quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Credited cast:
Jesse Plemons --- Floyd Landis
Ben Foster --- Lance Armstrong
Lee Pace --- Bill Stapleton
Jack Nicholson --- Mart Smeets
Daarom is die nieuwe Steve Jobs films ook een flop. We kennen het allemaal wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben nooit echt fan van dit soort films waarin mensen een 'beroemd' persoon naspelen.
Komt toch altijd nep over.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben nooit echt fan van dit soort films waarin mensen een 'beroemd' persoon naspelen.
Niet als Ben Foster de rol speelt.quote:
Matthijs was destijds zelf van een flesje prik met een rietje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Matthijs is echt een vermoeiend (of hij speelt het) figuur met de gedachte dat Mart door al die verhalen heen zou moeten kunnen prikken.
Mathijs is een act.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:29 schreef tong80 het volgende:
Geweldig dit. Mart en Mathijs op hun best. Echt mooi.
Matthijs is zelf zo'n zwakke in hoe verre je hem zo mag noemen journalist. Lekker met zeven kleuren schijt in je broek door Amsterdam fietsen terwijl een god als Mart waardige journalistiek heeft bedreven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Matthijs was destijds zelf van een flesje prik met een rietje.
Laat maarquote:
Maar alsnog..quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij een vader van een jongetje.
Zekerquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar eerlijk, bij een zwerm van kinderen dit doen vind ik wel bijzonder treurig. Ook al wilde je er eentje voor je zoontje hebben, kom op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |