Holy shit...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:03 schreef Peter het volgende:
Live vanaf de straten van Parijs: http://www.france24.com/en/livefeed
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Vriend van me komt eindelijk thuis. Daar maar ff paar Snaps mee maken.
Je weet me te vinden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Vriend van me komt eindelijk thuis. Daar maar ff paar Snaps mee maken.
Meer doden met de minuut.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Ga nieuws kijken. Niet echt meer in de stemming.
En de oudjes op Grindr wil je juist weer nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
Weer niks.Ik dacht altijd dat snapchat DE manier was om nudes te krijgen, blijkbaar niet dus.
Snapchat is wel de ideale manier om je oud te voelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef Peter het volgende:
[..]
En de oudjes op Grindr wil je juist weer niet
Dan toch maar je tumblr-favorites bekijken..
Wij waren afgeleid door dat gebeuren in Parijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
Weer niks.Ik dacht altijd dat snapchat DE manier was om nudes te krijgen, blijkbaar niet dus.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Interessant om dat hier te melden trouwens.
Oh, daar heb ik expres niet naar gekeken voor het slapen gaan. Wel extreem ernstig van wat ik nu even snel lees, ongelooflijk gewoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij waren afgeleid door dat gebeuren in Parijs.
Ik ging maar een poosje gamen en maakte toen de fout om voor het naar bed gaan even te checken of er nieuws was. Slaapt niet echt lekker met 140 doden op je netvlies.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik expres niet naar gekeken voor het slapen gaan. Wel extreem ernstig van wat ik nu even snel lees, ongelooflijk gewoon.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:02 schreef Jopie78 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een Roamler-invite. Voor de studenten die wat bij willen verdienen?
Middag
Is eigenlijk ook wel beter om niet te volgen voor het slapen idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik expres niet naar gekeken voor het slapen gaan. Wel extreem ernstig van wat ik nu even snel lees, ongelooflijk gewoon.
GC / Het Roamler en Smartspotter topic #10quote:
SPOILER: Zeer lang verhaal :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
GC / Het Roamler en Smartspotter topic #10Wat is je opdracht en wat geef je ervoor?SPOILER: Zeer lang verhaal :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |