abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2002 @ 22:13:12 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6895359
Ik wil dus binnenkort een mobiel apparaat kopen waarmee ik mp3tjes kan beluisteren.
Ik twijfel tussen een mp3 cd-speler of een mp3 jukebox (met HD).
Ik weet gewoon niet wat het makkelijkst is, wat vind de rest (jullie) hiervan?

Ik weet al welke speler ik wil in elk genre:

MP3 Discman: Iriver Slim X 400
MP3 Jukebox: Archos Recorder 20 FM

Ik weet dat ik ze eigenlijk niet met elkaar kan vergelijken...

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_6895405
iPod, als je toch waar voor je geld wilt
Back off, you sentimental 'moralknights' !
pi_6895529
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 22:15 schreef Mr.Zop het volgende:
iPod, als je toch waar voor je geld wilt
kan die ook opnemen?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  dinsdag 19 november 2002 @ 22:22:39 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6895611
Nee de ipod wil ik niet... Ik heb geen firewire, en hij kan niet opnemen, en hij is VEEL te duur...

Dit zijn punten die te zwaar wegen... Want hij ziet er gewoon wel ENORM geil uit

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 19 november 2002 @ 22:23:20 #5
38030 Djoowey
Lang is ook leuk....!
pi_6895635
De Freecom Beatman , neemt dingen op .. =)
pi_6895672
ik zou iig voor een jukebox gaan, die zijn vaak nog compacter dan mp3-cdspelers, en doen vaak langer met batterijen etc... Het nadeel is dat ze erg duur zijn.
Als je geld hebt is de iPod idd en goede keus denk ik, veel mensen zijn er helemaal weg van.

---
Zelf ga ik waarschijnlijk de Diva met 256MB Flashmem halen. Goedkoop, en toch goed geluid / lang met de batterijen doen. dat de behuizing cheap is kan mij dan weer minder schelen... Misschien ook een optie, gewoon met flashmem? die zijn stukke lichter en compacter dan jukeboxen (voorlopig )
---

"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  dinsdag 19 november 2002 @ 22:40:33 #7
21829 Mr_knuppel
To Bone Or Not To Bone...
pi_6896026
Ik heb de Iriver..

Ben er zeer tevreden over, leest gewoon cdrw's enzo. Batterijen gaan lekker lang mee. Het ding is gewoon TOP!!
Werkt makkelijk, plat, licht..
Enige nadeel is eigenlijk dat ie nog steeds evengroot als een cd moet zijn, en niet overal even lekker inpast, maar hell,... alles heeft zo ze nadelen.

[edit] oh ja, er zit ook een radio in....

Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
pi_6896091
mpio dmg... 20 uur op een aa, superrelaxed ding, goed geluid en ziet er supergeil uit. Is alleen geen jb of cdmp3speler maar gewoon met memory
  dinsdag 19 november 2002 @ 22:59:55 #9
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_6896464
Heb nu een mp3 cd speler.. Vrij oude al, maar werkt nog steeds prima.. Gebruikte em echter zelden meer, omdat je gewoon altijd dat ding mee moet nemen.. Was ook in het bezit van een Siemens SL45, en das echt gewoon hemels, om altijd muziek bij je te hebben, op je telefoon.. Maar heb nu een andere foon gekocht, zonder mp3 speler, en ben dus ook weer aant rondneuzen..
Op zich lijkt me die pendrive plus wel
Zowieso is een pendrive wel handig, als het dan ook nog eens een mp3speler is...
Enige waar ik over in zit zijn de functies.. je kunt totaal niet zien welk nr je draait enzo omdat er geen lcd op zit
  dinsdag 19 november 2002 @ 23:04:17 #10
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_6896579
die diva mp3speler is goedkoop en scheint verrekte goedkoop te zijn.
Drugs are good mkay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')