Groenendijk staat dadelijk vast waardoor die in een slagspel terecht gaat komen. Boomstra schuift opquote:
Ik vermaak me kostelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Dit is echt een van de meest absurde sportdingen die ik ooit gezien heb. En geloof me, ik heb best wel veel gezien.
Geen idee, ik dacht dat je door op die link te klikken direct tegen mij zou spelenquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kom eraan, ik drukte en nou speel ik ineens tegen een Slowaak, hoe kan ik je vinden
quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:56 schreef Max23 het volgende:
Dat was even leuk Heywoodu![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht in die beginfase serieus dat je ging winnen. Toen ik zei dat je die fout maakte had ik het zelf niet eens doorquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Kansloos kutgedoe aan het eind, ik had ook gewoon op kunnen geven ipv langzaam dood zitten gaan
Ik heb hem nog steeds niet doorquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht in die beginfase serieus dat je ging winnen. Toen ik zei dat je die fout maakte had ik het zelf niet eens door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |