Deze keer ben ik het wel met je eens.quote:
*SantaKlaasquote:Op donderdag 12 november 2015 12:43 schreef ChatGirl het volgende:
SinterKlaas van Kruistum en Annemieke doen mee aan WIDM
Je hebt gewoon een katerquote:
quote:
Joe Roel. Ik ga binnenkort een weekendje naar Maastricht. Nog tips? (jij hebt daar toch een tijd gewoond?quote:
Yup, tien jaarquote:Op donderdag 12 november 2015 13:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Joe Roel. Ik ga binnenkort een weekendje naar Maastricht. Nog tips? (jij hebt daar toch een tijd gewoond?)
Lonely Planet Maastricht editionquote:Op donderdag 12 november 2015 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, tien jaar.
Lijstje:
- Authentieke winkels in Rechtstraat,
- Lunch bij Semplice e Buono (Rechtstraat).
- Bezoek boekenkerk bij Vrijthof (Dominicanerkerkstraat, mooiste boekhandel die ik ken).
- Heerlijke koffie bij Coffeelovers (Plein 1992, maar ook in boekenkerk).
- Neem zeker ook even een kijkje in Kruisherenhotel (achter Vrijthof). In oud klooster.
- Wandel door oude deel van Maastricht en stadspark, rond Sint Pieterstraat.
- En vergeet de oude Sint Servaas Basiliek (Vrijthof) en Onze Lieve Vrouwe Basiliek niet.
- Typische Maastrichtse lekkernijen (chutney, jam, mosterd etc.): Adriaan de Smaakmaker (Sint Pieterstraat).
- Bier, gezelligheid en lekker eten voor redelijke prijs? John Mullins Irish pub @ Wycker Brugstraat
- Pilsje in de kleinste cafés van Maastricht/Nederland? In de Karkol (Stokstraat 5) en In de Moriaan (Stokstraat 12)
- Leukste terrassen op OLV Plein, niet op Vrijthof!
- Geld uitgeven? Check winkels in Stokstraat en Havenstraat.
Wordt een vogel, want alleen de vogels vliegen van Oost naar West Berlijn zonder tegengehouden te worden.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Ik ga tussen kerst en oud/nieuw naar Berlijn, heeft iemand daar ook nog tips voor?
Roel!!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, tien jaar.
Lijstje:
- Authentieke winkels in Rechtstraat,
- Lunch bij Semplice e Buono (Rechtstraat).
- Bezoek boekenkerk bij Vrijthof (Dominicanerkerkstraat, mooiste boekhandel die ik ken).
- Heerlijke koffie bij Coffeelovers (Plein 1992, maar ook in boekenkerk).
- Neem zeker ook even een kijkje in Kruisherenhotel (achter Vrijthof). In oud klooster.
- Wandel door oude deel van Maastricht en stadspark, rond Sint Pieterstraat.
- En vergeet de oude Sint Servaas Basiliek (Vrijthof) en Onze Lieve Vrouwe Basiliek niet.
- Typische Maastrichtse lekkernijen (chutney, jam, mosterd etc.): Adriaan de Smaakmaker (Sint Pieterstraat).
- Bier, gezelligheid en lekker eten voor redelijke prijs? John Mullins Irish pub @ Wycker Brugstraat
- Pilsje in de kleinste cafés van Maastricht/Nederland? In de Karkol (Stokstraat 5) en In de Moriaan (Stokstraat 12)
- Leukste terrassen op OLV Plein, niet op Vrijthof!
- Geld uitgeven? Check winkels in Stokstraat en Havenstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |