Wtf heeft dit met de aanslag te maken? Weer zo n popijopie die zetels wilquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:10 schreef Izzy73 het volgende:
Update 23.08 – Geert Wilders: Dit is oorlog
live (na ja live 30 min geleden)quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met de aanslag te maken? Weer zo n popijopie die zetels wil
Geert Wilders roept dit, ik meldt het alleen. Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met de aanslag te maken? Weer zo n popijopie die zetels wil
Ze hebben het over kalashnikovs dus kans dat IS dit op gaat eisen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
live (na ja live 30 min geleden)
26 doden volgens sky
ellende op 3 locaties.
georganiseerd terroristische aanslag(en) wordt gemeld
Dat vermoeden heb ik ook, dat ISIS dit gaat opeisenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ze hebben het over kalashnikovs dus kans dat IS dit op gaat eisen.
(oh ik hoor net dat ze een hele buurt aan het ontruimen zijn in Parijs)
Tsja op NWS roepen ze al massaal, DE VLUCHTELINGEN! en IS!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, dat ISIS dit gaat opeisen
Die hebben nogal een track record van dingen op eisen die ze duidelijk niet gepleegd hebben toch? Dus hoeveel dat zegt weet ik nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, dat ISIS dit gaat opeisen
Wilde het nog niet zeggen
Lijkt me ook niet zo gek, dat het daar voor gebruikt gaat worden. ZOMG er zitten ISers tussen de vluchtelingen! Hou ze tegen! etc.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja op NWS roepen ze al massaal, DE VLUCHTELINGEN! en IS!
Die sfeer heeft de MSM de laatste maanden wel gecreëerd ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Lijkt me ook niet zo gek, dat het daar voor gebruikt gaat worden. ZOMG er zitten ISers tussen de vluchtelingen! Hou ze tegen! etc.
Dit is gewoon IS,quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja op NWS roepen ze al massaal, DE VLUCHTELINGEN! en IS!
geschiedenis herhaalt zich altijd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:28 schreef nikao het volgende:
[..]
dit is een klassieke voorbarige conclussie
Dat zou heel goed kunnen ja, maar nog geen "bewijs" voor.quote:
ISIS is opgezet door het Westen... dus ja, kan een flag zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat er te snel naar Isis wordt gewezen.
Rot toch op met die Vrijmetselaarszwartmakerij. Je weet nog niet eens wie er werkelijk achter zitten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef Lichtkogel het volgende:
Ordo ab Chao, het credo van de Vrijmetselaars:
[ afbeelding ]
Eerst een bende ervan maken, om daarna de orde te kunnen stichten... laten we eens even goed kijken naar wat er aan de hand is en wat de resultaten hieruit gaan worden.
Tsja.. dat was natuurlijk te verwachten en een inkopper....quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Izzy73 het volgende:
Unreal. The IS supporters are saying London, Washington DC and Rome are next. They are using the hashtag #باريس_تشتعل
Nee, dit is door de elite in scene gezet om de moslims tegen de oorspronkelijke bewoners van Europa op te zetten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef pijltjegooien het volgende:
Is in scène gezet door het westen om de islam zwart te maken. Islam is vrede.
Nou, de GIPN zal wel met loeiende sirenes ingereden worden dan... kunnen ze weer de pokkezooi opvegen welke ons toegebracht wordt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Izzy73 het volgende:
Update 23.40 – Vierde schietpartij gemeld
Er zou zich vrijdagavond een nieuwe schietpartij hebben voorgedaan in het centrum van Parijs, in het bij toeristen razend populaire Quartier des Halles waar onder meer het Centre Pompidou is gevestigd. Dit meldt de radiozender France Europe 1
Update 23.35 – Explosies voetbalstadion was zelfmoordaanslag
Door drie of vier explosies vlak bij het Stade de France, het grootste voetbalstadion van Frankrijk in Saint-Denis vlak bij Parijs, zijn vrijdagavond zeker drie doden gevallen. Het zou gaan om zelfmoordaanslagen met bomgordels, zo meldt het Franse RTL op gezag van de eerste uitslagen van het onderzoek.
Update 23.24 – 100 bezoekers gegijzeld in concertzaal
BREAKING: Police official: Around 100 hostages taken at Paris theater; 35 dead.
— The Associated Press (@AP) November 13, 2015
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel eens het hele weekend kan gaan duren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef THEFXR het volgende:
die 100 gijzelaars gaat volgens mij nog lang duren om die te bevrijden.
Meiske... je weet niks, want je onderzoekt nul-komma-nul.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rot toch op met die Vrijmetselaarszwartmakerij. Je weet nog niet eens wie er werkelijk achter zitten.
NWS / Meerdere doden bij schietpartijen in Parijs #4 Misschien dit even lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Meiske... je weet niks, want je onderzoekt nul-komma-nul.
Ook deze actie valt weer prima onder het credo 'Ordo ab Chao', want we hebben al zoveel van dit soort zaken gezien welke achteraf aan alle kanten bleken te rammelen.
Waarom moet je nou altijd doen alsof je de wijsheid in pacht hebt en alles weet. Dit is net zo erg als gelijk claimen dat dit een false flag is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ook deze actie valt weer prima onder het credo 'Ordo ab Chao', want we hebben al zoveel van dit soort zaken gezien welke achteraf aan alle kanten bleken te rammelen.
Ach kind, houd toch gewoon eens op om voorbarige conclusies te trekken. ISIS is gewoon een islamitische organisatie en niet opgericht door welke Westers land en of organisatie dan ook. Of denk je dat de extremistische christenen bij de kruistochten ook door anderen zijn opgericht, of bij de inquisitie? Daar hebben boekgelovigen toch helemaal niemand voor nodig, om dood en verderf te zaaien? Dat is het probleem met valse flaggen, alsof men anderen nodig heeft om rotzooi uit te halen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jij bent wel erg naïef, ik denk dat je je meer thuisvoelt op NWS.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:49 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Ach kind, houd toch gewoon eens op om voorbarige conclusies te trekken. ISIS is gewoon een islamitische organisatie en niet opgericht door welke Westers land en of organisatie dan ook. Of denk je dat de extremistische christenen bij de kruistochten ook door anderen zijn opgericht, of bij de inquisitie? Daar hebben boekgelovigen toch helemaal niemand voor nodig, om dood en verderf te zaaien? Dat is het probleem met valse flaggen, alsof men anderen nodig heeft om rotzooi uit te halen.
We weten niet wie er achter zitten, en waarom ze het doen (behalve de complottisten natuurlijk(!)).
Ja maar Christenen zijn lief, dus de kruistochten waren vast ook best leuke uitstapjes...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:49 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Ach kind, houd toch gewoon eens op om voorbarige conclusies te trekken. ISIS is gewoon een islamitische organisatie en niet opgericht door welke Westers land en of organisatie dan ook. Of denk je dat de extremistische christenen bij de kruistochten ook door anderen zijn opgericht, of bij de inquisitie? Daar hebben boekgelovigen toch helemaal niemand voor nodig, om dood en verderf te zaaien? Dat is het probleem met valse flaggen, alsof men anderen nodig heeft om rotzooi uit te halen.
We weten niet wie er achter zitten, en waarom ze het doen (behalve de complottisten natuurlijk(!)).
Ik voel me meer thuis bij mensen die met bewijzen komen voordat ze gaan roepen dat zij weten hoe het zit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg naïef, ik denk dat je je meer thuisvoelt op NWS.
Voor christenen waarschijnlijk wel ja. Net zoals voor de Vikingen, toen die Europa teisterden. De slachtoffers daarentegen.... ISIS is ook een leuk uitstapje voor de leden, maar de slachtoffers daarentegen... Leeuwen hebben vaak ook leuke uitstapjes, maar de prooidieren hebben hierover een andere mening...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef nikao het volgende:
[..]
Ja maar Christenen zijn lief, dus de kruistochten waren vast ook best leuke uitstapjes...
Er is bewijs genoeg waaruit blijkt dat IS een westerse creatie is of in ieder geval gesteund wordt door het westen. Ik ga dat hier niet uitleggen. Daarvoor verwijs ik je naar andere topics die hier op BNW al een jaar actief zijn. Veel lees"plezier"quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Ik voel me meer thuis bij mensen die met bewijzen komen voordat ze gaan roepen dat zij weten hoe het zit.
[..]
Voor christenen waarschijnlijk wel ja. Net zoals voor de Vikingen, toen die Europa teisterden. De slachtoffers daarentegen.... ISIS is ook een leuk uitstapje voor de leden, maar de slachtoffers daarentegen... Leeuwen hebben vaak ook leuke uitstapjes, maar de prooidieren hebben hierover een andere mening...
Jup, was net live.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand die statement van hollande gehoord?
OMG wat vreselijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:57 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
’m still in the Bataclan. First floor. Seriously injured. They have to launch an assault as soon as possible. There are survivors inside. They’re slaughtering everyone. One by one. First floor, quickly !!!!"
Attackers are sweeping the building and slaughtering any survivors one by one.
Dat lijkt me erg overdreven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:58 schreef Lichtkogel het volgende:
Lijkt me handig als hier ook "The Right To Keep And Bear Arms" weer wordt ingevoerd, want ons staat nog wat te wachten in Europa straks..
Dat is het niet. Je ziet nu dat in Frankrijk alleen maar weerlozen afgeslacht worden door de mensen met de wapens.quote:
Ja, Hollande heeft de noodtoestand afgekondigd en ook gaan de grenzen dicht.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand die statement van hollande gehoord?
Ach ik geloof nog steeds dat 99% van de mensheid niet gewelddadig is en daar ook niet op zit te wachten. Iedereen bewapenen zou het in ieder geval niet veiliger maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is het niet. Je ziet nu dat in Frankrijk alleen maar weerlozen afgeslacht worden door de mensen met de wapens.
Dit. Dat is overduidelijk. Kunnen we om ons heen ook zien. Maar jah.....quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ach ik geloof nog steeds dat 99% van de mensheid niet gewelddadig is en daar ook niet op zit te wachten. Iedereen bewapenen zou het in ieder geval niet veiliger maken.
Dat zei hij ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Heeft Hollande het een terroristisch aanslag genoemd, dat hoorde ik vaag, mijn frans is erg beroerd
Hij gaf aan dat ze weten wie de terroristen zijn?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Heeft Hollande het een terroristisch aanslag genoemd, dat hoorde ik vaag, mijn frans is erg beroerd
Hij moet toch watquote:
The right to keep and bear arms is in het leven geroepen om de bevolking van de VS te beschermen tegen tyrannie. Zowel foreign als domestic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ach ik geloof nog steeds dat 99% van de mensheid niet gewelddadig is en daar ook niet op zit te wachten. Iedereen bewapenen zou het in ieder geval niet veiliger maken.
Ja ik hoor het net. Maar om de noodtoestand af te kondigen voor heel Frankrijk lijkt me wat ver gaan.quote:
Je kent de gun related violence cijfers van de VS ook he? Weet waar je aan begint zou ik zeggen .. wtf hoe dom kun je zijn...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
The right to keep and bear arms is in het leven geroepen om de bevolking van de VS te beschermen tegen tyrannie. Zowel foreign als domestic.
Denk dat het handig is om het hier ook in te voeren, daar we er hier ook mee te maken hebben.
Je weet niet wat voor intel zij hebben natuurlijk ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja ik hoor het net. Maar om de noodtoestand af te kondigen voor heel Frankrijk lijkt me wat ver gaan.
What's next? Morgen de noodtoestand in heel Europa?
Ken jij ook de violence cijfers van zwitserland?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef nikao het volgende:
[..]
Je kent de gun related violence cijfers van de VS ook he? Weet waar je aan begint zou ik zeggen .. wtf hoe dom kun je zijn...
Zwitserland hoor je nooit niks van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef nikao het volgende:
[..]
Je kent de gun related violence cijfers van de VS ook he? Weet waar je aan begint zou ik zeggen .. wtf hoe dom kun je zijn...
Zwitserland is bewapend tot de tandenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef nikao het volgende:
[..]
en gelijk wordt er gewezen naar terroristen en de noodtoestand afroepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Izzy73 het volgende:
Er is nog niets BNW aan deze chaos, maar ik vind het zéér opmerkelijk dat zoiets kan gebeuren in de hoofdstad van Parijs op één van de drukste avonden van de week.
En het brein achter de NWOquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zwitserland is bewapend tot de tanden
Een van de laagste crime rates ter wereld
Gun related violence vindt voornamelijk plaats in gun-restricted zones; men zal er niet aan denken om een wapen te trekken in gebied waar wellicht mensen lopen die zelf ook bewapend zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef nikao het volgende:
[..]
twitter:CandaceBushnell twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:10:02Unmasked terrorists in their 20's using AK-47's in #ParisConcertHallKilling. Happening right now. #unbelievable #intolerable reageer retweet
Wat wou je dan dat er gedaan wordt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en gelijk wordt er gewezen naar terroristen en de noodtoestand afroepen.
I Know I knowquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En het brein achter de NWO#Octogon
eerst onderzoeken,maar de media roept altijd zo snel dingenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat wou je dan dat er gedaan wordt?
Precies, Charlie Hebdo en 9/11 wordt meteen benoemd. De massa wordt bespeeld!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en gelijk wordt er gewezen naar terroristen en de noodtoestand afroepen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst onderzoeken,maar de media roept altijd zo snel dingen
Is dit dezelfde theater van der net ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef THEFXR het volgende:
twitter:CandaceBushnell twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:10:02Unmasked terrorists in their 20's using AK-47's in #ParisConcertHallKilling. Happening right now. #unbelievable #intolerable reageer retweet
ja, soort van paradiso daar max 1500 mensen, 60 tot 100 aanwezigquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is dit dezelfde theater van der net ?
ja... lijkt voorbij te zijn. 20 dood ongeveer zo lijkt hetquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is dit dezelfde theater van der net ?
maar het is vrijdag de 13dequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef THEFXR het volgende:
Amerikanen noemen dit al: Europa's 9/11
Het woordgebruik is apart te noemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef THEFXR het volgende:
Amerikanen noemen dit al: Europa's 9/11
okokquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja, soort van paradiso daar max 1500 mensen, 60 tot 100 aanwezig
thxquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef nikao het volgende:
[..]
ja... lijkt voorbij te zijn. 20 dood ongeveer zo lijkt het
for once I agreequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Lichtkogel het volgende:
En zo komen verschillende bevolkingsgroepen wederom tegenover elkaar te staan.... en beter gaat het er allemaal niet op worden.
Maar lees nu ook updates dat het nog 'unfolding' is... dus lijkt nog niet over te zijn toch....:(quote:
Tis een kwestie van goed kijken naar oorzaak/gevolg, en wie uiteindelijk met de prijs wegloopt...quote:
De Burgemeester van Parijs is erbij gekomenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef nikao het volgende:
[..]
Maar lees nu ook updates dat het nog 'unfolding' is... dus lijkt nog niet over te zijn toch....:(
meh... imho zijn er hier alleen verliezers..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tis een kwestie van goed kijken naar oorzaak/gevolg, en wie uiteindelijk met de prijs wegloopt...
heb daar iets vaags over gehoord, nog niet bevestigdquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef THEFXR het volgende:
hebben ze nou nog mensen gearresteerd?
Verdeel en heers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tis een kwestie van goed kijken naar oorzaak/gevolg, en wie uiteindelijk met de prijs wegloopt...
Die explosies waren zelfmoordaanslagen,quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef THEFXR het volgende:
hebben ze nou nog mensen gearresteerd?
Nee, er zijn hier winnaars bij. Dat is de elite die de hamer straks des te harder kan laten slaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:28 schreef nikao het volgende:
[..]
meh... imho zijn er hier alleen verliezers..
en er zullen altijd wel weer mensen zijn die er op termijn hun gewin bij blijken te hebben gehad. Maar das achteraf lullen en das altijd makkelijk en niet gezegd dat het vooropgezette intentie was.
dat weten ze nu al? net zoals met bin laden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Ali_boo het volgende:
De NOS meld dat dit mogelijk een vergeldingsactie is van ISIS
Ja; dat met die grenzen dicht etc zie ik als een goede indicator daarvoor.quote:
Jihadi John was deze week gedood zoals ik al eerder meldde..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat weten ze nu al? net zoals met bin laden.
Ik zag net ergens voorbij komen dat het aangekondigd was... dus dat zou kunnen..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best wel knap , dat moet je eerlijk toegevenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hebben ze dat al gemeld..?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Ali_boo het volgende:
Ze zouden niet blij zijn met de bemoeienis van Rusland in Syrië
Dan maar in frankrijk aanslagen plegenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
best wel knap , dat moet je eerlijk toegeven
Ze zouden niet blij zijn met de bemoeienis van Rusland in Syrië
Ik weet het klinkt fishy maar dit zeiden ze echtquote:
Vraag me af of dat Ali het serieus bedoelde of een vlugge hypothese erop los liet...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan maar in frankrijk aanslagen plegen
Neeee..... echt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik weet het klinkt fishy maar dit zeiden ze echt![]()
Wtf.... we staan straks echt aan de vooravond van WW III als het zo doorgaat.quote:De verslaggever vroeg naar de mogelijke daders en motieven
Toen kwam die met dat verhaal aanzetten
Ik niet weten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vraag me af of dat Ali het serieus bedoelde of een vlugge hypothese erop los liet...
Dont shoot the messangerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ze doen er ook echt alles aan om Rusland maar zwart te maken..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het was volgens mij meer een brainfart van de gastsprekerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Neeee..... echt?
[..]
Wtf.... we staan straks echt aan de vooravond van WW III als het zo doorgaat.
Stinkt als een false flag als ze nu al met dat soort berichtgeving beginnen.
Gaat geen flikker uitmaken. IS is een geraffineerde en intelligente organisatie. Of de grenzen nu open of dicht zijn, die komen wel binnen. Honderden burgers wisten zelfs de Berlijnse Muur te omzeilen, en dat waren 'slechts' burgers.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:58 schreef Scrummie het volgende:
Grenzen dicht. Dit is wel erg huge krijg ik het gevoel.
Nou... idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn onderbuikgevoelens zeggen dat dit een begin is van iets groots
Dat zal rellen gaan worden denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Ali_boo het volgende:
Vluchtelingenkamp in brand Calais
[ afbeelding ]
De vluchtelingen hebben dit niet gedaan. Die zijn zelf veelal voor IS gevlucht.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Ali_boo het volgende:
Vluchtelingenkamp in brand Calais
[ afbeelding ]
nee dat was al lang bevestigd dat die veilig waren toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik hoorde dat de bandleden in dat "theater"dood zijn
Death (with)metal (now)angels.
Angels of death metal RIP
Weet niet zeker was van NWS , iemand die daar een tweet vertaaldequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:56 schreef nikao het volgende:
[..]
nee dat was al lang bevestigd dat die veilig waren toch?
gelukkigquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Einde aan gijzeling. gijzelnemers gedood
Zit werkelijk van alles tegelijkertijd te volgen maar dat bericht gewoon uit de nieuws 'folder'quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:56 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Waar haalde je de info vandaan mbt het vluchtelingenkamp?
Allright.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zit werkelijk van alles tegelijkertijd te volgen maar dat bericht gewoon uit de nieuws 'folder'
dat "draadje volg ik zijdelings ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zit werkelijk van alles tegelijkertijd te volgen maar dat bericht gewoon uit de nieuws 'folder'
ISIS heeft wel gezegd tegen die steden; 'you're next' he? Lijkt me logisch dat ze de alertheid wel iets ophogen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:02 schreef Ali_boo het volgende:
Nou jongens zeg het maar
[ afbeelding ]
Wat moet je daarop zeggen? Toch best logisch dat de politie alerter is dan normaal, bij een aanslag ook al is die elders?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:02 schreef Ali_boo het volgende:
Nou jongens zeg het maar
[ afbeelding ]
Apart die bandnaam...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Dance99Vv het volgende:
over de band: The band that was playing in the Bacalan, Eagles of Death Metal, has issued a statement on Facebook.
We are still currently trying to determine the safety and whereabouts of all our band and crew. Our thoughts are with all of the people involved in this tragic situation.
http://www.theguardian.co(...)n-eastern-paris-live
quote:For our american and english friends, a terrorist attack happened at the Eagles of death metal concert. We are safe. Mikel Ross, Eric McFadden we were with your mates Jesse, Tuesday, the other musicians outside, they're safe too, they took a cab.
En waarom dat dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Harriet Alida Lye
Blijkt groter dan het lijkt allemaal
Er zijn meer ongeregeldheden dan de 3 die gemeld zijn , 6 attacks werd genoemd on skyquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:16 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
En waarom dat dan?
Omdat iemand die in zo'n situatie zit dit denkt? Denk niet dat deze Harriet alle ins en outs weet van deze avond/nacht.
Hmm...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Er zijn meer ongeregeldheden dan de 3 die gemeld zijn , 6 attacks werd genoemd on sky
klinkt wel als speculatie, heb je een bronquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:19 schreef kebabkever het volgende:
Minstens 100 doden in het theater alleen..
Volgens mij ben jij degene die loopt te whinen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Het was in zekere zin ook live metal dus je moet niet whinen.
Dit staat nu op NU.nlquote:
Dat is wel een bizarre slachting geweest dan ja: http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)rthal-Bataclan.dhtmlquote:
niks hoor ... het is heel voorspelbaar. Het was wachten op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:28 schreef nikao het volgende:
[..]
dit is een klassieke voorbarige conclussie
quote:Frankrijk dient als de kanarie in de kolenmijn voor West-Europa; het is hoogstwaarschijnlijk het eerste land waar massale sociale onrust zal uitbreken. Het land telt miljoenen migranten uit Noord-Afrika, Sub-Saharisch Afrika en het Midden-Oosten, waarvan een aanzienlijk percentage islamitisch is. Daarnaast zijn er zeker 900 Franse moslims naar Syrië en Irak gereisd om deel te nemen aan de jihad. Het feit dat men het leger nodig heeft om de orde te kunnen handhaven toont ons de ernst van de situatie.
http://curiales.nl/2015/10/16/burgeroorlog-europa-oorlog/
Correct.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
niks hoor ... het is heel voorspelbaar. Het was wachten op.
[..]
False flag is niet hetzelfde als een hoaxquote:
tjesus .. .teller gaat hard.quote:
Vrees dat dit de samenleving als geheel gaat splijten en koren op de molen voor ultra en extreem rechts is...quote:
helaas wel jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Correct.
Dit is nog niks vergeleken met wat ons te wachten staat.
Dat is exact wat de elite wil; bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:32 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Vrees dat dit de samenleving als geheel gaat splijten en koren op de molen voor ultra en extreem rechts is...
precies wat VN wil. Europa klaar stomen voor een derde wereldoorlog.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:32 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Vrees dat dit de samenleving als geheel gaat splijten en koren op de molen voor ultra en extreem rechts is...
Derdewerldoorlog is aanstaande en nederland houdt zich bezig of zwarte piet fout is of niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is exact wat de elite wil; bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten.
Autochtoon en allochtoon snapt niet dat we allemaal in dezelfde schuit zitten.
Tergend ja, ronduit TERGENDquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Derdewerldoorlog is aanstaande en nederland houdt zich bezig of zwarte piet fout is of niet.
AD bericht had het over 100-135 doden. ... ruime margesquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
heb je dat van een beetje fatsoenlijke bron of gewoon een tard op twitter?
Ben benieuwd wat de waarheid straks gaat worden hierachter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
AD bericht had het over 100-135 doden. ... ruime marges
Werd gemeld op sky 100 in het theater en 40 over de andere locatiesquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
heb je dat van een beetje fatsoenlijke bron of gewoon een tard op twitter?
False flag zou het goed kunnen zijn dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:36 schreef Stranger het volgende:
Mwah false flag geloof ik niet, maar deze massahysterie en uitdragingen van angst gaan wel gebruikt worden om het gemeenschappelijke doel van algehele controle verder door te douwen. Het komt altijd een bepaalde groep goed uit.
Weinig beeld nog gezien behalve gewapende lui op straat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:36 schreef Ali_boo het volgende:
https://www.rt.com/on-air/france-shooting-hostage-paris/
NOS zit telkens dezelfde shit te herhalen![]()
Hopen dat RT beter der werk uitvoert
7 locaties. . Ook weer typischquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
False flag zou het goed kunnen zijn dus.
Friday the 13th... typische datum.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:36 schreef Stranger het volgende:
Mwah false flag geloof ik niet, maar deze massahysterie en uitdragingen van angst gaan wel gebruikt worden om het gemeenschappelijke doel van algehele controle verder door te douwen. Het komt altijd een bepaalde groep goed uit.
quote:Op de website van de CIA werd tien jaar geleden het 119 pagina’s tellende document Mapping the Global Future: Report of the National Intelligence Council’s 2020 Project gepubliceerd. Het is een uitgebreid verslag dat is samengesteld door een groot aantal experts werkzaam voor inlichtingendiensten alsook non-gouvernementele organisaties (NGO’s).
Het document voorspelt dat in het jaar 2020 de politieke islam zich zal vestigen als een “krachtige mogendheid” in Europa. De toename van deze macht wordt verwezenlijkt door een combinatie van factoren, waaronder: de demografische groei in islamitische landen, massa-immigratie en religieuze educatie. Dit gaat gepaard – al dan niet onbewust – met islamisering van de instituties, zoals vakbonden, NGO’s en politieke partijen. Tien jaar later maakt Federica Mogherini, hoge vertegenwoordiger voor Buitenlandse Zaken en Veiligheidsbeleid van de Europese Unie (EU), het volgende bekend:
“Ik durf te zeggen dat de politieke islam deel moet uitmaken van het groter geheel. Religie speelt een rol in de politiek. Soms speelt het een goede rol, soms een slechte. Religie kan deelnemen aan het proces. Wat het verschil maakt is of het proces democratisch is of niet. Het idee van een conflict tussen de islam en “het Westen” – een woord dat alles samenvat en verward – heeft ons beleid en narratief misleid. De islam heeft een plek in onze westerse samenleving. De islam hoort bij Europa. Het heeft een plek in de Europese geschiedenis, onze cultuur, ons voedsel en – wat het belangrijkste is – in onze hedendaagse maatschappij en toekomst.”
http://curiales.nl/2015/10/16/burgeroorlog-europa-oorlog/
Shriek If You Know What I Did Last Friday the Thirteenth (2000) (V)quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Lichtkogel het volgende:
Ziekelijke datum....
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Ali_boo het volgende:
This could be huuge
https://twitter.com/telegraaf/status/665327915710590977
Apart.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Ali_boo het volgende:
This could be huuge
Er zullen altijd gekken rondlopen die stoer denken te zijn en een AZC in brand willen zetten. Terwijl die mensen er weinig aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef Ali_boo het volgende:
NOS: Refugees in AZC's (Dutch refugee centers) are warned about possible revanche attacks.
Dit heeft wel iets weg van een race war
Zit nog te zoeken naar de origineele bron neem het voorlopig met een korrel zout( kopy/paste) van de NWS
Autochtoon en allochtoon snapt niet dat er geen elite is. Maar dat dit een religieuze actie is, gebaseerd op een haat tegen het Westen. Karma is a bitch. Had het Westen de moslims goed behandeld, was er minder aan de hand geweest. Maar nu.. men heeft het over zichzelf afgeroepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is exact wat de elite wil; bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten.
Autochtoon en allochtoon snapt niet dat we allemaal in dezelfde schuit zitten.
Voor nu gooi ik zoveel mogelijk berichten in dit topicquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Weinig beeld nog gezien behalve gewapende lui op straat.
ja ... dat heb je natuurlijk ook in een uurtje geregeld lampen de juiste kleur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Ali_boo het volgende:
This could be huuge
Yepquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor nu gooi ik zoveel mogelijk berichten in dit topic
Controleren of ze goed verslag doen of het op waarheid berust is doe ik later wel
de lampen .. hoe krijg je dat nu eventjes in uurtje voor elkaar?quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
False flag zou het goed kunnen zijn dus.
Friday the 13th... typische datum.
Nou je 't zegt ja.... zou wel typisch zijn als ze op voorhand de verlichting al klaar hadden staan..quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ... dat heb je natuurlijk ook in een uurtje geregeld lampen de juiste kleur.
Of zullen het omni-color lampen van Philips zijn.
Ja lekker slim die mensen die niet doorhebben dat mensen in een AZC juist voor deze ellende op de vlucht zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Er zullen altijd gekken rondlopen die stoer denken te zijn en een AZC in brand willen zetten. Terwijl die mensen er weinig aan kunnen doen.
De eindtijd begint nu echt vorm te krijgenquote:
Eens met je. Je kunt je afvragen of men nu beter af is in bijv. Libie, Irak (waarvan Blair verteld wat we al wisten) en nu Syrië.. We hadden daar niet moeten komen en ze met rust moeten laten.. Maja olie..quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Er zullen altijd gekken rondlopen die stoer denken te zijn en een AZC in brand willen zetten. Terwijl die mensen er weinig aan kunnen doen.
[..]
Autochtoon en allochtoon snapt niet dat er geen elite is. Maar dat dit een religieuze actie is, gebaseerd op een haat tegen het Westen. Karma is a bitch. Had het Westen de moslims goed behandeld, was er minder aan de hand geweest. Maar nu.. men heeft het over zichzelf afgeroepen.
De goeden moeten nu lijden onder de kwade, dat is altijd al zo geweest.
voor de cabal is datums van cruciaal belang.quote:
Wat nou 'karma is a bitch' ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
[..]
Autochtoon en allochtoon snapt niet dat er geen elite is. Maar dat dit een religieuze actie is, gebaseerd op een haat tegen het Westen. Karma is a bitch. Had het Westen de moslims goed behandeld, was er minder aan de hand geweest. Maar nu.. men heeft het over zichzelf afgeroepen.
denk dat je even beter moet opletenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
[..]
Jij erkent en weet niks.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Is een compliment jonge, ik erken hoe jij die legit connecties legt.
photoshopquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de lampen .. hoe krijg je dat nu eventjes in uurtje voor elkaar?
Six Jewish Companies Control 96% Of The World’s Mediaquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat nou 'karma is a bitch' ?
Jij snapt niet dat de Zionisten de macht hebben over het Westen en zodoende een oorlog uitlokken met de moslims, wat ons allemaal gaat treffen.
Jawel man is friday the 13th. Net als die dude in het hockeymasker in de film die toen allemaal mensen ging killen. Er is duidelijk stront aan de knikker.quote:
DUHquote:
Nah... de foto is van Januari na de aanslag op Charlie Hebdo.quote:
Fuck de eindtijd, religieus extremisme is van alle tijden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
De eindtijd begint nu echt vorm te krijgen
Dat vind ik nu ook. Of zoals de Russen de boel kapot schieten en hopen dat de rest vand e mensen daar een behoorlijke samenleving kan creërenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Eens met je. Je kunt je afvragen of men nu beter af is in bijv. Libie, Irak (waarvan Blair verteld wat we al wisten) en nu Syrië.. We hadden daar niet moeten komen en ze met rust moeten laten.. Maja olie..
Actie en reactie. Als de Westerse landen beter hadden gehandeld was ISIS nu niet mogelijk geweest.quote:
.quote:Jij snapt niet dat de Zionisten de macht hebben over het Westen en zodoende een oorlog uitlokken met de moslims, wat ons allemaal gaat treffen.
Volgens mij ben jij een troll. Iedereen die het niet met je eens is weet niks in jouw ogen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je weet niks.
je weet dat ISIS een CIA creatie is?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:54 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Actie en reactie. Als de Westerse landen beter hadden gehandeld was ISIS nu niet mogelijk geweest.
Jij en ik gaan morgen naar de casinoquote:
dus al eerder de biometrische chip.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij en ik gaan morgen naar de casino
Op France24 hadden ze het erover ze een soort van Patriot Act moeten maken voor Frankrijk/Europa. Diepgaande intrede in alle privacy dus.
So there comes the hammer...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Op France24 hadden ze het erover ze een soort van Patriot Act moeten maken voor Frankrijk/Europa. Diepgaande intrede in alle privacy dus.
zoals ik al zei, geschiedenis herhaalt zich altijd.https://en.wikipedia.org/wiki/Reichstag_firequote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Meh.. zo zeker is het nog niet of de Reichstag een false flag was... Ik dacht het ook eerst, echter na wat nieuwe info ingezien te hebben twijfel ik eraan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zoals ik al zei, geschiedenis herhaalt zich altijd.https://en.wikipedia.org/wiki/Reichstag_fire
zolang men onderwezen wordt door dezelfde cabal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zoals ik al zei, geschiedenis herhaalt zich altijd.https://en.wikipedia.org/wiki/Reichstag_fire
Het lijkt een aanslag met vergaande gevolgenquote:
Er zijn grote parallellen met Duitsland toen en de situatie waarin we nu verkerenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dus al eerder de biometrische chip.
http://www.privacynieuws.(...)re-wereldburger.html
Wat denk je dat de Vrijmetselarij is? Een terroristische organisatie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik ben zelf iemand die het minder heeft met de "clubjes" theorie, echter wel een aanhanger van Niccolo Machiavelli van de verdeel en heers systemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat denk je dat de Vrijmetselarij is? Een terroristische organisatie?
En jij weet het want je hebt het onderzocht. Dan kun je vast ook wel je standpunt onderbouwen.
Dat weet jij wel? Vertel er dan eens wat meer over waarom jij zo goed weet dat het niet zo is?quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat denk je dat de Vrijmetselarij is? Een terroristische organisatie?
En jij weet het want je hebt het onderzocht. Dan kun je vast ook wel je standpunt onderbouwen.
Door zulke aanslagen vraagt de onwetende burger om maatregelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:28 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik ben zelf iemand die het minder heeft met de "clubjes" theorie, echter wel een aanhanger van Niccolo Machiavelli van de verdeel en heers systemen.
In zijn semi filosofisch boek "Il principe" word er ingehaakt juist op chaos/paniek/angst creëren onder de burgerbevolking door middel van een vijand aan te wijzen of deze zelfs zelf te creëren, zodat de burgerbevolking drastische maatregelen van jou als de heerser zijnde pikt.
(Voor de rest wat Lambiekje al zegt dit is wel weer een mooi opstootje om naar het grote gevangenis systeem voor de burgers van Europa toe te gaan
Welkom in 2030 waar je ook nog eens per gram voor het afvoeren van je poep moet gaan betalen en per deciliter voor je pis, en waar Big Brother boven je vliegt en waar contant geld uit de boze is of als crimineel word gezien. En als je niet te begeleiden bent of afwijkt van de gesmede kudde Europaburger dan proppen we je in een "ghetto" of je vol met medicatie om versuft door het leven te gaan of in een heropvoedingskamp.)
Beter krijgen we hier in Europa een burger oorlog en trekken we uit deze oorlog ons weer een nieuw beleid in plaats van dat we doorgaan op deze manier om maar alleen te willen controleren en te heersen op een stasi achtige 2030 manier over de burgers, en stellen wij echte vrijheden en een stukje socialisme weer op prijs.
Voor de rest boeit mij het niet of het een terroristische aanslag was of een false flag of zelfs een doorgelaten terroristische aanslag was.
Mensen zijn veel te angstig aan het worden (sinds 2001) en laten ze zich daardoor veel te gemakkelijk te begeleiden te misbruiken en te bespelen door profiterende politici en bedrijven die hier op inspelen. Ik hoop dat deze mentaliteit een keer omslaat bij de burgers van Europa, en dit doorzien.
exactemundo. Dit geldt voor die vaccinaties tot dit soort shit. Ik begrijp maar niet dat er nog zoveel mensen zijn die het niet door hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Door zulke aanslagen vraagt de onwetende burger om maatregelen.
En laat dat nu niet de opzet zijn.
Problem-Reaction-Solution
wonderlijk nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
exactemundo. Dit geldt voor die vaccinaties tot dit soort shit. Ik begrijp maar niet dat er nog zoveel mensen zijn die het niet door hebben.
wonderlijk nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
exactemundo. Dit geldt voor die vaccinaties tot dit soort shit. Ik begrijp maar niet dat er nog zoveel mensen zijn die het niet door hebben.
Maar terroristische aanslagen ga je er niet mee voorkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wonderlijk niet
Mensen moeten het gesjoemel van vw doortrekken... Hopelijk gaat dan eens een keer de lamp branden. Hoe insanely corrupt alles is.
Daar heb je gelijk in. Omdat men het veel te lang geslikt heeft, en dit nog steeds doen. We hadden veel eerder wakker moeten worden en in opstand moeten komen nu is het te laat vrees ik. De Nederlander maakt zich liever druk om die stomme Zwarte Piet dan over al die leugens waar we jaar in jaar uit mee bestookt werden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar terroristische aanslagen ga je er niet mee voorkomen.
tuurlijk wel. Terrorisme is puur overheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar terroristische aanslagen ga je er niet mee voorkomen.
Volstrekte onzin denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Terrorisme is puur overheid.
ISIS is een volledige CIA/NATO creatie.
War on terror is een toneelstuk.
Wat is onzin?quote:
Is dit een grapje?quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is onzin?
Alquida was ook cia
Zo denk ik er ook over. Bah bah hoor net Merkel haar speech. Ook zo'n schijnheilige, smerig wijf, zo zijn ze allemaal. Er is geen enkele politicus die geen bloed aan zijn handen heeft, ze doen allemaal mee aan the game. Ze moeten wel want zijn niet meer dan poppetjes die orders moeten uitvoeren en we weten allemaal van wie. Democratie bestaat niet, bedacht om het gepeupel te laten denken dat ze ook wat in de melk hebben te brokkelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Terrorisme is puur overheid.
ISIS is een volledige CIA/NATO creatie.
War on terror is een toneelstuk.
Hij doet een bewering. Ik niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat weet jij wel? Vertel er dan eens wat meer over waarom jij zo goed weet dat het niet zo is?
Mij boeit het niet meer of het een valse vlag is of niet. Dit is het begin van de show en er zullen nog wel wat van dit soort aanslagen gebeuren. De grens staat nog steeds open, laat ze maar naar binnen lopen. Elke gek kon zien dat dit stond te gebeuren, en wat doen de regeringen? Een speech geven voor de bevolking en straks gaat men weer de straat op met een potloodje, je suis Paris dit keer.
Het gebeurt allemaal zoals ik bedacht had. Ik ben het met Lichtkogel eens, een opgezet plan inderdaad om elkaar op te hitsen en een oorlog met de moslims tot stand te brengen.
Ik ben van mening dat mensen wakker aan het worden zijn en dat de misdadige banken en multinationals en de EU zo langzamerhand wel kleur moeten bekennen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:28 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik ben zelf iemand die het minder heeft met de "clubjes" theorie, echter wel een aanhanger van Niccolo Machiavelli van de verdeel en heers systemen.
In zijn semi filosofisch boek "Il principe" word er ingehaakt juist op chaos/paniek/angst creëren onder de burgerbevolking door middel van een vijand aan te wijzen of deze zelfs zelf te creëren, zodat de burgerbevolking drastische maatregelen van jou als de heerser zijnde pikt.
(Voor de rest wat Lambiekje al zegt dit is wel weer een mooi opstootje om naar het grote gevangenis systeem voor de burgers van Europa toe te gaan
Welkom in 2030 waar je ook nog eens per gram voor het afvoeren van je poep moet gaan betalen en per deciliter voor je pis, en waar Big Brother boven je vliegt en waar contant geld uit de boze is of als crimineel word gezien. En als je niet te begeleiden bent of afwijkt van de gesmede kudde Europaburger dan proppen we je in een "ghetto" of je vol met medicatie om versuft door het leven te gaan of in een heropvoedingskamp.)
Beter krijgen we hier in Europa een burger oorlog en trekken we uit deze oorlog ons weer een nieuw beleid in plaats van dat we doorgaan op deze manier om maar alleen te willen controleren en te heersen op een stasi achtige 2030 manier over de burgers, en stellen wij echte vrijheden en een stukje socialisme weer op prijs.
Voor de rest boeit mij het niet of het een terroristische aanslag was of een false flag of zelfs een doorgelaten terroristische aanslag was.
Mensen zijn veel te angstig aan het worden (sinds 2001) en laten ze zich daardoor veel te gemakkelijk te begeleiden te misbruiken en te bespelen door profiterende politici en bedrijven die hier op inspelen. Ik hoop dat deze mentaliteit een keer omslaat bij de burgers van Europa, en dit doorzien.
Nicequote:Op zaterdag 14 november 2015 10:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen wakker aan het worden zijn en dat de misdadige banken en multinationals en de EU zo langzamerhand wel kleur moeten bekennen.
De CIA en de Franse kliek zouden gisteren voor het incident bij elkaar zijn gekomen om dingen te bespreken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:11 schreef Scrummie het volgende:
Is er inmiddels al een BNW link? Zo niet, kan dit topic wel dicht lijkt me?
Snapt het gister wel, maar op wat hysterische kreten van huishoaxers cad en lambiek na, zie ik geen enkele BNW link.
bron?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De CIA en de Franse kliek zouden gisteren voor het incident bij elkaar zijn gekomen om dingen te bespreken.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
http://undergroundworldne(...)efore-paris-attacks/
Neen dat is het niet. Leer eens een keer goed interpreteren van wat mensen die men experts zou mogen noemen daadwerkelijk gezegd hebben. Amerika (en de EU als schoothondje) hebben voor de voedingsbodem gezorgd door op een verschrikkelijke manier huis te houden in islamitische landen, maar ISIS is een puur islamitische organisatie die alle invloed van CIA of het Westen meteen de kop zou indrukken. Letterlijk. Religieuze gekken hebben geen CIA of Westen nodig om aanslagen te plegen. Zie het christelijke extremisme van de afgelopen eeuwen. Allemaal zonder CIA.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je weet dat ISIS een CIA creatie is?
Je bent zo hoogmoedig dat je meent te weten, en iedereen die er anders over denkt onder de niet wetende te scharen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het weten, en mensen die het niet weten.
Jij bent iemand die het (nog) niet weet, dat is duidelijk.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:31 schreef Foppe1986 het volgende:
Leer eens een keer goed interpreteren
je bent echt onwetend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:31 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Neen dat is het niet. Leer eens een keer goed interpreteren van wat mensen die men experts zou mogen noemen daadwerkelijk gezegd hebben. Amerika (en de EU als schoothondje) hebben voor de voedingsbodem gezorgd door op een verschrikkelijke manier huis te houden in islamitische landen, maar ISIS is een puur islamitische organisatie die alle invloed van CIA of het Westen meteen de kop zou indrukken. Letterlijk. Religieuze gekken hebben geen CIA of Westen nodig om aanslagen te plegen. Zie het christelijke extremisme van de afgelopen eeuwen. Allemaal zonder CIA.
[..]
Je bent zo hoogmoedig dat je meent te weten, en iedereen die er anders over denkt onder de niet wetende te scharen.
dat is nu juist waar we de msm wereldbeeld van betichtenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:37 schreef nikao het volgende:
[..]![]()
je bent in BNW... Dit is de wereld van Lord of the Rings, van Star Wars, van de Bijbel. Good vs Evil, geen nuance, geen compexe realiteit. Simpel, Zwart-Wit.
quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:58 schreef Lambiekje het volgende:
dat is nu juist waar we de msm wereldbeeld van betichten
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je bent echt onwetend.
ISIS is CIA. Alleen al dat wij hun de wapens en voertuigen leveren
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:58 schreef Lambiekje het volgende:
dat is nu juist waar we de msm wereldbeeld van betichten
Dit ook gewoon met droge ogen na elkaar posten... wtf...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:54 schreef Lambiekje het volgende:
ISIS is CIA. Alleen al dat wij hun de wapens en voertuigen leveren
... Er sijpelt soms wel iets goeds door. Soms heeft een redactie is laten doorglippenquote:
Och.. hij verwees recentelijk ook naar Zembla en Trouw. Puur voor 1 uitzending of 1 artikel als het precies in zijn straatje past. Daarvoor en daarna is het natuurlijk weer MSM en dus bij definitie onbetrouwbaar.quote:
Precies. De alwetende Biek beslist wel wat deugt en wat niet deugt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:06 schreef Copycat het volgende:
Jaja, de msm liegen, maar als hun leugens in mijn straatje passen, liegen ze niet.
Och, hij heeft ook wel eens iets van een .gov site gebruikt, en niet lang daarna iets anders als onzin afgedaan omdat het van een .gov site kwam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:06 schreef nikao het volgende:
[..]
Och.. hij verwees recentelijk ook naar Zembla en Trouw. Puur voor 1 uitzending of 1 artikel als het precies in zijn straatje past. Daarvoor en daarna is het natuurlijk weer MSM en dus bij definitie onbetrouwbaar.
Zelfde met wetenschap. Deugt niet, behalve als ze wat aantonen wat in zijn straatje past.
Jij beslist dat voor hem wilde je zeggenquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:07 schreef nikao het volgende:
[..]
Precies. De alwetende Biek beslist wel wat deugt en wat niet deugt.
Nee, dat is een observatie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij beslist dat voor hem wilde je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |