Is gewoon makkelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom zouden ze trouwens Frankrijk pakken? Is daar iets van een reden voor?
Grootste achterstandwijken bij Parijs en Marseille vol pisnijdige jonge extremisten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:
daar woont het meeste tuig alquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Jammer, beter waren ze helemaal kapot gemarteld, misschien krijg je er nog wat meer namen uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
STEFANDEVRIES
BREAKING PARIS: ASSAULT ON BATACLAN HAS ENDED; TWO TERRORISTS KILLED BY POLICE FORCES
Was een uur geledenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef Jimbo het volgende:
Conflict News @Conflicts
UPDATE: Another shooting reported in Paris, at Les Halles shopping mall - Europe 1 Radio.
Het is elke keer Frankrijk, maar Frankrijk heeft een grote moslimpopulatie, veel geschiedenis daarmee (Algerije, Libië, nu Syrië enz) wijken waar geen autochtoon meer woont, veel mensen die sympathiseren met IS..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef Leandra het volgende:
Dit is het enige vliegtuig dat naar Parijs blijft vliegen?
https://www.flightradar24.com/GLEX/7f8e876
Ik kan je iig melden dat mijn Turkse boerman, daar falikant op tegen is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Odaiba het volgende:
Toch vreemd dat sommige europese moslims hier geen of amper een tweet aan wijden, terwijl als er ook maar iets gebeurd met een moslims, men gelijk de rest probeert te mobiliseren... Ook al zo iets waar je gaat twijfelen waar hun loyaliteit ligt. Niet bij het land, het volk, nee enkel bij allah en hun moslim broeders.
dat kamp is nu niet een van de grootste problemen, ik haal mijn schouders er voor opquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zitten ook kinderen in die kampen
Mijn stem gaat naar een anti-islam partij. Weg met die religiequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zonder moslims hadden we deze problemen ook niet hier in Europa.
Waar staat GLEX voor?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef Leandra het volgende:
Dit is het enige vliegtuig dat naar Parijs blijft vliegen?
https://www.flightradar24.com/GLEX/7f8e876
Mijn idee. Martelen. En keihard ook!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer, beter waren ze helemaal kapot gemarteld, misschien krijg je er nog wat meer namen uit.
Zijn we die niet hier ook aan het kweken, in de buitenwijken van Amsterdam/Rotterdam etc?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grootste achterstandwijken bij Parijs en Marseille vol pisnijdige jonge extremisten.
GEEN RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
STEFANDEVRIES
BREAKING PARIS: ASSAULT ON BATACLAN HAS ENDED; TWO TERRORISTS KILLED BY POLICE FORCES
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weg met alle religiequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar een anti-islam partij. Weg met die religie
Dat groeit inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zijn we die niet hier ook aan het kweken, in de buitenwijken van Amsterdam/Rotterdam etc?
Dat zijn ook idioten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij Charlie Hebdo ging het zo. Ja een aanslag mag niet, maar... profeet beledigen etc.
Bij heel veel moslims. Maar het slaat dan ook nergens op om dit moslims aan te rekenen. Alsof die er wat aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan je iig melden dat mijn Turkse boerman, daar falikant op tegen is.
Hij is wel moslim, maar hij schaamt zich diep dat er zulke praktijken gedaan worden uit de naam van zijn God/Allah.
Maar ook de angst zit er bij hem in, hij voelt zich niet lekker op z'n plek omdat hij een moslim is.
Wat dacht je van overbevolking en armoede (en dan doel ik ook op de crisis en bezuinigingen)quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
Die kutreligie wordt de absolute ondergang van onze vrije en vredige westerse samenleving.
Toch vreemd dat er nauwelijks aandacht is besteed aan de dubbele bomaanslag in Beiroet gisteren, alleen maar omdat de slachtoffers moslim waren. Blablabla.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Odaiba het volgende:
Toch vreemd dat sommige europese moslims hier geen of amper een tweet aan wijden, terwijl als er ook maar iets gebeurd met een moslims, men gelijk de rest probeert te mobiliseren... Ook al zo iets waar je gaat twijfelen waar hun loyaliteit ligt. Niet bij het land, het volk, nee enkel bij allah en hun moslim broeders.
Zou ook wel een toffe band zijn denk ik:)quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eagles of Heavy Metal!!!!!!!!!
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eagles of heavy Muslims.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Best knap dat ze de band niet kennen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
twitter:Ingelisedevries twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:54:38ME voor het hotel nu. Geschreeuw. https://t.co/alDYUbhjCV reageer retweet
twitter:Ingelisedevries twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:54:49Ze houden iemand onder schot. Kan niet zien wie. #parijs reageer retweet
"huilie huilie maar het is slechts een klein groepje die het voor de rest verpest!!11!"quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
Die kutreligie wordt de absolute ondergang van onze vrije en vredige westerse samenleving.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat kamp is nu niet een van de grootste problemen, ik haal mijn schouders er voor op
?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb je dan niet kans dat je mede-moslims pakt? Ik dacht dat ze hun eigen broeinest wel met rust zouden laten eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is elke keer Frankrijk, maar Frankrijk heeft een grote moslimpopulatie, veel geschiedenis daarmee (Algerije, Libië, nu Syrië enz) wijken waar geen autochtoon meer woont, veel mensen die sympathiseren met IS..
Tja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |