De keuken kleiner zou wel kunnen maar dan houdt je links in de hoek een stukje van 17cm over, staat misschien ook raar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef Wintar het volgende:
Ik zou een kleur uitkiezen die wel zonder deelnaad kan.
Als je per se hier aan vast wil houden, dan onder het midden van de kookplaat, dan valt de deelnaad niet zo op. Een koppelnaad is niet storend, want dat komt natuurlijk over, maar ik zou me enorm storen aan een extra deelnaad over de hele diepte van het blad.
Of je zorgt dat je keuken een paar cm kleiner gepland wordt.![]()
Ook een optie jaquote:
Smaken verschillen, maar dat ziet er echt niet uit denk. Ik denk overigens dat ik OP eerst niet goed gelezen.quote:
307 cm is opzich niet eens zo heel lang. Er zijn wel leveranciers, ook voor composiet, waar dat naadloos te krijgen is, afhankelijk van de kleur.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:51 schreef jpajs het volgende:
Zou de rechter laten doorlopen. Dus links de korte in een stuk. En dan de rechter bij de kookplaat een las in.
Het blijft gewoon bij composiet vervelend die lassen. Elk blad soort trouwens.
De leverancier is niet meer aan te passen dus ik moet kiezen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:54 schreef Wintar het volgende:
[..]
307 cm is opzich niet eens zo heel lang. Er zijn wel leveranciers, ook voor composiet, waar dat naadloos te krijgen is, afhankelijk van de kleur.
Waarom niet meer aan te passen? Het feit dat je de deelnaad nog kan kiezen impliceert toch dat je nog aan kan passen, het is immers nog niet gemaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:07 schreef Reticulum het volgende:
[..]
De leverancier is niet meer aan te passen dus ik moet kiezen.
Wil perse deze specifieke kleur vandaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef Wintar het volgende:
[..]
Waarom niet meer aan te passen? Het feit dat je de deelnaad nog kan kiezen impliceert toch dat je nog aan kan passen, het is immers nog niet gemaakt.
In dat geval, nogmaals, dan zou ik echt voor optie 2 gaan. Een deelnaad over je hele blad daar links in de hoek vind ik echt geen porem. Wat is eigenlijk de reden dat de verkoper dit adviseert? Behalve dat het iets goedkoper is wellicht?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:10 schreef Reticulum het volgende:
[..]
Wil perse deze specifieke kleur vandaar.
Omdat het dan gelijk loopt met de naad van het kastje eronder. Neig nu ook meer naar optie 2quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:13 schreef Wintar het volgende:
[..]
In dat geval, nogmaals, dan zou ik echt voor optie 2 gaan. Een deelnaad over je hele blad daar links in de hoek vind ik echt geen porem. Wat is eigenlijk de reden dat de verkoper dit adviseert? Behalve dat het iets goedkoper is wellicht?
Ik heb in mijn keuken de naad zo lopen, alleen heb ik nog een 3e blad, wat links op jouw tekening doorloopt naar de hoge kasten. een U Opstelling dus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:02 schreef Reticulum het volgende:
Optie 1: zoals op de foto, dit werd aangeraden door de verkoper. De naad zit dan aan de zijde van het raam, de naad loopt gelijk met de naad van het keukenkastje.
Weet jij een alternatief dat wél een optie voor TS is? Ze maken de bladen nou eenmaal niet groter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:20 schreef Rio het volgende:
Hoezo kies je uberhaupt voor van die lelijke naden?
Corian zou een alternatief kunnen zijn. Een gewone naad in de hoekverbinding is echter helemaal niet storend vind ik. Een deelnaad vind ik wel erg storend, maar onder de kookplaat valt deze nauwelijks op, omdat de kookplaat deze grotendeels bedekt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef RB42 het volgende:
[..]
Weet jij een alternatief dat wél een optie voor TS is? Ze maken de bladen nou eenmaal niet groter.
Deze optie zou ik doen. Dat hebben wij ook i.c.m. een wit natuurstenen blad, valt op die manier niet zo op en sluit gewoon goed aan dus wordt ook niet vies.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:02 schreef Reticulum het volgende:
Optie 2: de naad op de helft van het fornuis, opzich een kleinere naad maar ben bang dat hier vuil tussen komt van het koken. Het is een wit blad dus als er kerrie o.i.d tussenkomt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |