Ja echt hé, en wij ons maar aanpassen met ons goede gedrag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Heerlijk al dat import volk in Europa
Pas op met generaliseren. De meeste gekleurde Nederlanders hebben totaal geen probleem met Zwarte Piet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Heerlijk al dat import volk in Europa
is dit een verkrachtingsfantasie?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:11 schreef kurk_droog het volgende:
Die diewertje, kan zijn niet even anaal een duw krijgen. Wat een mafkees.
Dank voor de info. Hou je het voor ons een beetje in de gaten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:53 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb net even gekeken. Het is op dat stuk heel erg rustig. Heel veel politie en beveiliging, de sfeer was rustig. Ik hoop dat dat zo blijft.
PaniekPietquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Misschien een stomme vraag?Die blauwe piet is toch Jochem Meijer?
Daar was ook iets mee. Valt me trouwens op dat ze het paard geen naam meer geven, is die ook weggediscrimineert?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:33 schreef UltraR het volgende:
Grotendeels Zwarte Pieten. Prima.
Vanwaar die gele kragen?
En ik mis jute zakken. Ze lopen allemaal met simpele witte tasjes...
Muziek van Love Storyquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:37 schreef tsijben het volgende:
Welke muziek was dat op de achtergrond bij dat "ballet" optreden? Het kwam me heel bekend voor.
Copyright claims van Amerika. Naam leek te veel op hun landquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Daar was ook iets mee. Valt me trouwens op dat ze het paard geen naam meer geven, is die ook weggediscrimineert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |