quote:1 Michael van Gerwen Netherlands 1,145,750
2 Gary Anderson Scotland 623,250
3 Phil Taylor England 431,250
4 Peter Wright Scotland 415,250
5 Adrian Lewis England 362,750
6 Robert Thornton Scotland 345,500
7 James Wade England 339,500
8 Michael Smith England 266,250
9 Ian White England 241,000
10 Terry Jenkins England 225,250
11 Simon Whitlock Australia 220,500
12 Kim Huybrechts Belgium 216,750
13 Dave Chisnall England 214,500
14 Mervyn King England 212,250
15 Vincent van der Voort Netherlands 207,500
16 Stephen Bunting England 205,250
17 Raymond van Barneveld Netherlands 196,000
18 Brendan Dolan Northern Ireland 186,500
19 Jelle Klaasen Netherlands 164,000
20 Justin Pipe England 161,250
21 Mensur Suljovic Austria 137,750
22 Mark Webster Wales 124,500
23 Jamie Caven England 124,500
24 Steve Beaton England 118,250
25 Wes Newton England 115,250
26 Andy Hamilton England 114,250
27 Benito van de Pas Netherlands 112,500
28 Andrew Gilding England 107,500
29 Dean Winstanley England 103,500
30 Kevin Painter England 96,750
31 Jamie Lewis Wales 91,750
32 John Henderson Scotland 85,750
neukenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand zich ooit afgevraagd wat een knappe meid als Dana moet met een hamster met een hangbuik?
geldquote:Op donderdag 12 november 2015 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iemand zich ooit afgevraagd wat een knappe meid als Dana moet met een hamster met een hangbuik?
Mannen hebben beergoggles, vrouwen hebben moneygogglesquote:Op donderdag 12 november 2015 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Darten.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zullen we hem omleggen?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak komt zijn gelijk weer halen.
Van je balkon donderenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:31 schreef luckass het volgende:
Ik heb een pan die niet schoon te krijgen is, wat nu?
Door je beeldscherm donderen als je Marcel ziet of Sjak hoortquote:Op donderdag 12 november 2015 23:31 schreef luckass het volgende:
Mee naar de RTL-studio gaanquote:Op donderdag 12 november 2015 23:31 schreef luckass het volgende:
Nog een keer in de vaatwasserquote:Op donderdag 12 november 2015 23:31 schreef luckass het volgende:
Gooi hem op de kop van James Wade.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:31 schreef luckass het volgende:
Adquote:Op donderdag 12 november 2015 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Alleen Ad van Gameren kan Adams met een 8-darter redden.
Of tegen de billen van Sammiequote:Op donderdag 12 november 2015 23:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gooi hem op de kop van James Wade.
Paar maandjes geloof ikquote:Op donderdag 12 november 2015 23:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sinds wanneer heeft Kim al die tatoeages?
Oh, nu lijkt ie stoer.quote:
Allez, dat is zijn eigen bruur.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop echt dat Ronny eens die twee vorken in hem plant
Kim zo worden meisjes ook genoemd. Die neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Kim heeft weinig fans lijkt het
Je meent het.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Kim heeft weinig fans lijkt het
0 legs voor Kim.quote:
Dit. Sinds hij die plaatjes heeft meent hij dat ie Schwarzenegger is. Hopelijk komt die inkt in z'n vaten.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:38 schreef VASND het volgende:
Haha plaatjes maken hem een stoere boii
Wade is nog populairder.quote:
Sowieso voor iemand zijn omdat hij of zij een bepaalde nationaliteit heeftquote:Op donderdag 12 november 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel beschouwt dit vast weer als een victorie voor de Nederlanden.
Immers, het is een Zuiderbuur en die moet je altijd steunen.
Ik zie ook een verband ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit. Sinds hij die plaatjes heeft meent hij dat ie Schwarzenegger is. Hopelijk komt die inkt in z'n vaten.
Marcel is stiekem ook zijn soort , uitroeienquote:Op donderdag 12 november 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Net Frank Kramer.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Bullen in de achterkamertjes.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:40 schreef Arcee het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wie de 1e leg begint? Die is wel in het voordeel qua dat-ie een eventuele 19e leg mag beginnen.
Voor de wedstrijd (zien we niet) spelen ze om de bull, wie hem het eerst gooit mag beginnenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:40 schreef Arcee het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wie de 1e leg begint? Die is wel in het voordeel qua dat-ie een eventuele 19e leg mag beginnen.
Okee, semi-fair dan wel.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd (zien we niet) spelen ze om de bull, wie hem het eerst gooit mag beginnen
Exact. Ziekelijk gedrag.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Adams is echt een baas. Vanwege dit en vanwege het palen van Sylvia
Dat zou echt gaaf zijn!!!quote:Op donderdag 12 november 2015 23:41 schreef luckass het volgende:
ik ga nu een martin adams UI nemen voor de rest van het toernooi
Watquote:Op donderdag 12 november 2015 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Dat laatste wist ik nog nietquote:Op donderdag 12 november 2015 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Iets meer respect voor Buntingquote:Op donderdag 12 november 2015 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Dit doet me denken aan Barney die die dikke vorig jaar tijdens het WK adoreerde na zijn overwinning
Ja is toch algemeen bekend dat Adams en Barney vroeger vrienden waren en dat er meer gebeurde dan alleen dartsquote:
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Dit doet me denken aan Barney die die dikke vorig jaar tijdens het WK adoreerde na zijn overwinning
Huhquote:Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja is toch algemeen bekend dat Adams en Barney vroeger vrienden waren en dat er meer gebeurde dan alleen darts
Dat was zo chanantquote:
Smiffy.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De man met de meest bijzondere worp die ik ken
En dan nog triples gooienquote:Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet dat ik wist, maar bedankt dat ik nu een bepaald beeld dat ik voor me ziequote:Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja is toch algemeen bekend dat Adams en Barney vroeger vrienden waren en dat er meer gebeurde dan alleen darts
Barney met de ex-vrouw van Adams? Die is vies.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog een beetje aan die worp schaven en de titel is wel binnenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan nog triples gooien
Beste speler ter wereld
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet dat ik wist, maar bedankt dat ik nu een bepaald beeld dat ik voor me zie
Ik stel de nodige zwarte magie voorquote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog een beetje aan die worp schaven en de titel is wel binnen
Ja hi-la-rischquote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef luckass het volgende:
vinden jullie mijn nieuwe UI leuk jongens
Er klopt iets niet aan dat plaatjequote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef luckass het volgende:
zie niks op mobquote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef luckass het volgende:
heb speciaal zn kop een kratje lichter gemaaktquote:Op donderdag 12 november 2015 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Er klopt iets niet aan dat plaatje
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
oneensquote:Op donderdag 12 november 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk Raybar - Taylor & MvG - Lewis
Godverquote:
Althans ik dacht dat altijd. Vond die twee koppels altijd zo viesklef. Ik dacht toen al dat er meer was dan alleen pijltjes werpen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Barney met de ex-vrouw van Adams? Die is vies.
SPOILER: Road to QFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lewis (5) 3-6 M. Smith
http://www.dartsdatabase.(...)plaKey=5&plbKey=6025
Gemiddelde:
99.81 Lewis
96.90 M. Smith
Checkout (%):
52.27% (23/44) Lewis
40.32% (25/62) M. SmithSPOILER: Road to QFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webster 5-5 Van Barneveld
http://www.dartsdatabase.(...)?plaKey=191&plbKey=2
Gemiddelde:
94.39 Webster
99.25 Van Barneveld
Checkout (%):
41.17% (21/51) Webster
43.39% (23/53) Van BarneveldSPOILER: Road to QFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taylor (3) 17-6 Thornton (6)
http://www.dartsdatabase.(...)plaKey=1&plbKey=1543
Gemiddelde:
99.30 Taylor
95.73 Thornton
Checkout (%):
47.16% (25/53) Taylor
47.16% (25/53) ThorntonSPOILER: Road to QFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er werd gespeeld met andere pijltjesquote:Op donderdag 12 november 2015 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Althans ik dacht dat altijd. Vond die twee koppels altijd zo viesklef. Ik dacht toen al dat er meer was dan alleen pijltjes werpen.
Misschien zit ik er wel helemaal langs, maar de beelden heb ik nooit meer uit mijn hoofd gekregen.![]()
Deden ze ook aan partnerruil dan?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja is toch algemeen bekend dat Adams en Barney vroeger vrienden waren en dat er meer gebeurde dan alleen darts![]()
Zo was een mooie dartspot, een mooie avond in het algemeen zelfs.
Jammer genoeg is Lewis door..Gun die kerel voorlopig zeer weinig.
Toch fijn dat Huybrechts door is. Al had het ook wel iets gehad om Adams te zien doorstoten tot de finale.Ik beschouw Vlamingen als Nederlanders. Als bijvoorbeeld Huybrechts tegen Vinny had gemoeten, was ik zeker voor Huybrechts gegaan. Huybrechts is een topgast. [/onpopulaire-meningen-modus] Vinny is ook niet verkeerd, maar dan toch liever de hamster verder in het toernooi.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Immers, het is een Zuiderbuur en die moet je altijd steunen.Het is wel tering kinderachtig om hier van die blije kutroddels te gaan verzinnen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Althans ik dacht dat altijd. Vond die twee koppels altijd zo viesklef. Ik dacht toen al dat er meer was dan alleen pijltjes werpen.
Misschien zit ik er wel helemaal langs, maar de beelden heb ik nooit meer uit mijn hoofd gekregen.
(en ik weet niet of jij, of iemand anders dat was, maar er is iemand die vaak over swingen begint gedurende deze topicreeks. Bijvoorbeeld ook al met zo'n kutgrap over bengi.nl, als je echt bij alles aan swingen denkt, dan ligt dat echt aan jezelf en daar zijn zat fora of sites voor om aan je trekken te komen.)
-----------------------
MVG-Kim
Smith-Jackpot
Webby-Raybar
Thornton-Taylor
Deels ingegeven door hoop, maar ook deels lijkt het mij reëel.
MVG-Kim is altijd lastig voor beiden.
Zou er geen geld op durven in te leggen. Maar de kans dat MVG wint is groter.
Smith-Jackpot.
Ik haat Smith. Erger dan dat ik Jackpot niet moet. Maar ik vind Jackpot zo laks omgaan met het darten, ik vind dat ie geen overwinning verdient. Smith dan maar. En hij speelde lekker, terwijl Lewis zeker te pakken is.
Webby-Raybar
Onder normale omstandigheden moet Barney dit wel kunnen winnen. Of hij moet echt frot zijn. Ligt er helemaal aan welke Barney op komt dagen.
Thornton-Taylor
Ga ik voor Thornton. Taylor maakt echt geen indruk op mij. Geeft de indruk dat hij te pakken is. En eigenlijk had hij er al uit moeten liggen nu. Verstand zegt toch Taylor, maar mijn hard overschreeuwd de ratio die de pottenbakker weer eens gruwelijk af wil zien gaan.![]()
Hij kan beter darten dan voetballen zie ikquote:
#TEAMLEXIE![]()
Luister vriend, ik weet niet wie jij bent maar je schijnt jezelf nogal interessant te vinden. Als je goed had gelezen dan zie je dat ik het een typische swingersrelatie vond, 15 jaar geleden al. Niet meer, niet minder. Dat ik dat denk wil niet zeggen dat het zo is of dat ik insinueer dat het zo is. Dan is het ook geen roddel, maar gewoon een eigen hersenspinsel. Jankbal.quote:Op vrijdag 13 november 2015 02:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het is wel tering kinderachtig om hier van die blije kutroddels te gaan verzinnen.
(en ik weet niet of jij, of iemand anders dat was, maar er is iemand die vaak over swingen begint gedurende deze topicreeks. Bijvoorbeeld ook al met zo'n kutgrap over bengi.nl, als je echt bij alles aan swingen denkt, dan ligt dat echt aan jezelf en daar zijn zat fora of sites voor om aan je trekken te komen.)
Barney is en blijft een held.
En voor de rest met je Bengi.nl verhaal weet ik niet waar je het over hebt. Wellicht dat iemand anders je hier meer over kan vertellen
Bengi.nlPas nu dringt het tot me door eerlijk gezegd
U MAD?![]()
Ik opperde de bengi.nl suggestie, ik zal het boetekleed aantrekken. En neem het allemaal niet zo serieus man inderdaad...
Ik bedoel, we kijken naar dartsen, waar gaat het over. De helft van die gasten leven omdat ze 'characters' zijn, de banter in de live-topics hier hoort daar in mijn ogen gewoon bij. Als hier alleen maar posts met de score staan of 'mooie worp' is er in mijn optiek ook vrij weinig aan...
Het kiezen van favorieten en het al dan niet aandikken van de verhalen is toch juist hilarisch. Maar om het enigszins over darten te laten gaan hierbij mijn predictions voor de kwartfinales:
MVG-Kim
Smith-Jackpot
Webby-Raybar
Thornton-TaylorJack does it in real time...![]()
Thornton - Taylor is echt een horrorpot. Beginnen we de avond met een harde hark in de broek als RayBar op het podium staat, eindigen we met de staart tussen de benen vanwege de meest waardeloze dartstopper van 2015, Phil 'The Power' Taylor. Hopelijk wint Thornton dan ook.U MAD?![]()
Van mij hoeft het niet al te serieus te zijn. Maar dan zijn er grenzen aan qua fatsoen. Om zo'n White herhaaldelijk voor pedofiel uit te maken bijvoorbeeld of net met de Adams en de Barneveldjes. Dan gaat de grappige banter er vanaf. Jij weet zelf wel dat dit dan lekker een grappig hersenspinsel is, maar dan moet het grappige ervan wel duidelijk blijven. En moet het voor anderen ook duidelijk blijven dat het een lolletje is. De Engelse dartsfora hebben ook gewoon die banter, maar als je daar continue ongefundeerd White een pedo zou noemen dan denk ik echt dat je een ban krijgt. Als je alle spelers Viesdik wil noemen enzovoort moet je allemaal zelf weten, daar snap ik het grappige nog wel van. En dan gaat het niet om mij, of hoe interessant ik wel niet wil zijn, dit gaat gewoon om fatsoen en gezond verstand.![]()
Ik vind het vrij infantiel, maar ieder zo z'n lolletjes inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als je alle spelers Viesdik wil noemen enzovoort moet je allemaal zelf weten, daar snap ik het grappige nog wel van.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
MVG-Kim
Smith-Jackpot
Webby-Raybar
Thornton-Taylor
Een MVG die nog een appeltje te schillen heeft met Kim is zeer gevaarlijk. Lewis kan pieken op het juiste moment. Dat heb ik bij Smith nog niet zo veel gezien. Ervaring gaat dus de doorslag geven in de partij tussen Smith en Lewis. Webster was dodelijk op de dubbels tegen Anderson, maar scorend is Barney normaal gesproken beter dan Webster. Taylor gaat de partij tegen Thornton op zijn Duits winnen.![]()
Je bedoelt die engelse dartfora met 2 posts per pdc avond?:D of is er een volloper die ik niet ken?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Van mij hoeft het niet al te serieus te zijn. Maar dan zijn er grenzen aan qua fatsoen. Om zo'n White herhaaldelijk voor pedofiel uit te maken bijvoorbeeld of net met de Adams en de Barneveldjes. Dan gaat de grappige banter er vanaf. Jij weet zelf wel dat dit dan lekker een grappig hersenspinsel is, maar dan moet het grappige ervan wel duidelijk blijven. En moet het voor anderen ook duidelijk blijven dat het een lolletje is. De Engelse dartsfora hebben ook gewoon die banter, maar als je daar continue ongefundeerd White een pedo zou noemen dan denk ik echt dat je een ban krijgt. Als je alle spelers Viesdik wil noemen enzovoort moet je allemaal zelf weten, daar snap ik het grappige nog wel van. En dan gaat het niet om mij, of hoe interessant ik wel niet wil zijn, dit gaat gewoon om fatsoen en gezond verstand.![]()
Proffesioneel darter en dan dubbel 19 2x ruim cm ervanafquote:![]()
![]()
Zo'n avonden tikken denk ik met moeite de 80 posts aan. Terwijl Fok standaard wel 400 haalt. Daar darten ze ook meer dan dat ze achter de pc zitten ;pquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:40 schreef bechirti het volgende:
[..]
Je bedoelt die engelse dartfora met 2 posts per pdc avond?:D of is er een volloper die ik niet ken?
Edit: Was zelfs meer dan 200 trouwens. Fok heeft er trouwens ook wel meer dan 400, geen idee hoeveel.
Hier is 't wel altijd een stuk actiever ja.
[ Bericht 10% gewijzigd door TserrofEnoch op 13-11-2015 16:02:31 ]![]()
Ik denk dat niemand hier serieus denkt dat Ian White of Martin Adams pedofielen zijn. En ik moet zeggen dat de Engelse fora die ik lees nog een factor 10 erger zijn dan FOK!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je kan natuurlijk ook lekker gaan Twitteren onder #rtl7dartsLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wie weet heb je nog een leuke vraag en dan beantwoordt Zjak hem misschien wel!quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:18 schreef Szura het volgende:
Je kan natuurlijk ook lekker gaan Twitteren onder #rtl7darts![]()
Heej Zjak, wie denk jij dat er gaat winnen vanavond? Webster of Van Barneveld? #rtl7darts #viesdikquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie weet heb je nog een leuke vraag en dan beantwoordt Zjak hem misschien wel!
Weet je direct dat het niet degene wordt die Zjak noemt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
''En dan heeft Florian uit Emmeloord nog een vraag''quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Heej Zjak, wie denk jij dat er gaat winnen vanavond? Webster of Van Barneveld? #rtl7darts #viesdik
Weet je direct dat het niet degene wordt die Zjak noemt.
''Heej Zjak, tegen wie moet Robert Thornton als hij de kwartfinale wint? #rtl7darts''
''Nou Florian, kijk even![]()
![]()
op onze website
![]()
![]()
en daar kan je het toernooicenter vinden waar alles netjes beschreven staat''
![]()
toernooicenterquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''En dan heeft Florian uit Emmeloord nog een vraag''
''Heej Zjak, tegen wie moet Robert Thornton als hij de kwartfinale wint? #rtl7darts''
''Nou Florian, kijk even![]()
![]()
op onze website
![]()
![]()
en daar kan je het toernooicenter vinden waar alles netjes beschreven staat''
![]()
![]()
Weet iemand een bar in Edinburgh waar ze darten uitzenden?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat doe jij in Edinburgh?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand een bar in Edinburgh waar ze darten uitzenden?Children of the night. What music they make.![]()
Het is een langer format, in wiens voordeel is dat?
Wat gaat het verschil maken?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bedankt hansquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:13 schreef Szura het volgende:
Het is een langer format, in wiens voordeel is dat?
Wat gaat het verschil maken?![]()
Wie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk een excuus om niet naar het Nederlands Elftal te kijken.![]()
Altijd belangrijk na 2 legs.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak kijkt met veel interesse naar de gemiddelden merk ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: