62 met Kuijt nog te gaan. Genot!quote:Milik 3
Andersen 6
Santos 9
Foor 8
El Jebli 4
Woudenberg 9
Veltman 6
Tete -
Cillessen 7
nog steeds blij?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Blij dat ik Santos en Limbombe (geel) er uit heb gegooid.
Genottelijke keeper, die Jonesquote:
Ik win.quote:
Dat kost al snel veel te veel volgens mij... tranferkosten zijn hoog.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:58 schreef govie het volgende:
Zijn er ook mensen die veel wisselen per ronde om de punten van in ieder geval overwinningen te pakken?
Deed ik vorig seizoen redelijk vaak, viel heel erg tegen, mede door het feit dat de clubs waar ik spelers van haalde ineens 2x op rij verloren ipv wonnenquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:58 schreef govie het volgende:
Zijn er ook mensen die veel wisselen per ronde om de punten van in ieder geval overwinningen te pakken?
Nee, dit doe ik niet. Ik streef er altijd naar om zoveel mogelijk spelers van de bovenste ploegen te hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:58 schreef govie het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, nu niet. Zeker niet met ADO
Beiden gefixt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
En Tapia staat er nog als Twentespeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |