stopt de kans dat ze het ooit nog gaan winnen ergens rond de 0%. Maar ok,insjallah dan maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 15 november 2015 @ 19:55:41 #221
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157576623
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zag je toch al vóór Parijs gebeuren? Jezus man :'). Overal protesten tegen AZC's, hier, maar overal in Europa, situaties in de landen aan de grenzen van Europa is helemaal bizar te noemen. Dit soort gebeurtenissen zorgt er niet echt voor dat iedereen maar zegt "meer meer meer", lijkt je niet? Is niet meer dan een logisch gevolg. En dat gaat na een volgende aanslag alleen maar harder, en dan nog harder. Daarom is het zo belangrijk dat IS nu word aangepakt. Vind ik dan.
Overal protesten? Wat hebben vluchtelingen hier eigenlijk mee te maken. De aanslag is opgeëist door IS hoor niet door de AZC's.
  zondag 15 november 2015 @ 19:56:07 #222
52357 Lambiekje
pi_157576647
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Hou toch op man...
Soms is een sigaar gewoon een sigaar.

En wie de Islam als religie kent door zelf de Koran gelezen te hebben, weet gewoon dat dit soort dingen de gevolgen van die religieuze boodschap kunnen zijn in combinatie met de huidige politieke verhoudingen in de wereld.

Zou wat zijn zeg, zo'n omnipotente, almachtige wonder-elite die werkelijk álles in handen heeft in deze wereld en alle gebeurtenissen perfect in de hand hebben en zo. Het gewone volk dat zogenaamd niets kan zonder hun wil... jaja... wat zou het een mooi leven zijn voor die elite. Je dicht ze werkelijk de status van Goden toe!
147 bedrijven hebben de wereld in control.

En IS is Amerika. http://mobile.reuters.com/article/idUSKCN0S31BR20151009
  zondag 15 november 2015 @ 19:57:31 #223
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157576729
quote:
18s.gif Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Heb je inhoudelijk ook nog wat te melden?
Waar wil je dat ik inhoudelijk iets over vermeld?

Ik vind dat mensen die deze ideeën aanhangen eens goed moeten kijken naar in hoeverre zo'n idee realistisch is, dat we één of andere almachtige elite hebben die zo een goddelijk vermogen is toe te schrijven. Schrijven we hen dan niets té veel eer toe?

Beetje realistisch blijven.

Ik wil heus niet vervelend doen hier, of niet openstaan voor ideeën. Maar ik vind ook dat ideeën die overduidelijk niet sporen, terecht moeten gewezen.
  zondag 15 november 2015 @ 19:57:57 #224
52357 Lambiekje
pi_157576757
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

het is heel heel heel simpel. Wij moeten stoppen met wapens leveren
pi_157576763
quote:
18s.gif Op zondag 15 november 2015 19:55 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Overal protesten? Wat hebben vluchtelingen hier eigenlijk mee te maken. De aanslag is opgeëist door IS hoor niet door de AZC's.
Je ziet alle reacties toch om je heen? En het nieuws dat er 2 geregistreerd waren als vluchteling (al bleek dat achteraf niet juist dacht ik) in Griekenland. Volg jij eigenlijk wel de media en dan bedoel ik Twitter of Facebook, of iets waar je ergens reacties van mensen leest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')