Een limited edition van twee jaar oud in een winkel? Veel geluk.quote:Op woensdag 9 december 2015 03:14 schreef Elan het volgende:
Ben hard op zoek naar Mario 3d world met die furred sleeve.
Bij mediamarkt inmiddels uitverkocht. Elders zie ik ze ook niet online te koop.
Iemand een linkje waar te koop of wellicht zelf een fysiek exemplaar waar men afstand van wil doen?
Het duurt twee jaar, maar dan heb je ook net niks.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:56 schreef Aether het volgende:
![]()
Will the Wii U Edition support the Gamepad as a second screen for crafting/inventory?
@devatrox Not at the moment, sorry. It's just used as an alternate screen if someone is using the TV. Would be cool though.
https://twitter.com/Bopogamel/status/673970645559062528
Hij ligt al dagen bij de Albert Heijn maar ik vergeet 'm steeds op te halen na werkquote:Op woensdag 9 december 2015 20:22 schreef Dagger87 het volgende:
Hoe vinden jullie Xenoblade Chronicles X? Ik hoor niemand hierover praten. Was dit niet de game van het jaar? Ik ben misschien van plan om dit spel te kopen.
Voorlopig best leuk, nog niet genoeg uren in gestoken om er iets nuttigs over te kunnen zeggen. Ik verveel me niet in ieder geval.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:22 schreef Dagger87 het volgende:
Hoe vinden jullie Xenoblade Chronicles X? Ik hoor niemand hierover praten. Was dit niet de game van het jaar? Ik ben misschien van plan om dit spel te kopen.
Prima spel, maar was een beetje overwhelmed met alle mogelijkheden, en had geen zin in zo iets uitgebreids nadat ik net 275 uur in FF14 heb gestoken.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:22 schreef Dagger87 het volgende:
waarom waarom waarom.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:56 schreef Aether het volgende:
![]()
Will the Wii U Edition support the Gamepad as a second screen for crafting/inventory?
@devatrox Not at the moment, sorry. It's just used as an alternate screen if someone is using the TV. Would be cool though.
https://twitter.com/Bopogamel/status/673970645559062528
Laat het dan naar je buren sturen, die ergeren zich uiteindelijk aan je pakje en dan brengen ze het naar je toe!quote:Op woensdag 9 december 2015 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij ligt al dagen bij de Albert Heijn maar ik vergeet 'm steeds op te halen na werk
Haha, volgens mij probeerden de buren van mijn vader dat ook een tijdje. Wachten tot hij de pakjes langs kwam brengen. Jammer dat hij invalide is though, dat bleef lang liggen.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat het dan naar je buren sturen, die ergeren zich uiteindelijk aan je pakje en dan brengen ze het naar je toe!
Goede game, maar DAMN wat veel ingewikkelde systemen, die erg veel sublagen hebben. Duurt wel even voor je alles goed door hebt.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij ligt al dagen bij de Albert Heijn maar ik vergeet 'm steeds op te halen na werk
Wat een helder lichtquote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk opgehaald! Duurde nog even ook
Goedenavond, mag ik u helpen
Hoi, ik kom een pakketje ophalen
Op welke naam?
Jansen
De Vries?
Nee, Jansen
Okay, van Bol?
Nee, van Amazon
Okay, momentje.
Tumdidum...
Ik kan geen pakketje vinden van Bol op naam van De Vries
*zucht* Nee, Jansen, van Amazon
Tumdidum
(van achteruit) ED?! KUN JE HELPEN ZOEKEN IK KAN GEEN PAKKETJE VINDEN VAN BOL VOOR DE VRIES
*zucht*
Tumdidum
Ed heeft het pakket: Dat is een pakket van Amazon meneer, niet van Bol
*scan* Alstublieft, veel plezier ermee.
Ik snap de verwarring door het logo:quote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eh serieus? In Mario kart was het al gaar, maar in een platformer?quote:
Iedereen die hem heeft is te druk met spelen. Want hij is gigantisch en uitgebreidquote:Op woensdag 9 december 2015 20:22 schreef Dagger87 het volgende:
Zoiets had ik een paar jaar geleden op het politiebureau bij aangifte van een gestolen fiets. Moest o.a. wel 4x herhalen dat het een groen/blauwe fiets was, en op Alkmaar-Noord gestolen, ipv Centraal.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedenavond, mag ik u helpen
Hoi, ik kom een pakketje ophalen
Op welke naam?
Jansen
De Vries?
Nee, Jansen
Okay, van Bol?
Nee, van Amazon
Okay, momentje.
Tumdidum...
Ik kan geen pakketje vinden van Bol op naam van De Vries
*zucht* Nee, Jansen, van Amazon
Tumdidum
(van achteruit) ED?! KUN JE HELPEN ZOEKEN IK KAN GEEN PAKKETJE VINDEN VAN BOL VOOR DE VRIES
*zucht*
Tumdidum
Ed heeft het pakket: Dat is een pakket van Amazon meneer, niet van Bol
*scan* Alstublieft, veel plezier ermee.
Wauw.quote:
Verbaast me dat ze nog geen Baby Benz hebben toegelaten in Mario Kart 8, gezien de vele andere Baby-characters..quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:04 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Wauw.
Mercedes wordt ook vast een nieuwe fighter in Smash!
Wow wat sneu. Zit Nintendo zo erg om geld verlegen?quote:
Allemaal paupers in een Fiat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:10 schreef Noppie2000 het volgende:
Oh, weer gehuil om Mercedes en Nintendo?
* Noppie2000 verlaat dit topic voor een week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |