Ja, ik voeg niets toe, wilde iets anders typen. Laat maar.quote:Op zondag 15 november 2015 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch.
Dit, maar liever wordt er naar andere vergezochtere dingen gezocht.quote:Op zondag 15 november 2015 01:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die moslim extremisten zijn dan ook niet normaal, behoorlijk van het padje af geïndoctrineerd.
Of jij bent degene die is geïndoctrineerd. Is ook een mogelijkheid.quote:Op zondag 15 november 2015 01:56 schreef bedachtzaam het volgende:
Die moslim extremisten zijn dan ook niet normaal, behoorlijk van het padje af geïndoctrineerd.
Wat raar, een journalist die zich op de plek des onheils bevindt.quote:Op zondag 15 november 2015 15:39 schreef Tingo het volgende:
Patrick Pelloux( jounalist) was er ook bij....
Charlie Hebdo Hero Among the First Responders to Paris Attack
http://mic.com/articles/1(...)is-attack#.gI9VKtvY4
Nou, dat zal het zijn hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Of jij bent degene die is geïndoctrineerd. Is ook een mogelijkheid.
Hoe ben jij precies anders dan hen, dan?quote:Op zondag 15 november 2015 15:50 schreef Tingo het volgende:
Dan heb je security,terrorism,Islamic history experts overal op TV die
ook met 'n beetje jingoistic,propaganda praatjes en 'buzzwords' in z'n 'analysis' /meningen komen.
Is niet op de man, ik bedoel het meer in het algemeen. De beeldvorming die de media creëren kan je ook zien als indoctrinatie.quote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou, dat zal het zijn hoor.
Je kon niets beters verzinnen dan op de man?
Niet meer dan logisch, en terecht. Dus ja, je kon erop wachten.quote:Op zondag 15 november 2015 15:45 schreef Ali_boo het volgende:
Je kon erop wachten
After Paris attacks, pressure builds for big military response to Islamic State
WASHINGTON (Reuters) - The Paris terror attacks are likely to galvanize a stronger global military response to Islamic State, after a U.S.-led air war that has lasted more than a year has failed to contain a group now proving itself to be a growing worldwide threat.
The United States, long accused of taking an incremental approach to the struggle, is under growing political pressure at home and abroad to do more and it is expected to examine ways to intensify the campaign, including through expanded air power.
U.S. officials say Washington will look in particular to European and Arab allies to step up their military participation in the war in Iraq and Syria.
http://news.yahoo.com/par(...)lamic-231104008.html
Welk beeld creëert de media dan?quote:Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is niet op de man, ik bedoel het meer in het algemeen. De beeldvorming die de media creëren kan je ook zien als indoctrinatie.
Je beschrijft jezelf!quote:Op zondag 15 november 2015 15:50 schreef Tingo het volgende:
Dan heb je security,terrorism,Islamic history experts overal op TV die
ook met 'n beetje jingoistic,propaganda praatjes en 'buzzwords' in z'n 'analysis' /meningen komen.
Uiteraard. Als je wil kan je elk stuk media of zelfs persoonlijke meningen als indoctrinatie zien.quote:Op zondag 15 november 2015 16:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is niet op de man, ik bedoel het meer in het algemeen. De beeldvorming die de media creëren kan je ook zien als indoctrinatie.
Wil je hier iets over zeggen moet je ook weten wanneer er oefeningen zijn zonder dat er aanslagen gepleegd worden. Als het antwoord daarop 'nooit' is, is het bizar en verdacht. Als het antwoord is: 20 keer per jaar, word 't al wat minder verdacht.quote:Op zondag 15 november 2015 16:57 schreef YuckFou het volgende:
Ik kom net dit filmpje tegen, waarin wordt gesteld dat er op 13-11 een oefening was gepland, om te trainen tegen "mutli site attack" nou ben ik niet echt een conspiracy nut meer en geloof ik heel erg dat dit een vreselijk aanslag is....
Maar t begint wel heel bizar te worden, 9/11, terrorist drill, Mardrid 4/3 terrorist drill, London 7/7 terrorist drill en nu weer....ook bij de Breivik aanslag en nog anderen was er soms sprake van een terrorist drill op dezelfde dag, en t begint onderhand wel een beetje op te vallen....
Geloof jij ook de 'telefoon saved my life' verhaaltje van een van de getuigen?quote:
Misschien ze zulke oefeningen elke dag doen. Niks aan de hand dus.quote:Op zondag 15 november 2015 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je hier iets over zeggen moet je ook weten wanneer er oefeningen zijn zonder dat er aanslagen gepleegd worden. Als het antwoord daarop 'nooit' is, is het bizar en verdacht. Als het antwoord is: 20 keer per jaar, word 't al wat minder verdacht.
Goed gezegd.quote:Op zondag 15 november 2015 17:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien ze zulke oefeningen elke dag doen. Niks aan de hand dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |