Als je de OP ook gelezen had, had je gezien dat de TS dat weet....quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Dienstplicht bestaat gewoon nog hoor.
Drie keer raden wie die jeugd van nu heeft opgevoed en bijgebracht wat het nu weet en doet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:19 schreef Kalebatz het volgende:
Ik heb ja gestemd, al was het maar om deze patatgeneratie wat karakter, normen en waarden bij te brengen. Eventuele mobilisatie vind ik bijzaak. Man man wat schaam ik me soms voor de jeugd nu...
Haha oud opaatjequote:Op zaterdag 14 november 2015 10:19 schreef Kalebatz het volgende:
Ik heb ja gestemd, al was het maar om deze patatgeneratie wat karakter, normen en waarden bij te brengen. Eventuele mobilisatie vind ik bijzaak. Man man wat schaam ik me soms voor de jeugd nu...
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:17 schreef Holy_Goat het volgende:
2x nee. Pleurt op. Ik kies er niet voor dat Nederland oorlogje wil spelen in die zandbak daar en zo nodig overal aan mee wil doen. Als we net als Zwitserland gewoon ons eigen ding zouden doen in neutraliteit en we aangevallen werden? Ja dan wel 2x ja denk ik.
Bovendien acht ik mezelf zowel fysiek als mentaal volledig ongeschikt.
Je ontvangt op je 16.5de een brief, niet op je acttiende.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:31 schreef CudiKid het volgende:
Aannemend dat iedereen op zijn 18de een brief van de MvD heeft ontvangen dat de dienstplicht bestaat, maar dat de opschorting nog van kracht is. Zou het een goed idee om alle dienstplichten iig te mobiliseren om de defensie te versterken?
Zou jij uberhaupt mee doen als je wordt opgeroepen, ondanks de nadelen van dien?
Poll: Dienstplicht weer in ere stellen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Zou je mee vechten voor Nederland?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Ja en Ja, helemaal mee eens.
Filter je ook gelijk de luilakken en nietsnutten eruit.
Als je niet wilt strijden voor het vaderland ben je het vaderland niet waardig en mag je van mijn part je biezen pakken.
Nou dat denk ik dan weer niet. Maar zolang we de militairen centjes blijven geven blijft het een beroepsleger.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:46 schreef Kandijfijn het volgende:
Je kan best argumenten geven waarom Nederland een groter leger zou moeten hebben maar dat kan nog heel makkelijk bereikt worden met een vrijwillig leger.
Met vrijwillig bedoel ik uiteraard niet gratis in deze context maar als jij een harde plasser krijgt van muggenziftenquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dan weer niet. Maar zolang we de militairen centjes blijven geven blijft het een beroepsleger.
PM even je nummer dat whatsapp ik je er even een foto van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Met vrijwillig bedoel ik uiteraard niet gratis in deze context maar als jij een harde plasser krijgt van muggenziften![]()
Denken dat je met gebrek aan materieel en met te weinig munitie de oorlog gaat winnenquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:06 schreef Enix het volgende:
Denken dat je met een aantal ongetrainde gasten van 22 de oorlog gaat winnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |