Dat kun je SHOCK noemen. Een beetje psychologie. Echt he, dat mensen denken dat dit een false flag is, of nep of wat dan ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik geloof ook weinig van die IS warriors. Bah zit nu ff die Jeroen Pauw te kijken doet zoals altijd ook een duit in het zakje mbt die propaganda. Zit weer iemand aan tafel die net aan de dood zou zijn ontsnapt. Echt ontdaan ziet ze er niet uit.
Er is geen woord gerrept over crises acteursquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij zo tegen de borst stuit is het volledig ontbreken van mededogen voor en medelijden met de slachtoffers van deze moorden. Alleen maar blaten over allerlei false flags , paspoorten en hoaxes.
Gadverdamme.
Dat zeg Lav dan ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is geen woord gerrept over crises acteurs
Kom er gewoon voor voorruit dat je voor censuur bent
Het leed van de mensen gebruiken om je eigen agenda door te voeren
Oh myquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:02 schreef Tingo het volgende:
Ik heb niks/heel weinig gisteren van gekeken.
Vandaag heb ik wat interviews met witnesses gekeken.
Tot nu toe heb ik ook geen overtuigende beelden van slachtoffers gezien.
Misschien hebben jullie dit al gezien - het lijkt op elke zender te zijn.
'Everything was blown to bits' zegt hij.
Nergens schade op z'n kleding. Geen wondjes op z'n gezicht. Maar z'n mobieltje heeft 'm van 'n grote stuk schrapnel geredden.
At 0.39 the reporter says:
'This is the phone that saved his life - with a hole drilled straight through it' Huh? DRILLED straight through it?
Brilliant.
http://www.independent.co(...)ttacks-a6734401.html
Interview with American film-maker Sean O'Hare,friend of Fox News
producer:
http://video.foxnews.com/(...)hots/?#sp=show-clips
Geraldo Rivera (media person) His daughter was in the stadium. Tis de
moeite waard om de hele misselijk makende 8min. te kijken maar op 5:24
extra raar is (vind ik) Mooie propaganda speech van de meneer.
http://video.foxnews.com/(...)ending#sp=show-clips
Julian Pearce(witness, maar is ook radio reporter)in telefoon geprek met Wolf Wolfowitz
http://www.slate.com/blog(...)de_the_bataclan.html
Deze dame is overal op verschillende zenders te zien.
Charlotte Brehaut(witness die is ook journalist,script-writer,
TV producer)
http://www.today.com/vide(...)em-real-566828611767
En hier is er 'n mobiel filmpje van 'n buurman (die is ook Le Monde
journalist)
http://www.lemonde.fr/att(...)4809665_4809495.html
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:00 schreef Nia het volgende:
Is het niet gewoon netjes om het inhoudelijk te houden, in plaats van users belachelijk te maken?
Wat valt daar niet aan te geloven dan? Het is allemaal geen rocket science wat ze doen, hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is wel een bizar verhaal.
Persoonlijk geloof ik al helemaal niet in het hele IS verhaal. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er een aantal radicale moslims zijn begonnen met IS en nu bijna 2 jaar later de halve wereld op stelten kunnen zetten. Dit terwijl ze de grootste naties en metgezellen tegen zich hebben.
Amerika is daar onderdeel van, Europa participeert.quote:De grootste vijand van IS en andere groeperingen is de VS die met de "war on terror" is begonnen.
Tsja, misschien kan je ze een brief schrijven. Ongetwijfeld zitten ze te wachten op een tactisch meesterbrein die uitlegt hoe ze het best kunnen terroriseren.quote:Als ik IS was zou ik in de VS rotzooi gaan lopen schoppen en niet in Australië, Canada, Frankrijk etc. en al helemaal niet tegen moslimbroeders in het Midden-Oosten.
Divje is niet eens met mensen die kritiek op 't MSM verhaaltjes zijn.quote:
Yo Resonancerquote:
Wat is de waarheid?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat ze de waarheid niet kunnen hendelen om één of andere reden, daarom de boodschapper afmaken als verweer en tactiek. Best doorzichtig maar vooral enorm kleinzielig. Het haalt iig de aandacht van het onderwerp af en kan er verder gebept worden over de dagelijkse zaken. Geen idee waarom ze op BNW bijven hangen maar dat vroeg jij je ook al af.
Dit kan je niet eens kritiek noemen Tingo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Divje is niet eens met mensen die kritiek op 't MSM verhaaltjes zijn.
Ik heb nog niks overtuigends gezien van jullie kant waaruit zou moeten blijken dat dit gestaged is. Komt u maar met die waarheidquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat ze de waarheid niet kunnen hendelen om één of andere reden, daarom de boodschapper afmaken als verweer en tactiek. Best doorzichtig maar vooral enorm kleinzielig. Het haalt iig de aandacht van het onderwerp af en kan er verder gebept worden over de dagelijkse zaken. Geen idee waarom ze op BNW bijven hangen maar dat vroeg jij je ook al af.
Wat valt er wel aan te geloven dan? De rest van je opmerkingen zijn nietszeggend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:08 schreef ems. het volgende:
Wat valt daar niet aan te geloven dan? Het is allemaal geen rocket science wat ze doen, hoor.
Amerika is daar onderdeel van, Europa participeert.
Tsja, misschien kan je ze een brief schrijven. Ongetwijfeld zitten ze te wachten op een tactisch meesterbrein die uitlegt hoe ze het best kunnen terroriseren.
Dat viel me vandaag ook op dat het beeldmateriaal veel hetzelfde isquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yo Resonancer![]()
Thanks man, dat filmpje had ik ook al gezien.
Is tot nu toe het enige verdachte feitje dat ik gezien heb dat een beetje hout snijd.
Maar goed daar zullen sommigen wellicht anders over denken.
Er is overigens erg weinig beeldmateriaal te vinden in tegenstelling tot de aanslag op CH.
Daar stond op iedere hoek van de straat een persoon met mobieltje te filmen op een dak.
Misschien hebben ze daar van geleerd.
Gewoon, dat er mensen vanwege o.a hun geloof gekke dingen doen. Aanslagen zijn niet moeilijk om te plegen, je hebt alleen een hoop tijd en enig verstand nodig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wat valt er wel aan te geloven dan? De rest van je opmerkingen zijn nietszeggend.
tjoh..quote:
quote:Questions for Operation Gladio, German Intelligence Amidst Paris Carnage
[...]
French, German Intelligence and the Curious Case of the Missing Explosives
In watching live British, Russian, and American coverage surrounding the Paris event, one line of questioning being posed by mainstream media continuously has been that of material support to the attackers. “What kind of organized and equipped network could arm these terrorists? Where did Jihadists from Syria get grenades, AK-pattern rifles and explosives in a country who strictly regulates such weapons?”
As police and military scour the streets of Paris looking for Islamofascist bomb-makers, these are important questions – and at least one news source purports to provide insight as to how these terrorists were armed. According to SOFREP, a team of self-described analysts with military and Special Ops experience, the bombs used in Paris weren’t limited to haphazardly wired suicide vests, but were in fact military-grade explosives from a French armory heist earlier this year:
SOFREP sources reported to us weeks ago that the French National Police were meeting with the German BKA federal police and BND federal intelligence service to discuss an imminent pre-planned terrorist attack in Paris.
Industrial targets were already being probed by suspected terrorists in France, and a bomb which failed to detonate was found in one facility. The explosives employed were those stolen in a little-publicized theft from a French military armory months prior. The French and German federal police and intelligence services strongly believed at that time that terrorists were casing soft targets inside Paris and that it was, ‘A matter of when, not if.’ – Jack Murphy, via SOFREP
The above information, if accurate, raises a number of uncomfortable queries. If anything, it exemplifies overt foreknowledge by French and German authorities of an imminent attack on French soil unreported up to now. Seemingly swept under the rug, too, was the attempted bombing of an industrial target which preceded last night’s bloodshed, which I’ve been unable to find further information on.
Hollande’s aspirations for a “unified France” could be thrown into disarray were it to be revealed that the bombs and grenades used to murder countless Francs may have come from a French military installation – an assertion from SOFREP that is verifiable, as The Guardian reported the theft of military equipment from a high-security French armory in July of this year:
bron
Wel héél toevallig weer, dat zeker. Bij welke grote aanslag waren er geen drills?quote:
Die moslim extremisten zijn dan ook niet normaal, behoorlijk van het padje af geïndoctrineerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:28 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wel héél toevallig weer, dat zeker. Bij welke grote aanslag waren er geen drills?
Ik vind het persoonlijk ook wel een heel gelikte en strak georganiseerde aanslag voor mennekes van een jaar of 20. Ik ben er wel van overtuigd dat er werkelijk slacht-offers zijn gevallen en dat is uiteraard dramatisch en niet te bevatten. Maar er lijkt wel weer een luchtje aan te zitten. Laten we hopen dat er niet nog meer aanslagen gaan komen zoals deze. Ik heb de laatste tijd me wat minder verdiept in false flags en complotten. (druk, druk) Maar het is moeilijk om er afstand van te nemen. Als je eenmaal een beetje door hebt hoe deze wereld in elkaar zit is het lastig om het te ontkennen. Gisteren dacht ik nog wow what the fuck is er nu weer aan de hand. Maar wanneer je er over na gaat denken ga ik toch intuïtief de kant van een false flag op. Niet omdat ik dat wil maar doordat ik nu zoveel heb gelezen dat het er bij mij niet meer ingaat dat dit om extremisten gaat die er op uit zijn om dood en verderf te zaaien onder mensen die gewoon een avondje op stap zijn in Parijs. Dat strookt niet met wat er gaande is in het Midden Oosten.
Beetje vroeg gepost op twitter.twitter:PZbooks twitterde op woensdag 11-11-2015 om 20:44:31BREAKING: Death toll from Paris terror attack rises to at least 120 with 270 others injured reageer retweet
zijn laatste show was gisteren avond dus nog niet.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:28 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wel héél toevallig weer, dat zeker. Bij welke grote aanslag waren er geen drills?
Ik vind het persoonlijk ook wel een heel gelikte en strak georganiseerde aanslag voor mennekes van een jaar of 20. Ik ben er wel van overtuigd dat er werkelijk slacht-offers zijn gevallen en dat is uiteraard dramatisch en niet te bevatten. Maar er lijkt wel weer een luchtje aan te zitten. Laten we hopen dat er niet nog meer aanslagen gaan komen zoals deze. Ik heb de laatste tijd me wat minder verdiept in false flags en complotten. (druk, druk) Maar het is moeilijk om er afstand van te nemen. Als je eenmaal een beetje door hebt hoe deze wereld in elkaar zit is het lastig om het te ontkennen. Gisteren dacht ik nog wow what the fuck is er nu weer aan de hand. Maar wanneer je er over na gaat denken ga ik toch intuïtief de kant van een false flag op. Niet omdat ik dat wil maar doordat ik nu zoveel heb gelezen dat het er bij mij niet meer ingaat dat dit om extremisten gaat die er op uit zijn om dood en verderf te zaaien onder mensen die gewoon een avondje op stap zijn in Parijs. Dat strookt niet met wat er gaande is in het Midden Oosten.
quote:This artificially created divide serves both the interests of the military industrial complex, and Islamic fundamentalists. It helps the Western alliance maintain an excuse for bloated military and intelligence spending and non-stop war footing. All the while, ISIS benefits by gaining new recruits, as persecuted moderate Muslims are pushed towards an extremist worldview.
The attacks in Paris were certainly meant to polarize the divide between Muslims and non-Muslims in France by provoking anti-Islamic sentiment.
The question is; who is actually pulling the strings?
http://www.activistpost.c(...)ustrial-complex.html
Bizar...quote:Op zondag 15 november 2015 02:11 schreef Bill_E het volgende:
Beetje vroeg gepost op twitter.twitter:PZbooks twitterde op woensdag 11-11-2015 om 20:44:31BREAKING: Death toll from Paris terror attack rises to at least 120 with 270 others injured reageer retweet
Het is wel een vage bot met meer rare teksten. Lucky guess?
En waarom zou dat niet stroken?quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:28 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
een oefeningquote:Op zondag 15 november 2015 11:59 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Bizar...
Mag ik vragen wat drills betekent?
Weinig gelikt aan, imo. Zeker als je je bedenkt dat de stadionaanslag mislukt is. Je moet er toch niet aan denken hoeveel slachtoffers daarbij waren gevallen.quote:Op zondag 15 november 2015 12:11 schreef nikao het volgende:
En waarom zou dat niet stroken?
Wat precies vindt je heel gelikt en georganiseerd als ik vragen mag?
Ja daarom. En waarom naar binnen gaan? Wacht lekker bij de uitgang tot iedereen naar buiten komt, midden in de mensenmassa, boem, is toch veel meer slachtoffers?quote:Op zondag 15 november 2015 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weinig gelikt aan, imo. Zeker als je je bedenkt dat de stadionaanslag mislukt is. Je moet er toch niet aan denken hoeveel slachtoffers daarbij waren gevallen.
Nou ja, als je midden in het voetbalstadion, tijdens een wedstrijd, jezelf en omgeving tot ontploffing brengt, heeft dat denk ik net wat meer impact dan na de wedstrijd. Ik neem aan dat de wedstrijd ook live te volgen was?quote:Op zondag 15 november 2015 12:26 schreef nikao het volgende:
Ja daarom. En waarom naar binnen gaan? Wacht lekker bij de uitgang tot iedereen naar buiten komt, midden in de mensenmassa, boem, is toch veel meer slachtoffers?
Dat soort dingen...
Johquote:Op zondag 15 november 2015 12:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Vind het eerlijk gezegd wel fijn dat dat met het stadion mislukt is.
Wedstrijd was live ja, geloof ook uitverkocht. Ja, impact zou veel groter zijn geweest.quote:Op zondag 15 november 2015 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, als je midden in het voetbalstadion, tijdens een wedstrijd, jezelf en omgeving tot ontploffing brengt, heeft dat denk ik net wat meer impact dan na de wedstrijd. Ik neem aan dat de wedstrijd ook live te volgen was?
ja das natuurlijk ook weer zo..quote:Op zondag 15 november 2015 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, als je midden in het voetbalstadion, tijdens een wedstrijd, jezelf en omgeving tot ontploffing brengt, heeft dat denk ik net wat meer impact dan na de wedstrijd. Ik neem aan dat de wedstrijd ook live te volgen was?
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch.quote:Op zondag 15 november 2015 12:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Vind het eerlijk gezegd wel fijn dat dat met het stadion mislukt is.
Ja, ik voeg niets toe, wilde iets anders typen. Laat maar.quote:Op zondag 15 november 2015 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch.
Dit, maar liever wordt er naar andere vergezochtere dingen gezocht.quote:Op zondag 15 november 2015 01:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die moslim extremisten zijn dan ook niet normaal, behoorlijk van het padje af geïndoctrineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |