Edit: Oh wacht, is dat Atsequote:Op zaterdag 21 november 2015 12:48 schreef Max23 het volgende:
Iemand weet wie die Fransman is die de kenners nu helpt?
[ afbeelding ]
Ja, is remise geworden.quote:Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef Max23 het volgende:
Ai Georgiev wint vandaag, waardoor hij de leiding overneemt van Groenendijk. Die is nog wel bezig, maar dat wordt wss remise.
Gaat wel lastig worden, want Georgiev krijgt nog een aantal makkelijke partijen.quote:Op zondag 22 november 2015 17:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, is remise geworden.
Hopelijk kan Jan nog weer aan kop komen.
Ik gok dat dit damjargon is. Als je met schijf 38 speelt kan hij in principe naar twee velden: 32 en 33. Als je dan 38-2 uitspreekt dan begrijpen de meeste mensen in die zaal wat je bedoelt (namelijk dat je naar 32 gaat). Voor de rest is het maar verwarrend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:04 schreef Arcee het volgende:
Wat is 38-2 dan voor zet? Over is dat een hele zwik slaan?
Ja, ik moet toegeven dat ik dat inmiddels zelf ook al wel uitgevogeld had.quote:Op zondag 22 november 2015 19:00 schreef X--X het volgende:
Ik gok dat dit damjargon is. Als je met schijf 38 speelt kan hij in principe naar twee velden: 32 en 33. Als je dan 38-2 uitspreekt dan begrijpen de meeste mensen in die zaal wat je bedoelt (namelijk dat je naar 32 gaat). Voor de rest is het maar verwarrend.
https://www.flickr.com/ph(...)m-72157660205307507/quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:28 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij zitten er ook echt 7 mensen in dat kamertje achter de camera
Ben jij de fotograaf?quote:Op zondag 22 november 2015 19:04 schreef X--X het volgende:
https://www.flickr.com/ph(...)m-72157660205307507/
Iets meer dan 7, maar wel minder dan bij voetbal
Ik denk dat het heel lastig voor ze is om het voor iedereen goed uit te leggen. Heb ook het idee dat ze zelf te snel willen. Denk dat van het publiek een derde misschien het perfect volgt, een ander derde voor een deel en de rest totaal niet.quote:Op zondag 22 november 2015 19:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik moet toegeven dat ik dat inmiddels zelf ook al wel uitgevogeld had.
Maar het gaat sowieso allemaal te snel. Ook wanneer 1 of meerdere schijven worden geslagen. Ik snap wel dat ze dan in 1 keer naar het eindresultaat gaan, maar dat gaat te snel om het goed te kunnen volgen.
Inderdaad, Georgiev nu 2 punten voor op Jan:quote:Op maandag 23 november 2015 18:36 schreef Max23 het volgende:
Georgiev wint en Groenendijk remise. Beslist wel nu helaas.
Ja, dat eerste zou dan voor Groenendijk gelden (1 overwinning meer) en dat tweede voor Boomstra (overwinning op Groenendijk).quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:18 schreef DrParsifal het volgende:
dan wordt het toch een Nederlander op grond van het aantal overwinningen of op grond van winst tegen beste tegenstander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |