abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6893350
Tja, mensen die vaak in dit topic komen, kennen mijn verhaal wel. Heb echter de vorige topic laten weghalen, omdat ik er in mijn opwelling wel erg veel herkenbare persoonlijke dingen in heb gezet. Maar goed, het is nu zover dat mn ex gek is op iemand anders, terwijl ze mij nog als vriend wil zien. Ik vind het heel moeilijk nu nog contact met haar te houden.
pi_6893404
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Tja, mensen die vaak in dit topic komen, kennen mijn verhaal wel. Heb echter de vorige topic laten weghalen, omdat ik er in mijn opwelling wel erg veel herkenbare persoonlijke dingen in heb gezet. Maar goed, het is nu zover dat mn ex gek is op iemand anders, terwijl ze mij nog als vriend wil zien. Ik vind het heel moeilijk nu nog contact met haar te houden.
Gewoon niets van aantrekken... je hebt nu toch neits meer met haar te maken (behalve het verleden) laat haar gewoon gaan.
je hoeft haar niet te laten vallen als een baksteen, maar minder contact kan ook he.
  dinsdag 19 november 2002 @ 20:55:48 #3
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_6893499
Ja, ga eerst maar eens aan je zelf denken en haar uit je hoofd halen. Dat gaat niet als je nog hals over kop vrienden wilt blijven, neem dat maar van mij aan!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_6893571
Gewoon kappen met die vriendschap, je hebt er toch niks aan. Het doet je alleen maar pijn en het is ook praktisch onmogelijk om op zo'n korte termijn een relatie om te zetten in een vriendschap.

Ga verder met je leven en laat haar achter je, ook al is het moeilijk. Gewoon al het contact verbreken is echt het beste.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  dinsdag 19 november 2002 @ 21:01:49 #5
13583 Diabolique
 The DEVIL made me do it
pi_6893623
Zij is een hoofdstuk uit de geschiedenis wat je moet afsluiten.

geef toe: ze doet je alleen maar verdriet, je wilt hoogstens contact blijven houden omdat jij nog iets voor haar voelt, en misschien om haar in de gaten te houden.

verpest je leven niet langer met dit massochistisch gedrag, zet liever een bijl in je kop, doet minder pijn

hoe aardig, en lief ze ook is: je moet afscheid van haar nemen zodat je hart zich weer kan repareren. Anders zul je nooit voor anderen openstaan en in het verleden blijven hangen.

pi_6893890
quote:
Gewoon kappen met die vriendschap, je hebt er toch niks aan. Het doet je alleen maar pijn en het is ook praktisch onmogelijk om op zo'n korte termijn een relatie om te zetten in een vriendschap.
Ga verder met je leven en laat haar achter je, ook al is het moeilijk. Gewoon al het contact verbreken is echt het beste.
Ja, maar hoe doe je dat... zit ongeveer in het zelfde schuitje als de topicstarter ... hoe vergeet je iemand waar je nog veel om geeft ... hoe verbreek je contact met iemand waar je nog veel om geeft ...
quote:
hoe aardig, en lief ze ook is: je moet afscheid van haar nemen zodat je hart zich weer kan repareren. Anders zul je nooit voor anderen openstaan en in het verleden blijven hangen
Wijze woorden, maar easier said than done...

-matp

God must love crazy people... because he makes so many of them!
pi_6894154
KonnieKipke,
Dit klinkt mss heel vreemd, maar vat deze situatie niet persoonlijk op.
Je ex heeft borderline(trekken). Ze kan dus ws moeilijk alleen zijn. Ze heeft iemand nodig aan haar zijde. Als ik ff vanuit mijn eigen verleden redeneer: Ze zal denken dat ze oprecht verliefd is, en zo zal het ook voelen, maar dikke kans dat het puur een 'mechanisme' is om een nieuw iemand aan haar te binden. Volg je me?

Voor jou is dit pijnlijk, omdat het lijkt alsof je zomaar vervangbaar bent. Maar zoals ik er tegenaan kijk gaat het niet om die nieuwe jongen als persoon, maar om het feit dat ze dan tenminste niet alleen is. Ze zal ongetwijfeld verdriet hebben om het stuklopen van jullie relatie. Ze zal je ongetwijfeld missen. Jij hebt (zoals ik tenminste uit je verhalen heb begrepen) veel voor haar betekend. Je bent ws nog steeds waardevol voor haar.

Laat je niet 'gebruiken'. Als jij je er niet goed bij voelt om contact te houden, moet je dat niet doen. Maar ik denk dat ze je absoluut niet wil kwetsen.

Wellicht zie ik het helemaal verkeerd hoor... Anyway, sterkte .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_6895866
Ik heb net hetzelfde meegemaakt, maar ik denk dat je misschien graag vrienden wil blijven omdat je ergens stiekem nog steeds hoopt dat het toch nog wel goed kan komen en dat het onmogelijk is dat ze je zomaar kan vergeten. Je hebt toch zoveel leuke dingen samen gedaan?
Maar ik denk dat je eerlijk tegenover jezelf moet zijn. Geef elkaar de ruimte, probeer het over een paar maanden nog eens, en kijk of je er dan nog steeds hetzelfde over denkt. (Wel of geen vrienden) Je valt nu even in een diep gat maar daar kom je vanzelf weer overheen, en het duurt veel langer als je haar blijft zien.
pi_6896217
Mijn ex had na twee weken al weer een ander na twee jaar relatie waarbij we elkaar echt heel veel zagen. Ik hoef haar niet meer te zien (dat is om de reden waarom het uit is gegaan), maar in het begin zag ik haar nog wel als vrienden. Het is veel te moeilijk en je doet je er zelf alleen maar pijn mee. Dus denk aan jezelf. Ga niet meer met haar om ze houd ook geen rekening met jou als ze binnen vijf weken alweer een ander heeft. Dus bespaar jezelf de pijn en zie haar niet meer, geen contact meer. Het is even moeilijk daarna gaat het een stuk beter.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 19 november 2002 @ 23:02:19 #10
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_6896526
Dan was ze waarschijnluk al verliefd op die ander toen ze ook nog met jou ging.
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_6896737
Inderdaad laat die vriendschap lekker gaan, dat verhaaltje is nu wel bekend. Loopt toch meestal op niks uit, het enige wat je er mee berijkt is dat je waarschijnlijk jaloers gaat worden op haar nieuwe vriendjes die zeker komen gaan en daar schiet niemand wat mee op.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_6896744
quote:
neem van mij aan, dit loopt heel snel kapot
Jurian, het beste, tot later!
pi_6896840
ik zit met precies hetzelfde, ik wil wel vrienden blijven maar puur en alleen om de reden omdat ik nog om haar geef en haar dan beter in de gaten kan houden. ik heb ook de beslissing genomen om al het contact te verbreken, want telkens als ik r weer zag was ik weer hotel de botel. het doet nu pijn maar het is gewoon het beste, en later als je zelf niet meer verliefd op r bent kun je eventueel weer vrienden worden. suc6
no pain, no gain...there's no pain like growing pain!!
pi_6898477
Ik zou ook willen zeggen: Laat haar gaan, verbreek het contact. Tuurlijk geef je nog veel om haar, en natuurlijk zou je het lieft contact houden. Maar bedenk dan goed om welke reden je het doet. Blijf je contact houden om jezelf nog hoop te geven? Of blijf je contact houden omdat je nog een vriend voor haar wilt zijn, ongeacht welke keuzes ze maakt en de nieuwe relaties die ze aangaat.

Als het optie 1 is, vergeet het dan maar . Bespaar jezelf dan de pijn en verdriet en zoek haar niet meer op. Laat je dan ook niet ompraten door haar om toch maar vrienden te blijven etc.

Is het optie 2, dan waarom niet Zolang je maar weet waar je aan toe bent.

Belangrijkste is dat je eerlijk bent tegenover jezelf.

Om deze redenen heb ik ook alle contact verbroken met m'n 'ex'. Ik zou mezelf alleen maar gek maken als ik nog contact zou hebben. Het is beter zo, al mis ik dr wel

pi_6905102
Weet je konnie , dit klinkt misschien raar , maar maak voor je zelf een lijstje met de voordelen en nadelen van het contact .
Dan krijg je voor jezelf misschien een beeld wat jij eraan over houd om een vriendschap met haar te houden, en als de nadelen groter zijn dan weet je voor jezelf genoeg , dat het eigenlijk gewoon onmogelijk is om contact met haar te houden .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6905638
quote:
You love something?
Let it go...
If it comes back to you, its yours!!!....
If it doesn´t.... It never was!
Lambo of Rekt
pi_6911080
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 21:24 schreef Moonah het volgende:
KonnieKipke,
Dit klinkt mss heel vreemd, maar vat deze situatie niet persoonlijk op.
Je ex heeft borderline(trekken). Ze kan dus ws moeilijk alleen zijn. Ze heeft iemand nodig aan haar zijde. Als ik ff vanuit mijn eigen verleden redeneer: Ze zal denken dat ze oprecht verliefd is, en zo zal het ook voelen, maar dikke kans dat het puur een 'mechanisme' is om een nieuw iemand aan haar te binden. Volg je me?

Voor jou is dit pijnlijk, omdat het lijkt alsof je zomaar vervangbaar bent. Maar zoals ik er tegenaan kijk gaat het niet om die nieuwe jongen als persoon, maar om het feit dat ze dan tenminste niet alleen is. Ze zal ongetwijfeld verdriet hebben om het stuklopen van jullie relatie. Ze zal je ongetwijfeld missen. Jij hebt (zoals ik tenminste uit je verhalen heb begrepen) veel voor haar betekend. Je bent ws nog steeds waardevol voor haar.

Laat je niet 'gebruiken'. Als jij je er niet goed bij voelt om contact te houden, moet je dat niet doen. Maar ik denk dat ze je absoluut niet wil kwetsen.

Wellicht zie ik het helemaal verkeerd hoor... Anyway, sterkte .

ja, je slaat de spijker op zn kop:

quote uit haar mail: "En ik heb je ook wel eens gezegd dat als ik bij iemand mijn rust vind ik mij niet tegen hou in mijn gevoelens. Ik weet dat dit je allemaal pijn doet en zo open wil ik er ook helemaal niet over praten omdat het nog niet zover is. Ik heb het gewoon erg gezellig met hem en dat hebben we met elkaar. Het geeft mij ook ontspanning om met hem op stap te gaan en te praten en wat dan ook. en zoals ik al meer heb gezegd, we komen niet verder door iedere keer onze gevoelens aan elkaar te vertellen, daar doen we ons juist alleibei pijn mee. En hoe meer je aan mij trekt hoe meer jij mij juist afstoot. Daardoor word ik ook steeds afstandelijker en trek ik juist naar andere jongens toe."

Jeez, ik mag haar vriend zijn, maar niet teveel contact
Maar goed, ik heb de situatie al deels geaccepteerd, alleen is het nog erg moeilijk mezelf te behoeden om een soort van concurrentie van die andere gast te spelen. Ook opvallend is dat zij in het begin van onze relatie vond dat ze heerlijk haar rust kreeg bij mij en dat ik haar de ruimte en rust gaf...

sprak haar gister nog dat ze het er best nog wel moeilijk mee heeft, maar ik heb ook zoiets, ga jij maar met die gast bellen...
Misschien gaan we morgen wat drinken in de stad, dus ik zie het wel. Moet mn gevoel voor haar killen.

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 20-11-2002 19:50]

pi_6988575
Nou ja, het vervolg.
Ik sprak mn ex nog afgelopen vrijdagmiddag. Ze was die dag naar die nw jongen geweest en was helemaal lyrisch over hem en vertelde dat ze ook met hem had gezoend. Toen werd me wel duidelijk dat het finito tussen ons was. Ik probeerde haar nog te vertellen dat ik vond dat we wat moois hadden weggegooid en zij vertelde ook nog dat ze nog veel van me houdt, maar er geen liefde meer is.
Vervolgens ben ik dit weekend uitgeweest en heb met een leuke meid gezoend met wie ik gister naar de bioscoop was geweest. Toch had ik moeite om me helemaal open te stellen; het ging nog niet... Voor mij was het een les dat ik gewoon nog niet klaar ben voor nw afspraakjes. Maar goed, vertelde dit dus tegen mn ex, die mij opbelde toen ik haar een sms stuurde. Zij reageerde jaloersig en dacht dat ik haar terugwilde pakken.
Voor haar is het finito zij is helemaal gek op een gozer die er beter uitziet dan ik (zegt ze) en lief is. Maar goed.. dingen die hij zegt tegenhaar komen erg bekend voor..... Ze zei ook dat ze nu liever zijn stem hoorde dan de mijne. Ze is er ook van overtuigd dat mijn karaktereigenschappen waar zij zich soms aan ergerde nooit zullen verdwijnen. Maar goed, ik denk dan.. neem iemand zoals ie is en geef hem tijd....
Ook heb ik met haar geproken over het feit dat zij al zo snel weer verliefd is (5 weken), maar haar verhaal is daarover dat zij dat altijd heeft gehad en dat ze een week voordat ze mij ontmoette, nog met een andere gozer omging. Haar ideeen van zichzelf ontplooien en leren kennen en haar problemen uit het verleden oplossen lijken hiermee toch wel bevroren. Ze zei dat ze behoefte nodig had aan aandacht en warmte van een jongen en dat altijd al zo was geweest. En inderdaad....
IK hoop dat ze gelukkig wordt in die nw relatie; hij zegt wel allemaal hoopgevende dingen tegen haar als (dit heb ik nog nooit gevoeld etc.). Dus ik hoop dat hij oprecht is en zij niet meer wordt gekwetst. Zelf realiseer ik mij dat ik beslist verder moet....
pi_6988721
quote:
Op maandag 25 november 2002 15:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Nou ja, het vervolg.
Ik sprak mn ex nog afgelopen vrijdagmiddag. Ze was die dag naar die nw jongen geweest en was helemaal lyrisch over hem en vertelde dat ze ook met hem had gezoend. Toen werd me wel duidelijk dat het finito tussen ons was. Ik probeerde haar nog te vertellen dat ik vond dat we wat moois hadden weggegooid en zij vertelde ook nog dat ze nog veel van me houdt, maar er geen liefde meer is.
Vervolgens ben ik dit weekend uitgeweest en heb met een leuke meid gezoend met wie ik gister naar de bioscoop was geweest. Toch had ik moeite om me helemaal open te stellen; het ging nog niet... Voor mij was het een les dat ik gewoon nog niet klaar ben voor nw afspraakjes. Maar goed, vertelde dit dus tegen mn ex, die mij opbelde toen ik haar een sms stuurde. Zij reageerde jaloersig en dacht dat ik haar terugwilde pakken.
Voor haar is het finito zij is helemaal gek op een gozer die er beter uitziet dan ik (zegt ze) en lief is. Maar goed.. dingen die hij zegt tegenhaar komen erg bekend voor..... Ze zei ook dat ze nu liever zijn stem hoorde dan de mijne. Ze is er ook van overtuigd dat mijn karaktereigenschappen waar zij zich soms aan ergerde nooit zullen verdwijnen. Maar goed, ik denk dan.. neem iemand zoals ie is en geef hem tijd....
Ook heb ik met haar geproken over het feit dat zij al zo snel weer verliefd is (5 weken), maar haar verhaal is daarover dat zij dat altijd heeft gehad en dat ze een week voordat ze mij ontmoette, nog met een andere gozer omging. Haar ideeen van zichzelf ontplooien en leren kennen en haar problemen uit het verleden oplossen lijken hiermee toch wel bevroren. Ze zei dat ze behoefte nodig had aan aandacht en warmte van een jongen en dat altijd al zo was geweest. En inderdaad....
IK hoop dat ze gelukkig wordt in die nw relatie; hij zegt wel allemaal hoopgevende dingen tegen haar als (dit heb ik nog nooit gevoeld etc.). Dus ik hoop dat hij oprecht is en zij niet meer wordt gekwetst. Zelf realiseer ik mij dat ik beslist verder moet....
Sorry, maar je ex klinkt in mijn ogen niet zo fantastisch als jij het misschien voelt. Ze gunt jou geen nieuwe dates, maar gaat zelf wel verder. Ik hoor alleen maar allerlei negatiefs over jou, wat de oorzaak zou zijn van jullie breuk, maar ze neemt zelf geen verantwoordleijkheid. Bovendien vertelt ze je allerlei details waar jij geen reet mee opschiet en waarvan ze van tevoren kan weten dat het je pijn doet.

Klinkt naar mijn mening als nogal egoistisch en niet bepaald iemand waar je nog zoveel tijd in moet steken, hoe moeilijk dat misschien ook voor je is.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_6992743
quote:
Op maandag 25 november 2002 15:54 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sorry, maar je ex klinkt in mijn ogen niet zo fantastisch als jij het misschien voelt. Ze gunt jou geen nieuwe dates, maar gaat zelf wel verder. Ik hoor alleen maar allerlei negatiefs over jou, wat de oorzaak zou zijn van jullie breuk, maar ze neemt zelf geen verantwoordleijkheid. Bovendien vertelt ze je allerlei details waar jij geen reet mee opschiet en waarvan ze van tevoren kan weten dat het je pijn doet.

Klinkt naar mijn mening als nogal egoistisch en niet bepaald iemand waar je nog zoveel tijd in moet steken, hoe moeilijk dat misschien ook voor je is.

ook ik heb fouten gemaakt door teveel voor haar willen zorgen, dat irriteerde haar op geg. moment. zij schaamt zich ook voor sommige zaken die ze heeft gedaan vanuit dr borderline-trekken. maar nu is ze dus binnen 5 weken weer verliefd en dat is dus altijd zo gegaan in de afgelopen jaren. komt jullie het bekend voor: meisjes die van relatie in relatie duikelen? past wel bij het borderline idee, maar kan het ook "normaal" zijn?
pi_6993414
KonnieKipke, ik ben blij voor je dat je eea kunt zien vanuit het borderlineperspectief. Want ik denk echt dat veel daarnaar is terug te voeren. Dat betekent niet dat het gedrag vanm je ex is goed te praten, maar het kan mss wel helpen dat je het niet al te persoonlijk oppakt.

Echt, ik herken zoveel van hoe ik ook ben (geweest ). Het helemaal lyrisch zijn van een nieuwe liefde, je oude liefde stelt ineens niet meer zo veel voor. Om zich van jou los te laten moet ze wel negatieve dingen van jou gaan 'zoeken'. Want als ze dat niet doet, kan ze niet verder. Dat klinkt heel lullig, maar zoals ik het zo lees, heeft ze dat nu nodig. En dat heeft niets met jou als persoon te maken. Laat dat bij haar, anders gaat het je ws te veel pijn doen.

Ze geeft zelf ook al aan dat ze 'gewoon een jongen nodig heeft'. Dat inzicht heeft ze dus al wel gelukkig.

Uit jouw posts krijg ik de indruk dat je eea ook wel in perspectief kunt plaatsen. Maar natuurlijk doet het toch pijn.

Nah, meer weet ik ff niet .

pi_6993962
quote:
Op maandag 25 november 2002 20:05 schreef Moonah het volgende:
KonnieKipke, ik ben blij voor je dat je eea kunt zien vanuit het borderlineperspectief. Want ik denk echt dat veel daarnaar is terug te voeren. Dat betekent niet dat het gedrag vanm je ex is goed te praten, maar het kan mss wel helpen dat je het niet al te persoonlijk oppakt.

Echt, ik herken zoveel van hoe ik ook ben (geweest ). Het helemaal lyrisch zijn van een nieuwe liefde, je oude liefde stelt ineens niet meer zo veel voor. Om zich van jou los te laten moet ze wel negatieve dingen van jou gaan 'zoeken'. Want als ze dat niet doet, kan ze niet verder. Dat klinkt heel lullig, maar zoals ik het zo lees, heeft ze dat nu nodig. En dat heeft niets met jou als persoon te maken. Laat dat bij haar, anders gaat het je ws te veel pijn doen.

Ze geeft zelf ook al aan dat ze 'gewoon een jongen nodig heeft'. Dat inzicht heeft ze dus al wel gelukkig.

Uit jouw posts krijg ik de indruk dat je eea ook wel in perspectief kunt plaatsen. Maar natuurlijk doet het toch pijn.

Nah, meer weet ik ff niet .

tja, zij ergerde zich ook soms aan bepaalde trekken van mij; dat kan ik haar niet kwalijk nemen. ze is er inderdaad zeer positief over. Kleed zich top.. blah blah
heb er wel onwijs veel steun aan in deze moeilijke tijden aan je berichtje.

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 25-11-2002 20:34]

pi_6994383
quote:
Op maandag 25 november 2002 20:25 schreef KonnieKipke het volgende:
heb er wel onwijs veel steun aan in deze moeilijke tijden aan je berichtje.
Fijn om te horen .

Weet je, ik heb me zelf in het verleden ook niet zo 'netjes' gedragen tov exen. Ik had altijd al een ander op het oog voor ik een relatie beeindigde. Ik kon ook niet alleen zijn. Ik heb mijn exen (drie, en met alledrie een heftige langdurige relatie gehad) heel veel pijn gedaan. Ongewild. En het stond los van hun als persoon.

Nu ik een heel end ben met het herstel van mijn borderline, heb ik inzicht in mijn gedrag. En ik denk ook enig inzicht in het gedrag van je ex te hebben, tenminste, voor zover dat kan natuurlijk .
En ik vind het fijn dat ik jou daar een beetje mee kan steunen.

pi_6994445
quote:
Op maandag 25 november 2002 20:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Fijn om te horen .

Weet je, ik heb me zelf in het verleden ook niet zo 'netjes' gedragen tov exen. Ik had altijd al een ander op het oog voor ik een relatie beeindigde. Ik kon ook niet alleen zijn. Ik heb mijn exen (drie, en met alledrie een heftige langdurige relatie gehad) heel veel pijn gedaan. Ongewild. En het stond los van hun als persoon.

Nu ik een heel end ben met het herstel van mijn borderline, heb ik inzicht in mijn gedrag. En ik denk ook enig inzicht in het gedrag van je ex te hebben, tenminste, voor zover dat kan natuurlijk .
En ik vind het fijn dat ik jou daar een beetje mee kan steunen.

tja, mn ex heeft er ook heel veel spijt van dat ze me zo'n pijn doet, maar ze zegt haar gevoel niet te kunnen onderdrukken (wat ze ook niet moet doen). Voorlopig heb ik gevoelens van: jalouzie en oneerlijkheid.
pi_6994776
quote:
Op maandag 25 november 2002 20:46 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

tja, mn ex heeft er ook heel veel spijt van dat ze me zo'n pijn doet, maar ze zegt haar gevoel niet te kunnen onderdrukken (wat ze ook niet moet doen). Voorlopig heb ik gevoelens van: jalouzie en oneerlijkheid.

Dat lijkt me heel logisch dat je dat zo voelt. Want het is ook niet redelijk van haar (zoals ik het lees).
En met je verstand weten/begrijpen dat het aan haar borderlinetrekken kan liggen, is iets heel anders dan er ook met je gevoel vrede mee kunnen hebben...
Maar, hoe cliche, het zal slijten .
pi_7026639
tja, kon het vanmiddag weer niet laten om ff een smsje naar mn ex te sturen; gewoon om even te weten hoe het met dr gaat....
Nu nog niets gehoord en ik weet dat ze bij die jongen zit
Het loslaten is wel een proces. Ongelooflijk zeg
pi_7026777
Zoek gewoon voor jezelf zoveel mogelijk afleiding , denk eigenlijk ook dat het beter voor je is dat contact er niet is .
Dan kan je zelf ook tot rust komen .
pi_7027356
quote:
Op woensdag 27 november 2002 19:08 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Zoek gewoon voor jezelf zoveel mogelijk afleiding , denk eigenlijk ook dat het beter voor je is dat contact er niet is .
Dan kan je zelf ook tot rust komen .
ja, ik weet het. Zat gister weer eens door de 200 foto's van ons op de server van mij te browsen.. werd weer ff moeilijk...
en toch, we hadden veel ruzie, misschien dat ik vooral haar uitstraling mis en haar kwetsbaarheid. Het was ook een lekker ding... weet niet of ik die ooit weer vindt
Maar goed, 't is misschien beter dat het op dit moment uit is....
  donderdag 28 november 2002 @ 15:31:49 #29
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_7041907
Na 5 weken heb je nog geluk..... bij mij is het 2 weken uit met mijn vriendin en nu heeft ze al een ander.....

Rare wezens die vrouwen! En misschien is geen contact nog wel de beste oplossing!

""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
pi_7042029
quote:
Op woensdag 27 november 2002 19:39 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

ja, ik weet het. Zat gister weer eens door de 200 foto's van ons op de server van mij te browsen.. werd weer ff moeilijk...
en toch, we hadden veel ruzie, misschien dat ik vooral haar uitstraling mis en haar kwetsbaarheid. Het was ook een lekker ding... weet niet of ik die ooit weer vindt
Maar goed, 't is misschien beter dat het op dit moment uit is....

Op dit moment lijkt zij je enige ware, ondakns de problemen, omdat je van ahar houdt. Maar, hoe raar het ook klinkt, er kom absoluut weer een andere ware. Anders dan zij en het gevoel kan anders zijn, maar toch iemand die je net zo raakt.

Zij is kennelijk nu niet toe aan een relatie met jou en stort zich weer in wat anders. Borderline of niet, dat zie je vaak. Sommige mensen hebben een vriend/vriendin nodig om zich heel te voelen, voor de bevestiging en voor dat spannende gevoel. Dat heeft niks met jou als persoon te maken en dat moet je jezelf ook niet kwalijk nemen. Zij moet aan zichzelf werken, wat ze gezien een altijd opmerkingen die ik heb gezien ook wel doet. Maar nu en misschien wel nooit zal ze je niet gelukkig kunnen maken en jij haar niet.

pi_7042694
quote:
Op donderdag 28 november 2002 15:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Op dit moment lijkt zij je enige ware, ondakns de problemen, omdat je van ahar houdt. Maar, hoe raar het ook klinkt, er kom absoluut weer een andere ware. Anders dan zij en het gevoel kan anders zijn, maar toch iemand die je net zo raakt.

Zij is kennelijk nu niet toe aan een relatie met jou en stort zich weer in wat anders. Borderline of niet, dat zie je vaak. Sommige mensen hebben een vriend/vriendin nodig om zich heel te voelen, voor de bevestiging en voor dat spannende gevoel. Dat heeft niks met jou als persoon te maken en dat moet je jezelf ook niet kwalijk nemen. Zij moet aan zichzelf werken, wat ze gezien een altijd opmerkingen die ik heb gezien ook wel doet. Maar nu en misschien wel nooit zal ze je niet gelukkig kunnen maken en jij haar niet.

je hebt denk ik wel gelijk. Sprak haar gisteravond laat en ze gaat haar nw vriend zaterdag al aan haar ouders voorstellen; ze krijgt zo'n warm gevoel van hem en hij zegt alles goed op het juiste moment. Zoiets heeft ze nog nooit gevoeld zegt ze en het is toch zo'n lekker ding blah blah; maar goed... over and out.....
pi_7072002
Ja..het praat makkelijk zo.
pi_7265048
toch blijft het wel lastig... Sinds 4 oktober is het nu uit en nogsteeds heb ik af en toe de behoefte haar een smsje te sturen om te weten hoe het is. Ik weet dat ze verliefd is op een andere knuppel en dat maakt het voor mij ook wel makkelijk om contact af te houden. Ik heb dr ook gezegd dat als ze nou echt een relatie met hem heeft, dat ik echt geen contact meer wil.
Maar toch.. af en toe krijg ik die urge... Heel irritant, omdat je dan weer eens een sms stuurt, waar je later ook weer spijt van krijgt...
Ondertussen heb ik van haar broer gehoord dat hij het ook wel snel vindt gaan en dat het hem niets zou verbazen als het over een paar weken weer over is...
Wat ik ervaar is dat het toch wel moeilijk blijft me open te stellen voor andere vrouwen. Goed, ik heb mn hart weer gelucht.
  woensdag 11 december 2002 @ 11:52:04 #34
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_7265722
een goede optie is gewoon haar telefonnummer uit je telefoon verwijderen, heb ik ook gedaan... dus nooit meer gebeld of gesmsed... dat was toen wel handig
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_7265799
quote:
Op woensdag 11 december 2002 11:17 schreef KonnieKipke het volgende:
toch blijft het wel lastig... Sinds 4 oktober is het nu uit en nogsteeds heb ik af en toe de behoefte haar een smsje te sturen om te weten hoe het is. Ik weet dat ze verliefd is op een andere knuppel en dat maakt het voor mij ook wel makkelijk om contact af te houden. Ik heb dr ook gezegd dat als ze nou echt een relatie met hem heeft, dat ik echt geen contact meer wil.
Maar toch.. af en toe krijg ik die urge... Heel irritant, omdat je dan weer eens een sms stuurt, waar je later ook weer spijt van krijgt...
Ondertussen heb ik van haar broer gehoord dat hij het ook wel snel vindt gaan en dat het hem niets zou verbazen als het over een paar weken weer over is...
Wat ik ervaar is dat het toch wel moeilijk blijft me open te stellen voor andere vrouwen. Goed, ik heb mn hart weer gelucht.
Helemaal niet raar dit soort gevoelens en dta moet je ook gewoon niet forceren. Bij mij duurde het anderhalf jaar voordat ik ehlemaal over mijn ex heen was en soms voel ik nog steeds (na 2 jaar) de behoefte om hem te bellen. Iedereen gaat nu eenmaal op een andere manier met dit soort dingen om.

Bedenk gewoon wat goed voor jou is, probeer in te zien dat zij je meer ellende zal bezorgen dna geluk op dit moment. En als je er aan toe bent zul je merken dat je toch weer om je heen gaat kijken naar ander natuurschoon .

pi_7267298
Inderdaad, zoals eerder genoemd ben ik t met (bijna) iedereen eens. Contact met je ex gaat eigenlijk nooit, als een van de twee nog meer voelt voor de ander als de andere. Dan zijn er altijd gevoelens van jaloezie, kwetsbaarheid, verliefdheid en nog veel meer in t spel. Ook schuldgevoelens spelen dan een grote rol.
ik maak uit je verhaal op dat zij zich niet echt schuldig voelt (of juist wel heel erg!) Als zij zulke dingen over die nieuwe vriend zegt tegen jou, en als ze dat echt meent (wat ik betwijfel want ik ken het, hoe je lullig je tegen je ex kan doen omdat je heel erg hard wilt laten merken dat je over m heen bent terwijl je heel goed weet dat je dat nog lang niet bent), dan is ze dus super ongevoelig! en dan verdien je echt beter en is het alleen maar pijnlijk en stom van je om tijd aan haar te besteden.
Ik snap dat je t moeilijk vind om niks van je eigen te laten horen, ik heb zulke situaties ook meegemaakt, vooral de eerste tijd wil je steeds maar bellen en smsen. Maar tis echt beter voor jezelf als je bepaalde dingen maar niet weet.
En ik wil je ook nog waarschuwen voor iets, ik denk niet dat t helemaal onverstandig is om er rekeing mee te houden dat wanneer ze met die andere 'knuppel' klaar is, ze weer bij jou aan zal kloppen. Omdat zij een fase heeft waarin ze nu zelf moeilijk weet wat ze voelt en wat ze wil. Dit is ook moeilijk voor haar waarschijnlijk, tewrijl ze dat zelf niet laat merken en beseft. Trap er niet in he! je verdient beter en ga je lekker concentreren op de andere leuke dingen in leven. een relatie kom je vanzelf weer tegen!!
Sterkte
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_7268067
emotioneel typetje, die ex van je. en tamelijk bot.
borderline of niet, dit vind ik persoonlijk niet door de beugel kunnen hoor.

t zijn gewoon enkele slagen midden in je gezicht. succes met de 'rouw'

over vriendschap met ex: ik heb er zelf geen problemen mee hoor.
t is jammer als het niet gaat, dan heb je pas echt een relatie verloren.

het enige wat nodig is, is dat je zelf ook een actief leven hebt en
niet passief aan haar/hem blijft hangen in een soort 'groef'
[*verwaarloos niet je eigen leven tijdens een van je liefdes!*]
gewoon relaxed doen, geen problemen,

<blaet>ach, later lach je met zn allen over die kalverliefdes </blaet>

[Dit bericht is gewijzigd door Lord_spawn op 11-12-2002 13:57]

pi_7268133
Heb gvd het zelfde meegemaakt... deze slogans hielpen mij enorm :

if you love something, let it go!
If it comes back to you its yours,
If it doesn´t,.... it never was!

en

I Do Know One Thing Yoooo, Bitches They Come They Goooo

Lambo of Rekt
  woensdag 11 december 2002 @ 14:07:14 #39
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_7268514
klinkt heel bekend
/-=]
|o-0
~~~`
pi_7275097
toch fijn al die reacties op mijn post. Tja, ik had ook nooit gedacht dat het me zo zou aangrijpen en ik heb in de zomer ook gedacht om het misschien wel eens uit te maken vanwege dr borderline trekken. Maar dacht, ik , ik ga ervoor; we gaan er wat van maken.
Ik kwam haar begin januari dit jaar tegen en nu, 11 maanden later denk ik van: 9 maanden relatie, 2 maanden revalideren. En nog ben ik er niet uit. Ik berust zeker in het feit dat ze nu verliefd is op een ander, maar wat zo ook zegt is dat ze heel veel van me houdt, maar dan op een andere manier.
Nogsteeds voel ik soms een soort van nederlaag, omdat ik van mening ben dat wij wat hebben weggegooid wat we zouden kunnen opbouwen. Het mooiste zou zijn, om er niet meer bij stil te staan en dat zal ik ook maar gaan doen. Het is of een vriendschap die uitgroeit naar een relatie of niets. Hoezeer me dat ook pijn doet, maar ik kan gewoon dat gevoelsmatig niet voor elkaar krijgen dat ik weet dat zij ook met een andere gozer bijvoorbeeld de liefde deelt.
Maar ik kijk ook naar een andere kant (positief):
- geen gestress meer door dr hypersensibiliteit
- geen energie meer in dr onzekerheid steken
- geen ruzies meer
pi_7275166
Ik denk gewoon dat je heel erg moet kijken naar wat jij wilt en niet naar wat zij wilt . Zij is zoals ze is en dat veranderd niet gauw .
Sta jij niet achter haar ideeen van een relatie dan moet je het ook niet doen , je moet geen dingen doen waar je zelf niet achter staat uit angst haar te verliezen .
pi_7275335
quote:
Op woensdag 11 december 2002 19:11 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik denk gewoon dat je heel erg moet kijken naar wat jij wilt en niet naar wat zij wilt . Zij is zoals ze is en dat veranderd niet gauw .
Sta jij niet achter haar ideeen van een relatie dan moet je het ook niet doen , je moet geen dingen doen waar je zelf niet achter staat uit angst haar te verliezen .
het is wel zo wat je zegt. Ik had/heb de neiging om het contact wat te laten aan sudderen en als zij weer vrijgezel is evt de draad op te pakken; ehdoch dat is geen goede uitgangssituatie voor relationele toestanden. Ik ga ernaar toewerken om het een plaatsje te geven en er een dikke punt achter te zetten. daarnaast merk ik dat ik veel vrouwen met haar qua uiterlijk vergelijk. Mn ex was best een lekker ding, de lekkerste die ik ooit "had". Irritante eigenschap om daar zo mee bezig te zijn...
pi_7275635
whehehe tiz ook altijd hetzelfde liedje
zeggen ze dat het uit maar nog wel vrienden...

friends my ass
das ook maar reden om niet al te lullig over
te komen denk ik....of je moet het er allebij
mee eens zijn dat het uit gaat...maar voor de rest
adios

Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_7278351
quote:
Op woensdag 11 december 2002 19:08 schreef KonnieKipke het volgende:
Maar ik kijk ook naar een andere kant (positief):
- geen gestress meer door dr hypersensibiliteit
- geen energie meer in dr onzekerheid steken
- geen ruzies meer
hmm..leuke relatie hoor

wees eens eerlijk, wilde je vooral niet er iets van maken omdat,
zoals je al eerder zei, vond dat het een extreem lekker ding was
(en je waarschijnlijk lots of respect door haar kreeg?) en dus
haar niet kwijtwilde?

pi_7282532
Nou, geloof mij maar als ik zeg dat het pijn blijft doen, al is het na een jaar dat ze een ander heeft...
pi_7282631
quote:
Op woensdag 27 november 2002 19:02 schreef KonnieKipke het volgende:
tja, kon het vanmiddag weer niet laten om ff een smsje naar mn ex te sturen; gewoon om even te weten hoe het met dr gaat....
Nu nog niets gehoord en ik weet dat ze bij die jongen zit
Het loslaten is wel een proces. Ongelooflijk zeg
Oei, da's een fout die ik deze week ook gemaakt heb (vandaar eerdere post)... Niet slim, gewoon zo min mogelijk aan haar proberen te denken. Vergeten kan niet, weet ik ook wel.
pi_7283759
Ik had min of meer hetzelfde meegemaakt. In begin heb ik het nog geprobeert te laten werken maar als het maar 5 weken (bij mij 6 weken) is is dat veels te weinig en mijn ex begon ook heel erg naar tegen me te doen dus heb ik er maar mee opgehouden. I begin baal je wel maar daarna gat het over tenminste dat was bij mij het gaval. Oja some some helpt. Dus dingen waar je van ontspant.
  donderdag 12 december 2002 @ 03:30:35 #48
27699 Ravage
thinking about you
pi_7285510
ja ik heb het ook gehad
na een relatie van ruim 3 jaar zat ze na een week al bij een ander.
En das heel erg frustrerend, zeker als je haar elk weekend tegenkomt (zelfde vereniging).

Ik ben er nu, na een half jaar, nog steeds niet helemaal overheen. Er zijn vaak genoeg momenten dat ik weer terug zit te denken aan die tijd, hoe gezellig het was, enz. en dan zie ik haar voor me met die kerel aan het zoenen en dan is mijn hele avond weer verpest....

Het helpt denk ik wel als je zelf ook weer nieuwe vrouwen ontmoet (helpt je vergeten) maar echt over gaat het denk ik nooit.. Heb er alleen geen ervaring mee, ben al een half jaar single -zonder close encounters-

i'm not living, i'm just killing time
pi_7295093
zucht, bedankt voor jullie reacties.
Ik had dr dus gister aan de telefoon en na wat gezellig gebabbel, vroeg ik haar of ik nou moest zien alsof ze een relatie met die gast had. Nou ja, dat was ook zo, of in ieder geval het zou er naar toe groeien, maar ze hadden nog niet gesekst; het was gewoon HEEL gezellig.
Goed, we zouden nog foto's uitwisselen, maar ik heb dr gewoon gezegd dat het me beter lijkt dat we die naar elkaar opsturen. Als ik dr weer zou zien, zou het gevoel van verliefdheid weer een nieuwe boost kunnen krijgen. Toen ik zei dat ik dr niet meer wilde zien, was het wel ff stil. Daarna zei ze dat ze het laf vond, maar ik legde dr gewoon uit dat ik het gevoelsmatig niet kan en dat me deze keuze ook heel veel verdriet doet... en dat doet het nu nog
Maar ik kan het niet, anders blijft zij mn leven lang mijn hart bezet houden misschien. Uiteindelijk snapte ze het wel en zei ze dat het dr speet dat ze nu met die jongen ging. Wellicht dat we in de toekomst nog wel contact met elkaar opnemen...
Damn, voel me best depri nu... heb zin om dr te bellen maar heb nummer verwijderd uit mn telefoon....
pi_7295133
quote:
Op donderdag 12 december 2002 17:36 schreef KonnieKipke het volgende:
zucht, bedankt voor jullie reacties.
Ik had dr dus gister aan de telefoon en na wat gezellig gebabbel, vroeg ik haar of ik nou moest zien alsof ze een relatie met die gast had. Nou ja, dat was ook zo, of in ieder geval het zou er naar toe groeien, maar ze hadden nog niet gesekst; het was gewoon HEEL gezellig.
Goed, we zouden nog foto's uitwisselen, maar ik heb dr gewoon gezegd dat het me beter lijkt dat we die naar elkaar opsturen. Als ik dr weer zou zien, zou het gevoel van verliefdheid weer een nieuwe boost kunnen krijgen. Toen ik zei dat ik dr niet meer wilde zien, was het wel ff stil. Daarna zei ze dat ze het laf vond, maar ik legde dr gewoon uit dat ik het gevoelsmatig niet kan en dat me deze keuze ook heel veel verdriet doet... en dat doet het nu nog ;'(
Maar ik kan het niet, anders blijft zij mn leven lang mijn hart bezet houden misschien. Uiteindelijk snapte ze het wel en zei ze dat het dr speet dat ze nu met die jongen ging. Wellicht dat we in de toekomst nog wel contact met elkaar opnemen...
Damn, voel me best depri nu... heb zin om dr te bellen maar heb nummer verwijderd uit mn telefoon....
Moeilijk, maar wel heel goed van je! En geloof me, dit is wel de makkelijkste manier om een relatie die niet klopt uit je leven te bannen als je nog van die ander houdt. Veel sterkte!
  donderdag 12 december 2002 @ 18:38:08 #51
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_7296072
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:08 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

je hebt denk ik wel gelijk. Sprak haar gisteravond laat en ze gaat haar nw vriend zaterdag al aan haar ouders voorstellen; ze krijgt zo'n warm gevoel van hem en hij zegt alles goed op het juiste moment. Zoiets heeft ze nog nooit gevoeld zegt ze en het is toch zo'n lekker ding blah blah; maar goed... over and out.....

Dat zei ze tegen JOU en je werd NIET boosaardig?

Respect

pi_7298271
quote:
Op woensdag 11 december 2002 21:10 schreef Lord_spawn het volgende:

[..]

hmm..leuke relatie hoor

wees eens eerlijk, wilde je vooral niet er iets van maken omdat,
zoals je al eerder zei, vond dat het een extreem lekker ding was
(en je waarschijnlijk lots of respect door haar kreeg?) en dus
haar niet kwijtwilde?

tja, je hebt voor een deel wel gelijk; het is nooit een hoofdreden geweest dat niet. En het is ook weer niet zo dat ik door haar respect kreeg, maar 't is ook moeilijk afstand te doen van zo'n lekker ding ja
pi_7299290
quote:
Op donderdag 12 december 2002 20:21 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

tja, je hebt voor een deel wel gelijk; het is nooit een hoofdreden geweest dat niet. En het is ook weer niet zo dat ik door haar respect kreeg, maar 't is ook moeilijk afstand te doen van zo'n lekker ding ja

ja, okee, ik schreefhet inderdaad op alsof het de hoofdreden was, maar ik kan me voorstellen dat het wel meespeelt.
ach, zoiets als uiterlijk moet je ook kunnen relativeren..

trouwens, ik bedoelde niet zozeer dat je slechts door haar respect kreeg, maar waarschijnlijk was het wel zo dat je vrienden het zo vonden dat t je vriendin was. en dat zal jou wel een gevoel van geven,
of course?!

pi_7367244
geh, nou... afgelopen weekend dus uitgeweest en een leuke meid ontmoet; gisteravond wat mee afgesproken en ook mee in bed beland. Normaal gesproken zou zij het nooit zo doen, maar we konden gewoon niet van elkaar afblijven. Tja, mn zelfvertrouwen heeft een enorme boost gekregen, maar toch had ik dubbele gevoelens. Het was heerlijk iemand weer zo in bed te hebben, maar trok ook af en toe vergelijkingen met mn ex. Die meid die ik had ontmoet, het klinkt misschien stom, is een lekker ding, maar mn ex was kwa uiterlijk lekkerder. kwa karakter was die date weer koel. * KonnieKipke voelt zich wazig..

nou dan krijg je ook nog een query op msn:

ex zegt:
En ik weet dat ik je nu pijn doe, doordat je weet dat ik omga met een andere jongen.
Ikke zegt:
maar loop je niet voor het eigenlijke probleem weg? of denk je dat het puur doordat wij niet bij elkaar pasten dat het soms zo erg botste. Hoe denk je dat het in een andere relatie zou gaan?
ex zegt:
Voor welk probleem loop ik weg? Ik heb weer heel wat gesprekken gehad, ik weet wat het probleem was en ik weet waardoor het komt.
Ikke zegt:
vertel
ex zegt:
Als ik mij niet gelukkig voel en heel erg gefrustreerd raak, krijg ik woede uitbarstingen. Die uitbarstingen gaan soms over tot fysiek geweld, wat ik niet wil, maar dan wel gebeurd. Ik kan mezelf dan niet onder controle houden. Ik heb behoefte aan ruimte en controle over mijn eigen leven, anders gaat het mis. I
ex zegt:
Ik moet weten waar ik mee bezig ben en de ruimte hebben om de dinge te kunnen doen die ik wil. Niemand moet mijn controle overnemen
Ikke zegt:
dat klinkt heel logisch
Ikke zegt:
denk je niet dat ik dat zou begrijpen?
ex zegt:
ja, zo lang dit alles goed gaat binnen een relatie is er geen reden tot woedeuitbarstingen van mij. Ik denk wel dat je het zal begrijpen, maar bij ons is het fout gegaan, omdat ik geen ruimt meer had.
Ikke zegt:
nou, dan weten we waar het probleem lag. jammer dat je het nu geen 2e kans wilt geven
ex zegt:
Ja, dat spijt mij heel erg, maar dat komt omdat er tussen ons dingen zijn voorgevallen die we niet meer terug kunnen draaien.
Ikke zegt:
kijk, ik snap heel goed waarom dat met woede uitbarstingen enzow plaatsvond; we waren gewoon echt close, maar daar kan je toch lering uittrekken
Ikke zegt:
tja, ik val in herhaling
Ikke zegt:
als je van elkaar houdt, accepteer je wat er gebeurd is en leer je ervan
Ikke zegt:
misschien ben ik te idealistisch
ex zegt:
Ja, overal kan je lering uittrekken, maar ergens werd ik gefrustreerd in onze relatie, waardoor die uitbarstingen kwamen en jij kan mij niet garanderen dat ze niet meer komen.
Ikke zegt:
niemand kan jou garanderen dat ze niet meer komen
ex zegt:
dat is ook zo, maar ik weet dat ze bij ons zijn geweest en dat geeft meer onzekerheid.
Ikke zegt:
ben je zo bang dat het weer verkeerd zou gaan/
Ikke zegt:
?
Ikke zegt:
ja dat ben ik met je eens
Ikke zegt:
het geeft meer onzekerheid, meer dan met iemand anders wat beginnen
Ikke zegt:
maar we hebben het zelf in de hand
ex zegt:
Een nieuwe relatie geeft ook onzekerheid, maar daar is alles nieuw in. Ik kan nu met een schone lei beginnen

Nouja zo ging het nog even door... ze had ook al dr eerste ruzietje met die gozer gehad:

Ikke zegt:
waar ging die woordenwisseling over?
ex zegt:
Ik vroeg gister voor het slapen of ik hem nog even kon bellen, dit was goed, na 10 minuten belde hij mij op dat hij ging paintballen en dus niet bereikbaar was. Hij moest al gelijk beginnen, dus hingen we op. hIJ zei wel ik bel je daarna, tot dat het half 12 was en ik hem een sms heb gestuurd dat hij niet meer moet zeggen dat ik hem kan bellen als het niet kan.
Ikke zegt:
klinkt bekend
ex zegt:
Hierop belde hij mij gelijk en hebben we het uitgepraat. Ik heb gezegd dat ik veel waarde hecht aan duidelijkheid en eerlijkheid en als hij geen tijd heeft kan hij dat gewoon zeggen, vind ik niets ergs. Zolang hij maar eerlijk is. Hij begreep het allemaal en zal er voortaan rekening meehouden dat hij duidelijk en eerlijk is. Hij heeft zijn verontschuldigingen gemaakt en hij zou mij vandaag bellen
ex zegt:
als hij wakker werd. Dat heeft hij gedaan en hebben toen even fijn gekletst. Hij wilde mij helemaal geen rot gevoel geven en ik had gister ook tegen hem gezegd dat ik hem niet meer zou bellen als ik gister niets meer van hem vernomen had en zo lang bleef wachten tot hij belde. Dit vond hij niet leuk te horen en was blij dat hij toch wel even had gebeld en het uitgepraat hebben
Ikke zegt:
"holding the strings of the puppet"

tja... wel op die gast, maar ondertussen ben ik ook blij dat ik op dit moment geen relatie met mn ex hebt, want ik weet hoe moeilijk ze kan doen....

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 16-12-2002 16:53]

pi_7370310
wat moet ik hier nu mee
pi_7370438
quote:
Op maandag 16 december 2002 16:56 schreef KonnieKipke het volgende:
wat moet ik hier nu mee
De eer aan jezelf houden. Ze wil niks meer met je en door af te geven op haar nieuwe vriend bereik je al helemaal niks. Welke jongen staat wel te springen om de nieuwe vriend van zijn ex? Ze gaat heus niks van jou aannemen over haar nieuwe relatie.

Move on, dit wordt echt helemaal niks.

pi_7370846
quote:
Op maandag 16 december 2002 17:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

De eer aan jezelf houden. Ze wil niks meer met je en door af te geven op haar nieuwe vriend bereik je al helemaal niks. Welke jongen staat wel te springen om de nieuwe vriend van zijn ex? Ze gaat heus niks van jou aannemen over haar nieuwe relatie.

Move on, dit wordt echt helemaal niks.

you're right.. I know...
pi_7373561
Je bent zo te lezen alweer een stap verder .
pi_7373687
quote:
Op maandag 16 december 2002 19:24 schreef Moonah het volgende:
Je bent zo te lezen alweer een stap verder .
ja, wat een proces zeg, nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn.
Maar kan het gewoon niet velen dat die gast aan haar zit met zn fikken
pi_7395707
oke, picture this:

Je zegt tegen je ex dat je geen contact meer wilt (lees terug); iedereen vind dat een goede stap. In een smsje zeg ik dr dat ik afgelopen zondag een date had en vrijdag een gala met die leuke meid die ik hiervoor beschreef. Vervolgens hangt ze 2 uur aan de lijn; dat ze me ook niet kwijt wil. Neemt zelfs de woorden in haar mond of ze het dan moet uitmaken met die nw vriend van dr. Vervolgens spreken we vandaag af om gezellig te winkelen en te lunchen. Damn, die blik in dr ogen vandaag naar mij. Ik ben blij dat ik haar huidige vriend niet ben.
Weer uitgebreid gesproken over toestand enzow. Zegt ze over hem dat ze maar eens een wat kleinere vriend neemt (voor de verandering) en dat als ze iemand leuker tegenkomt bij hem weg gaat. Zij gaat eerste kerstdag naar hem toe en wij gaan misschien kerstavond wat doen. Ook had ik vanmiddag een luchtje voor haar gekocht (ze vond me een schat, maar ik moest niet denken dat ik dr zo terug kreeg -wat ik ook niet doe-)
Vind het wel grappig zo; ik zie het maar als een spel. Ze moet er zelf achterkomen dat ik toch het leukste ben, maar ondertussen lach ik in mn vuistje over die nw jongen. Ze draait de bankschroeven al aan. Ondertussen zegt ze wel eerlijk tegen me dat ze geen gevoel van verliefdheid voor me heeft, wat ik wel snap natuurlijk.....
Blijft vaag en misschien heb ik vandaag een grote fout gemaakt, maar ohw wat voelde het lekker vanmiddag bij de bijenkorf in Amstelveen

pi_7395953
Ik kan de gevoelens die je hebt tov die jongen best begrijpen, maar je onthoudt toch wel dat hij in feite los staat van jullie he?
Zie je nou dat het je ex niet gaat om die jongen als persoon?

Laat haar los laat haar los. Echt doen hoor, je bent nu al een eind op weg. Het zou jammer zijn als je je weer meer aan haar gaat binden. Want.... als ze iemand leukers tegenkomt laat ze jou ws ook weer vallen...

pi_7396035
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:38 schreef Moonah het volgende:
Ik kan de gevoelens die je hebt tov die jongen best begrijpen, maar je onthoudt toch wel dat hij in feite los staat van jullie he?
Zie je nou dat het je ex niet gaat om die jongen als persoon?

Laat haar los laat haar los. Echt doen hoor, je bent nu al een eind op weg. Het zou jammer zijn als je je weer meer aan haar gaat binden. Want.... als ze iemand leukers tegenkomt laat ze jou ws ook weer vallen...

ik weet het... ik weet het.... weet je wat het is.. ik heb gewoon toegegeven aan mijn gevoel.... gaat niet om persoon inderdaad....
lief van je dat je dit zegt.
pi_7396065
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:42 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

ik weet het... ik weet het.... weet je wat het is.. ik heb gewoon toegegeven aan mijn gevoel.... gaat niet om persoon inderdaad....
lief van je dat je dit zegt.

Ik snap je heel goed hoor. Maar behoed jezelf voor meer pijn .
pi_7435075
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik snap je heel goed hoor. Maar behoed jezelf voor meer pijn .

En meer pijn it is!

<prive geneuzel>

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 20-12-2002 17:58]

pi_7439688
Nog even iets om het verhaal compleet te maken en dan een dikke PUNT:

<prive geneuzel>

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 20-12-2002 17:57]

pi_7441802
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Moonah; I need ya
Ik wilde eigenlijk al naar bed gaan, maar hier kan ik natuurlijk niet omheen .

Zoals ik het interpreteer fungeer je nu als een soort van vangnet voor je ex. Jij bent veilig, vertrouwd, jullie kennen elkaar door en door. Zo iemand heeft zij nodig. Die geborgenheid zal haar nieuwe vriendje die sufkut haar nog niet kunnen geven. Dus hetgeen ze mist zoekt ze bij jou. En daarmee geeft ze je hoop. Ook al ontkennen jullie dat rationeel en verbaal naar elkaar, toch worden die signalen uitgewisseld.

En laat je niet misleiden door het feit dat ze je nu nodig heeft. Want verder wil ze niets van/met je, dat zegt ze. Als de relatie met die ander zich ontwikkelt, zal er ook geborgenheid enzo ontstaan en hoeft ze die niet meer bij jou te zoeken.

Ga je lekker concentreren op dat nieuwe meisje. Probeer echt wat afstand in te bouwen met je ex.

pi_7441933
Pak ze gewoon allebei. Zou ik ook doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_7442164
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 00:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Pak ze gewoon allebei. Zou ik ook doen.
Ach, ik zou best met mn ex de liefde weer willen delen om het zo te noemen, maar ja.. Dat kan nu gewoon niet; dat zou zij niet willen. Bovendien zou er dan weer een relatie moeten zijn en dat KAN gewoon niet. Ze is te labiel emotioneel gezien
pi_7442360
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 00:42 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk al naar bed gaan, maar hier kan ik natuurlijk niet omheen .

Zoals ik het interpreteer fungeer je nu als een soort van vangnet voor je ex. Jij bent veilig, vertrouwd, jullie kennen elkaar door en door. Zo iemand heeft zij nodig. Die geborgenheid zal haar nieuwe vriendje die sufkut haar nog niet kunnen geven. Dus hetgeen ze mist zoekt ze bij jou. En daarmee geeft ze je hoop. Ook al ontkennen jullie dat rationeel en verbaal naar elkaar, toch worden die signalen uitgewisseld.

En laat je niet misleiden door het feit dat ze je nu nodig heeft. Want verder wil ze niets van/met je, dat zegt ze. Als de relatie met die ander zich ontwikkelt, zal er ook geborgenheid enzo ontstaan en hoeft ze die niet meer bij jou te zoeken.

Ga je lekker concentreren op dat nieuwe meisje. Probeer echt wat afstand in te bouwen met je ex.

je hebt zoals gewoonlijk gelijk. Ik snap ook soms niet waarom ik me zo kwetsbaar opstel tov mn ex. Ken mezelf ook totaal niet zo; tja, mn hart was oa. veroverd door haar kwetsbaarheid zoals ik in Wat voor type trek je aan? al eens uiteenzette.
We gaan maar weer verder. Dank je!

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 20-12-2002 01:41]

vrijdag 20 december 2002 @ 06:52:36 #70
36876 Preset
en mijn volgende googletruuc..
pi_7443892
Ik ken dit gerommel ook maar al te goed uit mijn eigen verleden. Heb ook geprobeerd om 'vrienden' te blijven met een ex. Dat ging absoluut niet!

Geen contact is het beste....maar dan ook echt he-le-maal geen contact! Niet bellen, niet SMS-en, uit je MSN lijst halen, email adres vergeten, etc. etc.

weg ermee

alleen maar narigheid krijg je ervan.

makkelijker gezegd dan gedaan maar op de lange termijn het beste om te doen.

pi_7445435
naja ik zal nog maar eens zo'n mailtje posten van dr:

<prive geneuzel>

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 20-12-2002 11:46]

pi_7445755
Dat is toch een net mailtje van haar. Je moet haar loslaten. Probeer gewoon minder contact met haar te zoeken en geef het wat rust, anders kun je je nooit van haar losmaken.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_7542340
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:38 schreef Peregrijn het volgende:
Dat is toch een net mailtje van haar. Je moet haar loslaten. Probeer gewoon minder contact met haar te zoeken en geef het wat rust, anders kun je je nooit van haar losmaken.
tja, deze dagen waren weer extra moeilijk voor me; ik weet dat ze nu bij dr nw vriend zit en of het nog niet genoeg is kreeg ik ook nog eens "leuke" foto's van ons uit juli onder mn ogen waarbij ik bij een huwelijk was samen met mn ex... Was weer hard...
Maar goed, ik denk teveel aan de leuke dingen van haar, terwijl de neg. toch wel op de voorgrond stonden.... (objectief gezien)
  Moderator donderdag 26 december 2002 @ 13:04:08 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_7546213
quote:
Hier precies hetzelfde. Alleen was zij al verliefd op hem toen ze nog met mij een relatie had. Vervolgens zag ik een smsje van haar aan hem en toen barstte de bom. Ik was veel te jaloers blablabla. Toen wist ze het ineens niet meer zeker. Daar gaf ze steeds andere redenen voor op, maar de eigenlijke reden is dat ze dus verliefd was op die ander. Ze wilde 2 weken pauze om na te denken, maar ik belde dr na 3 dagen al op, omdat ik t niet meer kon. Nou toen ging t uit. 3 dagen daarna is ze dus gezien met die andere jongen. Dit is mij verteld door de vriend van een vriendin van mijn ex. Toen vielen alle stukjes op hun plaats ineens. Door dat smsje te lezen heb ik dr dus 'betrapt'. Zelfs toen ze mij de schuld gaf van onze problemen, en ik dr vroeg of dr niet misschien een ander in t spel was, zei ze met tranen in dr ogen dat dat niet het geval was, meerdere keren...nu wil ze ook vrienden blijven, maar dat kan ik niet. Ze wilde niet meer met mij zijn als ze ook gevoelens had voor die ander waar ze nu bij is. Ik zeg maar je wil dus wel bij hem zijn terwijl je gevoelens hebt voor mij ? Mja daar gaf ze niet echt een antwoord op. Ik zeg "dus je snapt dat je je zelf en hem voor de gek houdt"? (ik weet nl dat ze nog steeds twijfelt, af te leiden uit een mail die ik van haar kreeg, en het feit dat ze zegt dat ze nog steeds heel veel van me houdt). "ja, zei ze, misschien is dat wel zo". Het doet veel pijn, te weten dat ze dus al minstens 4 weken gevoelens voor die jongen had, en daar nooit iets van heeft laten merken. Toen ik dat smsje dus las had ik het ineens gedaan. Zelfs toen gaf ze niet de echte reden, ook niet toen ik het dr herhaaldelijk vroeg...Ze heeft gewoon moedwillig gelogen....nu wil ze dus vrienden zijn, maar hoe kun je nou vrienden zijn met iemand waar je van houdt ?

Het erge is, ik hou nog steeds heel veel van haar, en dat kan ik niet stoppen. Ik zou willen dat ik het kon, maar het gaat niet. Er zijn momenten waarop ik niet meer wil. Ik heb haar 2 jaar lang op handen gedragen, ik kuste zowat de grond waar ze op liep, maar het was niet genoeg...vrienden verklaarden me voor gek wat ik allemaal voor haar deed, en ik vond het geeneens erg om te doen. Ze vroeg er niet om, ik deed het gewoon.

Ze zei de laatste x dat ik dr zag voor die geplande pauze dat ik wel perfect voor dr was, ze zei ook dat ze die 2 weken niet ging gebruiken om andere relaties te beginnen, en dat als ze na die 2 weken besloot het uit te maken, dat ze dan iig een hele tijd geen vriend meer wilde. Nu heeft ze toch wat met hem...het is allemaal gelogen, de hele laatste paar weken waren een grote leugen, waarin ik echt geloofde dat ik degene was waar de schuld lag...ze heeft me kapotgemaakt, van binnen ben ik al dood, soms wou ik dat de buitenkant dat ook was....

...en zelfs na dit alles....hou ik nog steeds van dr...

Breitling - Instruments for Professionals
pi_7546880
quote:
Op donderdag 26 december 2002 13:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het erge is, ik hou nog steeds heel veel van haar, en dat kan ik niet stoppen. Ik zou willen dat ik het kon, maar het gaat niet..... Ze vroeg er niet om, ik deed het gewoon.

Tja, ik vind het heel erg voor je en deze dagen zullen extra moeilijk voor je zijn; net zoals ze voor mij zijn. Ik hou ook nog veel van mn meisje, maar mijn gevoelens van houden van zijn gebaseerd op haar uitstraling, uiterlijk, spontaniteit en kwetsbaarheid. Haar karakter hield af en toe de wensen over... Ze was soms ronduit kwetsend, maar goed; dat kwam ook door abuse door andere gasten in dr verleden. Bovendien hadden we veel ruzie op het einde.
Bij jou moet het ekstra erg zijn omdat er een derde in het spel is.. Nu het uit is, houdt zij ook nog erg veel van mij net zoals bij jou ex en ik snap het ook niet goed, want zij heeft een nw relatie. Ze wil me ook nog graag af en toe zien, maar dat zal dr nw vriend niet leuk vinden, dus ik vind het nog maar af en toe raar.

sterkte!

Moderator donderdag 26 december 2002 @ 16:25:25 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_7548526
quote:
Op donderdag 26 december 2002 14:02 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Tja, ik vind het heel erg voor je en deze dagen zullen extra moeilijk voor je zijn; net zoals ze voor mij zijn. Ik hou ook nog veel van mn meisje, maar mijn gevoelens van houden van zijn gebaseerd op haar uitstraling, uiterlijk, spontaniteit en kwetsbaarheid. Haar karakter hield af en toe de wensen over... Ze was soms ronduit kwetsend, maar goed; dat kwam ook door abuse door andere gasten in dr verleden. Bovendien hadden we veel ruzie op het einde.
Bij jou moet het ekstra erg zijn omdat er een derde in het spel is.. Nu het uit is, houdt zij ook nog erg veel van mij net zoals bij jou ex en ik snap het ook niet goed, want zij heeft een nw relatie. Ze wil me ook nog graag af en toe zien, maar dat zal dr nw vriend niet leuk vinden, dus ik vind het nog maar af en toe raar.

sterkte!

Dank je, jij ook...
pi_7558951
quote:
Op donderdag 26 december 2002 14:02 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

sterkte!

zal ik me dan maar als 3e aan dit rijtje toevoegen (laatste 2 posts zij immers ook lotgenoten)

allen voor een, een voor allen.

We komen er wel weer door !

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
  Moderator vrijdag 27 december 2002 @ 17:21:56 #78
16180 crew  CoolGuy
pi_7565407
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 09:18 schreef xychix het volgende:

[..]

zal ik me dan maar als 3e aan dit rijtje toevoegen (laatste 2 posts zij immers ook lotgenoten)

allen voor een, een voor allen.

We komen er wel weer door !

Daar heb ik momenteel nog heel sterke twijfels over...
pi_7565578
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 17:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar heb ik momenteel nog heel sterke twijfels over...

Voor mij is het nu sinds 4 oktober en het doet bij vlagen nogsteeds pijn; ik wilde dat ik mijn gevoel kon uitschakelen, want met mn verstand kan ik er wel bij dat het uit is... Godverdomme we hadden het over maar goed... moet er niet zoveel meer over denken. Lig hier ook nog eens met griep thuis...
  Moderator vrijdag 27 december 2002 @ 19:01:17 #80
16180 crew  CoolGuy
pi_7566888
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 17:33 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Voor mij is het nu sinds 4 oktober en het doet bij vlagen nogsteeds pijn; ik wilde dat ik mijn gevoel kon uitschakelen, want met mn verstand kan ik er wel bij dat het uit is... Godverdomme we hadden het over maar goed... moet er niet zoveel meer over denken. Lig hier ook nog eens met griep thuis...

Tis bij mij sinds anderhalve week, en het voelt alsof ik van binnen doodga...
pi_7569707
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 17:33 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Die vlagen van pijn overleef je wel. Zeker als je met je verstand al weer een stap verder bent.
Beterschap .
pi_7569837
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 21:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Die vlagen van pijn overleef je wel. Zeker als je met je verstand al weer een stap verder bent.
Beterschap .

je bent lief!
pi_7582834
ff jullie mening:
Zit weer ff met een gedachtenkronkel;

Aan de ene kant lijkt het me leuk met mn ex aftespreken, omdat zij mij op zich graag wil zien en ik eigenlijk ook. Ook kan zij dan nog eens zien wat ze laat lopen. Ze heeft inmiddels een nw vriend en die zou ik ook graag een spaak in zn wiel steken door met haar sushi te eten.
Aan de andere kant loop ik hiermee het risico dat ik weer gek op dr wordt, me hart niet meer kan openstellen voor anderen. Me kwetsbaar op ga stellen met blaten dat ik dr mis, van dr hou jadajadajada.

Toch maar niet doen, eh?

pi_7582932
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Toch maar niet doen, eh?
* Streng : Nee!!

Ach, je geeft zelf eigenlijk al het antwoord he .
Jullie motieven zijn niet oprecht.

Maareh, u is volwassen! Oud en wijs genoeg om zelf te beslissen .

pi_7583069
met je ex wil je geen vrienden zijn
fouten gemaakt in het verleden geven geen garantie voor de toekomst!
pi_7583165
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:51 schreef vineuro het volgende:
met je ex wil je geen vrienden zijn
Nee een kennis xxx
Ach Flikker toch op........
pi_7583366
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:56 schreef HiKe het volgende:

[..]

Nee een kennis xxx

kennis is macht geloof me, ook dat wil je niet... bezorgt alleen maar weer "denkwerk"...
pi_7583415
ach die meid is nu verliefd op een ander. Als we wat zouden doen zou mijn motivatie anders zijn dan de hare. Ik zou het doen vanuit mijn gevoel; zij als vriendschap..
Ach, 't is niet anders... Ik wil geen marionet zijn die leuke dingen met dr doet, terwijl een ander er wat mee doet..
pi_7583494
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:12 schreef KonnieKipke het volgende:
ach die meid is nu verliefd op een ander. Als we wat zouden doen zou mijn motivatie anders zijn dan de hare. Ik zou het doen vanuit mijn gevoel; zij als vriendschap..
Ach, 't is niet anders... Ik wil geen marionet zijn die leuke dingen met dr doet, terwijl een ander er wat mee doet..
Je bent GOED bezig KonnieKipke ! dit is de juiste instelling... ennuh, niet dippen er zijn genoeg vissen ^0^
pi_7594726
quote:
Op woensdag 20 november 2002 19:28 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

ja, je slaat de spijker op zn kop:

quote uit haar mail: "En ik heb je ook wel eens gezegd dat als ik bij iemand mijn rust vind ik mij niet tegen hou in mijn gevoelens. Ik weet dat dit je allemaal pijn doet en zo open wil ik er ook helemaal niet over praten omdat het nog niet zover is. Ik heb het gewoon erg gezellig met hem en dat hebben we met elkaar. Het geeft mij ook ontspanning om met hem op stap te gaan en te praten en wat dan ook. en zoals ik al meer heb gezegd, we komen niet verder door iedere keer onze gevoelens aan elkaar te vertellen, daar doen we ons juist alleibei pijn mee. En hoe meer je aan mij trekt hoe meer jij mij juist afstoot. Daardoor word ik ook steeds afstandelijker en trek ik juist naar andere jongens toe."

Jeez, ik mag haar vriend zijn, maar niet teveel contact
Maar goed, ik heb de situatie al deels geaccepteerd, alleen is het nog erg moeilijk mezelf te behoeden om een soort van concurrentie van die andere gast te spelen. Ook opvallend is dat zij in het begin van onze relatie vond dat ze heerlijk haar rust kreeg bij mij en dat ik haar de ruimte en rust gaf...

sprak haar gister nog dat ze het er best nog wel moeilijk mee heeft, maar ik heb ook zoiets, ga jij maar met die gast bellen...
Misschien gaan we morgen wat drinken in de stad, dus ik zie het wel. Moet mn gevoel voor haar killen.

Tja, wat moet ik hierop zeggen, ik heb iig veel gehad aan die reacties hier allemaal, met name die over borderline etc.
Zit namelijk in precies hetzelfde bootje als KonnieKip.
Zou er ook wel over willen praten maar dit forum... tja t is wel persoonlijk.
Wel wil ik zeggen dat dit soort mensen ( zoals je ex ) vaak ook geen vrienden hebben. Wel 'vrienden' waar ze een tijd mee omgaan maar geen die je echt raken en waar je een leven lang bevriend mee blijft.
Dta is althans mijn ervaring met mijn ex. alle 'beste vriendinnen' worden gedumpt als het contact te close wordt, zoals ook met haar liefdes gebeurt. Wordt echte steeds een nieuwe vrienden groep opgepakt als er een nieuwe liefde komt, deze lui zijn dean ook vaak helemaal het einde terwijl het in feite gewoon de makkers van haar nieuwe vriend zijn.
Ik weet achteraf dat mijn ex veel meer narigheid heeft meegemaakt dan ik wist, die ik hier wel ff voor me hou
Ik heb zelf ook een behoorlijke probleemjeugd om het zo te noemen gehad, ga ik verder niet op in, al blijft het zo dat ik daardoor de enige ben die haar ooit nog kan helpen, omdat ik haar begrijp en zonder mezelf op de borst te kloppen de enige ben met wie ze zo diep is gegaan. Komt ook wel doordat ik me nietzo makkelijk laat afschepen en altijd haar gevoelens uit haar heb getrokken en gerespecteerd.
Ze wil me zien als 'vriend' , nou dan vraag ik me af waarom ze toch steeds mijn goedkeuring wil voor dingen die ze wil doen
Misschien heb je niks aan dit verhaaltje maar t kan ook zijn dat je er een boel in herkent.
Het enige dat ik nu nog wil doen is afwachten tot de volgende liefde voorbij is ( want dat gebeurt, das een feit ) en haar dan eens met de neus op de feiten drukken dat ze toch echt eens naar zichzelf moet kijken. ( ok, ik geef toen misschien wil ik dat ook wel om nog een beetje respect van haar te krijgen )
Pak wel je eigen leven weer op, das heel belangrijk. Ook om er objectief naar te kunnen kijken.
Ik ben zelf bodybuilder, zware levensstijl toch, maar na de breuk heb ik 6 ! weken niet getraind, en ik WILDE ook niet meer.
Totdat mijn trainings maat me dwong en me een doel stelde om binnen een jaar op een podium te staan.
Met pijn en moeite ben ik gegaan en erachter gekomen dat ik toch iets van mezelf terugvond, ik wat helemaal van mij was en wat ze me toch nog bijna had afgenomen. Dan pas realiseer je je hoe zwaar de liefde aanslaat, en hoeveel spijt je zou hebben als je het toestaat om zelfs je grootste passies af te nemen. Denk aan jezelf maar vergeet haar niet.
Alleen nu zou ik wat afstand nemen, ze staat nu toch niet voor je open.
Het valt niet mee als je zo behandeld wordt, bewust of door bijv. borderline , dat doet er niks aan af hoe je je voelt.
Veel succes ermee.
pi_7594886
He allemaal, ik heb net ook al een reactie neergezet op iemand anders, misschien dat je die gelezen hebt, das die hiervoer
Ik heb eigenlijkl nog iets wat me van het hart wil, lees eerst maar de vorige reacte ( snap iedereen t wat beter )
Een dikke week geleden had ik een fil mgezien op tv en 's nachts had ik een vreemde droom over mijn ex.
Ze had zichzelf weer diep in de nesten gewerkt zoals altijd en opeens zag ik mezelf in een bos zitten met een boel van haar ex'beste vrienden' , ex liefdes, en haar huidige vriend. Vlakbij een gevangenkamp sja sorry, kan t ook niet helpen wat ik droom
iig, het kwam erop neer dat ik leider was van een eenheid groen baretten die allemaal haar eruit wilden halen.
Langzaamaan sneuvelde iedereen behalve ik en haar vriend
Voor de cel staand probeerde haar vriend de deur te openen wat ook hem niet lukte en ook hij sneuvelde, waarna ik met geweld e deur opende, mijn ex ziend, die riep 'hou je erbuiten je hebt er niks mee te maken' Terwijl ik haar over mijn schouder nam en naar een helicopter rende bleef ze roepen dat het mijn zaak niet was.
Aangekomen bij de helicopter, zette ik haar erin en keek ik recht in de loope van een geweer dat de piloot voor mijn kop hield, toen schrok ik wakker
Mocht ik niet mee ?
Ik snap er geen fuck van en om eerlijk te zijn schaam ik me er rot voor, welke normale kerel droomt er nou zoiets?
Zou het misschien een soort van filmpje zijn uit je onderbewuste over je gevoelens ?
pi_7595131
Tja, treffende post van je musclemania. Mn ex belde me dus gister op. Bijna 1,5 uur aan de telefoongezeten todat ze te moe was.
Waar ging het over: juist waarom het fout was gegaan. Volgens haar waren er dingen in mij waarmee ze niet overweg kon en dat waren ook dingen die exen hadden gehad die haar hadden mishandeld. Ook kreeg ze continu het idee dat ik haar kleineerde, haar niet voor vol aannam. Dit wist ik natuurlijk al dat ze dat vond, maar ik heb nooit voor mijn gevoel dat zo geuit. Het zit ook totaal niet in mijn aard. Desalniettemin vond ze dat. Ik opperde dat haar interpretatie wel eens gekleurd zou kunnen zijn doordat ze door haar vorige relaties wel eens was vernederd, gekleineerd en mishandeld. Ik krijg ook continu het idee dat ze "boven" jongens wil staan. Dat gevoel van moeten concurreren had ze sowieso al binnen onze relatie
Hoe iemand het zo treffend zei in mijn omgeving: ze is in het verleden misbruikt, nu pakt ze jongens terug onbewust.

Mij is wel duidelijk dat ik mn energie beter kan gebruiken.

Die droom van je muscleman.. Tja, 't zal wel te maken hebben met hoeveel je om haar geeft...

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 29-12-2002 12:41]

pi_7595155
.
pi_7607579
Tja, haar ik weet niet hoe het precies gegaan is in jullie relatie
Als het net zo is als bij mij het geval was dan weet ik niet of het goed is om haar helemaal te dumpen.
Dat kan ik zo niet zeggen natuurlijk.
Misschien kunnen we er een keer over chatten ( leer ik er ook nog wat van;) )
Ik denk dat het hier erg lastig wordt om alles uit te leggen aangezien je nogal eens in detail moet treden. Zet maar ff een reactie neer als je meer wil weten dan mail ik wel ff. ( En anders niet, dan ik en laat ik t aan jezelf over )
pi_7608408
quote:
Op zondag 29 december 2002 23:00 schreef musclemania het volgende:
Tja, haar ik weet niet hoe het precies gegaan is in jullie relatie
Als het net zo is als bij mij het geval was dan weet ik niet of het goed is om haar helemaal te dumpen.
Dat kan ik zo niet zeggen natuurlijk.
Misschien kunnen we er een keer over chatten ( leer ik er ook nog wat van;) )
Ik denk dat het hier erg lastig wordt om alles uit te leggen aangezien je nogal eens in detail moet treden. Zet maar ff een reactie neer als je meer wil weten dan mail ik wel ff. ( En anders niet, dan ik en laat ik t aan jezelf over )
hey,
ik vind het wel interessant om je verhaal te lezen; ik heb mn ex niet helemaal gedumpt, maar sla het vanaf de zijlijn gade.
Misschien kunnen we ervaringen uitwisselen. mijn e-mail is konniekip@hotmail.com
  Moderator zondag 29 december 2002 @ 23:28:23 #96
16180 crew  CoolGuy
pi_7608450
quote:
Op zondag 29 december 2002 23:26 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

hey,
ik vind het wel interessant om je verhaal te lezen; ik heb mn ex niet helemaal gedumpt, maar sla het vanaf de zijlijn gade.
Misschien kunnen we ervaringen uitwisselen. mijn e-mail is konniekip@hotmail.com

Hmm...ik wil ook meedoen
pi_7618264
quote:
Op zondag 29 december 2002 23:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hmm...ik wil ook meedoen

mja, vind het prima, maar bij jou is het toch net uit? Had je ex ook borderline trekken?

Trouwens, net misschien weer iets stupide gedaan. Liep door de stad heen en dacht heee, misschien is het leuk met haar iets te drinken. Dus ik bel op en krijg haar aan de lijn. Zeg ik van: ben je toevallig in de stad en heb je zin om iets te drinken? Nouja.. ze was niet in de stad, maar waar ze dan wel was was geheimzinnig. Op dat punt wist ik natuurlijk al genoeg.
Op mijn vraag of ze nog wat leuks ging doen, kreeg ik geen antwoord. Dus ik zeg: Ik mag het zeker niet weten? Nee, je mag het niet weten zegt ze gniffelend. Ik zeg: nou, nog fijne dag dan maar.
Vervolgens schrijf ik een sms met de volgende inhoud: "Als ik niet gelegen bel, kun je dat gewoon zeggen. Zo ga je niet om met mij. x"

Tuurlijk zat ze bij die aap, en dat snap ik best, laat dr alleen niet zo ongelofelijk kinderachtig doen.

pi_7618355
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:28 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

mja, vind het prima, maar bij jou is het toch net uit? Had je ex ook borderline trekken?

Trouwens, net misschien weer iets stupide gedaan. Liep door de stad heen en dacht heee, misschien is het leuk met haar iets te drinken. Dus ik bel op en krijg haar aan de lijn. Zeg ik van: ben je toevallig in de stad en heb je zin om iets te drinken? Nouja.. ze was niet in de stad, maar waar ze dan wel was was geheimzinnig. Op dat punt wist ik natuurlijk al genoeg.
Op mijn vraag of ze nog wat leuks ging doen, kreeg ik geen antwoord. Dus ik zeg: Ik mag het zeker niet weten? Nee, je mag het niet weten zegt ze gniffelend. Ik zeg: nou, nog fijne dag dan maar.
Vervolgens schrijf ik een sms met de volgende inhoud: "Als ik niet gelegen bel, kun je dat gewoon zeggen. Zo ga je niet om met mij. x"

Tuurlijk zat ze bij die aap, en dat snap ik best, laat dr alleen niet zo ongelofelijk kinderachtig doen.

Eerlijk gezegd vind ik jou nu ook een beetje kinderachtig doen.

Ten eerste: waarom bel je haar in godsnaam toch weer op.

Ten tweede: zeg gewoon aan de telefoon dat je je niet prettig voelt onder haar gedrag op dat moment en stuur niet zo'n stupide SMS-je.

Ten derde: Ik hoop niet dat je tegenover haar ook zo over haar vriend praat, want het komt nogal jaloers en kindercahtig over.

pi_7618430
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ten tweede: zeg gewoon aan de telefoon dat je je niet prettig voelt onder haar gedrag op dat moment en stuur niet zo'n stupide SMS-je.

Ten derde: Ik hoop niet dat je tegenover haar ook zo over haar vriend praat, want het komt nogal jaloers en kindercahtig over.

*Met Ripley eens is*
Hoewel ze het wel een klein beetje bot verwoord heeft
pi_7618604
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Omdat ik onverstandig was.
quote:
tja, misschien heb je wel gelijk.
quote:
juist niet.. ik vind het fijn dat zij gelukkig is nu.
pi_7618630
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:44 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Omdat ik onverstandig was.
[..]

tja, misschien heb je wel gelijk.
[..]

juist niet.. ik vind het fijn dat zij gelukkig is nu.

Je weet hopelijk wel dat ik het niet bot bedoel he?

Als je blij bent dat zij gelukkig is, waarom noem je hem dan die aap?

pi_7618743
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je weet hopelijk wel dat ik het niet bot bedoel he?

Als je blij bent dat zij gelukkig is, waarom noem je hem dan die aap?

omdat ik misschien stiekum toch een klein beetje jaloers ben.
afijn, je hebt me wel aan het denken gezet. Heb dr netjes ff gebeld om dr uit te leggen dat ik het niet zo prettig vond hoe ze deed (ze had sms nieteens gelezen). Maar ze begreep het wel en zei dat ze niet zoveel te melden had. Naja, 't zal wel. Blijkt dat ze gewoon thuis was, ma goed..
Ach en weetje.. ik zet het wel steeds meer van me af; 't is alleen een proces van weken... ik vind dat ik al best ver ben. Ik kan mezelf vaker beheersen NIET contact op te nemen en ik weet ook dat ik er nu geen relatie mee wil; 't is alleen af en toe goed haar stem te horen.. Dat is nog best wel vervelend dat ik daar voldoening uit krijg..
pi_7618810
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:52 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

omdat ik misschien stiekum toch een klein beetje jaloers ben.
afijn, je hebt me wel aan het denken gezet. Heb dr netjes ff gebeld om dr uit te leggen dat ik het niet zo prettig vond hoe ze deed (ze had sms nieteens gelezen). Maar ze begreep het wel en zei dat ze niet zoveel te melden had. Naja, 't zal wel. Blijkt dat ze gewoon thuis was, ma goed..
Ach en weetje.. ik zet het wel steeds meer van me af; 't is alleen een proces van weken... ik vind dat ik al best ver ben. Ik kan mezelf vaker beheersen NIET contact op te nemen en ik weet ook dat ik er nu geen relatie mee wil; 't is alleen af en toe goed haar stem te horen.. Dat is nog best wel vervelend dat ik daar voldoening uit krijg..

Kijk, dit klinkt dan weer veel volwassener. Dat je het er af en toe moeilijk mee hebt, dat is logisch. Ik dnek zelf echt dat je, als je even door de zure appel heen bijt, beter even helemaal geen contact met haar kunt hebben, omdat je nu gewoon nog niet zuiver vriendschappelijk met haar om kunt gaan. Who knows kan het over een tijdje wel, maar ik zou nu gewoon echt voor mezelf kiezen en haar even helemaal niet spreken.
  maandag 30 december 2002 @ 15:56:07 #104
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7618814
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:52 schreef KonnieKipke het volgende:
Je bent hardstikke goed bezig .
En ik vind het zo 'aandoenlijk' dat jij zo eerlijk je gevoel beschrijft.
Natuurlijk ben je jaloers op die aap . Geeft toch niks. Hij heeft haar nu immers, en eigenlijk zou jij dat ook willen. Niks mis mee, gewoon menselijk.

Gelukkig weet je verstand beter.En ja, dit kost gewoon veel tijd. Doei maar weer!

pi_7619027
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

Kijk, dit klinkt dan weer veel volwassener. Dat je het er af en toe moeilijk mee hebt, dat is logisch. Ik dnek zelf echt dat je, als je even door de zure appel heen bijt, beter even helemaal geen contact met haar kunt hebben, omdat je nu gewoon nog niet zuiver vriendschappelijk met haar om kunt gaan. Who knows kan het over een tijdje wel, maar ik zou nu gewoon echt voor mezelf kiezen en haar even helemaal niet spreken.

zuiver vriendschappelijk kan alleen dan misschien als ik weer eens verliefd ben geweest op iemand anders, want ik weet dat als ik haar zie ik weer gevoel voor dr krijg. Ik zou willen dat ik het kon, geloof mij maar. Bovendien moet ze eerst maar dr therapie afronden, want een evenwichtige relatie met haar kan niet nu. Bovendien kan ze ook met dingen van mij niet overweg.
  Moderator maandag 30 december 2002 @ 17:56:27 #106
16180 crew  CoolGuy
pi_7621079
quote:
Op maandag 30 december 2002 16:05 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

zuiver vriendschappelijk kan alleen dan misschien als ik weer eens verliefd ben geweest op iemand anders, want ik weet dat als ik haar zie ik weer gevoel voor dr krijg. Ik zou willen dat ik het kon, geloof mij maar. Bovendien moet ze eerst maar dr therapie afronden, want een evenwichtige relatie met haar kan niet nu. Bovendien kan ze ook met dingen van mij niet overweg.

Djeez dit klinkt echt enorm herkenbaar...alleen dat borderline gebeuren heeft mijn ex dan weer niet...tenminste..dat is nog nooit vastgesteld..
pi_7658625
quote:
Op maandag 30 december 2002 17:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Djeez dit klinkt echt enorm herkenbaar...alleen dat borderline gebeuren heeft mijn ex dan weer niet...tenminste..dat is nog nooit vastgesteld..

je zou eens in de bordeline topics kunnen kijken of je kenmerken van haar herkent.
iig gaat het met mij allengs beter, maar het is al sinds 4 okt uit dusse mag ook wel. Maar goed, soms blijft het even moeilijk. komt bij vlagen. En nu is ze ook nog eens 6 januari jarig. Wilde dr eerst nog wat geven, maar ik denk dat ik het laat bij een kaartje.
Had dr gisteravond nog wel dr voicemail ingesproken om gelukkig nieuwjaar te wensen. Kreeg ik om 11.00 een sms met dezelfde wens en dat ze een TOP avond had gehad. hmmm. Nouja.. belde dr vanmiddag terug om nog ff te babbelen. Neemt ze niet op.. Ik denk nu ook van. Laat jij maar contact opnemen.

In ieder geval berust ik in mezelf

pi_7658740
Kappen met het contact, dat doet alleen maar pijn. 5 weken is nog lang...en jij zit al zo verneukt...

Geen contact is het beste. Het is simpel, alles wat je ook maar van haar hoort doet pijn. Dus beter van niet. En nou niet toch maar door blijven gaan enzo. Want je hebt er alleen maar jezelf mee. Trust me.

Def

Moderator donderdag 2 januari 2003 @ 00:09:07 #109
16180 crew  CoolGuy
pi_7658879
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 23:52 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

je zou eens in de bordeline topics kunnen kijken of je kenmerken van haar herkent.
iig gaat het met mij allengs beter, maar het is al sinds 4 okt uit dusse mag ook wel. Maar goed, soms blijft het even moeilijk. komt bij vlagen. En nu is ze ook nog eens 6 januari jarig. Wilde dr eerst nog wat geven, maar ik denk dat ik het laat bij een kaartje.
Had dr gisteravond nog wel dr voicemail ingesproken om gelukkig nieuwjaar te wensen. Kreeg ik om 11.00 een sms met dezelfde wens en dat ze een TOP avond had gehad. hmmm. Nouja.. belde dr vanmiddag terug om nog ff te babbelen. Neemt ze niet op.. Ik denk nu ook van. Laat jij maar contact opnemen.

In ieder geval berust ik in mezelf

Dat niet contact opnemen vind ik niet moeilijk, ze neemt ook geen contact op met mij....ze heeft gelogen tegen me...en dat doet pijn, dat en t feit dat ze nu al bij een ander zit...zo maar...
pi_7693353
tja mijn ex begint me tegenwoordig uit zichzelf weer te bellen
Ze had ook op 2 jan nog gebeld en vandaag. Het gaat weliswaar over koetjes en kalfjes ma goed..
Ik moet mezelf behoeden om hoop te krijgen
Maar goed; mn verstand zegt: NEEEEEE!
Het kan nu niet...

tja, wat denk je.. belt ze me net weer op
half uurtje aan de lijn..

Wat wilt ze nou? Een goede vriend; dat weet ik, maar die bel je toch niet 2x per dag?
Het ging in onze gesprekken niet over dr nw vriend.

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 03-01-2003 22:14]

Moderator zaterdag 4 januari 2003 @ 00:02:39 #111
16180 crew  CoolGuy
pi_7696678
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze had ook op 2 jan nog gebeld en vandaag. Het gaat weliswaar over koetjes en kalfjes ma goed..
Het kan nu niet...

Wat wilt ze nou? Een goede vriend; dat weet ik, maar die bel je toch niet 2x per dag?

mja, ze weet zelf niet wat ze wil, dat herken ik wel...tja afkappen die handel, zolang je je met haar bemoeit zul je nooit verder kunnen....moet ik nodig zeggen, maar ik heb iig geen contact meer met mijn ex...voelt beter dan dat ik dr wel spreek, want ik heb dr wel nog 2x gesproken, en daarna voelde ik me altijd heel kut....
pi_7728576
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Het kan nu niet...

waarom vat je de koe niet bij de horens en ga je niet gewoon eens met haar om de tafel zitten? dan heb je duidelijkheid en zit je jezelf niet de hele tijd op te 'naaien' om het zo maar te zeggen.

als ze een goede vriend wil zal ze dat zeker willen.

pi_7744266
quote:
Op zondag 5 januari 2003 22:55 schreef Lord_spawn het volgende:

[..]

waarom vat je de koe niet bij de horens en ga je niet gewoon eens met haar om de tafel zitten? dan heb je duidelijkheid en zit je jezelf niet de hele tijd op te 'naaien' om het zo maar te zeggen.

als ze een goede vriend wil zal ze dat zeker willen.

nouja, ik zie dr waarschijnlijk morgen avond, dus dan pols ik de situatie maar eens
pi_7749716
Tja, ik zie dr dus niet morgenavond en ook niet deze week, want ze wil niet door me opgehaald worden in de auto. "Ik kan wel op mezelf passen; (ze dacht in eerste instantie dat we in de stad wat gingen doen").
Ik had een verrassing voor dr verjaardag en wilde niet vertellen wat. Ze vindt dat ze dit niet met mij moet doen, want zoiets doet ze liever met dr vriendje. In de stad afspreken was geen probleem, maar dit kon niet. En dat terwijl we elkaar 18 jan 1 jaar kennen, maar goed. Een andere reden was dat zij niet wist hoe zij zich zou voelen / gedragen als ze met mij weg zou gaan. Ik begreep het niet, ze heeft toch immers een vriend en weet hoe ze in dr schoenen staat. Kennelijk is het te benauwend voor dr, terwijl ze weet wat ze aan me heb. Ik was natuurlijk wel teleurgesteld, dus kreeg meteen het verwijt dat ik kinderachtig reageerde. En ik moest maar met haar in de stad afspreken.
Maar daar paste ik dus voor. Ik ben er echt klaar mee nu; het moet op haar manier. En 't is goed met dr. Als ik niet goed genoeg voor haar ben.............. En zeg nou eerlijk, als een vriend (want zo wil ze me zien) je een verrassing aanbiedt, dan is dat toch leuk? Wilde met haar lekker uit eten ergens in NL.

Ik neem geen contact meer op, ik ben er klaar mee...

Moonah, wat vind jij ervan schatje?

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 06-01-2003 23:09]

pi_7749742
.
  maandag 6 januari 2003 @ 23:23:27 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7750099
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Moonah, wat vind jij ervan schatje?
Nou KonnieKipke schatje ,
Ik vind het eigenlijk wel goed dat dit gebeurt. In feite trekt ze wel haar grenzen. Ze heeft al die tijd tegen je gezegd dat ze met haar nieuwe vriendje door wil gaan, en niet meer met jou.

En ik kan me best voorstellen dat ze 'uiteten' (in deze fase) te intiem/romantisch/whatever, iig niet gepast vindt. En dat ze zegt dat ze niet weet hoe ze zich die avond evt zou voelen, ook dat kan ik me voorstellen.

Kijk, dat ze tegelijkertijd ook andere signalen heeft uitgezonden, dat wist je al. En je was je er ook van bewust dat je er met open ogen/blote voeten hoe zeg je dat toch intrapte... Maar je wilde het niet weten.

En nu krijg je de deksel op je neus. En dat doet dus pijn.
Maar ook die pijn slijt wel weer .
Trusten .

pi_7758550
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:16 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

nouja, ik zie dr waarschijnlijk morgen avond, dus dan pols ik de situatie maar eens

hmm..na je verhalen gelezen te hebben blijkt ze dus toch niet zo afsprakerig te zijn. dan raad ik je aan om de lijn eventjes te minimaliseren.

nu is er geen ruimte om jullie relatie in deze vorm verder te laten
ontwikkelen, wellicht is die er in de toekomst wel.
zou ik ook tegen haar zeggen, duidelijk. dan weet je waar je aan
toe bent en doe je elkaar niet onnodig pijn [of iig: zij jou].

pi_7765542
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:38 schreef Lord_spawn het volgende:

[..]

hmm..na je verhalen gelezen te hebben blijkt ze dus toch niet zo afsprakerig te zijn. dan raad ik je aan om de lijn eventjes te minimaliseren.

nu is er geen ruimte om jullie relatie in deze vorm verder te laten
ontwikkelen, wellicht is die er in de toekomst wel.
zou ik ook tegen haar zeggen, duidelijk. dan weet je waar je aan
toe bent en doe je elkaar niet onnodig pijn [of iig: zij jou].

inderdaad, die conclusie trok ik dus ook....
pi_7766143
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 22:03 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

inderdaad, die conclusie trok ik dus ook....

kies voor jezelf en vecht !

ik ga deze dingen ook allemaal nog voor mijn kiezen krijgen denk/verwacht ik....

volg je verstand niet je gevoel/verlangen !

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7876340
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 22:26 schreef xychix het volgende:

[..]

kies voor jezelf en vecht !

ik ga deze dingen ook allemaal nog voor mijn kiezen krijgen denk/verwacht ik....

volg je verstand niet je gevoel/verlangen !

Ja, en dus was ik gister bezig op mn server en zag ik weer foto's van ons uit het verleden
Bah, en nu mis ik haar dus. Heb dr nu een week niet gesproken. En de laatste dagen van de vorige week nieteens aan haar gedacht, maar nu.
Nouja, ik ga donderdag wat drinken met haar broer; dat zal me wel goeddoen. Nu ff
pi_7877482
mja hier issut nog erger...
tis nog geen dag uit en hij heeft al bijna met de volgende
  maandag 13 januari 2003 @ 18:31:20 #122
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7877533
quote:
Op maandag 13 januari 2003 18:28 schreef Ilsjuhh het volgende:
mja hier issut nog erger...
tis nog geen dag uit en hij heeft al bijna met de volgende
Maar jij bent dan ook maar een mutsje.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_7877580
quote:
Op maandag 13 januari 2003 18:31 schreef Oxazepam het volgende:

[..]

danku op zo;'n opmerking zat ik echt te wachten
pi_7877666
quote:
Op maandag 13 januari 2003 18:31 schreef Oxazepam het volgende:

Erg zinvolle opmerking.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 14 januari 2003 @ 14:47:49 #125
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7891792
quote:
Op maandag 13 januari 2003 18:34 schreef Ilsjuhh het volgende:
danku op zo;'n opmerking zat ik echt te wachten
quote:
Op maandag 13 januari 2003 18:38 schreef Angeles het volgende:
Erg zinvolle opmerking.
Ok, volgende keer zal ik er de befaamde hypocriete ' '-smiley achter plakken. Of anders de MeneerTim-smiley ( ). Zal dat helpen?
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  dinsdag 14 januari 2003 @ 14:51:13 #126
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7891845
Oxa, als je kritiek hebt prima, maar zo'n zinloze oneliner slaat nergens op.

Bovendien zonde van het topic. Back on topic svp

dinsdag 14 januari 2003 @ 14:57:01 #127
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7891928
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 14:51 schreef Ripley het volgende:
Bovendien zonde van het topic. Back on topic svp
KonnieKipke vindt mij trouwens ook een muts : http://forum.fok.nl/showtopic.php/44557

Ontopic: Hoi KonnieKipke. Alles goed ?

pi_7896120
oxazepam: leuk je weer te zien; minder leuk dat je mn topic verneukt.
pi_7896429
quote:
vind het heel moeilijk nu nog contact met haar te houden.
Tja, waarom doe je dat dan?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_7896671
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:56 schreef Manono het volgende:

[..]

Tja, waarom doe je dat dan?

omdat mijn gevoelens voor haar soms de kop opsteken en ik nog wel veel van dr hou en haar gevoelsmatig graag wil zien, maar dat mag ik niet van mn verstand
  dinsdag 14 januari 2003 @ 20:14:16 #131
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7897968
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:09 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

omdat mijn gevoelens voor haar soms de kop opsteken en ik nog wel veel van dr hou en haar gevoelsmatig graag wil zien, maar dat mag ik niet van mn verstand

je wilt geen contact, maar telt de dagen dat je haar niet meer spreekt. Je belt en smst haar. Het lijkt er op alsof je door moet gaan met je leven.
Een punt zetten achter het verleden, en doorgaan met het leuk maken van je eigen leven!

succes!

pi_7898313
thnx,
ben al ver op weg, vergeleken met 3 maanden geleden. Gaat al beter, maar gevoel komt bij vlagen.
pi_12759725
We schrijven 27 augustus 2003. Het is nu ruim 10 maanden uit. Heb in het afgelopen jaar nog dikwijls contact met mn ex gehad en zelfs nog tot 2x toe seks met de ex
Nu heeft zij sinds een paar maanden weer een nieuw vriendje #3 sinds dat het uit is met mij en sprak ik haar vanochtend.
Ik vroeg hoe het ging en zij zei dat het eigenlijk niet zo goed ging, maar dat het eigenlijk iets is wat mij niet aan ging
Dus ik zeg: Heb je ruzie met je vriend? Nouja, ik sloeg de spijker op zn kop, want zij had in zn huis (toen hij naar zn werk was) een foto gevonden van 2 mnd geleden met hem en een meid erop omhelzend + e-mailadres van haar. Ze zei dat alle onzekerheid van de afgelopen jaren weer naar boven kwam en dat er toch geen jongens waren die ze kon vertrouwen.
Achja, vorige week was ik met haar nog wat drinken en belde ze me weer 2x op.... Het contact tussen ons tweeen wordt gewoon niet verbroken. Ik zei dat het goed tussen ons klikt, maar ze wil geen relatie meer met mij omdat ze bang is weer woede aanvallen te krijgen en dat het op relationeel gebied niet klikt...
Ondertusssen ben ik in het afgelopen half jaar weer regelmatig met andere meisjes uitgeweest, heb ook weer wat gehad voor een tijdje. Toch merk ik dat ik zo'n zwak voor haar blijf hebben.....
  woensdag 27 augustus 2003 @ 17:51:22 #134
50712 bassieman
... Optiften!
pi_12762204
Jij zal haar toch echt moeten laten gaan en zij jou voordat je op een normale manier contact kunt hebben lijkt me.

In ieder geval wens ik je succes en hoop ik dat je snel iemand tegen zult komen die je eindelijk in zal doen zien dat je ex niet de ware voor je was want dat is toch wel een beetje het gevoel dat ik krijg als ik je stukjes lees.

maar ik denk dat velen zich het gevoel in kunnen denken/herinneren van de 'foute' persoon die zo lang de 'ware' leek

I'm really enjoying not talking to you ... Let's not talk again REAL soon ...
pi_12769295
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:51 schreef bassieman het volgende:
Jij zal haar toch echt moeten laten gaan en zij jou voordat je op een normale manier contact kunt hebben lijkt me.

In ieder geval wens ik je succes en hoop ik dat je snel iemand tegen zult komen die je eindelijk in zal doen zien dat je ex niet de ware voor je was want dat is toch wel een beetje het gevoel dat ik krijg als ik je stukjes lees.

maar ik denk dat velen zich het gevoel in kunnen denken/herinneren van de 'foute' persoon die zo lang de 'ware' leek

pi_12773681
Begrijp dat je je rotvoelt, zo snel.. Maarrr waarschijnlijk heeft ze je al geruime tijd duidelijk gemaakt dat er dingen moesten veranderen in jullie relatie. Vanaf dat moment is de vrouw al aan het afbouwen. Wij mannen hebben dat niet door totdat de grote schrik komt bij het uitmaken. Zij heeft het inmiddels al verwerkt dat ze verder gaat zonder jou. En wat vinden wij het de vrouw dan een snol dat ze gelijk alweer met een ander kan gaan terwijl jij juist alleen maar aan haar kan denken. (een man weet pas wat ie mist. de Dijk) En oh wat gaan we dan ons best doen. Helemaal zinloos! Namelijk te laat! Ze heeft je juist heel veel kansen gegeven. Vrouwen denken op een andere manier dan mannen. Het gaat je nooit meer lukken om haar terug te winnen want ze gelooft niet meer in je dus: Schiet op met je slachtofferrol en let de volgende x beter op bij een nieuwe relatie. Niet gaan jammeren als het voorbij is, maar scherp blijven, een leuke vriendin is het waard!
pi_12774315
Ik geloof mijn oren niet! Dit meisje is niet voor jou, Jij verdient iemand die je negatieve eigenschappen kan accepteren of zelf niet eens ziet. En over oneerlijkheid, je bent oneerlijk tegenover jezelf, je doet jezelf te kort. Je zal haar ooit een keer dankbaar zijn. Zodra jij de persoon heb gevonden waar jij je gelukkig bij voelt, dan denk je nog terug aan hoe je geleerd heb hoe het niet moet gaan. Sterkt en succes
pi_12796684
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 01:42 schreef suzyQ het volgende:
Ik geloof mijn oren niet! Dit meisje is niet voor jou, Jij verdient iemand die je negatieve eigenschappen kan accepteren of zelf niet eens ziet. En over oneerlijkheid, je bent oneerlijk tegenover jezelf, je doet jezelf te kort. Je zal haar ooit een keer dankbaar zijn. Zodra jij de persoon heb gevonden waar jij je gelukkig bij voelt, dan denk je nog terug aan hoe je geleerd heb hoe het niet moet gaan. Sterkt en succes
true
  zondag 7 december 2003 @ 14:40:35 #139
34622 Synapse
Wie bang is krijgt ook klappen
pi_15221329
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 00:46 schreef Ployd het volgende:
Begrijp dat je je rotvoelt, zo snel.. Maarrr waarschijnlijk heeft ze je al geruime tijd duidelijk gemaakt dat er dingen moesten veranderen in jullie relatie. Vanaf dat moment is de vrouw al aan het afbouwen. Wij mannen hebben dat niet door totdat de grote schrik komt bij het uitmaken. Zij heeft het inmiddels al verwerkt dat ze verder gaat zonder jou. En wat vinden wij het de vrouw dan een snol dat ze gelijk alweer met een ander kan gaan terwijl jij juist alleen maar aan haar kan denken. (een man weet pas wat ie mist. de Dijk) En oh wat gaan we dan ons best doen. Helemaal zinloos! Namelijk te laat! Ze heeft je juist heel veel kansen gegeven. Vrouwen denken op een andere manier dan mannen. Het gaat je nooit meer lukken om haar terug te winnen want ze gelooft niet meer in je dus: Schiet op met je slachtofferrol en let de volgende x beter op bij een nieuwe relatie. Niet gaan jammeren als het voorbij is, maar scherp blijven, een leuke vriendin is het waard!
Hier heb je wel gelijk in. Er kunnen natuurlijk door vele factoren moeilijkheden komen in een relatie, argwaan, een "betere" andere partner of afstand en eigen leven. Maar als ik jou verhaal zo lees kan ik je alleen zeggen dat je zo beter af bent. Al je gedachten en meningen zijn bewust en onbewust deels gefundeerd door o.a haar uiterlijk. Je plaatst haar als het ware op een voetstuk. En iets wat je op een voetstuk plaatst moet je met veel pijn er weer af halen. Tevens is het ook zo, als een vrouw "tijd voor zichzelf" nodig heeft, dat ze aan het af bouwen is, dat soort dingen komen (in woorden) altijd op het laatste moment voor voor je gevoel. Maar onbewust weet je dat het al veel eerder niet goed zat. Dat geeft voortijdig een onverklaarbaar gevoel, dat je wel aan het denken zet of je nog door zou moeten gaan. Maar dan shiet je meteen weer in je defensieve gedachten van, "m`n vrienden vinden haar mooi....ik kan niet beter krijgen" etc. Kortom je klampt je vast en dat maakt je onzeker, hierdoor roep je al die dingen over je uit waar je juist bang voor bent. Het "ideaal" beeld dat je van haar hebt komt voort uit al die (veronderstellingen, meningen van anderen en dingen die er niet zijn ) Het is JOUW beeld, en omdat je er dicht opzet is het moeilijk objectief en nuchter te kijken naar jezelf in die relatie samen met je ex.

Beste advies in begin(afhankelijk van situatie): Geen contact meer met haar hebben voor een hele poos. En koester geen haat, maar ga met "vrede" weg(klink makkelijker dan het is). Maar doe het. Het is het beste

Wijsheid is kennis van de theorie, gekoppeld aan de ervaring van de mislukking
  zondag 7 december 2003 @ 14:45:27 #140
34622 Synapse
Wie bang is krijgt ook klappen
pi_15221416
- edit: dubbelpost -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 07-12-2003 14:52]

Wijsheid is kennis van de theorie, gekoppeld aan de ervaring van de mislukking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: