Als je de OP ook gelezen had, had je gezien dat de TS dat weet....quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Dienstplicht bestaat gewoon nog hoor.
Drie keer raden wie die jeugd van nu heeft opgevoed en bijgebracht wat het nu weet en doet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:19 schreef Kalebatz het volgende:
Ik heb ja gestemd, al was het maar om deze patatgeneratie wat karakter, normen en waarden bij te brengen. Eventuele mobilisatie vind ik bijzaak. Man man wat schaam ik me soms voor de jeugd nu...
Haha oud opaatjequote:Op zaterdag 14 november 2015 10:19 schreef Kalebatz het volgende:
Ik heb ja gestemd, al was het maar om deze patatgeneratie wat karakter, normen en waarden bij te brengen. Eventuele mobilisatie vind ik bijzaak. Man man wat schaam ik me soms voor de jeugd nu...
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:17 schreef Holy_Goat het volgende:
2x nee. Pleurt op. Ik kies er niet voor dat Nederland oorlogje wil spelen in die zandbak daar en zo nodig overal aan mee wil doen. Als we net als Zwitserland gewoon ons eigen ding zouden doen in neutraliteit en we aangevallen werden? Ja dan wel 2x ja denk ik.
Bovendien acht ik mezelf zowel fysiek als mentaal volledig ongeschikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |