Autos exploderen niet uit zichzelf, afrekening/aanslag.quote:
Is een paar jaar geleden bij mij in de buurt ook gebeurd, alleen diegene kwam er mee weg met een verbrijzelde pols. Erg gevaarlijk inderdaad om dat in je auto hebben, maar het was voor z'n werk. Scheen 'ie wel vaker mee rond te rijden...quote:
Ronduit dom inderdaad!quote:Op woensdag 11 november 2015 23:29 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is een paar jaar geleden bij mij in de buurt ook gebeurd, alleen diegene kwam er mee weg met een verbrijzelde pols. Erg gevaarlijk inderdaad om dat in je auto hebben, maar het was voor z'n werk. Scheen 'ie wel vaker mee rond te rijden...
Mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Je verwacht dan geen 1 explosie maar een serie.quote:
Die zullen niet lekker slapen vannachtquote:Op woensdag 11 november 2015 23:04 schreef Teydelyk het volgende:
Buurtbewoners zijn erg geschrokken. Er is slachtofferhulp ingeschakeld. "We troffen hem aan met een bumper in zijn lijf", aldus een van de buurtbewoners.
Die man heeft niet lang meer te leven, kan ik je nu al vertellen. Als hij ondertussen al niet gestorven is op weg naar het ziekenhuis..quote:Op woensdag 11 november 2015 23:47 schreef Blanches het volgende:
Yooo was hier in de straat! Zag er vet smerig uit, maar man leefde nog wel toen ie naar t ziekenhuis ging. Nu staat de hele straat vol met politie en boel is afgezet. Ben heeeel benieuwd hoe t kwam. Alles hier trilde, en de ramen ad overkant liggen eruit.
Dat wordt vegen morgenquote:Op woensdag 11 november 2015 23:47 schreef Blanches het volgende:
Alles hier trilde, en de ramen ad overkant liggen eruit.
Heftig man!quote:Op woensdag 11 november 2015 23:47 schreef Blanches het volgende:
Yooo was hier in de straat! Zag er vet smerig uit, maar man leefde nog wel toen ie naar t ziekenhuis ging. Nu staat de hele straat vol met politie en boel is afgezet. Ben heeeel benieuwd hoe t kwam. Alles hier trilde, en de ramen ad overkant liggen eruit.
Ja, misschien tijdens t starten? Er gaan al allemaal verhalen rond hier johquote:Op woensdag 11 november 2015 23:53 schreef Infection het volgende:
Vraag me af hoe een auto zomaar kan exploderen...
Kan niet, zie mythbusters.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:53 schreef Infection het volgende:
Vraag me af hoe een auto zomaar kan exploderen...
Je auto ontploft niet zomaar als je hem start. Misschien als er een bom aan zijn contact verbonden zat...quote:Op woensdag 11 november 2015 23:54 schreef Blanches het volgende:
[..]
Ja, misschien tijdens t starten? Er gaan al allemaal verhalen rond hier joh
Precies, wel een aparte manier om iemand om te leggen. Blaas 'm dan gewoon omver met een ak47 ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Je auto ontploft niet zomaar als je hem start. Misschien als er een bom aan zijn contact verbonden zat...
Zijn mensen nu aan het zoeken?quote:Op woensdag 11 november 2015 23:53 schreef Blanches het volgende:
Ja, zn rechterarm en -been. Hij riep eerst ook om hulp en bewoog veel dus je zag wel dat t niet goed zat. Maar hij is ze zeker niet alle vier kwijt.
En ook niet uit het niets.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Als het al een lpg auto was, dan ontploffen die volgens mij niet zò heftig
Staat er nog steeds zo veel volk? Was er ff langsgesjeesdquote:Op donderdag 12 november 2015 00:04 schreef Blanches het volgende:
Ja t gaat geloof ik sowieso om een autobom. En er loopt inderdaad allemaal politie te zoeken. Maar niet naar zn ledematen hoop ik
We mogen iig niet naar buiten maar ben toch best nieuwsgierig
Waarschijnlijk mislukte zelfmoord dus.quote:Op donderdag 12 november 2015 00:04 schreef Blanches het volgende:
Ja t gaat geloof ik sowieso om een autobom. En er loopt inderdaad allemaal politie te zoeken. Maar niet naar zn ledematen hoop ik
We mogen iig niet naar buiten maar ben toch best nieuwsgierig
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 12 november 2015 00:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mislukte zelfmoord dus.
Zal mooi zijn als je ons een beetje richting een seizoen kan sturen. Dan hebben we al een beetje een idee waar we moeten zoeken.quote:
mythbustersquote:Op donderdag 12 november 2015 00:10 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Zal mooi zijn als je ons een beetje richting een seizoen kan sturen. Dan hebben we al een beetje een idee waar we moeten zoeken.
quote:Zwaar gewonde bij vermoedelijke bomaanslag in Breda
BREDA - Bij een vermoedelijke bomaanslag is woensdagavond aan het Thorbeckeplein in Breda, net voorbij de hoek met Van der Duyn Van Maasdamstraat, de bestuurder van een auto zeer zwaar gewond. Getuigen zeggen dat het geparkeerde voertuig, een donkere Mercedes, ontplofte toen het slachtoffer het portier opende om in te stappen.
Een buurtbewoner zag het slachtoffer kort na de klap zwaar gewond voor het wrak zitten.
,,Hij was zijn rechter arm en been kwijt en had de bumper in zijn andere hand."
De zwaar gewonde man is per ambulance afgevoerd. Ook een traumaheli was ter plaatse.
Van de auto bleef weinig over. Getuigen denken dat er vermoedelijk een zwaar explosief in of onder het voertuig moet hebben gelegen.
Explosie
De explosie was zo zwaar dat bewoners in het stadscentrum, op enkele kilometers afstand van de wijk Heuvelkwartier, de knal goed hoorden.
Getuigen twijfelen er niet aan dat er sprake is van een aanslag in het criminele circuit.
De politie kon daar woensdagavond laat echter geen enkele mededeling over doen, maar gelet op de enorme inzet, gaat ook zij zeer waarschijnlijk niet uit van een ongeval.
Tientallen politiemensen zetten onmiddellijk na de klap de omgeving af.
http://www.bndestem.nl/re(...)g-in-breda-1.5431700
Lekkere week inderdaad, ook alweer 2 overvallen geloof ikquote:
Valkenberg Park ook altijd gezellig, al die junkies, zwervers & overvallen daar... Ik loop snachts wel even om tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 november 2015 00:19 schreef Blanches het volgende:
[..]
Lekkere week inderdaad, ook alweer 2 overvallen geloof ik
Alles buiten de singel is fucking pauper. Om over Noord maar niet te beginnen.quote:
EOD op zoek naar meer explosievenquote:Op donderdag 12 november 2015 00:38 schreef Blanches het volgende:
Er zijn nu mensen in legerkleren en een soort van robotje rijdt hier rond. Thoughts?
Ga maar vast onder je bureau zittenquote:Op donderdag 12 november 2015 00:38 schreef Blanches het volgende:
Er zijn nu mensen in legerkleren en een soort van robotje rijdt hier rond. Thoughts?
quote:Op donderdag 12 november 2015 00:38 schreef Blanches het volgende:
twitter:Politie_Breda twitterde op donderdag 12-11-2015 om 00:40:19#Breda - Politie vergroot afzetting Thorbeckeplein op verzoek EOD ivm veiligheid, werkruimte EOD en sporenonderzoek #ontploffing #explosie reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |